SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
triest maar kennelijk kon hij zijn huurhuis niet onderhouden of hulp daarvoor inroepen, dan vind ik het alweer een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:39 schreef Ama het volgende: Triest. [ afbeelding ] https://www.rtvdrenthe.nl(...)in-bushokje-in-dalen
Hoi Dudjequote:
Herfstquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HerfstKan niet wachten tot het zover is.
quote:
Vis met piri piri sausquote:
Ik ben niks anders gewend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Er is een speciale plek in hel voor boomers die in dit tyfusweer nog bruggen open laten gaan.
Er schijnen zelfs mensen te bestaan die zo knettergek zijn dat ze niet eens kunnen werken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb veel knettergekke mensen ontmoet.
Ik heb in Sneek gewoond en daar is het standaard dat ze om bruggen zelfs in de regen openen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wordt nog druk op die speciale plek.
Ik heb het specifiek over boomers in hun veel te grote kutboten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb in Sneek gewoond en daar is het standaard dat ze om bruggen zelfs in de regen openen.
Je hebt het klagen wel al. Alleen de leeftijd nog niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over boomers in hun veel te grote kutboten.
Die zie ik overal en het hoort erbij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het specifiek over boomers in hun veel te grote kutboten.
Allemaal naar hel ermeequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die zie ik overal en het hoort erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |