Als lezers het interssant vinden is de post hier te vindenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry @:Phaidra je moet je laatste post zelf even quoten want dat mag ik blijkbaar niet mobiel
Ik ging voor een stukje dienstverlening. Naar de mense. Jwz.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als lezers het interssant vinden is de post hier te vinden.
Het klinkt alsof je hoeveelheid vocht voor jou samenhangt met je gevoel van zin. Dat hoeft dus totaal niet te kloppen. Wel matig als dat zo is natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als lezers het interssant vinden is de post hier te vinden.
Throwback naar die keer dat mijn nudes in de kunstbibliotheek hingenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:13 schreef Phaidra het volgende:
Ik las trouwens in Volkskrant magazine een artikel over een fotografe die 150 vulva's fotografeert voor een boek plus tentoonstelling. Fascinerend en mooi!
Ik weet eigenlijk niet waar ik allemaal naakt hang inmiddelsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Throwback naar die keer dat mijn nudes in de kunstbibliotheek hingen
Zonder gebruik van anticonceptie (en dat gebruik ik al ca. 15 jaar niet meer) heb ik een vrij herkenbare cyclus. Biologisch gezien heb je meer zin in seks als je vruchtbaar bent. Dat merk ik best wel heftig, maar het betekent ook dat ik daarbuiten vrij weinig zin heb. Ik probeer me daar niet altijd wat van aan te trekken, maar dat vergt iets meer moeite. Glijmiddel gebruiken voelt dan toch als falen ofzo, of dat maakt mijn hoofd ervan wat natuurlijk ook niet helpt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je hoeveelheid vocht voor jou samenhangt met je gevoel van zin. Dat hoeft dus totaal niet te kloppen. Wel matig als dat zo is natuurlijk.
Ook glijmiddel gaan gebruiken als je zelf maakt, om die kronkel in je hoofd tegen te sprekenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zonder gebruik van anticonceptie (en dat gebruik ik al ca. 15 jaar niet meer) heb ik een vrij herkenbare cyclus. Biologisch gezien heb je meer zin in seks als je vruchtbaar bent. Dat merk ik best wel heftig, maar het betekent ook dat ik daarbuiten vrij weinig zin heb. Ik probeer me daar niet altijd wat van aan te trekken, maar dat vergt iets meer moeite. Glijmiddel gebruiken voelt dan toch als falen ofzo, of dat maakt mijn hoofd ervan wat natuurlijk ook niet helpt.
Hmm geen idee eigenlijk. Het was overigens Het Parool, niet de Volkskrant. Zie https://archive.ph/XmGQU.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
De labialibrary oid bestaat toch al?
https://www.labialibrary.org.au/labia_gallery/quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hmm geen idee eigenlijk. Het was overigens Het Parool, niet de Volkskrant. Zie https://archive.ph/XmGQU.
Volgens mij had het schwules museum in Berlijn een wand met gipsafdrukken van een variëteit aan geslachtsdelen.quote:
Huuuh. Klinkt naar. Blijven je cellen wel op zijn plaats zitten? Er werd mij 60-70% kans beloofd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:44 schreef Syrena het volgende:
Ik heb wel de 10 minuten onverdoofd bevriezen gehad. Daarna mocht ik meteen opstaan en naar huis*, waardoor ik out ging in de hal vh ziekenhuis en van de rit naar huis ook weinig meegekregen door de pijn![]()
Gelukkig was mijn moeder mee.
*Volgens protocol moet je nog 10-15 min blijven liggen. Bleek toen ik het later eens opzocht. Harde jaren, de nineties
Mijn HA eist altijd dat ik 10 minuten blijf liggen na uitstrijkjes of spiraal.... lig je daar met de wind door je mergelgrotjequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:44 schreef Syrena het volgende:
Ik heb wel de 10 minuten onverdoofd bevriezen gehad. Daarna mocht ik meteen opstaan en naar huis*, waardoor ik out ging in de hal vh ziekenhuis en van de rit naar huis ook weinig meegekregen door de pijn![]()
Gelukkig was mijn moeder mee.
*Volgens protocol moet je nog 10-15 min blijven liggen. Bleek toen ik het later eens opzocht. Harde jaren, de nineties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |