Duurder maken en anders reclame door je strot. Daaaag Disney!quote:Disney+ introduceert namelijk ook een goedkoper abonnement met reclames in Nederland, een variant die kijkers in andere landen al langer konden kiezen. Als je de reclames wel wil uitzitten, betaal je 5,99 euro per maand.
Het duurdere abonnement wordt in oktober dus ruim 27 procent duurder en gaat Premium heten. Vorig jaar verhoogde Disney+ ook al twee keer de prijzen van abonnementen.
wil je aub stoppen met pesten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:19 schreef bonanza8 het volgende:
[ afbeelding ]
TS in actie: Hij verlengt zijn Disney abonnement
Wat ben jij een walgelijke pestkop. Vroeger deed je zeker ook kinderen in je klasje pesten, omdat je een onzekere debiel was?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:19 schreef bonanza8 het volgende:
[ afbeelding ]
Die mag niet schrikken snachts of die stoot zijn hoofd vol tegen die kast aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:19 schreef bonanza8 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen Disney maar zo te lezen is dat een goed besluit geweest. Akkoord met de klacht: reclames zijn vervelend als ze te langdradig zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Duurder maken en anders reclame door je strot. Daaaag Disney!
Het erge is dat andere schoftentuig aanbieders wel zullen volgen
En daarbij was Walt Disney ook nog eens lid van de loeminadie en zitten al die kindertekenfilms vol met satanische boodschappen
Klacht: heil disney
Die hoeft nergens meer voor te schrikken, want die ligt inmiddels onder de grond.....quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die mag niet schrikken snachts of die stoot zijn hoofd vol tegen die kast aan
ik kijk liever netflix dan gewone NL tvquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:46 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik had Netflix al opgezegd omdat het te duur werd.
Nu gaat de Videoland prijs ook omhoog van 0,99 naar 3,99 per maand, 4x duurder![]()
Dus die heb ik ook opgezegd.
Dan maar geen streaming shit, als ze die prijzen steeds verhogen.
Iedereen zou dit moeten doen uit principe, dan kunnen ze niet anders dan de prijzen weer laten zakken.
Moet jij weten, ik kijk liever live tv dan oude afleveringen van iets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:31 schreef Paul het volgende:
[..]
ik kijk liever netflix dan gewone NL tv
Daar is op zich niks mee, maar dat hele auteursshizlewizle is een grote graai bende geworden.quote:
Wat een hypocriete zak ben je toch ookquote:
Hypocriet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat een hypocriete zak ben je toch ook![]()
Van de rest terechte klacht.
Kan jij een reactie vinden waarin ik aan anderen heb gezegd dat ze voor series moeten betalen terwijl ik dat zelf niet doe dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/hypocriet
Geen idee. Wel altijd maar over ethische dingen hebben. En dan is het beetje hypocriet dat je voor iets betalen niet normaal vind.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kan jij een reactie vinden waarin ik aan anderen heb gezegd dat ze voor series moeten betalen terwijl ik dat zelf niet doe dan?
Wat is er onethisch aan illegaal downloaden dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. Wel altijd maar over ethische dingen hebben. En dan is het beetje hypocriet dat je voor iets betalen niet normaal vind.
Maar nu ga je het vast zo draaien dat je niet illegaal downloaden bedoelt of iets in die richting.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wat is er onethisch aan illegaal downloaden dan?
Je leest mijn posts nooit als je niet weet dat ik een schijthekel heb aan bedrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |