De rest was steeds stomdronkenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:14 schreef PSVCL het volgende:
Deze amateurs zijn kampioen geworden in polen
Dat heb je met Belgen jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Godts heeft het denkvermogen van Dave Roelvink.
@Calandquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Weet je wanneer de Polen zich ook makkelijk af lieten troeven?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Weet je wanneer de Polen zich ook makkelijk af lieten troeven?
Dat kan ik nog steeds doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gemiste kans om Twente aan de TT toe te voegen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan slavinken denken
Een goed ontbijt voor iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pools bier is geweldig. En goedkoop! Ik heb voor in het weekend weer lekker Pools RISje van 12% in de koelkast staan.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]Ja gadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bier met zo'n hoog % vind ik niksquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pools bier is geweldig. En goedkoop! Ik heb voor in het weekend weer lekker Pools RISje van 12% in de koelkast staan.
Hopelijk gaat het goed met hem.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sierd was altijd al flauw maar ik heb het idee dat hij er niet zo lekker in zit. Bij doelpunten reageert hij nu net zo als Theo Reitsema in zijn meest seniele dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |