SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Krijgen we nu luxe ijsjes?quote:
yup. Voornamelijk de UK, maar wij krijgen er ook wat van meequote:
Ben benieuwd hoe hard het hier gaat waaien danquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:19 schreef bitterbal het volgende:
Vanavond komen in het zuidoosten enkele opklaringen voor. Elders is het vaak bewolkt en in het noorden en westen valt soms wat regen. In de nacht verandert het weerbeeld nauwelijks. Aan de westkust neemt de wind in kracht toe en wordt vrij krachtig tot krachtig. Met minima tussen 16 en 19 graden is het niet koud. De dag begint droog, in de middag volgt van het westen uit een gebied met regen een raakt het enige tijd bewolkt. Het waait flink door, aan de noordwestkust zijn zware windstoten mogelijk. Het wordt 21 tot 24 graden.
side projectje?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:07 schreef kwiwi het volgende:
Oeh ik vond nog een vingerijsje in de vriezerLag onder wat broodjes verstopt.
Noordwesten wordt het ergstequote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hard het hier gaat waaien dan
Vanmiddag stond er al een best briesje iig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer mooi.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Luctor.et.Emergo
https://www.bol.com/nl/nl(...)1EAQYAiABEgL1dPD_BwE
Hmm, hier zonnig en 28 graden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:19 schreef bitterbal het volgende:
Vanavond komen in het zuidoosten enkele opklaringen voor. Elders is het vaak bewolkt en in het noorden en westen valt soms wat regen. In de nacht verandert het weerbeeld nauwelijks. Aan de westkust neemt de wind in kracht toe en wordt vrij krachtig tot krachtig. Met minima tussen 16 en 19 graden is het niet koud. De dag begint droog, in de middag volgt van het westen uit een gebied met regen een raakt het enige tijd bewolkt. Het waait flink door, aan de noordwestkust zijn zware windstoten mogelijk. Het wordt 21 tot 24 graden.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]bijzonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Storm?
Heb ik weer een weerbericht gemist?
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:07 schreef kwiwi het volgende:
Oeh ik vond nog een vingerijsje in de vriezerLag onder wat broodjes verstopt.
quote:
ja volgende week kan ik wel naar het strand denk ikquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna gewoon weer zomer. Kun je lekker bakken.
ja ik had ze opgeslagen in mijn whislist. zo even naar kijkenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:28 schreef mschol het volgende:
zo maar weer lijken opruimen en poetsen
@:bitterbal
Hier worden de blaadjes morgen automatisch weggeblazenquote:
is ze al gesignaleerd?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening zit je been er nog aan?
Wat is de vraagprijs?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oei oei oei dit zou toch mooi zijn als dit zou lukken![]()
[ afbeelding ]
Het is een veilingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wisselt heel erg. Sommige dingen zijn aan de straatstenen niet te slijten, sommige dingen gaan weg voor bedragen dat je denkt "wat zie jij niet dat ik wel zie?"quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan biljetjes normaal gezien weg voor redelijke prijzen, of wordt er flink overboden?
De waarde is 10 dollar (staat erop).quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan biljetjes normaal gezien weg voor redelijke prijzen, of wordt er flink overboden?
Denk dat tegenwoordig door het interwebs de waarde van alles wel redelijk bekend is en de echte koopjes er bijna niet meer zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wellicht ook mensen die dan net ergens een bepaalde set mee compleet maken?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wisselt heel erg. Sommige dingen zijn aan de straatstenen niet te slijten, sommige dingen gaan weg voor bedragen dat je denkt "wat zie jij niet dat ik wel zie?"
Zoiets kan heel goed inderdaad. Ik heb ook wel mijn eigen redenen om voor een bepaald biljetje veel meer dan de marktwaarde te bieden. Maar kom op hee, er zijn GRENZENquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wellicht ook mensen die dan net ergens een bepaalde set mee compleet maken?
Ja, ze zat zich te verlekkeren aan het eten van Karzai en als een echte prinses weigerde ze de bedpan en is ze naar het toilet getild.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ze zat zich te verlekkeren aan het eten van Karzai en als een echte prinses weigerde ze de bedpan en is ze naar het toilet getild.
Niets aan de hand dus
Haha dat weigerde ik ook dus heb het 24 uur opgehouden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ze zat zich te verlekkeren aan het eten van Karzai en als een echte prinses weigerde ze de bedpan en is ze naar het toilet getild.
Niets aan de hand dus
Soms is het beter om iets even weg te leggen en er op een later moment met een frisse blik naar te kijken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hele dag enorm in de stress gezeten omdat ik een script niet geschreven kreeg; kijk er thuis rusttig een half uur naar en het lijkt te werken
Kun je daar nog een beetje snel terecht of is er een wachtlijst?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Naar de KNO geweest. Mag lekker door naar het audiologisch centrum en dan krijg ik een ct-scan om te zien waar het probleem zit en wat voor hoortoestel ik krijg en of ik misschien geopereerd kan worden.
Ik zou voor boortoestellen eerder naar de bouwmarkt gaan maar okequote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Naar de KNO geweest. Mag lekker door naar het audiologisch centrum en dan krijg ik een ct-scan om te zien waar het probleem zit en wat voor boortoestel ik krijg en of ik misschien geopereerd kan worden.
Kon wel weer een paar weken duren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je daar nog een beetje snel terecht of is er een wachtlijst?
Misschien ben je straks iets sneller met een goed boortoestelquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Ninja edit was niet ninja genoeg
Ik kan niet meer communiceren over een tijdje.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al mijn hele leven slechthorend trouwens @:cherrylips apparaatjes op de middelbare school gehad, afgekeurd voor militaire dienst. Uiteindelijk maar mee leren leven. Ik leuk (onbewust) zwaar op liplezen. En tegen mij gaan fluisteren kun je ook beter niet doen. Verder, tsja. Mee leren leven.
Je hoop dat het ongemerkt ging meteen de grond in geboordquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Ninja edit was niet ninja genoeg
ohhh dat is wel positief toch als er iets gedaan kan worden om het wat te verbeterenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Naar de KNO geweest. Mag lekker door naar het audiologisch centrum en dan krijg ik een ct-scan om te zien waar het probleem zit en wat voor hoortoestel ik krijg en of ik misschien geopereerd kan worden.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet meer communiceren over een tijdje.
Inderdaad. In dit geval was even opnieuw beginnen ook wel goed.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Soms is het beter om iets even weg te leggen en er op een later moment met een frisse blik naar te kijken.
Sinds wanneer?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
Maar m'n gehoor was wel flink achteruitgegaan.
Dan maar op tijd beginnen met gebarentaal.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
maar ze weten niet waarom?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds de vorige test in 2017. Links hoor ik bijna niks meer.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja en anders maar niet hoor. Hou ik gewoon een hoop overquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een aandoening in m'n kraakbeen waardoor die minibotjes daar van de wap gaan. Die zitten dan vast ofzo of er kon nog iets anders mee mis zijn. Maar ik was er al voor gewaarschuwd dat het kon gebeuren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan maar op tijd beginnen met gebarentaal.
Wat is er aan de hand?
wow that sucksquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
Mja da's kut jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een aandoening in m'n kraakbeen waardoor die minibotjes daar van de wap gaan. Die zitten dan vast ofzo of er kon nog iets anders mee mis zijn. Maar ik was er al voor gewaarschuwd dat het kon gebeuren.
waarom niet gelijk een implantaat of operatie?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga eerst een toestel proberen en dan over een aantal jaar opereren dan. Of een implantaat.
ja laat je maar eens goed voorlichten. Er is tegenwoordig echt ZO veel meer mogelijk dan in mijn tijdquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga eerst een toestel proberen en dan over een aantal jaar opereren dan. Of een implantaat.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een aandoening in m'n kraakbeen waardoor die minibotjes daar van de wap gaan. Die zitten dan vast ofzo of er kon nog iets anders mee mis zijn. Maar ik was er al voor gewaarschuwd dat het kon gebeuren.
Het maakt niet uit als je wacht met een operatie? Als in, het wordt dan niet zoveel erger ondertussen dat een operatie misschien geen zin meer heeft later?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:56 schreef CherryLips het volgende:
Kun jij er eigenlijk niet alsnog wat aan laten doen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja laat je maar eens goed voorlichten. Er is tegenwoordig echt ZO veel meer mogelijk dan in mijn tijd
Bij zo'n implantaat krijg je een apparaat op je schedel geplakt. Vind ik wel heftig eigenlijk. En als ik me nu laat opereren dan kan het zijn dat m'n gehoor na een tijdje weer achteruitgaat. Nou ja eerst die scan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom niet gelijk een implantaat of operatie?
ah zo.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij zo'n implantaat krijg je een apparaat op je schedel geplakt. Vind ik wel heftig eigenlijk. En als ik me nu laat opereren dan kan het zijn dat m'n gehoor na een tijdje weer achteruitgaat. Nou ja eerst die scan.
Dat had m'n moeder gevraagd want die had ik meegenomen als tolkquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het maakt niet uit als je wacht met een operatie? Als in, het wordt dan niet zoveel erger ondertussen dat een operatie misschien geen zin meer heeft later?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij zo'n implantaat krijg je een apparaat op je schedel geplakt. Vind ik wel heftig eigenlijk. En als ik me nu laat opereren dan kan het zijn dat m'n gehoor na een tijdje weer achteruitgaat. Nou ja eerst die scan.
Hoop dat je snel weet wat het precies is en ze dan met een goede oplossing kunnen komenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
enjowquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben naar VBL en daarna naar bed.
Misschien. Maar ja, met welk doel? Ik heb ermee leren leven. Ik vraag wel een keer vaker "Wat zeg je". Of ik laat het gewoon. Het is niet dat ik ergens niet in mee kom of zo. Het gaat me niet alsnog massa's vrouwen opleveren. Zo eerlijk meten we ook wel zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun jij er eigenlijk niet alsnog wat aan laten doen?
Nou ja met het doel beter te horenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien. Maar ja, met welk doel? Ik heb ermee leren leven. Ik vraag wel een keer vaker "Wat zeg je". Of ik laat het gewoon. Het is niet dat ik ergens niet in mee kom of zo. Het gaat me niet alsnog massa's vrouwen opleveren. Zo eerlijk meten we ook wel zijn
Als ik ooit weer wat beter hoor zal ik je vertellen wat voor wereld er voor me opengaat.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien. Maar ja, met welk doel? Ik heb ermee leren leven. Ik vraag wel een keer vaker "Wat zeg je". Of ik laat het gewoon. Het is niet dat ik ergens niet in mee kom of zo. Het gaat me niet alsnog massa's vrouwen opleveren. Zo eerlijk meten we ook wel zijn
Nou kan me best voorstellen dat er echt een wereld voor je opengaat dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik ooit weer wat beter hoor zal ik je vertellen wat voor wereld er voor me opengaat.
M'n tante heeft ook al heel lang een hoortoestel en die zei dat ik dat ook echt moest doen. Ik merk ook dat ik steeds vaker dingen laat omdat ik er niks aan heb. Die wandeltochten op de Veluwe hier. Leuk maar ik hoor die beesten niet burlen en ik versta de gids niet. Ik ben laatst in Londen bijna omver gekegeld door zo'n kings guard te paard omdat ik hem niet van achteren hoorde aankomen. Zulke dingen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou kan me best voorstellen dat er echt een wereld voor je opengaat dan.
Voor mijn vader maakte het echt een wereld van verschil. Maar die was voornamelijk te koppig om een gehoorapparaat te nemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou kan me best voorstellen dat er echt een wereld voor je opengaat dan.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef Koen66 het volgende:
arme Koen Jr. Ligt in Lloret de Mar op bed zielig en ziek te zijn. Iets verkeerds gegeten, voedselvergiftiging dus
oh das wel irritant jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n tante heeft ook al heel lang een hoortoestel en die zei dat ik dat ook echt moest doen. Ik merk ook dat ik steeds vaker dingen laat omdat ik er niks aan heb. Die wandeltochten op de Veluwe hier. Leuk maar ik hoor die beesten niet burlen en ik versta de gids niet. Ik ben laatst in Londen bijna omver gekegeld door zo'n kings guard te paard omdat ik hem niet van achteren hoorde aankomen. Zulke dingen.
hoeveel dagen heeft die nog?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef Koen66 het volgende:
arme Koen Jr. Ligt in Lloret de Mar op bed zielig en ziek te zijn. Iets verkeerds gegeten, voedselvergiftiging dus
meh, gisterenavond dus iets verkeerds gegeten, even uitgegaan, middernacht werd ie al niet lekkerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Die 5 liter bier zal ook wel niet geholpen hebben tegen de misselijkheid.
HE WATquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik ooit weer wat beter hoor zal ik je vertellen wat voor wereld er voor me opengaat.
yep, als ie zich morgen in de loop van de dag beter gaat voelen komt dat wel goed.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan heeft die misschien van. het weekend nog een paar leuke dagen
Ja ik ben ook gewend aan geen auto hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja met het doel beter te horenMaar je bent er inmiddels aan gewend natuurlijk en dit is jouw 'normaal'.
Nee joh. Laat gewoon eens zo'n gratis test doen bij beter horen ofzo.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben ook gewend aan geen auto hebben.
Dat is waarschijnlijk ongeveer hetzelfde.
aii, even geen meiden jachtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh. Laat gewoon eens zo'n gratis test doen bij beter horen ofzo.
Vervelendquote:
En dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee joh. Laat gewoon eens zo'n gratis test doen bij beter horen ofzo.
Nee heb nu een leenmodelquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening zit je been er nog aan?
Een zogenaamd "thuisbrengertje"quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee heb nu een leenmodel
Ja moesten de even met een krik er op zettenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een zogenaamd "thuisbrengertje"
Heb je sushi gegeten?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee heb nu een leenmodel
Toch niet zo'n leasemodelletje van ballie hequote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja moesten de even met een krik er op zetten
hoezo. toch niet zo'n ?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch niet zo'n leasemodelletje van ballie he
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo. toch niet zo'n ?
ik heb alleen maar kwaliteits ledematen
premium limbs
Nee das toch wel je Jet Cars van de ledematenhandelaren hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch niet zo'n leasemodelletje van ballie he
nou nou nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee das toch wel je Jet Cars van de ledematenhandelaren hoor
Nou schijnt dat er wel aan de kilometerstand wordt gemorreldquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou nou nou
alleen omdat ze niet met express service gebracht worden
of je krijgt er een die niet goed past.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou schijnt dat er wel aan de kilometerstand wordt gemorreld
Dat is echt pure onzin!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou schijnt dat er wel aan de kilometerstand wordt gemorreld
Met 'lichte gebruikerssporen', en dan blijkt er aan alle kanten aan gesleuteld te zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of je krijgt er een die niet goed past.
dan betaal je er ook naar.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met 'lichte gebruikerssporen', en dan blijkt er aan alle kanten aan gesleuteld te zijn
Net zoals bij de blauwe doos zekerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan betaal je er ook naar.plus zeer ruim retourbeleid
Colossos,Tropics,Moef gaga.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dochter van een collega van mij ging ook naar Lloret de Mar, veel tenten die bestonden toen ik daar naartoe ging waren er nu nog
Jezus fles. Dit gedrag is minder charmant dan een hoortoestel.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan?![]()
"Oeh nee meneer Fles u hebt 35-40 % verlies aan beide kanten! Voor 2000 Euro kunnen we kijken of we kunnen proberen om het voor een deel te fiksen!"
"Ja nee vergoeden doet de verzekeraar het niet natuurlijk want u had dit altijd al en u wist het dus haha oh sorry u hoorde me niet goed HAHA NEE"
Mja. Het is niet alsof ik het zelf bedacht heb.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus fles. Dit gedrag is minder charmant dan een hoortoestel.
Ha die heb ik alquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:14 schreef Ama het volgende:
@:karzai Als je ooit nog een LP kan scoren van dit album dan moet je die echt halen.![]()
Je krijgt 75 procent vergoed en je hebt goedkope toestelletjes en van die dure die ik waarschijnlijk nodig ga hebben. En je eigen risico dan met die onderzoeken nu maar misschien heb je die niet eens nodig.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Het is niet alsof ik het zelf bedacht heb.
Zuipend en feestend van deze lijst alleen Mallorca gehadquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij zijn volgens mij op al die zuipbestemmingen geweest
Lloret
Salou
Chersonissos
Sunny Beach
Mallorca
Kriebelbeestjes sparenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lloret
Salou
Chersonissos
Sunny Beach
Mallorca
mogt niet van de ziekehuusquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
Dinnetje naar huis gestuurd. Ze vroeg of ze moest blijven slapen maar dat wil ik haar niet aandoen
nog nooit geweestquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lloret
Salou
Chersonissos
Sunny Beach
Mallorca
Gelukkig is het ook maar een nachtje. Morgen zie je haar weer.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
jawel. Maar denk dat e thuis een stuk lekkerder slaapt
ik ben niet verbaasdquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist.
Ik ook niet. Zuipen deed ik wel in de boerendorpen hier. Hoefde ik niet voor op vakantie te gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog nooit een zuipbestemming bezocht.
Salou had je eeeeeuhm La Cage of zoiets? Punktent enorm populair bij Italianen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist.
Salou werd je als Hollands raspaard met huid en haar verslonden door de olijfkleurige vrouwen rond de Middellandse Zee.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:58 schreef Koen66 het volgende:
Salou was toch ook vooral net na de eeuwwisseling echt populair, toen had je ook die Costa films die zich daar afspeelden
Gewoon lekker blokken die fabeltjeskrantquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
God wat moet deze act vemoeiend zijn inmiddels
Noem je dimmy nou een act?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gok op die andere.quote:
Sorryquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sssst. Straks komen ze erachter dat ik niet echt mijn been gebroken heb
Jij moet ff je bek houwequote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Kees Momma en Florentine Sophie Rost van Tonningen-Heubel.
Ik vind het vooral bijzonder dat dit het enige topic is waar die komt. Normaal vind ik dat niet zo raar maar altijd alleen maar hier komen om te liegen enz vind ik zo raar.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Werkt helaas zo matig in een SC.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon lekker blokken die fabeltjeskrant
Ik heb nog wat van je tegoed wat dat betreft trouwens of moet ik het Danny even vragen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat dit het enige topic is waar die komt. Normaal vind ik dat niet zo raar maar altijd alleen maar hier komen om te liegen enz vind ik zo raar.
Wat? Ben jij Danny niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog wat van je tegoed wat dat betreft trouwens of moet ik het Danny even vragen?
Denk niet dat Danny moeite gaat doen om het te zoeken maar hey je kan altijd vragen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nog wat van je tegoed wat dat betreft trouwens of moet ik het Danny even vragen?
Misschien moet je het zelf maar eens laten zien dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat Danny moeite gaat doen om het te zoeken maar hey je kan altijd vragen.
Je eigen muziek nog harder aanzettenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:28 schreef Ama het volgende:
Gvd hoezo draaien de buren nu hard muziek. Sterf ofzo.
Hebben je buren toevallig een smart TV met bluetooth connectie?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:28 schreef Ama het volgende:
Gvd hoezo draaien de buren nu hard muziek. Sterf ofzo.
Je snapt dat ik geen verwijderde berichten kan zien he.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet je het zelf maar eens laten zien dan?
Hmm nee dat lukt me niet denk ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben je buren toevallig een smart TV met bluetooth connectie?
Zo ja, dan even connecten en ze even terug pakken met een 'leuk filmpje'
Of je gaat gewoon netjes slapen en meld je morgen aan bij een alcoholafkickkliniek, even de 12 stapjes doorlopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG ik ga nog ff wat honderden eurootjes kapot gooien op geile biljetjes
Ik beweer niets he, jij beweerde iets?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Je snapt dat ik geen verwijderde berichten kan zien he.
ja of jij zoekt zelf gewoon wat hulp. Helemaal prima tegenwoordig hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon netjes slapen en meld je morgen aan bij een alcoholafkickkliniek, even de 12 stapjes doorlopen.
Het is ook nog maar de vraag of die smart TV of Chrome Cast wachtwoord beveiligd is.quote:
Klinkt wel als een feestje maar wil zo wel naar bed.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan de buren van Ama aanraden. Klinkt gezellig.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan de buren van Ama aanraden. Klinkt gezellig.
Nou ja ik snap vooral niet waarom je in een SC zo posten waar 70% een hekel aan je heeft waar je zelf ook niemand waardig genoemd vindt om mee te pratenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder dat dit het enige topic is waar die komt. Normaal vind ik dat niet zo raar maar altijd alleen maar hier komen om te liegen enz vind ik zo raar.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een mee-eter op m'n schouder. M'n tweede mee-eter in m'n hele leven en deze zit op m'n schouder. Dus daar heb ik lekker aan zitten poeren en nu is het een bloedbad.
Het enige wat ik kan bedenken is dat ze in andere SCs hem nog harder uit kotsen. Want in R&P heeft die zelfs een ban al weet ik hoelang.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja ik snap vooral niet waarom je in een SC zo posten waar 70% een hekel aan je heeft waar je zelf ook niemand waardig genoemd vindt om mee te praten
Ja maar het is niet verplicht om op Fok te posten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat ze in andere SCs hem nog harder uit kotsen. Want in R&P heeft die zelfs een ban al weet ik hoelang.
Als je verder eenzaam bent en niks hebt?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar het is niet verplicht om op Fok te posten.
Voor sommigen lijkt het wel een soort van verplichting te zijn soms.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar het is niet verplicht om op Fok te posten.
Ik heb je echt al zo vaak de vraag zien stellen waarom hij alleen hier post waarna je altijd daarna benoemd dat hij een R&P ban heeft. Geen idee waarom maar het lijkt wel alsof je het leuk vindt dat te zeggen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is dat ze in andere SCs hem nog harder uit kotsen. Want in R&P heeft die zelfs een ban al weet ik hoelang.
Nee hoor. Maar die krijg je niet zonder reden.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb je echt al zo vaak de vraag zien stellen waarom hij alleen hier post waarna je altijd daarna benoemd dat hij een R&P ban heeft. Geen idee waarom maar het lijkt wel alsof je het leuk vindt dat te zeggen.
Ja dat begrijp ik. Maar iedereen weet het inmiddels wel, Geen reden om steeds te herhalen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die krijg je niet zonder reden.
Heb je ook wel weer gelijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Maar iedereen weet het inmiddels wel, Geen reden om steeds te herhalen.
Ik wil dit zo graag kijken maar ik schrik af omdat ik te vaak heb gelezen dat het laatste seizoen kut is.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk Lost. Vroeger van genoten en ik vind het weer helemaal geweldig.
Zijn ze nog steeds de weg kwijt?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk Lost. Vroeger van genoten en ik vind het weer helemaal geweldig.
Ik weet niet eens meer precies hoe het afloopt.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil dit zo graag kijken maar ik schrik af omdat ik te vaak heb gelezen dat het laatste seizoen kut is.
Misschien toch maar eens kijken dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer precies hoe het afloopt.Maar zelfs als het echt zo kut was dan vind ik het nog steeds waard om te kijken.
Het boeit echt geen hond maar vooraleerst gaat je dat totaal niets aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar die krijg je niet zonder reden.
US eenzaam? Nee joh die heeft 100 neefjes en nichtjes, vrienden rijendik, elke nacht een andere scharrel en zijn collega’s adoreren hem. Nee die jongen kan niet eenzaam zijn hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je verder eenzaam bent en niks hebt?
uit jouw mond is dit echt een heel raar geluid.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het boeit echt geen hond maar vooraleerst gaat je dat totaal niets aan.
Hebben zelfs de beste series last van.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil dit zo graag kijken maar ik schrik af omdat ik te vaak heb gelezen dat het laatste seizoen kut is.
Mwa je krijgt nooit een antwoordquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb je echt al zo vaak de vraag zien stellen waarom hij alleen hier post waarna je altijd daarna benoemd dat hij een R&P ban heeft. Geen idee waarom maar het lijkt wel alsof je het leuk vindt dat te zeggen.
Waarom denk je recht te hebben op een antwoord, je bent niet goed kerelquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa je krijgt nooit een antwoord
Doodsverwensing banquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
Gewoon negeren en geen aandacht meer geven?
Wellicht verhelpt dat het probleem op de lange termijn.
Misplaatste doodsverwensing ergo banquote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja buren zijn ook rustiger dus ik ga ook.
Met kaas en spek?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 06:32 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen als ontbijt eens een lekker uitgebreid eitje bakken
Ik houd mijn ogen open bij de kringloop, voorlopig heb ik wel weer even genoeg albums om te beluisteren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:21 schreef Ama het volgende:
LP van dit album lijkt echt bijna onbetaalbaar te zijn.
Wel 1 van de mooiste albums ooit al zeg ik het zelf dus als je hem ooit ergens tweedehands kan vinden. @:karzai
Vriendinnetjequote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat Danny moeite gaat doen om het te zoeken maar hey je kan altijd vragen.
Jullie gaan lekker samenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het boeit echt geen hond maar vooraleerst gaat je dat totaal niets aan.
Morguh, hoe is het nu?quote:
O dat is wel lekker. Thuis is toch altijd het beste vooral als er een mama is die je lekker verwend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moe. Matig nachtje. Mag vandaag weer naar Hotel Mama gelukkig
Jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel lekker. Thuis is toch altijd het beste vooral als er een mama is die je lekker verwend.
phoe, daar vraag je wat hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan lekker samen
Negeer elkaar of doe normaal
Hoe ist met onze patiënt?quote:
Lekker laten verwennen is niets mis meequote:
quote:
Morguh herenquote:
Morguhquote:
Morguhquote:
Ja, maar vind het stiekem toch een beetje gęnant dat ik als 30 jarige liever bij mijn mama slaapquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker laten verwennen is niets mis mee![]()
Zolang het nog kan moet je er lekker van genieten.
mag je vandaag naar huis?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed heur. Beetje moe en pijnlijke knie
Akkoord.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tot 12 uur werken, dan weekend. Maar een collega gaat na vandaag op vakantie, dus we zouden vandaag nog even een teamsoverleg over de overdracht hebben. Hopelijk doet ze dan vanmorgen.
nee, last minute natuurlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tot 12 uur werken, dan weekend. Maar een collega gaat na vandaag op vakantie, dus we zouden vandaag nog even een teamsoverleg over de overdracht hebben. Hopelijk doet ze dan vanmorgen.
Junior ook weer opgeknapt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb geen spek, dus wat reepjes salami ipv spek oid
Heb je nieuw gips of hoeft dat niet na de operatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |