Dat zou ook een beetje raar zijn in een topic over PSV.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik loop niet te janken hoor dat er geen interesse is in jullie beste speler.
Ik ben niet eens voor PSV dus deze vlieger gaat al niet op. Het valt vooral op dat jij je keer op keer als een complete debiel gedraagt. En als je dan overal naast zit en met argumenten aan de kant wordt gezet ga je wild om je heen slaan. Wat een bijzondere manier om een fijne zondag te beginnen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:55 schreef CR7 het volgende:
Verder wel een beetje triest hoe aanvallend jullie reageren als het gaat om Veerman. Alsof het mijn schuld is dat er geen interesse is in hem. Wees blij dat die blijft.
Ik begin gewoon rustig met het argument dat hij het niet in de CL heeft laten zien. Ok, ik zat er een potje naast. En jullie reageren als een adder gebeten. Alleen maar omdat jullie beste speler geen interesse krijgt. Alsof het jullie eigen ego is. Hij is nou eenmaal geen bijzondere speler in Europa. In de ED wel. Wees blij ofzo...quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben niet eens voor PSV dus deze vlieger gaat al niet op. Het valt vooral op dat jij je keer op keer als een complete debiel gedraagt. En als je dan overal naast zit en met argumenten aan de kant wordt gezet ga je wild om je heen slaan. Wat een bijzondere manier om een fijne zondag te beginnen.
Je mag het laatste woord hebben (inhoud zal het toch niet hebben) en dan kan het hier weer over PSV gaan. Volgens Rikkert komt immers de onrustige week ooit eraan.
Almere, Heracles en RKC zijn dan ook wel heel slecht. Ik zou daar geen conclusies over trekken over de hele Eredivisie, eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:55 schreef Solispolar het volgende:
Overigens wel pijnlijk voor de Eredivisie dat een ploeg met met 2 verdedigers in de selectie alsnog zo makkelijk zijn wedstrijden wint :’) PSV gaat zelfs zonder verdediging van alle clubs buiten de top 4 winnen. Als er 3 verdedigers bijkomen dan zijn die andere clubs ook kansloos denk ik.
Dat geldt toch voor 4/5 clubs. Alsof PSV daar niet overheen wandelt met die aanvallende kwaliteiten. Een AZ wint ook maar 0-1 bij Almere. Ajax verliest bij NAC en Feyenoord wint niet van Willem 2.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Almere, Heracles en RKC zijn dan ook wel heel slecht. Ik zou daar geen conclusies over trekken over de hele Eredivisie, eigenlijk.
Dat zit wel bij de clubs die ik bij de onderste vijf verwacht ja, samen met NAC en PEC. Oké, misschien Heracles net niet als er een verrassende tegenvaller is of Willem II toch minder goed blijktquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Almere, Heracles en RKC zijn dan ook wel heel slecht. Ik zou daar geen conclusies over trekken over de hele Eredivisie, eigenlijk.
PSV is nog niet getest nee…quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit, ja. Tegen de Almeres, RKC’s en Heracles (al had dat vorige week zomaar fout kunnen gaan) ga je het toch niet lastig hebben met zo’n aanval. Maar voor de CL en de potjes bovenin de Eredivisie moet je wel met wat beters aan komen dan dit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor PSV is het spannender welke verdedigers komen, dan tegen wie ze in de Eredivisie moeten.
Daarom was er niks mis met wat Veerman zei vorige week. Of was het Schouten ?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor PSV is het spannender welke verdedigers komen, dan tegen wie ze in de Eredivisie moeten.
Het is vooral een beetje uit z’n verband getrokken. Alsof ie neerkeek op een club als Brighton en dat is natuurlijk niet het geval.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom was er niks mis met wat Veerman zei vorige week. Of was het Schouten ?
Precies. Ik snap hem volledig net als dat ik ook snap dat die grote clubs niet voor hem komen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is vooral een beetje uit z’n verband getrokken. Alsof ie neerkeek op een club als Brighton en dat is natuurlijk niet het geval.
Zucht.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
[ x ]
Gaat ook al niet door, wil zelf niet ondanks dat PSV hem een beter contract dan bij Roma heeft aangeboden. Blijft weinig over zo.
Je bent al kampioenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef AmenhotepIV het volgende:
We gaan dus met Utrecht en AZ om de CL-plaatsen strijden dit seizoen.
Schei toch uit, we hebben tegen 3 degradatiekandidaten gespeeld en hebben niet eens een verdediging.quote:
Omdat je van de waarschijnlijke nummer 18, 17 en 16 aan het einde van het seizoen hebt gewonnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |