Lijkt me onrealistisch. Als in, die zal ook wel naar een club als Betis of zo kunnen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:09 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Weer een nieuwe naam. Dit zou wel een stunt zijn..
Die pakt 200k per week in Saoedi Arabië. Zal wel een apart huurcontract worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:09 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
Weer een nieuwe naam. Dit zou wel een stunt zijn..
Scheelt weer een miljoentje. Doorpakken Earnie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[ x ]
Itakura is duidelijk mentaal al in Eindhoven.
Zal ook wel gebeurd zijn, maar die kreeg zelf in de winter te horen dat PSV niet met hem verder wilde. Dan begrijp ik wel dat je niet bij het eerste telefoontje met je koffer op de Herdgang staat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar waarom kloppen we voor de linksback niet gewoon weer aan bij van Aanholt eigenlijk?![]()
Deed het meer dan prima en kan echt nog wel minstens een jaartje mee.
Als hij al een nieuw contract zou tekenen zal er ook een hele mooie (vanuit zijn perspectief) afkoopsom in moeten dan. En anders tekent Ollie gewoon lekker niet en gaat hij volgende zomer eens lekker transfervrij rondkijken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:30 schreef AmenhotepIV het volgende:
Benitez en Boscagli niet laten gaan.
Op 3 september Boscagli een heel mooi contract aanbieden.
De man komt altijd met de fiets naar het stadion, dat soort mannen hebben we nodig, en geen luie Memphis/Ferrari types.
In zijn positie zou ik het waarschijnlijk ook niet doen, of er moet echt een mega miljoenensalaris in staan met een fooi als afkoopsom.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boscagli gaat niet meer bijtekenen
Beetje jammer dat hij zo graag tweede keeper bij Atleti wil worden. Snap best dat het als Argentijn lekker leven is in Madrid. Maar kom op, het is hier toch ook geen strafkamp.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:37 schreef Buitendam het volgende:
Atletico is alweer met een andere keeper bezig. Hopelijk is daarmee de soap rondom Benitez ook gewoon klaar.
Tis natuurlijk wel een iets grotere competitie. En vergeet niet dat PSV hem geen contractverlenging heeft aangeboden, dus dat doet wel wat met het vertrouwen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:20 schreef ISVV het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij zo graag tweede keeper bij Atleti wil worden. Snap best dat het als Argentijn lekker leven is in Madrid. Maar kom op, het is hier toch ook geen strafkamp.
Het is gewoon een broodvoetballer. En als je dan het hele pakketje bekijkt met de verschillen in klimaat, salaris, woonruimte, taal en competitie snap ik wel dat hij daar graag naartoe wil. En PSV wilde hem geen nieuw contract aanbieden. Al met al reden om lekker je spullen te willen pakken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:20 schreef ISVV het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij zo graag tweede keeper bij Atleti wil worden. Snap best dat het als Argentijn lekker leven is in Madrid. Maar kom op, het is hier toch ook geen strafkamp.
Dat is waar, maar tweede keeper...komt nu Sevilla of zo en je wordt daar eerste keeper kon ik er wat meer begrip voor opbrengen. Maar goed, lijkt met een sisser af te lopen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is gewoon een broodvoetballer. En als je dan het hele pakketje bekijkt met de verschillen in klimaat, salaris, woonruimte, taal en competitie snap ik wel dat hij daar graag naartoe wil. En PSV wilde hem geen nieuw contract aanbieden. Al met al reden om lekker je spullen te willen pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |