Vooral in de PL. Daarbuiten valt het reuze mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Schouten mag absoluut niet weg, dan kun je echt het seizoen gaan opdoeken![]()
Bovendien, gezien de idiote bedragen die momenteel rond gaan kan, in dit geval, PSV ook gewoon een achterlijke vraagprijs aan gaan houden. Dan zou er wellicht gepraat kunnen worden, mocht het zoveel geld zijn dat je het missen van de CL er mee kan dekken.
Of Benitez wilde gewoon een nog veel grotere worst.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:28 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij gaat PSV niet helemaal vrijuit in het geval van Benitez. Ik heb zo’n vermoeden dat ze hem een beetje een worst voor hebben gehouden en nu hun keutel intrekken.
Openingsbod 50 miljoen en anders kunnen ze meteen opsodeflikkeren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral in de PL. Daarbuiten valt het reuze mee.
Daarbij is 20 miljoen gezien zijn leeftijd niet onredelijk. Wellicht 25 omdat de transferdeadline nadert. Maar schijnbaar zijn er voor Napoli toch te veel signalen dat die vorig jaar vooral een gouden pik seizoen had.
Als ze dat denken schakelen ze toch gewoon lekker door. Gelukkig zitten we niet in de positie dat we moeten verkopen, dus heb je best wat te eisen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Daarbij is 20 miljoen gezien zijn leeftijd niet onredelijk. Wellicht 25 omdat de transferdeadline nadert. Maar schijnbaar zijn er voor Napoli toch te veel signalen dat die vorig jaar vooral een gouden pik seizoen had.
Met alle respect, als je denkt dat een speler als Schouten slechts 20 miljoen waard is in de huidige voetbalwereld heb je een flinke klap van de molen gehad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
mooiquote:Napoli gaat zich bij PSV melden voor Schouten
Marco Timmer
09.45,
Vandaag
87 Reacties
Jerdy Schouten staat in de nadrukkelijke belangstelling van Napoli. De verwachting is dat de Serie A-winnaar van 2023 zich ergens komende week zal melden bij PSV.
Tussen de 20 en 30. Je hebt echt een flinke blinddoek op als je denkt dat hij ook maar in de buurt van 50 miljoen waard is. Deze man is bijna 28 en heeft het gros van zijn carrière in de lagere regionen gespeeld. Als die begin 20 was ok. Maar een Gakpo schoot op zijn 22e de ED aan gort en ging voor 42 miljoen ongeveer? En daar zit de aanvaller en PL bonus bij in. Dit is een iets boven modale ED VM.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met alle respect, als je denkt dat een speler als Schouten slechts 20 miljoen waard is in de huidige voetbalwereld heb je een flinke klap van de molen gehad.
Als Teze met z’n 1-jarige contract 12 miljoen opbrengt, dan ben je mentaal niet in orde als je denkt dat Schouten (die net wat beter/belangrijker is voor PSV) met een 4-jarig contract 20 miljoen opbrengt of daar genoegen mee zal nemen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:32 schreef vivelafete het volgende:
Schouten heeft nog een behoorlijk aantal jaren contract, toch?
Teze is ook 3 jaar jonger en kan je eventueel nog (goedkoop) verlengen. Bij Schouten weet je zeker dat je het geld nooit meer terug ziet binnen 3 a 4 jaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Teze met z’n 1-jarige contract 12 miljoen opbrengt, dan ben je mentaal niet in orde als je denkt dat Schouten (die net wat beter/belangrijker is voor PSV) met een 4-jarig contract 20 miljoen opbrengt of daar genoegen mee zal nemen.
Nog een flink aantal jaar contract, 1 van de beste spelers van een halve finalist van het EK, top Eredivisie en ook CL seizoen gehad. Leuk en aardig dat Dortmund en Napoli voor een dubbeltje eerste rang willen zitten maar dat, en daar moet ik Earnie wel credits voor geven, lijkt niet langer aan de orde te zijn bij PSV.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Tussen de 20 en 30. Je hebt echt een flinke blinddoek op als je denkt dat hij ook maar in de buurt van 50 miljoen waard is. Deze man is bijna 28 en heeft het gros van zijn carrière in de lagere regionen gespeeld. Als die begin 20 was ok. Maar een Gakpo schoot op zijn 22e de ED aan gort en ging voor 42 miljoen ongeveer? En daar zit de aanvaller en PL bonus bij in. Dit is een iets boven modale ED VM.
Het is geen toeval dat een Dortmund afhaakt bij het horen van 30. En dat Napoli een bod doet of wil doen van 20.
Ik was niet degene die dat aan gaf he.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Teze met z’n 1-jarige contract 12 miljoen opbrengt, dan ben je mentaal niet in orde als je denkt dat Schouten (die net wat beter/belangrijker is voor PSV) met een 4-jarig contract 20 miljoen opbrengt of daar genoegen mee zal nemen.
Weet ik, met mentaal niet in orde doelde ik ook niet op jou hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:04 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik was niet degene die dat aan gaf he.
Ik was gewoon even benieuwd hoe lang zijn contract nog loopt, dat blijkt tot medio '28 te zijn.
Tja, Schouten moet je nu nog niet willen verkopen, dan haal je de essentie van het succes van vorig jaar uit je team en het is gewoonweg financieel niet nodig.
Tenzij er echt een absurd bod komt, gewoon lekker nog ff een jaartje in Eindhoven blijven
Wat nog achterlijker is: Het is overal anders. Hoe moeilijk kan het zijn voor de FIFA/UEFA weet ik veel wie dat zou moeten regelen, om een regel te maken om dat overal gelijk te laten lopen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:10 schreef vivelafete het volgende:
Gewoon nog meer dan een week die fucking transferwindow open 😐
Je had hem nu liever dicht gehad?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:10 schreef vivelafete het volgende:
Gewoon nog meer dan een week die fucking transferwindow open 😐
Aldus Rikkert.quote:PSV heeft de Poolse international Nicola Zalewski op de korrel als nieuwe linksback. De 22-jarige verdediger en middenvelder heeft bij zijn huidige club AS Roma nog maar een contract tot medio 2025 en kan daardoor vermoedelijk voor een te overzien bedrag worden overgenomen.
Dat zal wel niet. We schrappen hem vast door.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aldus Rikkert.
Ken de beste jongen natuurlijk totaal niet maar hij heeft al 107 wedstrijden in het eerste op zijn naam. Ga je dan de Serie A en AS Roma inruilen voor de eredivisie en PSV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |