Die gaat morgen dus voor 20 miljoen naar een Italiaanse subtopper oid.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het spel is op de wagen voor Ko Itakura aldus Duitse bronnen van Rik. Bod van 11 miljoen ekkies.
Als dat zo is rust er ook wel een vloek op deze transferperiode.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die gaat morgen dus voor 20 miljoen naar een Italiaanse subtopper oid.
Naja, ze wilden 15 las ik eerder. Die gasten zijn ook niet achterlijk en komen er met 1 google search ook achter dat PSV zwaar in de penarie zit achterin. Dus die gaan we echt niet voor 11 miljoen binnen hengelen lijkt mij.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als dat zo is rust er ook wel een vloek op deze transferperiode.
Maar het kan natuurlijk. Kan zomaar dat clubs met sluimerende interesse ineens wakker worden.
Openingsbod. Wel aan de karige kant imo. Dat gaat idd nooit geaccepteerd worden. 15+ schijnen ze te willen hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja, ze wilden 15 las ik eerder. Die gasten zijn ook niet achterlijk en komen er met 1 google search ook achter dat PSV zwaar in de penarie zit achterin. Dus die gaan we echt niet voor 11 miljoen binnen hengelen lijkt mij.
De Vrij geilt veel te hard op Italië. Afgelopen EK hebben we ook gezien dat hij nog te goed is. Komt nog eens bij dat hij te veel verdient en ook nog eens diehard Feyenoorder is, al blijkt dat laatste in de praktijk niet altijd even belangrijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:58 schreef PSVCL het volgende:
Nu de Vrij nog en je hebt achterin een toplevel duo staan #26
Hup Earnie
Rik sorteert al voor op een mislukte poging met z'n volgende tweet dat half Engeland en Duitsland achter CVs aan zit.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Openingsbod. Wel aan de karige kant imo. Dat gaat idd nooit geaccepteerd worden. 15+ schijnen ze te willen hebben.
Je hebt toch wel zoiets nodig wil je in de CL wat klaar kunnen spelen toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Rik sorteert al voor op een mislukte poging met z'n volgende tweet dat half Engeland en Duitsland achter CVs aan zit.
15 miljoen voor een 27 jarige die bij Schalke en BMG leuk mee kon is ook vrij veel geld eerlijk gezegd.
Daar heb je wel een punt natuurlijk, maar 15 miljoen is veel geld voor een speler die zeer waarschijnlijk niet zo veel meer op gaat leveren in 2/3 jaar tijd. Misschien is het dan beter om, al klinkt dat vrij dom, de CL maar te laten voor wat het is dit jaar. Het startgeld heb je toch al binnen, en met 15 miljoen kun je dan 2 goede verdedigers halen voor Eredivisie begrippen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt toch wel zoiets nodig wil je in de CL wat klaar kunnen spelen toch?
Ach ja met die nieuwe opzet moet je 2x winnen oid en dan zit je iig al wel in die play-off ronde dus 'overwinter' je. Dus dat moet idd ook wel lukken en idd heb je t startgeld al binnen plus nog mooie revenue van alle kaartverkoop.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt natuurlijk, maar 15 miljoen is veel geld voor een speler die zeer waarschijnlijk niet zo veel meer op gaat leveren in 2/3 jaar tijd. Misschien is het dan beter om, al klinkt dat vrij dom, de CL maar te laten voor wat het is dit jaar. Het startgeld heb je toch al binnen, en met 15 miljoen kun je dan 2 goede verdedigers halen voor Eredivisie begrippen.
Zou natuurlijk niet mogen gebeuren, maar ik vrees dat het toch al te laat is om een CL-waardige verdediging neer te zetten door het geslaap van Earnie en Marcel.
VOlgens mij gaf ie paar maanden terug aan dat ie openstond voor een terugkeer naar NL..maar dat kan ook volgend jaar zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:09 schreef ISVV het volgende:
[..]
De Vrij geilt veel te hard op Italië. Afgelopen EK hebben we ook gezien dat hij nog te goed is. Komt nog eens bij dat hij te veel verdient en ook nog eens diehard Feyenoorder is, al blijkt dat laatste in de praktijk niet altijd even belangrijk.
Hij schijnt te hebben laten weten dat dat nu nog niet ging gebeuren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 01:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
VOlgens mij gaf ie paar maanden terug aan dat ie openstond voor een terugkeer naar NL..maar dat kan ook volgend jaar zijn.
Eerst die Japanner binnenhalen
Je plaat blijft nu wel heel vaak op repeat staan, hè? Je punt is ondertussen wel gemaakt, denk ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ze denken ook echt dat ze de nieuwe Kroos en Modric op hun middenveld hebben. Samen met blind paard Bakoyoko en Noano 7 traumas op je feestje en opa Luuk. En dat ze daarmee wel met 4 waardeloze verdedigers even met gemak kampioen worden. Die komen echt van een koude kermis thuis zo.
Voorlopig staan ze gewoon eerste met alle defensieve problemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ze denken ook echt dat ze de nieuwe Kroos en Modric op hun middenveld hebben. Samen met blind paard Bakoyoko en Noano 7 traumas op je feestje en opa Luuk. En dat ze daarmee wel met 4 waardeloze verdedigers even met gemak kampioen worden. Die komen echt van een koude kermis thuis zo.
In de CL ga je met een degelijke verdediging ook geen potten breken natuurlijk. Voor Nederlandse begrippen hebben we een leuk/goed middenveld en aanval maar internationaal is het geen topniveau. Je moet dit jaar gewoon weer 1e of 2e worden in de competitie en geld binnenharken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt natuurlijk, maar 15 miljoen is veel geld voor een speler die zeer waarschijnlijk niet zo veel meer op gaat leveren in 2/3 jaar tijd. Misschien is het dan beter om, al klinkt dat vrij dom, de CL maar te laten voor wat het is dit jaar. Het startgeld heb je toch al binnen, en met 15 miljoen kun je dan 2 goede verdedigers halen voor Eredivisie begrippen.
Zou natuurlijk niet mogen gebeuren, maar ik vrees dat het toch al te laat is om een CL-waardige verdediging neer te zetten door het geslaap van Earnie en Marcel.
Je reageert op user CR7.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je plaat blijft nu wel heel vaak op repeat staan, hè? Je punt is ondertussen wel gemaakt, denk ik.
Dit werkt natuurlijk 2 kanten op hè. Als je al 2-3 dure verdedigende aankopen had gedaan, dan ben je bang dat Teze volgend jaar transfervrij de deur uitloopt en neem je nu genoegen met een habbekrats omdat je toch al ruim in je verdedigers zit. Een bankzitter die salaris opvreet en vervolgens gratis de deur uitloopt wil je ook niet. PSV heeft de zaakjes financieel redelijk op orde maar om een haffel verdedigers (van tussen de 5-10 miljoen per stuk, plus het salaris) te halen terwijl basisspelers zeggen te willen blijven is natuurlijk ook niet echt verstandig.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het hoeven niet 4 geweldige verdedigers te zijn he. Vorig jaar hadden we ook de minst gepaseerde verdediging met o.a. Ramalho en Teze, die kunnen er volgens de kenners niks van. 1 of 2 toppers met 1 of 2 redelijke verdedigers gaat al voldoende zijn.
[..]
Ik snap vooral dat laatste niet. Waarom zo lang afwachten terwijl je pro-actief al kunt gaan bedenken dat je verdedigers nodig gaat hebben (nota bene al jaren de achilleshiel van PSV). Op die manier manoeuvreer je jezelf ook in een ongemakkelijke onderhandelingspositie inderdaad.
Ik snap wel wat je zegt hoor, ook dat die Japanner van Gladbach dan als een C-keuze voelt. Technisch gezien is het ook een C-keuze, maar je kunt moeilijk stellen dat een basisspeler van Gladbach C-garnituur is natuurlijk, ondanks dat het in dit geval misschien wel de 3de keuze zou zijn.
Ik heb wel het gevoel dat het gewoon goed gaat komen, maar ik denk vooral dat dit een pak makkelijker had kunnen gaan.
Precies. Mauro voldoet eigenlijk wel totdat Dest terug is.. dus de noodzaak daar is er niet echt. Dan kom je zelfs met een ontevreden speler halverwege het seizoen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor een linksback lijkt me een huurdeal ook prima overigens, op rechts en cv wil je wel echt twee aankopen
Ik snap dat verhaal ook niet zo van spelers als Benitez en Boscagli.. die wachten tot de laatste 14 dagen en willen dan ineens weg. Dat is wel bijzonder (als het waar is van Benitez in ieder geval). Komt op mij een beetje over alsof ze wellicht toch wat teleurgesteld zijn in de clubleiding van PSV? (m.b.t. daadkracht op de transfermarkt)quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit werkt natuurlijk 2 kanten op hè. Als je al 2-3 dure verdedigende aankopen had gedaan, dan ben je bang dat Teze volgend jaar transfervrij de deur uitloopt en neem je nu genoegen met een habbekrats omdat je toch al ruim in je verdedigers zit. Een bankzitter die salaris opvreet en vervolgens gratis de deur uitloopt wil je ook niet. PSV heeft de zaakjes financieel redelijk op orde maar om een haffel verdedigers (van tussen de 5-10 miljoen per stuk, plus het salaris) te halen terwijl basisspelers zeggen te willen blijven is natuurlijk ook niet echt verstandig.
Daarnaast als een speler eerst aangeeft te willen blijven en vervolgens een vertrek EIST, kun je dat vooral de speler kwalijk nemen en niet de club.
Clubleiding had hier beter op moeten anticiperen maar tis verdomd makkelijk roepen vanaf de zijlijn. Teze die 12 miljoen oplevert met een kort contract is gewoon een goede deal. Hopen dat Boscagli en Benitez blijven, en dan 2 backs en minimaal 1 cv halen. Er is nog een dag of 10. Lastig maar niet onmogelijk.
Met de kanttekening dat Mauro nu (en ook vaker) geblesseerd isquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Precies. Mauro voldoet eigenlijk wel totdat Dest terug is.. dus de noodzaak daar is er niet echt. Dan kom je zelfs met een ontevreden speler halverwege het seizoen.
[..]
Ik snap dat verhaal ook niet zo van spelers als Benitez en Boscagli.. die wachten tot de laatste 14 dagen en willen dan ineens weg. Dat is wel bijzonder (als het waar is van Benitez in ieder geval). Komt op mij een beetje over alsof ze wellicht toch wat teleurgesteld zijn in de clubleiding van PSV? (m.b.t. daadkracht op de transfermarkt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |