SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Oh, wacht dat is zoquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu was dat wel een festival natuurlijk, dus kán me zo voorstellen dat de eigen optredens wat meer nieuw/VV spul is.
Maar dus zeker de moeite waard om heen te waggelen op een festival als je er toch bent
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wacht dat is zo
Hmmm, nouja we wachten rustig af. Nog minimaal een jaar!
Herinneringen aan bandjes ophalen is wel leuk toch?quote:
Ohhh, heb je nieuw werk gevonden? Nog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:07 schreef Elvi het volgende:
Zo´n eerste werkweek met meetings is wel heftigBlij dat het nu weekend is
LEUGENSquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:07 schreef Elvi het volgende:
Zo´n eerste werkweek met meetings is wel heftigBlij dat het nu weekend is
Nee johquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, heb je nieuw werk gevonden? Nog gefeliciteerd!
Oh, fackquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee johEerste werkweek na de vakantie. Ik heb nu nog 2 weken en 2 dagen te gaan hier
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Kijk @:dr_flash op 1.24 zélfs een zwembad.
Mijn dorp heeft een vakantiefeestweek. Hele dag muziek en activiteiten. Primair voor de kinderen.quote:
Aha.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Kijk @:dr_flash op 1.24 zélfs een zwembad.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Denk dat dit echt zo'n festival is waar je je uiterst kunt vermaken, ook als je de muziek niks aan vind
Het ziet er echt goed uit. Misschien ook eens naar kijken, wel kak dat het in Duitsland isquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar de muziek is stiekem écht best divers, het is meer dat het qua thema bij elkaar past dan qua muziekstijl. En dan ook nog dingen als The Prodigy en Atari Teenage Riot in de line up, zeg maar. Het gaat van bijna country naar EBM/hardcore naar punk naar legit doedelzakken. En wat wave tussendoor om die groep te vriend te houden.
Ja hoor, heeft gewoon geen zin meer in fok.quote:
Wat op zich best raar is.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoor, heeft gewoon geen zin meer in fok.
Heel soms komt die nog random ččn berichtje plaatsen en dan is hij weer weg.quote:
Beste stuurlui staan aan walquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie 'm af en toe voorbij varen op m'n insta.
quote:
En afdrogen was ook niet nodig.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Onze voorvaderen @:wereldgozer
Nee ik kop hem niet verder in.
ik ken die hele club niet, mja dat is ajax ook niet momenteelquote:
Ken ik eigenlijk niet, koop je bij de groenteboer?quote:
In dit geval eerder doeiquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Wat, outlook sluit zichzelf af als ik een mail wil sturen. Ja hallo
Ik heb druivenquote:
Gewoon in de supermarkt, lekker fris in de zomer.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ken ik eigenlijk niet, koop je bij de groenteboer?
dan moet ik morgen 24 uur werken (oke overdreven maar wilde nog wel even wat uurtjes maken en die moet ik anders op ander moment inhalen en daar heb ik geen zin inquote:
Oh, nooit gezienquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon in de supermarkt, lekker fris in de zomer.
Las net dat de altijd vriendelijke Poolse supporters de confrontatie zoeken met Ajax supporters.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:36 schreef Karzai het volgende:
vanavond speelt ajax weer @:dr_flash
zou de afbeelding nog wat groter kunnen zodat het nog iets onduidelijker is?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
Ik koop vaak die suikervrije limonade en ze hadden weer een nieuwe smaak
[ afbeelding ]
Hmm daar bemoei ik mij niet mee, zit lekker thuis voor de buis.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Las net dat de altijd vriendelijke Poolse supporters de confrontatie zoeken met Ajax supporters.
Hier zitten ze meestal in een bakje van 6 stuks. Aldi en Lidl hebben ze sowieso meestal in deze tijd van het jaar.quote:
neequote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou de afbeelding nog wat groter kunnen zodat het nog iets onduidelijker is?
Siroop dus dat doe je in water?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een keer normaal winnen graag. Geen flauwekul meer nu.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ken die hele club niet, mja dat is ajax ook niet momenteel
hoop dat bergwijn, brobbey en berghuis in de aanval staan
Klinkt lekker verfrissend.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:42 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week 19 penalty'squote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een keer normaal winnen graag. Geen flauwekul meer nu.
Ehm, jawel?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Karzai kan er toch niks aan doen hoe jij het ziet
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende week 19 penalty's
Ik weet niet hoe dat moet in imgurquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:47 schreef Crack_ het volgende:
Het is al wat vaker gevraagd of men bij het uploaden bij foto's alsjeblieft een maat zou willen aangeven, omdat dit niet altijd te prettig is. Hoeft natuurlijk niet, maar zou wel echt heel fijn zijn want ja, hiermee zien pc-mensen gewoon bagger
Voor jou leek het eerder op een glas groene wijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:47 schreef Crack_ het volgende:
Het is al wat vaker gevraagd of men bij het uploaden bij foto's alsjeblieft een maat zou willen aangeven, omdat die mega afbeeldingen niet prettig zijn. Hoeft natuurlijk niet, maar zou wel echt heel fijn zijn want ja, hiermee zien pc-mensen gewoon bagger
Zal eens opletten, maar ik kom daar niet vaak. We kopen daar vooral water (Lidl) dus daar gaat hij omquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier zitten ze meestal in een bakje van 6 stuks. Aldi en Lidl hebben ze sowieso meestal in deze tijd van het jaar.
Is 10 miljoen verschil geloof ik. Mag toch hopen dat ze blij zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:46 schreef Haags het volgende:
[..]
En dan weer vieren alsof men kampioen is geworden graag.
oh! Het is heel makkelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet in imgur
Op PC resizet ie automatisch als je er met je muispijl boven gaat hangen (bij mij tenminste). Maar het is gewoon niet nodig om een foto van 10-20 MB in te laden, je ziet hem niet beter dan eentje van 100 kb op zo'n klein schermpje. Of misschien 500 kb op je PC. En dan duurt laden gewoon onnodig lang en het kost onnodig van je databundel. 720 pixels breed, meer is niet zinvol.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:47 schreef Crack_ het volgende:
Het is al wat vaker gevraagd of men bij het uploaden bij foto's alsjeblieft een maat zou willen aangeven, omdat die mega afbeeldingen niet prettig zijn. Hoeft natuurlijk niet, maar zou wel echt heel fijn zijn want ja, hiermee zien pc-mensen gewoon bagger
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor jou leek het eerder op een glas groene wijn.
zit mobiel niet op fokquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon mobiel bekijken dan, ziet het er prima uit
Kleiner maken voor het uploadenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ook wel terecht hoor. Dat geld kunnen ze nu maar al te goed gebruiken natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is 10 miljoen verschil geloof ik. Mag toch hopen dat ze blij zijn.
Dan wordt nog steeds hetzelfde plaatje geladen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon mobiel bekijken dan, ziet het er prima uit
Imgur is kut.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat resizen doet ie bij mij nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op PC resizet ie automatisch als je er met je muispijl boven gaat hangen (bij mij tenminste). Maar het is gewoon niet nodig om een foto van 10-20 MB in te laden, je ziet hem niet beter dan eentje van 100 kb op zo'n klein schermpje. Of misschien 500 kb op je PC. En dan duurt laden gewoon onnodig lang en het kost onnodig van je databundel. 720 pixels breed, meer is niet zinvol.
Ja, maar wat Modie zegt:quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat resizen doet ie bij mij nietEn het is een kleine moeite om die maat aan te geven, máár moet je wel weten hoe het moet
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan wordt nog steeds hetzelfde plaatje geladen.
Alleen zie je het daar blijkbaar wel in normaal formaat, heb nooit ergens last van. Maar goed, beetje non-probleem dit wel, voor een SC waarbij niet echt belangrijke plaatjes gepost worden en je direct doorscrolltquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan wordt nog steeds hetzelfde plaatje geladen.
Ja? dat is toch ook de bedoeling?quote:
Als ze deze 2 winnen, hoeven er 2 spelers minder weg. Lol.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ook wel terecht hoor. Dat geld kunnen ze nu maar al te goed gebruiken natuurlijk.
Niet alles wat wordt aangegeven is meteen een probleemquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen zie je het daar blijkbaar wel in normaal formaat, heb nooit ergens last van. Maar goed, beetje non-probleem dit wel, voor een SC waarbij niet echt belangrijke plaatjes gepost worden en je direct doorscrollt
Goede werkdagquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed. Stukkie gewandeld, klusjes uitstaan voor morgen, bed verschoond, 6583 stapjes op de klok alIk mag een biertje
![]()
Tot later allen
Het is van-je-balkonnetje-waai-weer.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is nog niet echt lekker balkonnetjesweer
Volgende week weerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is nog niet echt lekker balkonnetjesweer
Ja maar ik wil het NUUUUUUUUU OOOOOOOOOOOOOOOKKKquote:
Welkom bij de oudjesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Ohfuck, ik deed een hoestje en het schiet me toch in mn onderrug. Wat, why
haha, omaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:04 schreef Crack_ het volgende:
Ohfuck, ik deed een hoestje en het schiet me toch in mn onderrug. Wat, why
Zou ik ook willen maar de wereld doet niet altijd wat we willenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het NUUUUUUUUU OOOOOOOOOOOOOOOKKK
is het hier gezellig?quote:
hahaquote:
sorryquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou ik ook willen maar de wereld doet niet altijd wat we willen!!
[..]
is het hier gezellig?
[..]
haha
jahoorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:15 schreef User_X het volgende:
[..]
Klopt, is het een beetje gezellig hier?
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:18 schreef User_X het volgende:
Het enige nog actieve forum van Nederland toch?
Nee dat is wel stom. Kutwereld.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:10 schreef Crack_ het volgende:
Zou ik ook willen maar de wereld doet niet altijd wat we willen!!
meer een klein dorpje dat nog weerstand biedtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:18 schreef User_X het volgende:
Het enige nog actieve forum van Nederland toch?
Zijn er nog veel actieve leden of lijkt dat maar zo?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
meer een klein dorpje dat nog weerstand biedt
Allemaals bots behalve jijquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:21 schreef User_X het volgende:
[..]
Zijn er nog veel actieve leden of lijkt dat maar zo?
hier loopt het wel lekker we kletsen lekker doorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:21 schreef User_X het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaals bots behalve jij
Vertel eerst eens wat over jezelf. Ben je dik? Heb je een lekker zusje? Hobbies? Zulke dingen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:21 schreef User_X het volgende:
[..]
Gezellig!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaals bots behalve jij
Peppi of kokki?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:23 schreef Haags het volgende:
Het laat zich wel raden wie dit is hoor jongens.
frantic?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:23 schreef Haags het volgende:
Kluun?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:23 schreef Haags het volgende:
Voldemort!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:23 schreef Haags het volgende:
Ik beroof graag oude vrouwtjes of is dat geen hobby?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel eerst eens wat over jezelf. Ben je dik? Heb je een lekker zusje? Hobbies? Zulke dingen.
oh een trol ga maar weer terug naar je holquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:26 schreef User_X het volgende:
[..]
Ik beroof graag oude vrouwtjes of is dat geen hobby?
Niet echt een serieuze vraag vind je wel?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh een trol ga maar weer terug naar je hol
Verlicht ons.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:23 schreef Haags het volgende:
wij leven in een circulaire samenleving zonder politiequote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:28 schreef User_X het volgende:
[..]
Niet echt een serieuze vraag vind je wel?
Arne? @KingRolandquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:32 schreef Crack_ het volgende:
Alsof mn rug op slot is gegaanmanman
Ziekquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:35 schreef Haags het volgende:
oh @:ettovanbelgie dit topic is echt voor jou
NWS / Natuurwandeling in Utrecht alleen voor mensen van kleur
Kluun was vorige week nog actief onder een andere naam maar weer ban.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet gezien
[..]
Nee.
Goh.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Kluun was vorige week nog actief onder een andere naam maar weer ban.
ja zo kom je wel aan je stapjesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:41 schreef Karzai het volgende:
ik ga toch nog maar even champignons halen voor op de biefstuk zo
ik heb ook nog knoflookboter erbijquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zo kom je wel aan je stapjes![]()
INB4 "boeit me geen snars die kutstapjes!"
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:41 schreef Karzai het volgende:
ik ga toch nog maar even champignons halen voor op de biefstuk zo
que?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Mijn eerste suggesties waren vrouwen die allemaal een soortgelijke baan hebben![]()
Ja, ik ben ermee begonnen.
Nee Kluun laten we niet toe hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:43 schreef Karzai het volgende:
kluun je mag een uurtje op de bank bij @:uitstraling voordat je toegelaten wordt, hij geeft zijn finale oordeel
Niet dat iemand daar verder waarde aan hecht maar vooruitquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:43 schreef Karzai het volgende:
kluun je mag een uurtje op de bank bij @:uitstraling voordat je toegelaten wordt, hij geeft zijn finale oordeel
dat je dat bij (kan) houdenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Kluun was vorige week nog actief onder een andere naam maar weer ban.
Over 2 uur en 51 minuten is het bedtijd voor jou.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet dat iemand daar verder waarde aan hecht maar vooruit
Yeah whateverquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Over 2 uur en 51 minuten is het bedtijd voor jou.
Mooi. En nou je gemak en niet meteen weer praatjesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
Nou weer bij en op de kamer
Heejquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
zit alles er nog aan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe voel je je en hoest gegaan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. En nou je gemak en niet meteen weer praatjes
moet je daar nu blijven slapen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Tenzij ze een nier gepikt hebben
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je daar nu blijven slapen?
Nou ja, de nacht doorbrengenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je daar nu blijven slapen?
Nee dat is alleen als je kunt pianospelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je een eigen vleugel in het ziekenhuis?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
ik kom straks klinie clown spelenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
grapjas bijdehandjes lolbroek ditdatquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:30 schreef Karzai het volgende:
haha wat zijn we weer grappig allemaal
Ja, maar dat was meestal pas na mijn jeugd...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herinneringen aan bandjes ophalen is wel leuk toch?
quote:
Privékamerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je een eigen vleugel in het ziekenhuis?
Zei iemand daar champie?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:33 schreef Karzai het volgende:
nee ik laat die champies maar zitten waar ze zijn ik ga niet meer naar buiten vandaag
oh echt?quote:
Die mag jij vandaag nog nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zei iemand daar champie?
Had de eerste keer (toen ik er 2 maanden lag) een privékamer omdat ik een ziekenhuisbacterie of iets had, was een heel stuk prettiger dan een gedeelde kamer. Zeker die ene keer toen ik op de darmafdeling op een gedeelde kamer lagquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh echt?
Wat luxeIk heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen maar lijkt mij echt super irritant om met meerdere mensen daar te moeten liggen
mwoah dan heb je nog een beetje aanspraakquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh echt?
Wat luxeIk heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen maar lijkt mij echt super irritant om met meerdere mensen daar te moeten liggen
of je hoort ze constant smakken en zoquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwoah dan heb je nog een beetje aanspraak
Betaal je ook wel voor hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh echt?
NEINquote:
oh ja dat snap ik wel maar wel fijn dat het mogelijk isquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Betaal je ook wel voor hoor
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
Lol of ik even in een metalen bak in bed wou pissen![]()
De groeten je tilt me maar naar het toilet![]()
Ok prinsesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
"Oke meneer, hier is uw luier. Succes."quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
Afblijven!quote:
De verpleging zal blij zijn met het prinsesje op de afdelingquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
Ik hou me echt al jaren niet of nauwelijks bezig met de hitlijsten of wat populair is...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Europapa nummer 5 vandaag.
Pls kill me
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
dit zou de beste reactie zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:04 schreef Dven het volgende:
[..]
"Oke meneer, hier is uw luier. Succes."
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De verpleging zal blij zijn met het prinsesje op de afdeling
Ja ben toch niet ongegeneerd terminaalquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De verpleging zal blij zijn met het prinsesje op de afdeling
gewoon lekker laten lopenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ja ben toch niet ongegeneerd terminaal
mag je niet op krukken naar het toilet?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ja ben toch niet ongegeneerd terminaal
Ja, daar is die pan voor.quote:
ja toch, gemak dient de mensquote:
Nee nog nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag je niet op krukken naar het toilet?
ja iddquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch vet gęnant![]()
Je zal maar moeten keutelen
Ze zien daar wel vreemdere dingen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch vet gęnant![]()
hoelaat komt je sushi ?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Hier mevrouw de zuster, kijk een wat een mooi ei ik heb gelegd
Was in reactie op gianni.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch vet gęnant![]()
Zij wel, maar ik niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Ze zien daar wel vreemdere dingen.
De verpleging ziet dat dag in dag uitquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch vet gęnant![]()
Dimmy please.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch vet gęnant![]()
...ger?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dimmy please.
Die mensen leven voor poep
Nee, ik twijfel al jarenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het dom dat ik al vrij lang aan het twijfelen ben over een muismat van nog geen drie tientjes?
heeft die ledverlichting?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het dom dat ik al vrij lang aan het twijfelen ben over een muismat van nog geen drie tientjes?
okequote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dinnetje is nu halen![]()
Ze hadden hier alleen beschuit en lauwe vegan pasta
Ik denk dat deze wel leuk is bij m'n blauwe lampjes pcquote:
Ja respect.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De verpleging ziet dat dag in dag uit
Bestellen danquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat deze wel leuk is bij m'n blauwe lampjes pc
Incl. verzending onder de ¤25, hoe verschrikkelijk kan het zijn.
Nee, want ik knutsel aan hetzelfde bureau en dan wil ik niet NOG meer kabels aan de kant moeten hoeven werken.quote:
Nee ook niet voor mij. Neem wel eens wat lekkers mee voor de verpleging op een afdeling om ze te bedankenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja respect.
Zou helemaal niks voor mij zijn dat beroep
ja maar ledlampjesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, want ik knutsel aan hetzelfde bureau en dan wil ik niet NOG meer kabels aan de kant moeten hoeven werken.
Straks klieder ik 'm onder.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
ik zou er denk ik geen moeite mee hebben
Nou ja ik heb dat ook voor mijn moeder gedaan en toen had ik er ook geen moeite mee. Maar is toch anders dan bij vreemden denk ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
ik zou er denk ik geen moeite mee hebben
Oh ja, dat doet me er aan denken, ik moet er nog eens eentje aanschaffen voor op kantoor.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:42 schreef bitterbal het volgende:
heb je al een muis met ledlampjes?
Werk je in een ziekenhuis?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ook niet voor mij. Neem wel eens wat lekkers mee voor de verpleging op een afdeling om ze te bedankenWordt altijd erg gewaardeerd.
Nee, maar wanneer ik zelf voor een dagbehandeling in een ziekenhuis ben. Laatst stroopwafels en gevulde koeken meegebrachtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Werk je in een ziekenhuis?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben blij dat we je na zo lang twijfelen over de streep hebben kunnen trekken
Muismatje, wel op blijven letten.quote:
Duo Muizen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n huidige gaat er niet op vooruit van heen en weer slepen in ieder geval.Ik twijfel over een extra muis.
Oh, de volgende twijfel begint al gelijk weerquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n huidige gaat er niet op vooruit van heen en weer slepen in ieder geval.Ik twijfel over een extra muis.
Koop vaak de goedkoopste muismatje.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Muismatje, wel op blijven letten.
Mja, komt omdat ik ook met enige regelmaat m'n laptop nog pak om met kerel te gamen en ik vind m'n huidige muis gewoon fijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, de volgende twijfel begint al gelijk weer
Ik niet, ik ben luxedraak.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Koop vaak de goedkoopste muismatje.
Hoe issie Koen?quote:
Nah, dat muist niet.quote:
Wel laatst een mechanische toetsenbord aangeschaftquote:
TYP TYP TYP TYPquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel laatst een mechanische toetsenbord aangeschaft
Ik ook, maar ja werken voor FOK! dit weekend.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker hoor, wel zin het weekend
wat ga je doen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja werken voor FOK! dit weekend.
Ze heeft de barbecue al aangestoken zag ik, lekker bezig dusquote:
Bedankt hansquote:
ESF1Gamer in F1 / [Voorbeschouwing] Formula 1 Dutch Grand Prix 2024 #1quote:
Zijn die niet allemaal zandhappen dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ESF1Gamer in F1 / [Voorbeschouwing] Formula 1 Dutch Grand Prix 2024 #1
De gajes in dit topic in de gaten aan het houden.
achja Zandvoort weekendquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De nog welquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarvoor zitten die zandzakken ook in die F1 auto's.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zijn die niet allemaal zandhappen dan?
Vandaag is mijn xxl muismat met de kaart van Middenaarde aangekomen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Koop vaak de goedkoopste muismatje.
cool. Heb je een plaatje?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag is mijn xxl muismat met de kaart van Middenaarde aangekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |