Ik ben allang blij dat we iemand in het team hebben met de drive van een Edgar Davids, die ook nog van het spelletje lijkt te genieten..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er valt genoeg op onze Britse vriend aan te merken, maar ik hou er dan toch stiekem wel van als hij in de 85e minuut bij 1-4 voor nog even volle bak de keeper gaat afjagen.
Hopelijk met Rugani daarachter heb je straks eindelijk een wat stabieler team. Sutalo oogt met de week zekerder, dus het lijkt misschien nog wel goed te komen met de verdediging.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:28 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat we iemand in het team hebben met de drive van een Edgar Davids, die ook nog van het spelletje lijkt te genieten..
En voor eredivisie begrippen is het natuurlijk een topspeler, wel in de herfst van zijn carrière helaas..
Veltman liet in zijn Ajax-tijd ook echt wel vaak een beslissende steek vallen. Hij was qua niveau toen wel een van de zwakkere schakels in het elftal. Dat zou nu inderdaad wel anders zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Joel Veltman is ook zo'n voorbeeld. Qua statistieken uitstekende verdediger in de beeldvorming altijd de kop van jut.
Ja daarom “zwakste” tussen aanhalingstekens. Hij brengt op andere vlakken meer dan genoeg maar blijf toch wel bang dat Feyenoord straks genadeloos gaat toeslaan door Henderson zijn zwakke plek te benutten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Henderson een solide wedstrijd vond spelen. Brengt veel rust en leest de situaties een paar keer uitstekend. Paar keer zeer gevaarlijk daardoor.
Ik denk dat het eerder mis zal gaan bij de ruimtes die Akpom (of Brobbey) feitelijk moet belopen als spits. Feyenoord heeft nogal wat goede opbouwers die dat simpel uit kunnen spelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja daarom “zwakste” tussen aanhalingstekens. Hij brengt op andere vlakken meer dan genoeg maar blijf toch wel bang dat Feyenoord straks genadeloos gaat toeslaan door Henderson zijn zwakke plek te benutten.
Wat vind je precies Henderson zijn zwakke plek?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja daarom “zwakste” tussen aanhalingstekens. Hij brengt op andere vlakken meer dan genoeg maar blijf toch wel bang dat Feyenoord straks genadeloos gaat toeslaan door Henderson zijn zwakke plek te benutten.
Dwingen om via Geertruida op te bouwen dat is de minste opbouwer als je de paslijnen door het centrum weet af te schermen. Ben je spekkoper.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder mis zal gaan bij de ruimtes die Akpom (of Brobbey) feitelijk moet belopen als spits. Feyenoord heeft nogal wat goede opbouwers die dat simpel uit kunnen spelen.
Bijzonder, dat is nou juist de beste opbouwer die Feyenoord heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dwingen om via Geertruida op te bouwen dat is de minste opbouwer als je de paslijnen door het centrum weet af te schermen. Ben je spekkoper.
Vreemd, daar Luts en Hancko gebroederlijk hoog staan in de passingslijstjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dwingen om via Geertruida op te bouwen dat is de minste opbouwer als je de paslijnen door het centrum weet af te schermen. Ben je spekkoper.
Hap hapquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijzonder, dat is nou juist de beste opbouwer die Feyenoord heeft.
Wotte is dagelijks bezig om zijn domme takes aan te scherpenquote:
Wellicht verkeerde interpretatie hoor dan kan maar als je de stats op na haalt. Is hij de minste in progressive carriers dat zijn, naar ik het interpreteer, ballen tussen de linies. Juist ballen die je onder druk uit halen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vreemd, daar Luts en Hancko gebroederlijk hoog staan in de passingslijstjes.
Niet opgelet tijdens Engels op de moedermavo vermoed ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht verkeerde interpretatie hoor dan kan maar als je de stats op na haalt. Is hij de minste in progressive carriers dat zijn, naar ik het interpreteer, ballen tussen de linies. Juist ballen die je onder druk uit halen.
Qua passing stats zelf klopt het wat je zegt ja.
Nee, dat is niet wat een carry is. Dat is een loopactie met de bal aan de voet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wellicht verkeerde interpretatie hoor dan kan maar als je de stats op na haalt. Is hij de minste in progressive carriers dat zijn, naar ik het interpreteer, ballen tussen de linies. Juist ballen die je onder druk uit halen.
Qua passing stats zelf klopt het wat je zegt ja.
Je hebt gelijk ja. Het staat er wat vaagquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat een carry is. Dat is een loopactie met de bal aan de voet.
Ook qua progressive distance van passes doet Luts het gewoon goed, verder. Er zijn veel betere spelers in die categorie, zoals een Boscagli / Haye / Veerman / Hancko en (logisch) de keepers. Maar gewoon stabiel in de top-30 individuen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja. Het staat er wat vaag
In de rol zoals hij die vorig seizoen had was het uiteindelijk gewoon een spelmaker vanaf rechtsback, al was dat positioneel meer de vierde middenvelder.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ook qua progressive distance van passes doet Luts het gewoon goed, verder. Er zijn veel betere spelers in die categorie, zoals een Boscagli / Haye / Veerman / Hancko en (logisch) de keepers. Maar gewoon stabiel in de top-30 individuen.
Ik zei de minste opbouwer natuurlijk op basis van statistieken die ik niet juist interpreteerde. Geef ik ruiterlijk toe.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
In de rol zoals hij die vorig seizoen had was het uiteindelijk gewoon een spelmaker vanaf rechtsback, al was dat positioneel meer de vierde middenvelder.
Als je dan zegt dat hij niet kan opbouwen dan heb je waarschijnlijk gewoon nog nooit een wedstrijd gezien.
Ruimtes in zijn rug waar snelle middenvelders opduiken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wat vind je precies Henderson zijn zwakke plek?
Wat dat betreft is zo’n pot tegen deze Poolse tegenstander nietszeggend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goed, bon. Tegen Feyenoord gaan we wel zien wat ons aller Farioli in de topduels kan. Bij Nice wist hij in zijn eerste confrontatie met PSG Mbappé tot op zijn eigen helft op te jagen. De uitdaging is dit keer een tikkeltje anders, natuurlijk.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Wotte is dagelijks bezig om zijn domme takes aan te scherpen
Mijn excuses
Beetje onnodig ditquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet opgelet tijdens Engels op de moedermavo vermoed ik.
Jij begrijpt er echt helemaal niets van, doe dan ook wat minder alsof.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij is wel goed in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ruimtes in zijn rug waar snelle middenvelders opduiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |