Dat was teleurstellend ja maar ik zie wel ontwikkeling en meer groepsgevoel dan voorgaande jaren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en straks weer 7 spelers wisselen en 1-1 tegen NAC met Farioliball.
Rouleren is best maar het is een feit dat we nog amper voetbal hebben gezien dat het aangluren waard is. Zal nog maar even benoemen dat we God op de blote knieën mogen bedanken dat we niet eruit vlogen tegen die Grieken. Die Polen konden er natuurlijk helemaal geen houtje touwtje van. Leuk dat je dan 4 goals maakt maar je krijgt ook weer zo'n domme tegen goal.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat was teleurstellend ja maar ik zie wel ontwikkeling en meer groepsgevoel dan voorgaande jaren.
Maar als jij blij wordt van trainers als van 't Schip en Heitinga, ook prima.
De kern is gewoon prima voor de eredivisie. Internationaal is het niks en moet je blij zijn met wat punten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens mij moeten mensen nog steeds accepteren dat deze selectie enorm beperkt is.
Prima voor de Eredivisie is ook relatief natuurlijk.. want dan heb je het over wat precies? Subtop? Middenmoot? Ik denk dat Ajax het (wederom) heel moeilijk gaat krijgen met voornamelijk Twente (AZ schat ik niet zo hoog in).quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De kern is gewoon prima voor de eredivisie. Internationaal is het niks en moet je blij zijn met wat punten.
Wellicht 2de maar waarschijnlijk 3de uiteraard.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Prima voor de Eredivisie is ook relatief natuurlijk.. want dan heb je het over wat precies? Subtop? Middenmoot? Ik denk dat Ajax het (wederom) heel moeilijk gaat krijgen met voornamelijk Twente (AZ schat ik niet zo hoog in).
Twente is ook facking slechtquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Prima voor de Eredivisie is ook relatief natuurlijk.. want dan heb je het over wat precies? Subtop? Middenmoot? Ik denk dat Ajax het (wederom) heel moeilijk gaat krijgen met voornamelijk Twente (AZ schat ik niet zo hoog in).
zal een klein tafeltje zijn dan...quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bescheidenheid heeft nog nooit een iemand verder gebracht dan middelmaat.
Ga jij lekker ergens anders bescheiden zijn dan slinger ik mijn lul op tafel met iedere salarisonderhandelingen.
ik mag hopen dat die idd naar leicester gaat.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:35 schreef Wotte het volgende:
Ik hoop alleen vurig op een extra middenvelder. Bergwijn zal waarschijnlijk niet voor jan lul op de tribune bij Leicester zitten.
Ja dan lijkt hij groterquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zal een klein tafeltje zijn dan...
ja dat zit er dik in. Leuk dat de vorige wedstrijden wel doorgingen ondanks de stakingen maar dit is wel andere koek natuurlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:15 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)egpensioen~afe60da3/
Ik voorspel wederom geen Ajax in actie aankomend weekend.
Zou ons niet slecht uitkomenquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:15 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)egpensioen~afe60da3/
Ik voorspel wederom geen Ajax in actie aankomend weekend.
Nouja, neem aan dat er wel spelers rust gegeven zou worden tegen die Poolse koekenbakkers en Feyenoord heeft nog niet de topvorm.quote:
Dit, en dan komt die wedstrijd op een veel ongunstiger punt terug in het programma, al is het de vraag waar want volgens mij is dat Europees voetbal dit jaar nog veel intensiever gepland dan in voorgaande jaren.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, neem aan dat er wel spelers rust gegeven zou worden tegen die Poolse koekenbakkers en Feyenoord heeft nog niet de topvorm.
Meer wedstrijden (8 in plaats van 6), daardoor is er eigenlijk maar weinig tot geen ruimte om het in te halen, laat staan zo'n wedstrijd die je niet even doordeweeks kan plannen. Ik zie nog wel een kort geding aankomen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, en dan komt die wedstrijd op een veel ongunstiger punt terug in het programma, al is het de vraag waar want volgens mij is dat Europees voetbal dit jaar nog veel intensiever gepland dan in voorgaande jaren.
Nouja, dan speelt Feyenoord ook Europees natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, en dan komt die wedstrijd op een veel ongunstiger punt terug in het programma, al is het de vraag waar want volgens mij is dat Europees voetbal dit jaar nog veel intensiever gepland dan in voorgaande jaren.
Mooie kans om te laten zien dat het prima kan zonder politie. Uitfans zijn er toch al niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer wedstrijden (8 in plaats van 6), daardoor is er eigenlijk maar weinig tot geen ruimte om het in te halen, laat staan zo'n wedstrijd die je niet even doordeweeks kan plannen. Ik zie nog wel een kort geding aankomen.
Dat kan bij de meeste wedstrijden ook prima, maar bij deze niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mooie kans om te laten zien dat het prima kan zonder politie. Uitfans zijn er toch al niet.
succes.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mooie kans om te laten zien dat het prima kan zonder politie. Uitfans zijn er toch al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |