abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214774638
https://www.nu.nl/formule(...)-zaterdag-regen.html

quote:
Het belooft een onstuimig weekend te worden in Zandvoort, waar dit weekend de Grand Prix van Nederland op het programma staat. Weerplaza praat je bij over het weerbericht.
Donderdag is het nog aangenaam weer, maar vrijdag volgt een scherpe weersomslag. Het KNMI heeft weeralarm code geel afgegeven voor Noord-Holland en het waddengebied.

Aan zee staat een harde, mogelijk kortstondig zelfs stormachtige zuidwestenwind met windkracht 7 tot 8. Daarbij bestaat de kans op zware windstoten tot wel 85 kilometer per uur. Ook trekt er een regengebied over Zandvoort. Later in de middag neemt de wind in kracht af.

Zaterdag staat er minder wind, maar gaat het wel flink regenen. Over het circuit trekken stevige buien waarbij er in korte tijd een flinke hoeveelheid water uit de lucht valt. Zowel vrijdag als zaterdag wordt het maximaal 21 graden, maar door de wind zal het vrijdag minder warm aanvoelen.

Dat gaat genieten worden, onze Max floreert in de regen en weet uitstekend grip te houden op het natte wegdek, hij staat niet voor niets in de top 3 als het gaat om races winnen op nat wegdek, net achter Senna en Schumy. Huilebalk Lewy haalt die top 3 niet _O-
  donderdag 22 augustus 2024 @ 11:24:15 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214774647
Formule 1 organiseren in een natura2000 gebied is belachelijk. Hopelijk waait alles kapot.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_214774652
'Huilebalk Lewy'

Getekend, een volwassen vent in te strak Red Bull pak
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_214774665
quote:
84s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:24 schreef Starhopper het volgende:
Formule 1 organiseren in een natura2000 gebied is belachelijk. Hopelijk waait alles kapot.
Het circuit ligt er al sinds 1948.

Er wordt 1x per jaar een F1 race met 20 auto's gehouden.

Ofwel: maak je niet al te druk.
pi_214774669
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:24 schreef Fok-it het volgende:
'Huilebalk Lewy'

Getekend, een volwassen vent in te strak Red Bull pak
  donderdag 22 augustus 2024 @ 11:29:48 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214774688
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ze hebben oa in beschermd natuurgebied gegraven om tribunes te bouwen. Ze scheuren over het strand door een rustgebied voor zeehonden en vogels. Ze vliegen met helikopters heen en weer. Ja. Dit heeft enorme impact op de natuur.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_214774748
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_214774865
quote:
84s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:29 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ze hebben oa in beschermd natuurgebied gegraven om tribunes te bouwen. Ze scheuren over het strand door een rustgebied voor zeehonden en vogels. Ze vliegen met helikopters heen en weer. Ja. Dit heeft enorme impact op de natuur.
Nee al die toeristen op het strand is goed voor de natuur :')
have you seen our house
  donderdag 22 augustus 2024 @ 11:50:16 #9
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_214774880
quote:

[..]
Stel je niet zo aan. Door de Veluwe liggen bijvoorbeeld ook meerdere snelwegen. De Afsluitdijk ligt ook temidden van het IJsselmeer en de Waddenzee.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 22 augustus 2024 @ 11:51:24 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214774889
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:49 schreef KLF het volgende:

[..]
Nee al die toeristen op het strand is goed voor de natuur :')
Oohja, want dan is het goed om de boel verder te verkloten natuurlijk.
pi_214774890
quote:

[..]
Ze hebben oa in beschermd natuurgebied gegraven om tribunes te bouwen.
Kun je er maar beter gebruik van maken anders is het helemaal zonde.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_214774983
quote:

[..]

Neem die halve gare het niet kwalijk, hij heeft geen idee, de ene week staat hij te juichen als extreem rechts de grootste lijkt te worden, een week later loopt hij achter extreem links aan terwijl hij daar achteraan loopt juicht hij ook als er weer een brandstof/olie opslag in de fik staat.
pi_214775043
quote:

[..]
Er zijn wel meer gaten in de duinen gegraven, allemaal onder de noemer van de balans voor flora en fauna.

Gaten, in dijken: ja, dat doen ze dus tegenwoordig ook. :')

Ik vind het enige vervelende aan de F1 in de buurt dat de gemeente echt hersenloze FTEers heeft rondwandelen op gebied van openbare ruimte en ordening en handhaving. Ja, en geluidsoverlast wordt ook nog wel eens onderschat!

Maar verder, het zal zo een vaart niet lopen voor de natuur (waterwingebied PWN) in de omgeving. (For what it's worth)
pi_214775066
quote:
84s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Oohja, want dan is het goed om de boel verder te verkloten natuurlijk.
Er wordt niks verder verkloot want dat circuit ligt er al eeuwen. En in tegenstelling tot vroeger gaan mensen per trein, fiets en lopend naar het circuit.
pi_214775473
quote:

[..]

Je vergeet dat er de rest van het jaar ook races in andere klassen verreden worden.
Circuitdagen voor de 'gewone man',
Clubraces,
Merkendagen,
Racen met historische racewagens.
Cursussen op en rond het circuit.
Of dacht je dat je er de rest van het jaar de krekels kon horen tjirpen?
pi_214775568
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 13:08 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Je vergeet dat er de rest van het jaar ook races in andere klassen verreden worden.
Clubraces,
Merkendagen,
Door de F1 is er juist veel minder gaande op het circuit, omdat het ruim 3 weken niet voor andere activiteiten kan worden gebruikt. Dus nog minder overlast
pi_214775572
quote:

[..]
Clubraces,
Merkendagen,
Dat weet ik, ben er wel geweest.

Maar hij zeurde over de F1 en dat is 1x per jaar.
pi_214775635
quote:

[..]
Zeiksnor :')
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_214775733
quote:

[..]
Clubraces,
Merkendagen,
Inschrijving voor de circuit Park Zandvoort Run is geopend!
pi_214776001
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 13:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat weet ik, ben er wel geweest.

Maar hij zeurde over de F1 en dat is 1x per jaar.
Da's waar.
Maar jij bracht het alsof dat het enige evenement was.
pi_214776240
quote:
Als je maar af en toe een vegaburger eet komt het allemaal weer goed, heb ik van de veelvliegende activisten vernomen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 15:07:14 #22
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_214776266
Oh nee toch, code geel. We gaan weer eens allemaal dood!
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_214776316
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 14:23 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Da's waar.
Maar jij bracht het alsof dat het enige evenement was.
Nee, ik zei "Er wordt 1x per jaar een F1 race met 20 auto's gehouden".

Er zijn geen 20 F1 races.

Daar doelde ik op.

Ik hoor Starhopper het hele jaar niet over Zandvoort, behalve vanwege dit ene weekend.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 augustus 2024 @ 15:32:08 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214776414
quote:

[..]
Jullie zijn echt verschrikkelijk goed in feiten verzinnen om erover te huilebakken. Er is geen beschermd natuurgebied betast, nul komma nul. Iedereen die anders beweert liegt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214776480
quote:

[..]
Ik vind het bijzonder hoe je in 1 reactie zo ontzettend veel onjuistheden weet te verkondigen.

1. Er is geen beschermd natuurgebied aangetast.
2. Het circuit ligt in de duinen, niet op het strand.
3. Zeehonden zul je op en rond het circuit niet vinden. Ook niet wanneer er geen race plaatsvindt.
4. Het is een circuit wat er al sinds 1948 ligt. Bijzonder dat je je er nu pas druk om maakt.
5. Ik woon hemelsbreed 5 kilometer van het circuit en dus zandvoort. In de zomermaanden wanneer de Duitsers weer en masse kuilen graven is het een komen en gaan van auto's naar en van zandvoort. Kilometerslange files. Helikopters die met spoed richting zandvoort gaan en weer terug. Een regulier zonnig weekend, daar zou je je druk om moeten maken.
6.Zeiksnor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')