Dankjewel.quote:
Knieën schoon gehouden ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:29 schreef borisz het volgende:
Sterkte Golfer![]()
Weer een nachtje in eigen bed. Toch het fijnst..
Westerborkpad is voltooid. Geen hoera-gevoel op het eind. De laatste 2,5km is een herinneringspad. Om de zoveel meter staat een paal met datum, locatie en hoeveel mensen die dag zijn afgevoerd. We waren relatief vroeg dus het was nog stil en dan komt dat toch binnen.
Fijn om er even uit te zijn geweest. Op naar een eindspint richting Kerst. Zeven weken.
Ik vond het toen wij er pas een paar jaar geleden voor het eerst waren (ik durfde nooit) heel erg confronterend. En zeker de datumpaal waarop het transport van mijn tante en grootouders stond.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:29 schreef borisz het volgende:
Sterkte Golfer![]()
Geen hoera-gevoel op het eind. De laatste 2,5km is een herinneringspad. Om de zoveel meter staat een paal met datum, locatie en hoeveel mensen die dag zijn afgevoerd. We waren relatief vroeg dus het was nog stil en dan komt dat toch binnen.
De dingen beginnen zich weer enigszins te normaliseren. Maar we zijn er nog niet. Maar wat prettig is het toch om weer eens normaal voetbal in de nederlandse toppers te zien, met een overwinning voor de juiste club aan het eind.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:41 schreef golfer het volgende:
Een paar goede dagen voor ons cluppie. 2x winst op de concurrentie.![]()
Goeiemorgen.quote:Op zondag 3 november 2024 21:03 schreef borisz het volgende:
Op Prime de docu Holland Festival 1970 gekeken...
Beetje matige docu. Is best meer uit te halen. Gaat nu te veel in nietzeggende details. Muziek is bijzaak. .
Sterkte gozer.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:35 schreef golfer het volgende:
Medische update:
Vandaag in het Rodekruis ziekenhuis allereerst gesproken met de chirurg die mij in december vorig jaar aan mijn darmen en blaas had geopereerd. Gesproken over herstel-operatie van mijn stoma, maar hij gaf aan dat daar momenteel met mijn matige conditie veel risico’s aan vast zitten, dus besloten om over 3 maanden nog eens te kijken of het dan misschien mogelijk is. Voorlopig blijft de stoma dus zitten.
Dinsdag is er een CT-scan van mijn longen gemaakt. Vandaag een longfunctie-ademtest gedaan en daarna met de longarts gesproken over de uitslag van de CT-scan en de longfunctietest. Uit de scan kwam naar voren dat de schade(ontstekingen) van mijn bestralingen in de rechterlong duidelijk is afgenomen en de tumor verder onveranderd is gebleven. Uit de longfunctietest kwam naar voren dat ik iets minder goede zuurstofopname heb dan een jaar geleden (ook een gevolg van de bestralingen). Om mijn conditie te verbeteren heb ik een doorverwijzing gekregen voor een speciale fysiotherapeut voor oncologie patiënten.
quote:Op woensdag 6 november 2024 06:40 schreef manny het volgende:
Goedemorgen lieden. Het lijkt erop dat we weer 4 jaar met gekkigheid gaan krijgen in the US of A.
Daarna was het minder.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:54 schreef golfer het volgende:
Het lijkt er op dat we weer ouderwetse voetballerij in Amsterdam zien.
Doe je eindelijk eens leuk mee. Breekt toch de pleuris uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |