Goeie vraag... Laatste post hier eind nov. Laatste post op FB begin dec.quote:
Ah. Je bent er weer.quote:
Oe, da's te lang geleden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Goeie vraag... Laatste post hier eind nov. Laatste post op FB begin dec.
Even tot 100.000 Geteld.quote:
Hannah en ik niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:39 schreef mitt het volgende:
Ik kom niet vaak meer op FOK! maar heb mij toch weer even vermaakt met de Hannah-gate.
Moest laats aan je denken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:39 schreef mitt het volgende:
Ik kom niet vaak meer op FOK! maar heb mij toch weer even vermaakt met de Hannah-gate.
quote:
Goeiemorgenquote:Op woensdag 15 januari 2025 17:57 schreef mitt het volgende:
[..]![]()
ik ook aan jou, zo afwezig dat je was.
Ja. Heb daar een perm ban omdat ik te veel postte. Daar is het helemaal doot. Zonder Methodmich gaat het licht daar nooit aan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:36 schreef mitt het volgende:
Bestaat dat andere forum eigenlijk nog waar half VBL heen ging?
Heb ik helemaal niets van meegekregen..quote:Op woensdag 15 januari 2025 11:39 schreef mitt het volgende:
ik was vroeg vanochtend, maar jij nog vroeger..quote:
Ik ga nu wel ff 2 uurtjes liggen. Nog een lange (sport) dag te gaan. Het nodige fysieke gedoe achter de rug, en nog steeds, de laatste 3 jaar. Ik heb m'n briljante column al geschreven. Alleen jammer dat ie de laatste tijd niet meer op de afgesproken tijd wordt geplaatst op de FP. Zal vandaag nog wel gebeuren. Ook omdat het over de overleden Denis Law gaat. Gisteren over Tommie Kromedijk ingeleverd. Die zal nu volgende week aan de beurt zijn. Gelukkig (Denis Law) vandaag al wel op een grote Nederlandse voetbal site. Straks jammer FC Den Bosch gelijk met Liverpool......Laters. En leuk dat je weer terug bent. Hopen dat er meer volgen...........quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:09 schreef mitt het volgende:
[..]
ik was vroeg vanochtend, maar jij nog vroeger..
Ik morgen ook echo van nieren en blaas.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:33 schreef tong80 het volgende:
Op 1 punt Ha haha. Morgenochtend naar JBZ. Al 2 weken dik onderbeen. Momenteel heel been van lies tot en met voet vol met vocht. Vorige week JBZ geweest en is geen trombose. Morgen radiologie en echo. Mogelijk toch uitzaaiingen in buik. Woensdag uitslag.
Succesquote:Op zondag 19 januari 2025 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik morgen ook echo van nieren en blaas.
Nierfunctie is nog maar 29%.
Overmorgen naar vaatchirurg voor uitslag doppler- en duplextest en mogelijke operatie (dotteren en stent) in bovendijbeen links. (rechts is al 2,5 jaar geleden gedaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |