quote:
Morguhquote:
Morguh KWquote:
Werkse GG en rij voorzichtigquote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
En op naar werk. Gelukkig filevrij, in deze vakantietijd.
Een fijne dag vandaag
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh
[..]
Morguh KW
[ [url=Hier is de dag weer lekker begonnen met atriumfibrileren :( ]afbeelding[/url] ]
Nee, dat duurt wel een paar uur, als ik geluk heb is het vanmiddag over, zo niet kan het nog langer durenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat duurt wel een paar uur, als ik geluk heb is het vanmiddag over, zo niet kan het nog langer duren
Heb all wel extra medicijnen in genomen.Bah. Doe maar een beetje rustig en voorzichtig aan vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt door die val van 2 meter bij de geboortequote:
Uh oh.quote:
Gefeliciteerd, kunnen we elkaar de hand geven. Ik al 5 wekenquote:
Toen ik gefeliciteerd las, dacht ik iets andersquote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, kunnen we elkaar de hand geven. Ik al 5 weken
Normaal heb ik last van m'n rug als ik ongesteld benquote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, kunnen we elkaar de hand geven. Ik al 5 weken
Daar heb jij wel vaker last van als je iets leestquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ik gefeliciteerd las, dacht ik iets anders
Komt door de helmquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb jij wel vaker last van als je iets leest
Het leven van een vrouw gaat niet over rozenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Normaal heb ik last van m'n rug als ik ongesteld ben
Misschien een ander vizier in laten zetten met een speciaal leesvenster ipv een leesbrilquote:
In sommige gevallen is zo'n vizier toch best handigquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een ander vizier in laten zetten met een speciaal leesvenster ipv een leesbril
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |