Ik wilde gisteren m'n nest opzoeken. Toch maar niet gedaan door de storm.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
mijn bed is gesloopt, morgen komt het nieuwe
Snap ik! Hier alles online besteldquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren m'n nest opzoeken. Toch maar niet gedaan door de storm.
Twee jaar geleden hartaanval gehad. Midden in de nacht. Ik was de kluts kwijt en heel de slaapkamer onder het bloed. Kreeg ik een "nieuw" matras van vrienden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik! Hier alles online bestelddus dat is gemakkelijk (gesponsord door mijn moeder) Sliep al vijftien jaar op hetzelfde tweedehandsmatras in een tweedehandsbed. Nu echt nieuw!
Gatverdarrie wat naar dat je dat mee hebt moeten makenquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee jaar geleden hartaanval gehad. Midden in de nacht. Ik was de kluts kwijt en heel de slaapkamer onder het bloed. Kreeg ik een "nieuw" matras van vrienden.Zelf verder nog nooit iets on-line besteld.
Wat zal je dan lekker slapen!quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
mijn bed is gesloopt, morgen komt het nieuwe
Moet wachten, mag niet direct op het nieuwe matras slapen. Dus even een weekje ruk slapen op een logeerding, maar daarna idd heerlijk duttenquote:
Dat komt vast goed dan. En dan lekker knorrenquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet wachten, mag niet direct op het nieuwe matras slapen. Dus even een weekje ruk slapen op een logeerding, maar daarna idd heerlijk dutten
Hahaha ja! Wekker gaat uit de eerste nacht!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat komt vast goed dan. En dan lekker knorren
En een goedemiddag allemaal
Beetje laat Tong, en daarom excuses. Maar ik mag je nu vast wel even een fijne middag en avond toewensen? Bij deze dan.quote:
Mee eens. Iconische Fokkerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje laat Tong, en daarom excuses. Maar ik mag je nu vast wel even een fijne middag en avond toewensen? Bij deze dan.
En ik wil ook even tegen je zeggen dat jij toch wel de trouwste FOK-ker bent die er bestaat. Mag best eens gezegd worden. We hoeven het niet altijd eens te zijn met elkaar maar toch horen we hier allemaal een beetje bij elkaar.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje laat Tong, en daarom excuses. Maar ik mag je nu vast wel even een fijne middag en avond toewensen? Bij deze dan.
En ik wil ook even tegen je zeggen dat jij toch wel de trouwste FOK-ker bent die er bestaat. Mag best eens gezegd worden. We hoeven het niet altijd eens te zijn met elkaar maar toch horen we hier allemaal een beetje bij elkaar.
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens. Iconische Fokker
Gelukkig hebben we nog de foto’s van de speeltuinquote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:27 schreef WcPot het volgende:
@:van_poppel https://nos.nl/artikel/25(...)oet-per-direct-dicht
[ afbeelding ]
Alberto wist het al.
Met Praadje gaat het goed na even een mindere periode. Ik ben alvast begonnen met de tv gids voor volgende week. Vanaf maandag start ik weer, alleen de weekdagen. De weekenden mogen jullie lekker zelf uitzoekenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Series kijken en tekenen
Straks komen de klusmannen
En gisteren naar Meiland gekeken, weer ouderwets gezellig en leuk
Hoe is het met @:praadje?
Wat vervelend dat je een mindere periode hebt gehadquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Met Praadje gaat het goed na even een mindere periode. Ik ben alvast begonnen met de tv gids voor volgende week. Vanaf maandag start ik weer, alleen de weekdagen. De weekenden mogen jullie lekker zelf uitzoeken![]()
Maar jeetje, alleen de maandag al. Wat staan er weer veel (goede) programma's en vooral (goede) docu's op de planning.
Zin an.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat vervelend dat je een mindere periode hebt gehad![]()
maar gelukkig gaat het weer goedDat vind ik fijn om te lezen
Je bent een top-mens
En ik vroeg het niet om je onder druk te zetten voor de gids he? Gewoon oprechte interesse omdat ik je een tijdje niet voorbij heb zien komen. Desondanks waardeer ik je gids en geef ik je groot gelijk dat je het in de weekenden niet doet. Grenzen!
Hier zelfs 4 die ik wil zien, misschien wel 5.quote:Op maandag 2 september 2024 11:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Absurd bij de NPO, 3 documentaires die ik wil zien op dezelfde tijd. Wie zijn daar de zendercoördinators ?
Dat idee had ik al dat jij 'een eigen huis' wel kon waarderen.quote:Op maandag 2 september 2024 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goededag
Bedankt @:praadje wat fijn dat er weer een lijst is.
Vanavond veel keuzes! Koningsbrugge en een eigenhuis en de meilandjes
Eens zien wat ik live ga kijken en wat terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |