Nou ja, ik ken het niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
soms zag het er zo uit
Ja ik ging ook altijd liever naar de konmarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:16 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken het niet.
Ik moet ook wel zeggen dat ik de laatste 3 jaar al vaker bij een AH binnen ben geweest, dan de 15 jaar daarvoor bij elkaar.
De Jumbo en C1000 daarvoor, was altijd dichterbij.
Die heb ik ook nog nooit gezienquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:17 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ja ik ging ook altijd liever naar de konmar
grovequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:00 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een groffe belediging naar @:junkiesietze
Ja die waren als een hagelslag bij heldere hemel verdwenen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:52 schreef junkiesietze het volgende:
Door dat schijt corona hadden ze de hagelslag dispensers weggehaald
Tering, ik dacht dat jij een leuke user was. Krijg de tyfus.quote:
Ban plzquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:00 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een groffe belediging naar @:junkiesietze
Deze postquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:13 schreef Frikandelmetmosterd het volgende:
Liever gewoon alle hagelslag weren uit de supermarkt. Sowieso zoet beleg
Of met hun bek aan de opening zitten en de hagelslag maar laten stromen in hun bekquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:02 schreef valentijn101 het volgende:
Mag daar dan een hekje omheen!!! Ik ben het zo zat!!! Al die moeders die het “zo leuk” vinden hoe hun kleine zelf probeert te tappen en dan met hun natgesabbelde vingertjes in de opening zitten, net als bij de sinaasappelpers, en het gegrabbel in de bak met broodjes
Twee hapjes en dat ding niet dichtdraaien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Of met hun bek aan de opening zitten en de hagelslag maar laten stromen in hun bek
Dit was ook de reden waarom ze het niet meer doen. Heb ik gelezen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Of met hun bek aan de opening zitten en de hagelslag maar laten stromen in hun bek
Kinder- en hondehokken bij de ingang.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:02 schreef valentijn101 het volgende:
Mag daar dan een hekje omheen!!! Ik ben het zo zat!!! Al die moeders die het “zo leuk” vinden hoe hun kleine zelf probeert te tappen en dan met hun natgesabbelde vingertjes in de opening zitten, net als bij de sinaasappelpers, en het gegrabbel in de bak met broodjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |