Of op Youtubequote:Op maandag 1 juni 2026 14:20 schreef franklop het volgende:
WK3x3 is begonnen. Mannen winnen van Nieuw-Zeeland
Te volgen via de NOS.
Carter en Frazier wel.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:30 schreef GotenSSJ het volgende:
ZIjn dit import Azeri? Carter, Frazier en Mollenhauer klinkt niet als origineel
Matig, helft van het team dat niets met het land heeft dus. Ga ik in ieder geval van uit in het geval van Carter en Frazier.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Carter en Frazier wel.
Mollenhauer is ook in Amerika geboren, maar woont sinds haar vijfde in Azerbeidzjan. Daarna wel teruggegaan naar Amerika voor de sport
Ik heb ook weinig met de Azeri ja.quote:Op maandag 1 juni 2026 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Matig, helft van het team dat niets met het land heeft dus. Ga ik in ieder geval van uit in het geval van Carter en Frazier.
Morgen tegen Hongarije!quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:25 schreef Szura het volgende:
Vrouwen pakken wel vier zeges en zijn dus direct kwartfinalist
Hebben die nog steeds dezelfde kern met o.a. die Dr Strange?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Mannen winnen van Tsjechie en mogen in de kwartfinale tegen Servie. Die hebben 4 van de 4 wedstrijden tot nu toe gewonnen, en volgens mij ook de grote favoriet om dit WK te winnen.
Of ze dezelfde kern hebben weet ik niet, maar Dr Strange doet nog altijd mee. Geloof dat dat ook de individuele nr 1 van de wereld is.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Hebben die nog steeds dezelfde kern met o.a. die Dr Strange?
Daar wint Nederland ook vrijwel nooit van.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Mannen winnen van Tsjechie en mogen in de kwartfinale tegen Servie. Die hebben 4 van de 4 wedstrijden tot nu toe gewonnen, en volgens mij ook de grote favoriet om dit WK te winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |