Benieuwd hoe bepaalde figuren dit weer gaan goedpraten, altijd interessant om te zien hoe creatief mensen kunnen zijn.quote:Een agent van Surinaamse komaf, die al dertig jaar in dienst is, ontving opmerkingen als "Jij hebt zeker weer alle bananen opgegeten", als de fruitschaal leeg was. Ook kreeg hij racistische sneren over zijn huidskleur.
Uit de gesprekken met NRC blijkt dat er bangalijstjes bestaan binnen het korps en dat vrouwelijke collega's soms worden beoordeeld op hun uiterlijk en "seksuele mogelijkheden".
Gelukkig kan dit (nog) in Nederland. Ik zou ook niet graag fris en fruitig op zo'n werkplek verschijnen.quote:Sommige collega's zijn daardoor zelfs langdurig ziek en zitten thuis "en de pesters gaan vrijuit", zegt een van de agenten tegen de krant.
Zal ik dan een poging wagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:22 schreef Drxx het volgende:
[..]
Benieuwd hoe bepaalde figuren dit weer gaan goedpraten, altijd interessant om te zien hoe creatief mensen kunnen zijn.
ik denk dat bij iedere, zeker de wat grotere organisaties pestgedrag plaats vindt. Maar is dat dan incidenteel of structureel?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:22 schreef Drxx het volgende:
[..]
Benieuwd hoe bepaalde figuren dit weer gaan goedpraten, altijd interessant om te zien hoe creatief mensen kunnen zijn.
[..]
Gelukkig kan dit (nog) in Nederland. Ik zou ook niet graag fris en fruitig op zo'n werkplek verschijnen.
Dit is structureel hè. Komt om de haverklap wel weer iets ellendigs naar buiten van politie Rotterdam.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
ik denk dat bij iedere, zeker de wat grotere organisaties pestgedrag plaats vindt. Maar is dat dan incidenteel of structureel?
Politie heeft wel een soort van voorbeeldfunctie. Mensen die op straat mensen moeten corrigeren maar het dan zelf niet zo nauw nemen is wel krom. (net als de bananen)
Wel flauw dat die politiechef nergens op wil reageren.
Ik denk ook niet dat iemand dat goed kan praten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:22 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nou ja, die is over een paar weken weg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:21 schreef Loverboii het volgende:
ik neem aan dat de zittende burgemeester wel houdt van een beleid met harde hand
Die is te druk met zijn afscheidsfeestje van volgende week.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:28 schreef superniger het volgende:
Heeft Aboutaleb al een reactie gegeven?
Heb het idee dat ze bij zulke organisaties meer met elkaar bezig zijn dan hun primaire taken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik heb vorig jaar te maken gehad met de politie Rotterdam en ik heb echt nog nooit zo'n amateuristische faalorganisatie meegemaakt. Er is werkelijk niets gegaan zoals het zou moeten en er is zelfs een vertrouwelijke brief voor een ander persoon bij mij terechtgekomen. Het is totaal niet verrassend dat het op nog veel meer vlakken verkeerd gaat binnen die organisatie.
Als dat je denkwijze is ben je überhaupt niet zo geschikt voor een dergelijke functie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:42 schreef RamboDirk het volgende:
Als je dagelijks bezig bent de problemen van allochtonen op te lossen. Dan wordt je vanzelf wel "racistisch"
Bericht uit 2019. Niet echt relevant, vind je wel, Werkman?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:24 schreef Werkman het volgende:
Ondertussen...
https://www.nu.nl/276486/(...)et-in-rotterdam.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |