m.2 zit direct op het moederbord aangesloten = snellerquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:25 schreef Sorella het volgende:
Ik heb ff gekeken maar m.2 heeft dus te maken met dat ze kleiner zijn en andere aansluiting vereisen op het moederbord ?
Is lexar een goed merk ?
Ik zou zoiets doen, is lekker rap, goede beoordeling:quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:25 schreef Sorella het volgende:
Ik heb ff gekeken maar m.2 heeft dus te maken met dat ze kleiner zijn en andere aansluiting vereisen op het moederbord ?
Is lexar een goed merk ?
Ik heb er een 2 TB M.2 in gezet, met de huidige spellen is dat wel zo handig. Genoeg ruimte om wat spellen te installeren in plaats van elke keer ruimte te moeten maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zou zoiets doen, is lekker rap, goede beoordeling:
https://tweakers.net/pricewatch/1786548/wd-black-sn770-1tb.html
Bestel er ook direct een heat sink bij:
https://tweakers.net/pricewatch/1666634/be-quiet-mc1-pro.html
En je kan dan voor je 2e SSD wel gewoon een 2.5 inch S-ATA model gebruiken, al ben ik hier wel helemaal over op M.2 NVMe drives.
Je kan ook eerst alleen de M.2 drive doen en even doorsparen voor een 2e erbij, als het nu qua budget niet zo lekker uitkomt.
Dan heb je toch geen 2000 euro pc nodig joh. Met de helft ben je er ookquote:Ik speel cod, farcry, sims etc. en ik dacht zelf aan deze opzet.
Klopt, die zorgt dat je SSD z'n warmte kwijt kan, vooral bij langdurige belasting (veel lezen / schrijven) blijft de snelheid wat stabieler en voor de levensduur zou het ook voordelig zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:43 schreef Sorella het volgende:
Als ik het goed begrijp dan zet je die be quit mc1 op je m.2 ?
WD maakt op zich prima SSD's.quote:Dus dan wordt het 1 van 500 m.2 voor windows en 2 ssd of m.2 van 2 tb voor de rest.
Ik ga nog ff kijken voor de wd vind dat ook een goed merk.
Sparen hoef ik niet maar vind 2000,00 wel een mooi bedrag, dus liever niet maar het kan wel
1440p dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:55 schreef Sorella het volgende:
Ik heb 2 van deze schermen: AOC CQ27G2S - Curved QHD Gaming Monitor - 165hz - 27 inch.
Ik had hem op 2560 x 1440 staan maar op dit moment heb ik hem op 1920 x 1080 staan in de hoop dat hij dan minder vast loopt.
Ik vind het niet zo gek duur voor een nieuwe game PC. Mijn videokaart was al ¤1.899 dus ik zou niet binnen dat budget blijvenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heb je toch geen 2000 euro pc nodig joh. Met de helft ben je er ookLigt ook beetje aan wat voor scherm je speelt. Speel je in 4k of 1440p of 1080
Maar dan doe jij er vast andere dingen op dan cod en the sims spelenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek duur voor een nieuwe game PC. Mijn videokaart was al ¤1899 dus ik zou niet binnen dat budget blijven
Red Alert 2 vooral.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar dan doe jij er vast andere dingen op dan cod en the sims spelen
Highend videokaarten worden mij iets te gortigquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek duur voor een nieuwe game PC. Mijn videokaart was al ¤1.949 dus ik zou niet binnen dat budget blijven
Ja, begrijpelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:59 schreef Sorella het volgende:
[..]
Highend videokaarten worden mij iets te gortig.
haha oh. Wat moet je dan met een 4090quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Red Alert 2 vooral.
En F1 sim racen
Beetje klooien met AI.
Ik draai ook Folding@home dus dat is ook wel een leuke hobby met videokaartenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
haha oh. Wat moet je dan met een 4090(of welke je dan ook hebt
)
Of doe je sim racen ook met vr bril op?
Anders is het wel beetje overkill. Ik zelf gebruik de 3080 en wil graag upgraden omdat ik veel 3d renders maak en nu te weinig v ram heb
haha kijk. Dat bedoelde ik met andere dingen dan cod spelenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik draai ook Folding@home dus dat is ook wel een leuke hobby met videokaarten
Geeft niet ik pik weer andere dingetjes opquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
haha kijk. Dat bedoelde ik met andere dingen dan cod spelenIk moest wel even google was het is.
Wel een tof project!
edit: Sorry tsZal weer on topic gaan
Heb het nog niet dus geen ervaring mee maar ik zou niet weten waarom nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:05 schreef Sorella het volgende:
Oh vr bril lijkt me ook wel wat kan dat met deze set ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |