Switchen met de Giro, zodat ze daar weer eens keer de Stelvio op kunnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:24 schreef TAmaru het volgende:
Dit kan toch niet meer, fietsen in 38 graden. Tijd dat ze de Vuelta eens verplaatsen naar april, mei, oktober of november. Of dat ze 's ochtends om 7 uur van start gaan.
Ja, maar ik vond het in 2020 in het najaar ook wel vet. Milde temperaturen en alle bergpassen nog gewoon beschikbaar volgens mij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef En1gma het volgende:
[..]
Switchen met de Giro, zodat ze daar weer eens keer de Stelvio op kunnen.
Als hij fysiek hersteld is, is dat wel een logische keuze toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch opmerkelijk dat Bora hier vol voor Roglic gaat.
Allemaal leuk maar de Giro gaat de plaats op de kalender nooit opgeven. Behalve als ze de plaats van de Tour zouden krijgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef En1gma het volgende:
[..]
Switchen met de Giro, zodat ze daar weer eens keer de Stelvio op kunnen.
Etappe naar de Tourmalet ging toen niet door in ieder geval, al weet ik niet meer of dat door het weer kwamquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond het in 2020 in het najaar ook wel vet. Milde temperaturen en alle bergpassen nog gewoon beschikbaar volgens mij.
Zij weten meer dan wij natuurlijk, maar ik had eerder verwacht dat ze wat terughoudender zouden zijn. Roglic in de koers laten groeien, iets in die geest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij fysiek hersteld is, is dat wel een logische keuze toch?
Al zien we dat dus vandaag pas echt..
Corona, kent u dat begrip?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Etappe naar de Tourmalet ging toen niet door in ieder geval, al weet ik niet meer of dat door het weer kwam
Oh, was dat de reden dat de Tourmalet eruit ging ja? Bijzondere tijd was dat toen..quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Corona, kent u dat begrip?
Daarom ging de start in Nederland niet door, daarom werd de rit in Frankrijk naar de Tourmalet geschapt en daarom verdween ook de passage in Portugal uit het parcours. Duurde toen überhaupt maar 18 dagen, die Vuelta. Wegens corona bleven ze in Spanje, al hebben ze in de jaren nadien al die buitenlandse uitstapjes toch gemaakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, was dat de reden dat de Tourmalet eruit ging ja? Bijzondere tijd was dat toen..
Die tijden met de lege Angliru waren magischquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom ging de start in Nederland niet door, daarom werd de rit in Frankrijk naar de Tourmalet geschapt en daarom verdween ook de passage in Portugal uit het parcours. Duurde toen überhaupt maar 18 dagen, die Vuelta. Wegens corona bleven ze in Spanje, al hebben ze in de jaren nadien al die buitenlandse uitstapjes toch gemaakt.
Over de Angliru gesproken (sort of): @Rellende_Rotscholier gaan we binnenkort de Alto d'el Gamoniteiru weer op rijden in de Vuelta?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Die tijden met de lege Angliru waren magisch
Ik voel de warmte door het beeldscherm komenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:15 schreef Faraday01 het volgende:
Atilla de hun heeft het een beetje warm
Beetje meer rijwind meepakken en het gaat inderdaad niet zo heel hardquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rogla moet zich wel echt heel goed voelen om in deze hitte je ploeg te laten werken. Al hoeven ze ook niet zo hard te werken lijkt het.
Ik denk het wel, maar ik heb er geen bewijs voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Over de Angliru gesproken (sort of): @:Rellende_Rotscholier gaan we binnenkort de Alto d'el Gamoniteiru weer op rijden in de Vuelta?
Ik lees trouwens net dat Grofs toch bij Alpecin blijftquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar ik heb er geen bewijs voor.
Enigszins verwarrend ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik lees trouwens net dat Grofs toch bij Alpecin blijft
Het is op zich wel logisch, als hij accepteert dat hij geen tour rijdt en mogelijk een paar wedstrijden die Philipsen ook wil rijden, heeft hij alle andere wedstrijden een ploeg die voor hem rijdt en ook weet hoe een sprint voor te bereiden. Kun je wel naar Astana gaan maar dan word je de helft van de sprints in een kansloze positie afgezet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Enigszins verwarrend ja.
Ja, ik snap zijn keuze, het verwarrende is dat hij gisteren nog zei naar een andere ploeg te vertrekken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is op zich wel logisch, als hij accepteert dat hij geen tour rijdt en mogelijk een paar wedstrijden die Philipsen ook wil rijden, heeft hij alle andere wedstrijden een ploeg die voor hem rijdt en ook weet hoe een sprint voor te bereiden. Kun je wel naar Astana gaan maar dan word je de helft van de sprints in een kansloze positie afgezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |