SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Jagolliena kan er nog minder van dan FK Vojvodina of NAC.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt net 2 wedstrijden op rij verloren, waaronder van NAC, hoe kom je op die 10%?
[..]
Ben benieuwd. Een mooie transfer naar Mainz of Bochum á 12-14 miljoen lijkt me een reëel vooruitzicht.
Geen zin om terug te lezen, maar ik geloof je. Dan zit ik helemaal mis en vind ik je reactie vrij overdreven juist.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij meer waard is dan pakweg 13 eerste elftallen. Jij hebt het er over dat hij beter is dan 15 spitsen. Beter lezen vrind.
Misschien inderdaad wel íéts overdreven. Die kerel heeft natuurlijk zowel het lichaam als de mentaliteit niet om topsport te bedrijven.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen zin om terug te lezen, maar ik geloof je. Dan zit ik helemaal mis en vind ik je reactie vrij overdreven juist.
Bijna net zo’n lekker bommetje als bij Calvin Kapotteknie Stengs.quote:Brobbey, op papier de eerste spits, kreeg afgelopen zondag tegen NAC Breda (2-1) pas zijn eerste basisplek. "Brobbey is toch een fitte gozer?", vraagt Van Basten zich bij Rondo op Ziggo Sport aan. "Nee, niet", countert Ronald de Boer. "Dat is al vier jaar een probleem. Ik begrijp het ook niet. Mijn broer (Frank de Boer, red.) heeft met hem te maken gehad bij het Nederlands elftal. Elke trainer die met hem gewerkt heeft, heeft hetzelfde probleem."
"Als hij niet fit te krijgen is, hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat je zo'n gozer, die zelf is weggegaan naar RB Leipzig, terugkoopt?", foetert Van Basten. "En ook nog eens een jongens is die je kent en dus weet waar de eventuele problemen zitten. Die ga je kopen voor achttien miljoen euro... Dan heb je toch helemaal niets te vertellen? Hoe zit dat dan?"
Ik neem je moeder serieuzer dan Marco van Basten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Misschien inderdaad wel íéts overdreven. Die kerel heeft natuurlijk zowel het lichaam als de mentaliteit niet om topsport te bedrijven.
[..]
Bijna net zo’n lekker bommetje als bij Calvin Kapotteknie Stengs.
Priske had je na één wedstrijd afgeschreven maar je vertrouwen in Farioli is rotsvast? Dat is best opmerkelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:35 schreef Wotte het volgende:
Laat ze allemaal maar leuteren.
Rotsvast vertrouwen in Farioli.
Dat zou ik niet aanraden. Ze houd niet eens van voetbal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik neem je moeder serieuzer dan Marco van Basten.
Stond je dit ook te verkondigen in andere topics? Op basis van wat vind jij dat ik met twee maten meet? En baseer je dat dan alleen op de start van dit topic in dit seizoen of volg jij deze mij al stukken langer?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Priske had je na één wedstrijd afgeschreven maar je vertrouwen in Farioli is rotsvast? Dat is best opmerkelijk.
Terechte vraag. Brobbey is enorm sterk en snel, wat lastig te verdedigen is, maar technisch is hij eerder niveau eerste divisie en zijn manier van voetballen icm zijn lichaam maakt dat hij eigenlijk altijd maximaal een paar wedstrijden af zit van de volgende blessure.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:39 schreef tong80 het volgende:
Voor Marco van Basten is Brian Brobbey een groot enigma. De spits van Ajax lijkt zelden echt fit te zijn, waardoor Van Basten ook niet begrijpt waarom Ajax hem in 2022 van RB Leipzig terugkocht. Francesco Farioli lijkt Brobbey momenteel amper te vertrouwen op basis van zijn fitheid.
Tijdens Rondo begint Van Basten over Brobbey, die onder Farioli nog maar weinig minuten heeft gemaakt. "Dat is toch een fitte gozer. Afgelopen jaar moest hij opgetraind worden, op het EK heeft hij ook weinig gespeeld. Hij heeft vakantie gehad, hij heeft een voorbereiding bij Ajax gehad. Wanneer wordt hij nog een keer fit dan? Dat is toch heel vreemd."
De international doorliep de jeugdopleiding van Ajax, maar vertrok in 2021 transfervrij naar Leipzig. Na enkele mislukte seizoenen keerde hij in 2022 voor zo'n zestien miljoen euro terug in Amsterdam. Van Basten stoort zich aan die beslissing. "Als het zo is dat hij niet fit te krijgen is, hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat je hem terugkoopt, nadat hij eerst zelf weg is gegaan. Een jongen die je kent, dat je weet waar eventueel de problemen zouden kunnen zitten. Die ga je alsnog voor zo'n bedrag kopen... Dan heb je toch helemaal niks meer te vertellen. Hoe zit dat dan, hoe zit dat dan?"
https://www.msn.com/nl-nl(...)mogelijk/ar-AA1p4j9p
Morgen eens naar de herhaling kijken.
Dat waren verre van hele wedstrijden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:39 schreef Scorpie het volgende:
Beetje overdreven want heeft 2 jaar op rij 43 wedstrijden per seizoen gespeeld.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Brian_Brobbey
Dat hij vaak wat pijntjes heeft klopt, maar “niet fit te krijgen” is een ander verhaal. Dat hij nu niet fit is is wel bijzonder, heeft zich blijkbaar 3 weken volledig laten gaan.
Zal niet meevallen als je financieel weinig beweegruimte hebt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:53 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ik vind het vooral schandalig van Kroes, Lang en Beuker dat zij Farioli zwaar onvoldoende ondersteunen door een betere selectie te geven. Als er geen betere spelers komen, dan gaat Farioli dit echt niet overleven en het is niet eens zijn schuld.
En kan me ook niet voorstellen dat Farioli is binnengehaald met de belofte dat er bakken met geld uitgegeven kan worden ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zal niet meevallen als je financieel weinig beweegruimte hebt.
Dat is ook zeker lastig, maar met goed scouten kan je echt een groot verschil maken in je selectie. Kroes en De Lang hebben blijkbaar geen enkele kennis van de markt. Totaal geen zicht hebben op relatief onbekend betaalbaar talent. Zoals Feyenoord de negatieve spiraal in 1 transferperiode teniet deed door voor weinig geld Hancko, Aursnes, Timber, Gimenez te halen en Szymanski te huren. En zoals PSV Tilman huurde. Hoe kan het dat wij alleen maar bij Studio Sport namen (Rugani, Traore, Weghorst en Rosario) uitkomen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zal niet meevallen als je financieel weinig beweegruimte hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik neem je moeder serieuzer dan Marco van Basten.
Waar is dat op gebaseerd ? Ik geef hem een kans. Maar hoe kun je iemand die je amper kent rotsvast vertrouwen ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:35 schreef Wotte het volgende:
Laat ze allemaal maar leuteren.
Rotsvast vertrouwen in Farioli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |