abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 19 augustus 2024 @ 22:17:59 #1
35723 crew  GGMM
pi_214757421

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse), Gaston Avila (Antwerp), Borna Sosa (Stuttgart), Sivert Mannsverk (Molde FK) Jordan Henderson (Al-Ettifaq)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Anton Gaaei, Gaston Avila, Borna Sosa, Ar'Jany Martha

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Steven Berghuis, Kristian Hlynsson, Sivert Mannsverk, Jordan Henderson

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Brian Brobbey, Chuba Akpom, Mika Godts, Georges Mikautadze

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 19 augustus 2024 @ 22:19:29 #2
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214757444
Net zo dik als Pratto toen ie kwam, dus het had gekund.
pi_214757726
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 01:27 schreef De_Pel het volgende:

[..]
:? :? :?

Je hebt net 2 wedstrijden op rij verloren, waaronder van NAC, hoe kom je op die 10%?
[..]
Ben benieuwd. Een mooie transfer naar Mainz of Bochum á 12-14 miljoen lijkt me een reëel vooruitzicht.
Jagolliena kan er nog minder van dan FK Vojvodina of NAC.

Ik post twee maanden niet meer op dit forum als we hier er tegen uit gaan. :)

Ik word dan ook zo boos dat ik sowieso wel een lange ban krijg trouwens. :{

Ik ben tegen de Conference Leaugue
Groot fan van User Wotte
pi_214757744
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 01:11 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ik zeg dat hij meer waard is dan pakweg 13 eerste elftallen. Jij hebt het er over dat hij beter is dan 15 spitsen. Beter lezen vrind.
Geen zin om terug te lezen, maar ik geloof je. Dan zit ik helemaal mis en vind ik je reactie vrij overdreven juist. :)
Groot fan van User Wotte
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 23:14:33 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_214758007
Mooi in het linker rijtje, met maar één punt achter Feijenoord. _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 23:39:58 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_214758190
Voor Marco van Basten is Brian Brobbey een groot enigma. De spits van Ajax lijkt zelden echt fit te zijn, waardoor Van Basten ook niet begrijpt waarom Ajax hem in 2022 van RB Leipzig terugkocht. Francesco Farioli lijkt Brobbey momenteel amper te vertrouwen op basis van zijn fitheid.

Tijdens Rondo begint Van Basten over Brobbey, die onder Farioli nog maar weinig minuten heeft gemaakt. "Dat is toch een fitte gozer. Afgelopen jaar moest hij opgetraind worden, op het EK heeft hij ook weinig gespeeld. Hij heeft vakantie gehad, hij heeft een voorbereiding bij Ajax gehad. Wanneer wordt hij nog een keer fit dan? Dat is toch heel vreemd."

De international doorliep de jeugdopleiding van Ajax, maar vertrok in 2021 transfervrij naar Leipzig. Na enkele mislukte seizoenen keerde hij in 2022 voor zo'n zestien miljoen euro terug in Amsterdam. Van Basten stoort zich aan die beslissing. "Als het zo is dat hij niet fit te krijgen is, hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat je hem terugkoopt, nadat hij eerst zelf weg is gegaan. Een jongen die je kent, dat je weet waar eventueel de problemen zouden kunnen zitten. Die ga je alsnog voor zo'n bedrag kopen... Dan heb je toch helemaal niks meer te vertellen. Hoe zit dat dan, hoe zit dat dan?"

https://www.msn.com/nl-nl(...)mogelijk/ar-AA1p4j9p

Morgen eens naar de herhaling kijken. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 23:41:56 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_214758205
Vandaag Inside
Francesco Farioli is niet de juiste trainer voor Ajax, zo vermoedt Johan Derksen. Volgens de analist van Vandaag Inside heeft Farioli niet de juiste ervaring om de dienst uit te maken in de Johan Cruijff ArenA. Hij noemt de Italiaan denigrerend een ‘pias’.

“Als voetballer was het een pseudo-keepertje dat nooit een eerste elftal heeft gehaald. Hij heeft een of twee jaar een eerste elftal getraind (Farioli is sinds maart 2021 hoofdtrainer in het betaald voetbal, red.). Het is een enthousiaste jongen. Maar hij profileert zich als een pias”, stelt Derksen maandagavond bij Vandaag Inside.

“Als een dorpsidioot rent hij voor die dug-out. Het is een jongen met heel weinig ervaring, terwijl het trainersvak een ervaringsvak is. Ajax heeft iemand met ervaring nodig. Daarbij komt: er zijn twee trainers aan dit materiaal ten onder gegaan. Hij moet zich nog steeds behelpen met spelers die normaal bij Fortuna Sittard en Willem II zouden spelen.”

“Daar kun je geen potten mee breken”, lijkt Derksen het toch enigszins op te nemen voor Farioli. “Dit is dus weer een weggegooid jaar. Het is toch ook heel erg armoedig dat in doel een veertigjarige veteraan staat die je een duw moet geven voordat hij in de hoek valt?”, doelt hij tot slot op Remko Pasveer. Ajax verloor zondag met 2-1 van NAC Breda.

https://www.msn.com/nl-nl(...)armoedig/ar-AA1p4jAH

Vanavond weer eens een ouderwets goede uitzending. Op het eind helaas niet meer met Derksen met z'n rechts geblaat.

Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 23:45:29 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_214758233
Jakov Medić is op weg naar de uitgang bij Ajax, zo meldt Voetbal International. De Kroaat zal worden verhuurd aan het Duitse VfL Bochum. Hierdoor lijkt de overstap van Daniele Rugani naar Ajax dichterbij te zijn gekomen. De Italiaanse verdediger van Juventus staat al enige tijd in de concrete belangstelling van de Amsterdammers, maar nu Medić hard op weg is naar de uitgang lijkt een daadwerkelijke transfer mogelijk.

Ajax is al een lange periode geïnteresseerd in de diensten van de centrale verdediger van Juventus. In Italië wordt Rugani als overbodig gezien en dus zou hij een transfer naar Amsterdam zien zitten. Ajax moest echter eerst van een aantal spelers af, voordat het kon inkopen. Kroaat Medić zal volgens Voetbal International verkassen naar het Duitse VfL Bochum, dat hem in eerste instantie zal huren met een optie tot koop van drie miljoen euro. Daarnaast wordt zijn salaris van anderhalf miljoen euro volledig overgenomen.

https://www.msn.com/nl-nl(...)di%C4%87/ar-AA1p4uep

pi_214758356
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 22:40 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Geen zin om terug te lezen, maar ik geloof je. Dan zit ik helemaal mis en vind ik je reactie vrij overdreven juist. :)
Misschien inderdaad wel íéts overdreven. Die kerel heeft natuurlijk zowel het lichaam als de mentaliteit niet om topsport te bedrijven.

quote:
Brobbey, op papier de eerste spits, kreeg afgelopen zondag tegen NAC Breda (2-1) pas zijn eerste basisplek. "Brobbey is toch een fitte gozer?", vraagt Van Basten zich bij Rondo op Ziggo Sport aan. "Nee, niet", countert Ronald de Boer. "Dat is al vier jaar een probleem. Ik begrijp het ook niet. Mijn broer (Frank de Boer, red.) heeft met hem te maken gehad bij het Nederlands elftal. Elke trainer die met hem gewerkt heeft, heeft hetzelfde probleem."

"Als hij niet fit te krijgen is, hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat je zo'n gozer, die zelf is weggegaan naar RB Leipzig, terugkoopt?", foetert Van Basten. "En ook nog eens een jongens is die je kent en dus weet waar de eventuele problemen zitten. Die ga je kopen voor achttien miljoen euro... Dan heb je toch helemaal niets te vertellen? Hoe zit dat dan?"
Bijna net zo’n lekker bommetje als bij Calvin Kapotteknie Stengs.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214758396
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:06 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Misschien inderdaad wel íéts overdreven. Die kerel heeft natuurlijk zowel het lichaam als de mentaliteit niet om topsport te bedrijven.
[..]
Bijna net zo’n lekker bommetje als bij Calvin Kapotteknie Stengs.
Ik neem je moeder serieuzer dan Marco van Basten. :)
Groot fan van User Wotte
pi_214758494
Laat ze allemaal maar leuteren.

Rotsvast vertrouwen in Farioli.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 00:46:50 #12
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_214758520
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:35 schreef Wotte het volgende:

Priske had je na één wedstrijd afgeschreven maar je vertrouwen in Farioli is rotsvast? Dat is best opmerkelijk.
AZ
ALKMAAR
pi_214758562
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:15 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Dat zou ik niet aanraden. Ze houd niet eens van voetbal.

Tevens gaat het om de uitspraken van De Boer, die zegt dat niemand hem fit krijgt, al jaren niet. Wat je vindt van San Marco is dus niet zo heel relevant.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214758846
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:46 schreef Durmada het volgende:

[..]
Priske had je na één wedstrijd afgeschreven maar je vertrouwen in Farioli is rotsvast? Dat is best opmerkelijk.
Stond je dit ook te verkondigen in andere topics? Op basis van wat vind jij dat ik met twee maten meet? En baseer je dat dan alleen op de start van dit topic in dit seizoen of volg jij deze mij al stukken langer?
pi_214758857
Beetje overdreven want heeft 2 jaar op rij 43 wedstrijden per seizoen gespeeld.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Brian_Brobbey

Dat hij vaak wat pijntjes heeft klopt, maar “niet fit te krijgen” is een ander verhaal. Dat hij nu niet fit is is wel bijzonder, heeft zich blijkbaar 3 weken volledig laten gaan.
pi_214758879
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 23:39 schreef tong80 het volgende:
Voor Marco van Basten is Brian Brobbey een groot enigma. De spits van Ajax lijkt zelden echt fit te zijn, waardoor Van Basten ook niet begrijpt waarom Ajax hem in 2022 van RB Leipzig terugkocht. Francesco Farioli lijkt Brobbey momenteel amper te vertrouwen op basis van zijn fitheid.

Tijdens Rondo begint Van Basten over Brobbey, die onder Farioli nog maar weinig minuten heeft gemaakt. "Dat is toch een fitte gozer. Afgelopen jaar moest hij opgetraind worden, op het EK heeft hij ook weinig gespeeld. Hij heeft vakantie gehad, hij heeft een voorbereiding bij Ajax gehad. Wanneer wordt hij nog een keer fit dan? Dat is toch heel vreemd."

De international doorliep de jeugdopleiding van Ajax, maar vertrok in 2021 transfervrij naar Leipzig. Na enkele mislukte seizoenen keerde hij in 2022 voor zo'n zestien miljoen euro terug in Amsterdam. Van Basten stoort zich aan die beslissing. "Als het zo is dat hij niet fit te krijgen is, hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat je hem terugkoopt, nadat hij eerst zelf weg is gegaan. Een jongen die je kent, dat je weet waar eventueel de problemen zouden kunnen zitten. Die ga je alsnog voor zo'n bedrag kopen... Dan heb je toch helemaal niks meer te vertellen. Hoe zit dat dan, hoe zit dat dan?"

https://www.msn.com/nl-nl(...)mogelijk/ar-AA1p4j9p

Morgen eens naar de herhaling kijken. :)

Terechte vraag. Brobbey is enorm sterk en snel, wat lastig te verdedigen is, maar technisch is hij eerder niveau eerste divisie en zijn manier van voetballen icm zijn lichaam maakt dat hij eigenlijk altijd maximaal een paar wedstrijden af zit van de volgende blessure.

En toch is hij zo’n beetje het beste wat Ajax nog heeft.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 07:55:17 #17
80382 manny
30 is best veel
pi_214758898
kost moeite, maar we moeten er een beetje vertrouwen dat die gasten met iets goeds bezig zijn en dat dit gaat lopen in de loop van het seizoen, maar liever niet op 15 punten achterstand. En gaarne met een middenvelder die een balletje kan verdelen / wat onverwachts kan doen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_214758997
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 07:39 schreef Scorpie het volgende:
Beetje overdreven want heeft 2 jaar op rij 43 wedstrijden per seizoen gespeeld.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Brian_Brobbey

Dat hij vaak wat pijntjes heeft klopt, maar “niet fit te krijgen” is een ander verhaal. Dat hij nu niet fit is is wel bijzonder, heeft zich blijkbaar 3 weken volledig laten gaan.
Dat waren verre van hele wedstrijden.
pi_214759059
Als ik de keuze zou hebben, zou ik Brobbey z.s.m. proberen te verkopen. Jongen zit echt vastgeroest in dit team, staat vaak op een eiland en kan het individueel ook niet bolwerken omdat ook de tegenstanders zijn trucje nu wel kennen. Het is gewoon niet de topspits die het een aantal seizoenen geleden wel leek te zijn/worden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214759144
Kroes, Farioli en Ajax in het algemeen wordt echt door veel media uitgelachen en heel hard aangepakt. De kritiek op Farioli snap ik niet, want hij moet met dezelfde zwakke selectie werken. Je beste spelers( Bergwijn, Berghuis en Brobbey) zijn totaal niet fit en kan je niet op bouwen. Vooral Brobbey en Bergwijn stralen 0.0 motivatie uit.

Ik vind het vooral schandalig van Kroes, Lang en Beuker dat zij Farioli zwaar onvoldoende ondersteunen door een betere selectie te geven. Als er geen betere spelers komen, dan gaat Farioli dit echt niet overleven en het is niet eens zijn schuld.
pi_214759152
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 08:53 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ik vind het vooral schandalig van Kroes, Lang en Beuker dat zij Farioli zwaar onvoldoende ondersteunen door een betere selectie te geven. Als er geen betere spelers komen, dan gaat Farioli dit echt niet overleven en het is niet eens zijn schuld.
Zal niet meevallen als je financieel weinig beweegruimte hebt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214759162
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
En kan me ook niet voorstellen dat Farioli is binnengehaald met de belofte dat er bakken met geld uitgegeven kan worden ook :)
pi_214759184
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat is ook zeker lastig, maar met goed scouten kan je echt een groot verschil maken in je selectie. Kroes en De Lang hebben blijkbaar geen enkele kennis van de markt. Totaal geen zicht hebben op relatief onbekend betaalbaar talent. Zoals Feyenoord de negatieve spiraal in 1 transferperiode teniet deed door voor weinig geld Hancko, Aursnes, Timber, Gimenez te halen en Szymanski te huren. En zoals PSV Tilman huurde. Hoe kan het dat wij alleen maar bij Studio Sport namen (Rugani, Traore, Weghorst en Rosario) uitkomen?
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:09:27 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_214759228
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:15 schreef Tjacka het volgende:

[..]
:?

Trouwste user 2022 dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:10:21 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_214759232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:35 schreef Wotte het volgende:

Waar is dat op gebaseerd ? Ik geef hem een kans. Maar hoe kun je iemand die je amper kent rotsvast vertrouwen ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')