SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Niet stiekem je hentaigames erin gepropt?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: [..] Meer, dat ik te lui was om die games een categorie te geven, denk ik.
![]()
- Banishedquote:
Ik had laatst die aanvaring met die potentiële verkrachter. Ook wel weer eng genoeg voorlopigquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:13 schreef CherryLips het volgende: Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad dus ik zit weer even goed met de enge dingen.
Ik zat de eerste keer bijna te janken van de zenuwenquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ook!Een paar jaar geleden zou ik daar redelijk van over de zeik zijn geweest.
Wat denk je dat Los hierover zou zeggen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb vandaag een politieserie gekeken, telt dat ook?
Hoi Dudjequote:
HuniePop zit daar wel in, ja. Maar ook Diablo IV, Manor Lord, MTGA, Emergency, Plague Inc, 112 Operator, Airborne Kingdom, Anno 1800....quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet stiekem je hentaigames erin gepropt?
Die ken ik allemaal nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
- Banished
- Endzone - A World Apart
- Patron
- Surviving Mars
De eerste keer werd ik redelijk gewaterboard door onhandige assistentes.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat de eerste keer bijna te janken van de zenuwen![]()
Maar ik merkte er niks van dus de week erna was ik totaal niet zenuwachtig voor de tweede behandeling. Wat een verschil.
Wel geblinddoekt en met zeep op de vloer. Het moet wel spannend blijvenquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, tweede finish ging wel goed.
DOUCHEN.
Ik heb 25+ jaar blind gedoucht, 't zit goed.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel geblinddoekt en met zeep op de vloer. Het moet wel spannend blijven
is niet spannend genoeg en dan ga je kapotdood aan stress volgens Losfluencerquote:
Scheelt wel badkamer schoonmaken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 25+ jaar blind gedoucht, 't zit goed.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De eerste keer werd ik redelijk gewaterboard door onhandige assistentes.
Kunt je ook afvragen waarom er licht in de badkamer is eigenlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 25+ jaar blind gedoucht, 't zit goed.
VETquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De eerste keer werd ik redelijk gewaterboard door onhandige assistentes.
Vond het al spannend genoeg op de weg met al die mensen die weer terug zijn van vakantie en rijden alsof ze nog op de peripherique van Parijs rijdenquote:
Bij mij kwam er een constante stroom water in m'n mond die ik weg aan het slikken was. Echt vreselijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Sorry.
Ik had de tweede keer wel dat ze even wegliepen en me achterlieten met zo'n stuk tent in m'n mond en dat ik m'n eigen kwijl niet weg kon slikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |