Jan Roelfs was er al aan het begin van de US Open.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Han Cock is inmiddels ingevlogen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 08:04 schreef Tim86 het volgende:
https://x.com/usopen/status/1829329604177261050?s=46
lol. That tweet didn’t age well.
Ik kijk nu. Momenteel 4-4 derde set. En de verslaggever zegt nu pas voor het eerst: 'Alcatras moet zo eens gaan uitkijken.'quote:
Eerste vraag van Jan: "Een half uur na de wedstrijd?"quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:48 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)k-viel-allemaal-goed
Jan Roelfsed
Nog steeds emotieloos
Bij Jan brandt het licht alleen is er niemand thuisquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eerste vraag van Jan: "Een half uur na de wedstrijd?"
Haha, inderdaad. Heb toch flinke stukken terug zitten kijken. Echt weergaloze punten. Alcaraz was wel vermoeid vooraf zei hij, maar toch, in 3 sets in Godmodusquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:15 schreef TornadoDK het volgende:
Ja godver jarenlang van die zaadpotten moeten aangluren. En dan speelt die een keer goed midden in de nacht
Graag wat duidingquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:46 schreef kleinzusje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Floor geniet op afstand lekker mee met Botic
Nu graag wel doorpakken en er niet af gaan tegen nobuddy Drapper. Hoewel het natuurlijk ook gewoon een goeie jongen is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:52 schreef Alpha0 het volgende:
Nog lekker nagenieten van de overwinning van vdZandschulpMooi hoor. Nee misschien niet de allerbeste Alcaraz, maar Botic zelf speelde ook gewoon heel goed.
Dat is/was zijn vriendin. Maar ik zie nooit meer foto's of reizen samen (terwijl zij ongeveer altijd op reis is), dus ik betwijfel of ze echt nog bij elkaar zijn.quote:
Echt een lekker ding. Niet echt iets voor Botox dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:41 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat is/was zijn vriendin. Maar ik zie nooit meer foto's of reizen samen (terwijl zij ongeveer altijd op reis is), dus ik betwijfel of ze echt nog bij elkaar zijn.
Met geld is alles te koop amigo. Zeker vrouwen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Echt een lekker ding. Niet echt iets voor Botox dus.
Zeker waar. Al kennen zij elkaar geloof ik al van jongs af aan, omdat zij in de jeugd ook op vrij hoog niveau tenniste.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Met geld is alles te koop amigo. Zeker vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |