abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214754473
Lange straffen uitgedeeld aan mensen die op sociale media de Britse rellen aanwakkerden.

Bradley Makin, 21, van Simonside Road, Springwell, Sunderland, plaatste op zijn Instagram-account video's van zichzelf waarin hij schreeuwend relschoppers in Sunderland stond aan te moedigen , is veroordeeld tot twee jaar cel.

Tyler Kay, 26, Effield Court, Northampton, werd veroordeeld tot 38 maanden gevangenisstraf nadat hij rassenhaat had aangewakkerd door via sociale media op te roepen tot het in brand steken van hotels waar asielzoekers verblijven.

Bij de rechtbank in Leeds is Jordan Parlour uit Seacroft, Leeds, veroordeeld tot 20 maanden gevangenisstraf nadat hij schriftelijk materiaal had gepubliceerd dat bedoeld was om rassenhaat aan te wakkeren.
Parlour, 28, was de eerste persoon die werd opgesloten voor berichten op Facebook tijdens de ongeregeldheden die zich over het hele land verspreidden.

Hij gaf toe dat hij tussen 1 en 5 augustus berichten op sociale media had geplaatst waarin hij anderen opriep om een ​​gebouw in Leeds aan te vallen waar meer dan 200 asielzoekers en vluchtelingen verblijven.

Bron BBC 9 augustus

---------------------------
De Engelse overheid pakt inmiddels mensen op voor het posten van tweets en facebook posts, ook als deze op geen enkele manier oproepen tot geweld. Ook gaan demonstranten de cel in, ook mensen die geen geweld gebruikten of dingen sloopten. De straffen zijn niet mild. En omdat er geen plek meer is in de gevangenissen, gaan ze nu veroordeelde criminelen vervroegd vrijlaten om plaats te maken voor tegenstanders van het regime.

Oftewel, Engeland glijdt hard af naar een tirannieke staat, toornt aan de vrijheid van meningsuiting en is simpelweg in korte tijd enorm afgegleden.

Alsof dit nog niet verbazingwekkend genoeg is, dan het volgende. Waarom reageren onze politici hier niet op? Waarom roepen ze Starmer en consorten niet op het matje? Waarom gaat EenVandaag hier niet elke dag op in? Waarom op het nieuws vanavond niet met 'De Engelse overheid is knettergek geworden?'

We hebben altijd direct ons vingertje klaar als het gaat om landen zoals China, Rusland, etc waar ze demonstranten oppakken, het internet censureren, etc. Maar nu notabene ons buurland dezelfde trekjes begint te vertonen, zijn we zwijgend stil?

Waarom wordt Starmer hier niet keihard aangepakt?

Het antwoord laat zich raden. Omdat onze overheid + media zijn kant kiezen en precies hetzelfde zouden willen handelen mocht het hier ooit een vergelijkbare situatie komen? Dat zou ons toch allemaal zorgen moeten baren.

*disclaimer: Uiteraard ben ik tegen geweld en moeten agressieve demonstranten die daadwerkelijk mensen in elkaar hebben geslagen, geweld hebben gebruikt tegen agenten, gebouwen hebben gesloopt, etc, worden gestraft. Uiteraard gaat het daar niet over. gr gr

---------- Edit - Bronnen toegevoegd:

https://www.yourlocalguar(...)-who-f-allah-jailed/
https://www.whitehavennew(...)sive-facebook-posts/
https://twitter.com/Crazynews4real/status/1822303668882042903
https://twitter.com/EndWokeness/status/1825511320705216755?
https://www.lincolnshirel(...)-who-stirred-9489922
https://twitter.com/BGatesIsaPyscho/status/1821999715837231330

[ Bericht 11% gewijzigd door Jippie op 19-08-2024 17:32:40 ]
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:44:48 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214754485
Kan je ook voorbeelden posten? En een nieuwsartikel?
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:46:40 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214754499
Heb je ook bronnen ofzoiets?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:49:15 #4
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214754513
Lees in de eerste zinnen al onzin. Er worden helemaal geen criminelen eerder vrijgelaten om plaats te maken voor mensen die dingen posten op Twitter die de Engelse overheid niet leuk vindt.

Er wordt snelrecht toegepast en dat betekend dat die criminelen, die toch al vastzitten, wat langer moeten wachten op hun proces.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214754517
VK is altijd al een tirannieke staat geweest, maar omdat ze nu achter far right thugs gaan is het opeens een probleem.
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:50:36 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214754525
Ik heb wat gevonden TS! Lijkt mij niet meer dan terecht dat ze hiervoor gestraft is, of niet soms?

Judge jails ‘keyboard warrior’ who wrote Facebook post calling for mosque to be blown up
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_214754526
Ze wilden Brexit, ze kregen Brexit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:50:47 #8
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214754527
En inderdaad graag een bron ipv mening in de Op.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214754538
quote:
84s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:46 schreef Starhopper het volgende:
Heb je ook bronnen ofzoiets?
Stephen Christopher Yaxley-Lennon.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_214754541
Paul Joseph Watson heeft een interessant filmpje over dit onderwerp.

En ja, uiteraard komt er weer gezeik over deze bron want rechts-extrmistisch en bla bla bla, maar dat maken de bronnen waar hij naar verwijst niet minder waar.
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:53:26 #11
3542 Gia
User under construction
pi_214754552
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:43 schreef matigeuser het volgende:
De Engelse overheid pakt inmiddels mensen op voor het posten van tweets en facebook posts, ook als deze op geen enkele manier oproepen tot geweld. Ook gaan demonstranten de cel in, ook mensen die geen geweld gebruikten of dingen sloopten. De straffen zijn niet mild. En omdat er geen plek meer is in de gevangenissen, gaan ze nu veroordeelde criminelen vervroegd vrijlaten om plaats te maken voor tegenstanders van het regime.

Oftewel, Engeland glijdt hard af naar een tirannieke staat, toornt aan de vrijheid van meningsuiting en is simpelweg in korte tijd enorm afgegleden.

Alsof dit nog niet verbazingwekkend genoeg is, dan het volgende. Waarom reageren onze politici hier niet op? Waarom roepen ze Starmer en consorten niet op het matje? Waarom gaat EenVandaag hier niet elke dag op in? Waarom op het nieuws vanavond niet met 'De Engelse overheid is knettergek geworden?'

We hebben altijd direct ons vingertje klaar als het gaat om landen zoals China, Rusland, etc waar ze demonstranten oppakken, het internet censureren, etc. Maar nu notabene ons buurland dezelfde trekjes begint te vertonen, zijn we zwijgend stil?

Het antwoord laat zich raden. Omdat onze overheid + media zijn kant kiezen en precies hetzelfde zouden willen handelen mocht het hier ooit een vergelijkbare situatie komen? Dat zou ons toch allemaal zorgen moeten baren.

*disclaimer voor de irritante mannetjes op dit forum: Uiteraard ben ik tegen geweld en moeten agressieve demonstranten die daadwerkelijk mensen in elkaar hebben geslagen, geweld hebben gebruikt tegen agenten, gebouwen hebben gesloopt, etc, worden gestraft. Uiteraard gaat het daar niet over. gr gr
Waarom is dat ons probleem precies?
pi_214754556
Ze zijn inmiddels ook een oorlog tegen incels begonnen _O-

quote:
Britse overheid wil vrouwenhaat aanpakken als 'ideologisch extremisme'
De Britse overheid gaat plannen maken om vrouwenhaat te onderzoeken en aan te pakken. Daarbij zal vrouwenhaat behandeld worden als elke andere vorm van ideologisch extremisme. De minister van Binnenlandse Zaken, Yvette Cooper, wil op die manier ideologische trends in kaart brengen, die een "bedreiging vormen voor de democratie"

Incel-cultuur
Haat en geweld tegen vrouwen is al langer een onderwerp waar de Britse overheid zich zorgen over maakt. Het gaat om een zogenoemde incel-cultuur, van mannen die zichzelf "involuntarily celibate" noemen, onvrijwillig celibatair.

Een incel is iemand die geen seks heeft, maar dat wel wil. Hiervan geven ze vrouwen de schuld. De incel-beweging is uitgegroeid tot een geradicaliseerde internetcultuur, waarbij vrijuit gefantaseerd wordt over massamoord en massale verkrachtingen.

De incel-beweging wordt in verband gebracht met vijf grootschalige schietpartijen in de VS en Canada. De aanslagpleger die in 2021 vijf mensen doodschoot in het Engelse Plymouth, noemde zichzelf ook een incel.

Dergelijke incidenten, en de populariteit van influencers zoals Andrew Tate, hebben er mogelijk toe geleid dat er nu ook op beleidsniveau aandacht voor is. Tate is een omstreden figuur, die ondanks aanklachten voor seksueel geweld, een enorme aanhang heeft onder jongens en jonge mannen. In video's en interviews noemde hij zichzelf seksistisch en een vrouwenhater. Hij stelde dat vrouwen deels zelf verantwoordelijk zijn als ze worden verkracht en dat zij toebehoren aan mannen.
https://nos.nl/artikel/25(...)eologisch-extremisme
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:56:22 #13
37248 BertV
Klei indiaan
pi_214754583
De overheid hier zag dat het goed was. Als hier de vlam in de pan slaat gaat precies hetzelfde gaat gebeuren.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_214754639
Het generaliseren gaat best ver tegenwoordig. De beleidsmedewerker in een suf dorpje in Norfolk wordt zonder pardon neergezet als full retard omdat iemand aan de overkant van de plas het niet eens is met de uitspraak van een (onafhankelijke) rechter.

"De overheid" is meer als 4 miljoen mensen daar.
pi_214754656
Als ik me probeer te verplaatsen in de mensen die verantwoordelijk zijn voor de openbare orde, dan kan ik me voorstellen dat ze het aantal sympathisanten zo laag mogelijk willen houden; dat begint (en eindigt) bij de verspreiding van extreemrechtse ideeen (of daar nu waarheid in zit ja/nee, maakt niet uit vanuit bestrijdingsgedachte).

Of het helpt is de vraag, deze "digitale razzia" kan direct door extreemrechts worden ingezet als bewijs/slachtofferschap vàn de tirannie.

Hoogstwaarschijnlijk is er te bewijzen dat de Engelsen korter/strakker worden gehouden dan andere 'uitheemse' clubs. Als je alle media-narratieven ten tijde van oproeren laat nagaan door een 'computer' dan verwacht ik dat dit beeld eruit komt *. Zowel digitaal als op straat, ĺjkt het erop dat de Engelsen strakker langs de lineaal worden gelegd..

Er is ook nog een taal-issue: Zou de man die opriep om moskeen te verbranden, dit in het Arabisch (of mss welk andere taal) hebben geroepen.. dan had er denk ik geen háán naar gekraaid. Taal is ook een goede dekmantel :Y

De moslim hordes.. wat hebben die geroepen in het Arabisch? Wie weet er hier wat ze in een andere taal hebben geroepen? :D hmmm

Tegelijk, de Engelsen zijn nog altijd met meer aantallen (dan moslims, e.a.) en zijn de rug vd samenleving, als die massaal radicaliseren en bijv gaan staken/rellen/
etc (samen met de moslims die dan in reactie ongetwijfeld mee-radicaliseren) dan heeft de VK een ṇg groter probleem.

* de Sjah van Iran heeft vroeger eenzelfde argument gebruikt toen die zei: "lets put it in the computer and find out" tegen de Interviewer, toen hij een dubbele standaard in de Amerikaanse Media aankaartte. Ik vind dat die dat goed verwoordde.

Lets put it into the computer, and find out. Meten is weten. Kwestie van tijd tot een paar handige jongens/meisjes AI inzetten om de dubbele standaard van de Media outlets bewezen te krijgen. Dat doen ze nu al, door media-narratieven strak achter elkaar te zetten.. dat is en blijft een krachtige manier om te beinvloeden én om aan te tonen hoe de nieuwszenders zwabberen, zichzelf tegenspreken, nieuws màken ipv verslaan, manipuleren, inconsistent zijn, voorkeuren/afkeuren hebben, liegen en een dubbele standaard hebben.

Ook zal met nieuwe (AI) techniek, als dat zo wordt toegepast, duidelijk zijn welke Media outlets "in koor" en pure harmonie zijn op cruciale momenten, wie de uiteindelijke eigenaren zijn (ANP of Reuters.. nou, kiezen maar :D ), en dat de Media wel of niet meer zuiver en onafhankelijk is.

Lets put it into the computer.. and find out. Een kille berekening, zonder emotie, pure data die niet te ontkennen valt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Buikbrein op 19-08-2024 17:27:23 ]
pi_214754678
Dit is vast een reactie op de vele rellen in het VK.

In een andere thread stond een brief van de Europese Commissie aan Musk over dit onderwerp in relatie tot zijn interview met Trump.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_214754706
Heb nu een paar filmpjes en boze teksten gelezen over al die onterechte arrestaties en zonder uitzondering bleken ze de situatie maar heel selectief neer te zetten. Bijvoorbeeld een rechter die zegt dat de verdachte een gemene opmerking op facebook heeft gezet. Knip... U krijgt 12 maanden cel. Ohh wat errug. En dan blijkt die persoon ook te hebben gezegd dat de moskee opgeblazen zou moeten worden in de volgende rel.

Heb daarom weinig behoefte om TS zijn bronnen na te lopen.
pi_214754719
Dus ze gaan de islam verbieden?
pi_214754762
Goede bronnen, echt neutraal nieuws itt de linkse msm.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:24:32 #20
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_214754774
are we infinite or am I alone
pi_214754871
Als een groot aantal (alle??) moslim-terroristen vlak voor hun daad de "Akbar" scanderen, is het dan een drogreden om te stellen dat een moslim die deze chant uitroept (op een beladen manier) uit is op geweld en terreur? (Idem voor "Jihad!")

Laat ik hem afzwakken: Met alle informatie over moslim-terreur, waar in zoveel (alle??) gevallen de terrorist de Chant uitroept.. is het dan onredelijk of xenofoob, dat je je als burger zorgen maakt dat er grote aantallen moslims deze Chant scanderen, met wapens in handen, in de Engelse straten?

M.a.w. als er groepen moslims door de straten lopen met machettes e.d., terwijl ze "Akbar" scanderen, is DAT het moment dat je je moet focussen op wat een paar Engelsen roepen? Is DAT waar de kranten mee vol moeten staan? Vind van niet.

Met de kennis over moslim-terreur en de Akbar-chant, zou een gezond land de noodtoestand uitroepen.. in plaats daarvan, onmetelijk LAF, legt men de microscoop op de Engelsen.. de mensen die ze durven te pakken, die zijn de sjaak.

Voorbeeld: https://m.economictimes.c(...)leshow/104656325.cms

Hier riep een pro-palestina betoger "jihad" (die is ṇg duidelijker dan "Akbar"!) en er werd niet opgetreden. Ook niet tegen borden waar notabene (!) MUSLIM ARMY op staat.. what the.

De autoriteiten geven aan "geen plannen te hebben voor uitbreiden Hate-crime wet" <-- dus Jihad en Akbar staan er nieteens in!!!! :D dit kan toch niet waar zijn

Daar istie, de dubbele standaard. Jihad? Ah joh boeiend.. laten we de Engelsen de maat nemen in hun eigen land, veel beter :') hoeveel bewijs heb je nog nodig?

[ Bericht 1% gewijzigd door Buikbrein op 19-08-2024 17:54:05 ]
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:55:07 #22
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_214755030
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:49 schreef Triggershott het volgende:
VK is altijd al een tirannieke staat geweest, maar omdat ze nu achter far right thugs gaan is het opeens een probleem.
Working class heroes bedoel je.
pi_214755058
Straffen zonder aanzien des gevolgen van opmerkingen is absurd. Zeker als het om jaren cel gaat. Jaren.

Het is duidelijk dat dit gebeurt omdat de doelgroep een zwakke sociale positie heeft. De elite wilt een boodschap afgeven.

In feite is het staatsterrorisme verhuld als onafhankelijke rechtspraak.
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:59:00 #24
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_214755067
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:56 schreef BertV het volgende:
De overheid hier zag dat het goed was. Als hier de vlam in de pan slaat gaat precies hetzelfde gaat gebeuren.
Omdat de sociaaldemocraten waar de Engelsen gedacht op gestemd hebben eigenlijk extreemlinkse communisten blijken te zijn.

Gelukkig gelooft hier niemand de PvdA/GL en hun leugens nog, die kunnen enkel nog wat support ronselen bij naiefe studentjes.
pi_214755073
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:39 schreef Buikbrein het volgende:
Als een groot aantal (alle??) moslim-terroristen vlak voor hun daad de "Akbar" scanderen, is het dan een drogreden om te stellen dat een moslim die deze chant uitroept (op een beladen manier) uit is op geweld en terreur?

Laat ik hem afzwakken: Met alle informatie over moslim-terreur, waar in zoveel (alle??) gevallen de terrorist de Chant uitroept.. is het dan onredelijk of xenofoob, dat je je als burger zorgen maakt dat er grote aantallen moslims deze Chant scanderen, met wapens in handen, in de Engelse straten?

M.a.w. als er groepen moslims door de straten lopen met machettes e.d., terwijl ze "Akbar" scanderen, is DAT het moment dat je je moet focussen op wat een paar Engelsen roepen? Is DAT waar de kranten mee vol moeten staan? Vind van niet.

Met de kennis over moslim-terreur en de Akbar-chant, zou een gezond land de noodtoestand uitroepen.. in plaats daarvan, onmetelijk LAF, legt men de microscoop op de Engelsen.. de mensen die ze durven te pakken, die zijn de sjaak.
Tja, dit weten we toch? De olifant in de kamer wordt altijd genegeerd. En met een linkse partij als Labour aan de macht zal dat alleen maar erger gaan worden.
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:59 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Omdat de sociaaldemocraten waar de Engelsen gedacht op gestemd hebben eigenlijk extreemlinkse communisten blijken te zijn.

Gelukkig gelooft hier niemand de PvdA/GL en hun leugens nog, die kunnen enkel nog wat support ronselen bij naiefe studentjes.
Mwah, PvdA/GroenLinks is nog altijd de tweede grootste partij van het land.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 19 augustus 2024 @ 18:03:17 #26
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214755112
Netjes
Opsluiten die idioten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 19 augustus 2024 @ 18:04:12 #27
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_214755122
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dit weten we toch? De olifant in de kamer wordt altijd genegeerd. En met een linkse partij als Labour aan de macht zal dat alleen maar erger gaan worden.
[..]
Mwah, PvdA/GroenLinks is nog altijd de tweede grootste partij van het land.
Ironisch genoeg zou de PVV met gemak een absolute meerderheid halen als we het kiesstelsel van de VK zouden hanteren. :P
pi_214755355
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:04 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Ironisch genoeg zou de PVV met gemak een absolute meerderheid halen als we het kiesstelsel van de VK zouden hanteren. :P
Nee. 25% van de stemmen voor Geert Wilders werkt niet in een districten systeem, he?
  maandag 19 augustus 2024 @ 18:42:37 #29
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_214755424
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee. 25% van de stemmen voor Geert Wilders werkt niet in een districten systeem, he?
Geert is in bijna alle gemeentes de grootste geworden waardoor hij de zetel zou winnen. Winners takes all.
pi_214755430
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:42 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Geert is in bijna alle gemeentes de grootste geworden waardoor hij de zetel zou winnen. Winners takes all.
Geert, ja. Snap je hem nu?
  maandag 19 augustus 2024 @ 18:46:39 #31
338340 88-4
Last van de tijd
pi_214755459
Twitter als bron.
Nu moet het wel waar zijn :')
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.
pi_214755483
Starmer heeft gezegd dat 'islamofobie' intolerabel is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_214755527
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:43 schreef matigeuser het volgende:

*disclaimer: Uiteraard ben ik tegen geweld en moeten agressieve demonstranten die daadwerkelijk mensen in elkaar hebben geslagen, geweld hebben gebruikt tegen agenten, gebouwen hebben gesloopt, etc, worden gestraft. Uiteraard gaat het daar niet over. gr gr

Dubbele standaarden, broer, dubbele standaarden. Het is prima als protesten (rellen) andere landen destabiliseren waar we de regering, het land en de populatie liever in puin zien. De leiders van die relschoppers worden door de politiek en media omgedoopt als vrijheidsstrijders tegen een tirannieke 'regime', krijgen medailles van de National Endowment for Democracy, krijgen een podium in het parlement van Brussel en Congress in Washington DC, krijgen een beurs om politicologie te studeren aan John Hopkins/Princeton (liberale brainwash), staan op de voorpagina van Time als de volgende John Luther King en krijgen een nominatie voor de Nobelprijs voor Vrede.

Het is een doordacht beleid van cultiveren van mogelijke compradors (Aung San Suu Kyi, Mohammed Yunus, Joshua Wong, Jimmy Lai en de lijst gaat door en door) die de belangen van het Westen dienen en wie weet zelf ooit de macht grijpen. Het schuim vliegt ons van de mond af als deze mensen (potentiële compradors) opgepakt worden voor het leiden van onrust want dat is ondemocratish en gaat tegen de mensenrechten in van deze democratische vrijheidsstrijders. Het is meten met dubbele maatstaven en het gebruiken van liberale mensenrechten als dekmantel voor geopolitieke doeleinden, kerel.

quote:
Plak democratie, ontwikkelingshulp en mensenrechten op en wie kan tegen zulke nobele waarden zijn: lalala, USAID en National Endowment for Democracy. Dat zijn organisaties die het nobele streven hebben om democratie en ontwikkelingshulp te verspreiden. Jwz, toch. Gewoon toelaten in het land. De benen wijd open.

twitter

[ Bericht 36% gewijzigd door Peppert op 19-08-2024 19:27:09 ]
pi_214756423
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:15 schreef Glazenmaker het volgende:
Heb nu een paar filmpjes en boze teksten gelezen over al die onterechte arrestaties en zonder uitzondering bleken ze de situatie maar heel selectief neer te zetten. Bijvoorbeeld een rechter die zegt dat de verdachte een gemene opmerking op facebook heeft gezet. Knip... U krijgt 12 maanden cel. Ohh wat errug. En dan blijkt die persoon ook te hebben gezegd dat de moskee opgeblazen zou moeten worden in de volgende rel.

Heb daarom weinig behoefte om TS zijn bronnen na te lopen.
Klopt, een aantal schandalige koppen klopt niet helemaal nee. Helemaal gelijk in.
Als je verder kijkt dan is er er inderdaad wat meer wat er aan de hand.

Maar dan nog zijn het enorm zware straffen voor wat er is gebeurd. "They should burn the hotel down" Is fout, zeker en mag ook wel een boete op komen, maar 20 weken celstraf? Bijna een half jaar cel voor dat?

Engeland is zo slecht bezig dat ze niet eens desinformatie nodig hebben, de juiste informatie is al genoeg om te laten zien wat voor V for Vendetta gebeurtenissen daar plaatsvinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')