Dat is aardig accuraat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In onze sportjournalistiek zitten vooral mensen die bedrijvig zijn in het opdringen van hun eigen mening.
Kan jij niet lezen oid? Al geef je tegen elke tegenstander in de eredivisie gewoon in elke wedstrijd minimaal twee keer grote kansen weg dan ga je gewoon tegen 50% ga je gewoon puntverlies lijden hoor als je niks creëert.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb nu vijftig minuten erop zitten, maar zijn gruwelverhalen over de Ajax-verdediging heb ik nog niet gezien.
Que?quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Links lullen rechts pandjes vullen
Niet weten dat El Stinho inmiddels 3 weken olympische spelen erop heeft zitten voor z'n werkquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is aardig accuraat.
Hoe gaat het met jouw journalistieke carrière dan? Ik kan me nog een podcast-uitzending herinneren maar verder heb ik je niet meer gevolgd
Je beschouwt het simpelweg zonder context, en maakt er een extreem dramatisch verhaal van. Op een schaal van vorig seizoen heeft Ajax al meer controle/grip op duels gehad dan tien wedstrijden bij elkaar. Ik zie wel degelijk defensieve houvast. Wat ik na 55 minuten vandaag zie, is dat Brobbey sleurt en op nuttige posities aan de bal komt, maar de beweging om hem heen voor geen meter klopt. Als dat de conclusie is met een B-elftal, vind ik het niet zo erg. Tegen Panathinaikos vergat Ajax het duel ook allang te beslissen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan jij niet lezen oid? Al geef je tegen elke tegenstander in de eredivisie gewoon in elke wedstrijd minimaal twee keer grote kansen weg dan ga je gewoon tegen 50% ga je gewoon puntverlies lijden hoor als je niks creëert.
Naisquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet weten dat El Stinho inmiddels 3 weken olympische spelen erop heeft zitten voor z'n werk
Dat weet ik wel zeker DEBIEL.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien deel ik jouw kijk op voetbal gewoon niet. Sorry dat ik het met een hyperbool verwoordde.
Lekker edgy!quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
Voetbal is toch wel sneu volksvermaak voor mannetjes die zich laten leiden door het joodse brood en spelen.
Jammer van deze niet-constructieve post.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker DEBIEL.
Ik kom toch naar het stadion om vermaakt te worden. Aangezien er in Nederland op de tribunes weinig aan de hand is. (Volgens @:mexicanobakker wel heel trouwens). Moet de entertainment van de spelers komen. Nouja ik kan hier niet meer naar kijken
Ach ik heb vorige week een retourtje Amsterdam gevlogen om ONS ALLER FEYENOORD 1-1 te zien spelen tegen willem 2quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ook bakken met geld verspild aan Ajax-bezoekjes in het stadion, of kijkend in Amsterdamse kroegen naar Ajax. Tel ik nu mee, @:tjacka ?
Prima toch. Waar jij mee bezig bent maak ik mij dan weer heel weinig druk over. Laat mij lekker met voetbal bezig zijn en dan ben jij lekker bezig met die onzin van jou.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
Voetbal is toch wel sneu volksvermaak voor mannetjes die zich laten leiden door het joodse brood en spelen.
140 euro voor mijn vriend en ik voor de 0-4 vernedering en staking tegen Feyenoord. Ik kan alles aan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ach ik heb vorige week een retourtje Amsterdam gevlogen om ONS ALLER FEYENOORD 1-1 te zien spelen tegen willem 2
het kan altijd erger
Story telling is niet mijn kwaliteit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jammer van deze niet-constructieve post.
Ik denk dat ik wel een tweede huis in Finland had zonder deze hobby.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ook bakken met geld verspild aan Ajax-bezoekjes in het stadion, of kijkend in Amsterdamse kroegen naar Ajax. Tel ik nu mee, @:tjacka ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Was laatste keer op de toekomst met haar komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Al lang niet meer in stadion geweest
Laatste keer was met Flippiegodin
dat is een halve seizoenskaartquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
140 euro voor mijn vriend en ik voor de 0-4 vernedering en staking tegen Feyenoord. Ik kan alles aan.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een tweede huis in Finland had zonder deze hobby.Ik snap verder dat je je zorgen maakt, makker. No worries, makker. Alleen bekijk jij het iets rauwer dan ik,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat kost 2 grijpstuivers tochquote:Op maandag 19 augustus 2024 00:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat ik wel een tweede huis in Finland had zonder deze hobby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |