Altijd weer dit gejank!quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:54 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Altijd maar weer die agressie!
Nu heb ik trekquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben een goddelijke aarbeien ijsje aan het eten. gemaakt op een ambachtelijke manier je proeft gewoon de verse aardbei
quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:56 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Nu heb ik trek
Ff naar de supermarkt dan maar (koop expres geen snacks bij mijn boodschappen)
Dit heb je een aantal weken geleden precies eender gepostquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben een goddelijke aarbeien ijsje aan het eten. gemaakt op een ambachtelijke manier je proeft gewoon de verse aardbei
Jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit heb je een aantal weken geleden precies eender gepost
Was het toen ook een afleidingsmanoeuvrequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit heb je een aantal weken geleden precies eender gepost
Toen benadrukte je ook dat je 'echt" de aardbeien proefdequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja![]()
kan zijn want ik eet wellicht hetzelfde
Voor watquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Was het toen ook een afleidingsmanoeuvre
Toen Niels het over aandagd had was hij ook ladder dus daar geef ik geen punten voorquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
De flinke taart in het gezicht door Niels
Ik drink bijna nooit makkerquote:
vind het wel apart dat je onthoud wat ik allemaal getypt hebt. Zelf ik was het vergeten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen benadrukte je ook dat je 'echt" de aardbeien proefde
Mensen worden toch wat losser en eerlijker met een neut opquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen Niels het over aandagd had was hij ook ladder dus daar geef ik geen punten voor
Fokkie weet nog hoe een milkshake van 12 jaar geleden smaaktequote:Op zondag 18 augustus 2024 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vind het wel apart dat je onthoud wat ik allemaal getypt hebt. Zelf ik was het vergeten.
Valt mee. Belg zijn lijkt me erger.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nu voel ik me een gedementeerde bejaarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |