SPOILER: DagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Zwart gat maar fietsen van Rotterdam naar De Nederlandse Berg.
Histoire
2022 Annemiek van Vleuten (NED) Movistar Team
2023 Demi Vollering (NED) SD Worx
Editie #3. Game On.
Ze gaat naar een ploeg waar je mag verwachten dat ze wel wachtenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:09 schreef Pino112 het volgende:
Demi ziedend op het podium.
Brienenoorded
Maar ja, als ze Vollering daar wel lost, komt ze uiteindelijk een paar seconden tekort voor de Tourzege waarschijnlijk..quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Drie keer wachten op Rooijakkers die vervolgens amper een kopbeurt heeft gedaan is achteraf gezien ook een keuze ja. Al vind ik niet dat het aan Rooijakkers was, daar zat gezien haar aanval überhaupt niet veel meer op.
Dat vond ik ook niet. En als je weet dat Cornelisse daar in de auto zit had je dit scenario ook aan kunnen zien komen, Danny Stam zijnde.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Drie keer wachten op Rooijakkers die vervolgens amper een kopbeurt heeft gedaan is achteraf gezien ook een keuze ja. Al vind ik niet dat het aan Rooijakkers was, daar zat gezien haar aanval überhaupt niet veel meer op.
Heb het idee dat de inbreng van de ploegleiding daarin niet zo groot isquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Toch apart dat alle onbenullen daar rond lopen terwijl je Vos bijvoorbeeld bijna nooit op een tactische fout kunt betrappen
Dat die niet mee ging rijden wisten we allemaal al voor de top van de Glandon, ze rijden daar voor de winst en niet voor ereplaatsenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat vond ik ook niet. En als je weet dat Cornelisse daar in de auto zit had je dit scenario ook aan kunnen zien komen, Danny Stam zijnde.
Dan had ze het juist gered, lijkt me.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, als ze Vollering daar wel lost, komt ze uiteindelijk een paar seconden tekort voor de Tourzege waarschijnlijk..
Misschien niet maar ook Brand en zelfs Van Vleuten hebben tactisch veel beter door hoe iets aan te pakken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb het idee dat de inbreng van de ploegleiding daarin niet zo groot is
Het was inderdaad een unieke kans op Tourwinst en Cornelisse is er een van het zeldzame soort dat tactisch wel goed is. Maar Vollering had er ook voor kunnen kiezen om de groep terug te laten komen op dat moment. Dan heb je wellicht helemaal geen podium.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat die niet mee ging rijden wisten we allemaal al voor de top van de Glandon, ze rijden daar voor de winst en niet voor ereplaatsen
Ik weet niet hoe de wind stond in de vallei, maar daar kun je je ook kapot rijden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar had ze op het vlakke dan naartoe moeten springen volgens Thijs?
Ze viel op tijd aan, alleen had ze door moeten rijden in de afdaling in plaats van te wachten op Rooijakkers. En op de slotklim had ze eerder een poging moeten wagen om Rooijakkers te lossen zodat ze eigen tempo had kunnen gaan rijden. Als dat laatste niet gelukt was had ze alsnog dit spel met Rooijakkers kunnen gaan spelen.
Dat is toch ook niet zo raar?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:22 schreef Pino112 het volgende:
De superstrijdlust ook nog.
Geen glimlach te bekennen.
Dat is ook niet heel vreemd toch?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:22 schreef Pino112 het volgende:
De superstrijdlust ook nog.
Geen glimlach te bekennen.
Ik denk echt dat ze daar bij Alpecin Fenix DeCeuninck prima mee kunnen leven, zeker bij de dameskoers. Ik ben wel fan van de alles of niets mentaliteit en niet keer op keer voor de punten rijden zoals sommige ploegen doen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het was inderdaad een unieke kans op Tourwinst en Cornelisse is er een van het zeldzame soort dat tactisch wel goed is. Maar Vollering had er ook voor kunnen kiezen om de groep terug te laten komen op dat moment. Dan heb je wellicht helemaal geen podium.
Ghekiere heeft die dik verdiend deze week maar ze heeft haar beloning al dus gaan ze marchanderen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gekke winnaar trouwens van de superstrijdlust, je zou Rooijakkers of Ghekiere verwachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |