abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214750875
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:31 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Kan geen bal aannemen, bijna nooit fit, kan niet koppen, geen penalty nemen, komt nooit naar de bal toe.

Luuk de Jong heeft gewoon basis gespeeld bij Barcelona
Braithwaite ook. Je punt?
Groot fan van User Wotte
pi_214750892
Hoe staat het ondertussen eigenlijk met de financiën?

Met de verkoop van Mikautadze, Conceição, Rulli, Sánchez, en de verhuur van Sosa en Medic zal je ondertussen best wel wat ruimte hebben gemaakt in het salarishuis lijkt me.

Tegelijkertijd was het volgens mij de bedoeling om nog zeker 50-70 miljoen extra binnen te halen met transfers?

Lijkt er zo een beetje op dat als je de EL niet haalt, dat dan Brubbie, Bergwijn, Sutalo en Ramaj in de bonusbak gaan met 40% korting.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214750902
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:39 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik ben helemaal niet op mijn teentjes getrapt eigenlijk. Wilde gewoon een discussie voeren.
Ik geef letterlijk in hetzelfde bericht aan dat hij in z’n eentje meer waard is dan het eerste elftal van veel andere clubs. Lijkt me een redelijk onnodige discussie dan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214750914
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:47 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ik geef letterlijk in hetzelfde bericht aan dat hij in z’n eentje meer waard is dan het eerste elftal van veel andere clubs. Lijkt me een redelijk onnodige discussie dan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zegt 13 clubs en ik 15. :) Echt erg die penalty als je de wedstrijd gewoon wint. :)
Groot fan van User Wotte
pi_214750919
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:44 schreef De_Pel het volgende:

Met de verkoop van Mikautadze, Conceição, Rulli, Sánchez, en de verhuur van Sosa en Medic zal je ondertussen best wel wat ruimte hebben gemaakt in het salarishuis lijkt me.

Tegelijkertijd was het volgens mij de bedoeling om nog zeker 50-70 miljoen extra binnen te halen met transfers?

Lijkt er zo een beetje op dat als je de EL niet haalt, dat dan Brubbie, Bergwijn, Sutalo en Ramaj in de bonusbak gaan met 40% korting.
De kans dat je de EL niet haalt is niet groter dan 10%, maar Ramaj en Bergwijn gaan wss weg idd en je korting is in elk perspectief anders
Groot fan van User Wotte
pi_214750947
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:53 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Jij zegt 13 clubs en ik 15. :)
Ik zeg dat hij meer waard is dan pakweg 13 eerste elftallen. Jij hebt het er over dat hij beter is dan 15 spitsen. Beter lezen vrind.
pi_214750952
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:44 schreef De_Pel het volgende:

Denk dat dat tegenvalt als je het vergelijkt met een jaar terug. Porto nam voor een groot deel het salaris over van Conceição en Sánchez, Antwerp dat van Wijndal.

Henderson en Traoré erbij. Wijndal weer volle mep.

Ajax moet van Bergwijnhuis af, dat geeft ademruimte.
pi_214750969
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:57 schreef Tjacka het volgende:

[..]
De kans dat je de EL niet haalt is niet groter dan 10%
:? :? :?

Je hebt net 2 wedstrijden op rij verloren, waaronder van NAC, hoe kom je op die 10%?

quote:
maar Ramaj en Bergwijn gaan wss weg idd en je korting is in elk perspectief anders
Ben benieuwd. Een mooie transfer naar Mainz of Bochum á 12-14 miljoen lijkt me een reëel vooruitzicht.
pi_214750972
Ho, niet goed gelezen.
pi_214750974
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 01:13 schreef Radegast het volgende:

[..]
Denk dat dat tegenvalt als je het vergelijkt met een jaar terug. Porto nam voor een groot deel het salaris over van Conceição en Sánchez, Antwerp dat van Wijndal.

Henderson en Traoré erbij. Wijndal weer volle mep.

Ajax moet van Bergwijnhuis af, dat geeft ademruimte.
Dat is waar. Maar ik nam aan dat Kroes het over had dat er 30% van de salarissen van dat moment - juli ‘24 - af moest. Als er 30% vanaf moet t.o.v. sept ‘23 dan ben je redelijk royally fucked.

Heel opmerkelijk dat er nog geen afscheid is genomen van Henderson. Al zou het kunnen dat ze hem aanhouden omdat ze hem als speler-coach zien zodra Ravioli er uit gaat.

Van Berghuis ga je natuurlijk niet af komen, die dient gewoon zijn miljoenencontract uit.
pi_214750975
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 01:27 schreef De_Pel het volgende:
Je hebt net 2 wedstrijden op rij verloren, waaronder van NAC, hoe kom je op die 10%?
Tegen NAC speel je met een B-opstelling, tegen Panathinaikos vergeet je het duel in de eerste helft al op slot te gooien. Dat lijken me aardige kanttekeningen.
pi_214750977
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 01:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Tegen NAC speel je met een B-opstelling, tegen Panathinaikos vergeet je het duel in de eerste helft al op slot te gooien. Dat lijken me aardige kanttekeningen.
En dat kan tegen die Polen niet gebeuren?

Ik zeg niet dát je hem gaat verliezen, maar 10% ??
pi_214750980
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 01:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]
En dat kan tegen die Polen niet gebeuren?
Oh, er is altijd een aanzienlijke kans. Voetbal blijft een gek spelletje.

Zoals ik het zie, bij het kijken van NAC v Ajax zojuist, denk ik dat Ajax iets beter haar taken uitvoert als Henderson in de basis start. Dat zal tegen de Polen sowieso gebeuren, en heb je pardoes ook een weekje om fit te draaien voor die pot.

Waarom ik dit zeg over Henderson; Ajax' middenveld was vandaag gewoon niet aanwezig tegen NAC Breda. Henderson neemt toch iets meer verantwoordelijkheid en neemt de boel bij de hand.
pi_214750990
Het is wachten op het nieuws dat ... Ravioli een charlatan blijkt te zijn en zijn diploma van het CopyCenter heeft gekregen.
pi_214751206
Middenvelders die kunnen voetballen. Is dat teveel gevraagd? Blaaskaak Kroes lijkt wel erg fan van ERVARING en MENTALITEIT bij het halen van spelers, komt uit bij een CV (waarom in godesnaam?) en haalt voor het middenveld ja, niets.
  maandag 19 augustus 2024 @ 07:30:38 #141
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214751214
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 07:23 schreef Bugno3 het volgende:
Middenvelders die kunnen voetballen. Is dat teveel gevraagd? Blaaskaak Kroes lijkt wel erg fan van ERVARING en MENTALITEIT bij het halen van spelers, komt uit bij een CV (waarom in godesnaam?) en haalt voor het middenveld ja, niets.
Vorig jaar was de klacht dat het achterin helemaal open lag.
Dus ach.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_214751427
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 01:33 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Dat is waar. Maar ik nam aan dat Kroes het over had dat er 30% van de salarissen van dat moment - juli ‘24 - af moest. Als er 30% vanaf moet t.o.v. sept ‘23 dan ben je redelijk royally fucked.

Heel opmerkelijk dat er nog geen afscheid is genomen van Henderson. Al zou het kunnen dat ze hem aanhouden omdat ze hem als speler-coach zien zodra Ravioli er uit gaat.

Van Berghuis ga je natuurlijk niet af komen, die dient gewoon zijn miljoenencontract uit.
Henderson, Berwijn, Bubbie en Berghuis brengen te weinig voor hun geld. Al kun je voor Berghuis nog een kans breken omdat hij zeker goede momenten heeft gehad.
Hallo
pi_214751523
De nieuwe Valentijn is uit

quote:
Kan het een onsje minder, de tenenkrommende heiligverklaring van de nieuwe Ajax-trainer Francesco Farioli?
Hij maakt ook weer ruzie met zijn fantasie.
pi_214751529
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 08:37 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Henderson, Berwijn, Bubbie en Berghuis brengen te weinig voor hun geld. Al kun je voor Berghuis nog een kans breken omdat hij zeker goede momenten heeft gehad.
Het viel mij op dat Brobbey bijna altijd met zijn rug naar het doel stond bij de balaanname. Dan verlies je gewoon tijd om met je neus naar het doel te draaien en weg is de kans. Haller was een paar seizoenen geleden wel een afmaker die altijd met zijn neus naar het doel stond, scoorde dan ook heel veel met intikkertjes, gewoon omdat hij al helemaal klaar stond om te scoren. Ik hoor dat contrast tussen die twee helemaal nergens.
  maandag 19 augustus 2024 @ 09:03:15 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214751548
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 08:58 schreef Marius95 het volgende:

[..]
Het viel mij op dat Brobbey bijna altijd met zijn rug naar het doel stond bij de balaanname. Dan verlies je gewoon tijd om met je neus naar het doel te draaien en weg is de kans. Haller was een paar seizoenen geleden wel een afmaker die altijd met zijn neus naar het doel stond, scoorde dan ook heel veel met intikkertjes, gewoon omdat hij al helemaal klaar stond om te scoren. Ik hoor dat contrast tussen die twee helemaal nergens.
Als je bij Brobbey het GROOT en STERKE gedeelte weglaat dan blijft er toch ook gewoon een hele beperkte spits over. Technisch heel erg matig, gevoel voor ruimte nog matiger.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214751583
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 08:57 schreef Wotte het volgende:
De nieuwe Valentijn is uit
[..]
Hij maakt ook weer ruzie met zijn fantasie.
ja mooi stukje weer :D die man is knettergek en velen vallen alsnog voor die onzin :')
pi_214751640
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 08:58 schreef Marius95 het volgende:

[..]
Omdat het twee totaal verschillende spitsen zijn is het ook wat wonderlijk ze één op één te vergelijken, de andere speelwijze en de kwaliteiten van beide selecties nog daargelaten.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_214751659
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Omdat het twee totaal verschillende spitsen zijn is het ook wat wonderlijk ze één op één te vergelijken, de andere speelwijze en de kwaliteiten van beide selecties nog daargelaten.
Maar je hoort het toch altijd. Een spits met een neusje voor de goal. Daar is bij Brobbey geen sprake van. Vooral gisteren viel me dat op. Dan mag hij, volgens zeggen althans, wel sterk zijn, maar ook daarin heb ik mijn twijfels. Een blessure ligt altijd op de loer bij hem.
pi_214751698
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:03 schreef Caland het volgende:

[..]
Als je bij Brobbey het GROOT en STERKE gedeelte weglaat dan blijft er toch ook gewoon een hele beperkte spits over. Technisch heel erg matig, gevoel voor ruimte nog matiger.
Precies. Brobbey doet mij een beetje denken aan die lange Italiaan die PSV ooit 1 seizoen in de jeugd had lopen. Op het moment dat je fysieke voordelen komen te vervallen dan heb je andere aspecten waarschijnlijk te weinig ontwikkeld.
pi_214751703
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 09:37 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Precies. Brobbey doet mij een beetje denken aan die lange Italiaan die PSV ooit 1 seizoen in de jeugd had lopen. Op het moment dat je fysieke voordelen komen te vervallen dan heb je andere aspecten waarschijnlijk te weinig ontwikkeld.
Je bedoelt Scamacca, die afgelopen jaar de finale EL speelde?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')