abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214750230
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 22:15 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Ik zat de uitslagen van Twente en AZ te bekijken, en was blij toen Twente verloor.
De concurrenten...
En Twente verloor niet eens ;)
  zondag 18 augustus 2024 @ 22:17:00 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214750231
twitter

FarioliBall
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214750264
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2024 22:17 schreef Caland het volgende:
[ x ]

FarioliBall
De oorzaak daarvan moet denk ik op het middenveld worden gezocht.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 18 augustus 2024 @ 22:42:02 #104
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214750406
Wordt weer een lang seizoen.
pi_214750507
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 22:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Waar was de hoop op gebaseerd? 4/5e max haalbare.

Zolang spelers als Brobbey bij de 'beste' spelers horen weet je hoe triest het is.
Ik had gehoopt dat we verder waren en dat plek 3 een 'zekerheidje' zou kunnen worden halverwege het seizoen, maar zoals je zelf al zegt, 4e/5e worden dit seizoen ligt meer voor de hand dan 3e.
pi_214750516
Ach, hadden we gedacht dat we er al waren dan? We spelen met precies dezelfde selectie als vorig seizoen. De enige die we erbij hebben gekregen is Traore. Het is toch hartstikke logisch dat dit soort potjes erbij zitten, vooral na 120 minuten op donderdag. Die potjes hebben we vaak genoeg gehad vorig seizoen.

Je moet echt hopen dat er nog iets verkocht gaat worden. Zodat er nog iets van versterking gaat komen.
pi_214750526
#FARIOLIOUT
Groot fan van User Wotte
pi_214750576
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 23:08 schreef Tjacka het volgende:
#FARIOLIOUT
Hij is geen tovenaar, van stront kun je geen gebak maken
Hallo
pi_214750582
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 23:20 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Hij is geen tovenaar, van stront kun je geen gebak maken
:')
Groot fan van User Wotte
pi_214750683
Mien godde, de beweging om Brobbey heen was er vrijwel gewoon niet :'). Die heeft alles zelf gedaan in de aanval in de eerste helft. Als je Van den Boomen en Hlynsson ooit nog in de basisopstelling ziet staan met elkaar, kunnen we het wel shaken.
pi_214750692
En Traore heeft vrijwel geen oog voor de situatie. Alleen voor de bal.
  zondag 18 augustus 2024 @ 23:48:31 #112
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_214750700
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 23:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En Traore heeft vrijwel geen oog voor de situatie. Alleen voor de bal.
Is wel een echt buitenkansje
pi_214750721
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 20:43 schreef Sebbeszweet het volgende:
Het is wachten op een goede lichting uit de jeugd. Er is geen geld en geen kapitaal op het veld. Kan nog 5 jaar, maar waarschijnlijk 10 jaar duren tot het weer op niveau is. Eerstvolgende kanpioenschap de komende 5 jaar sowieso niet.
Die jeugd die al jaren tegenvalt? Als ze zo goed waren waren Taylor en Brobbey allang weggeweest bv.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_214750725
Het staat verdedigend helemaal niet beter. Ik had al mijn vraagtekens bij Panathinaikos maar ik weet zeker dat onze vrienden uit Breda er weinig van kunnen. Als je daar tegen al bijna niks creëert en gewoon een aantal kansen weg geeft dan is de topictitel van huistroll @onlogisch wat negatief maar gaat het wel een heel zwaar seizoen worden.
Groot fan van User Wotte
pi_214750726
De loopacties van de spelers in aanvallend opzicht zijn behoudens Brobbey zo waanzinnig slecht.
pi_214750734
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 23:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De loopacties van de spelers in aanvallend opzicht zijn behoudens Brobbey zo waanzinnig slecht.
BerghuisACT die na de 1-1 zich als een leider begint te gedragen, maar gewoon erg matig is. :{
Groot fan van User Wotte
pi_214750736
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 23:59 schreef Tjacka het volgende:

[..]
BerghuisACT die na de 1-1 zich als een leider begint te gedragen, maar gewoon erg matig is. :{
Ik heb net de eerste helft gekeken en ben nu aan de tweede helft toe.

Ik moest werken, en dat is maar goed ook. Nu hoef ik niet met spanning of emotie te kijken.
pi_214750746
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik heb net de eerste helft gekeken en ben nu aan de tweede helft toe.

Ik moest werken, en dat is maar goed ook. Nu hoef ik niet met spanning of emotie te kijken.
Soms denk ik dat voetbaljournalist een droombaan is, maar dit wens ik JOU zelfs niet toe. Veel sterkte. Hou er wel rekening mee dat niemand van stront gebak kan maken.
Groot fan van User Wotte
pi_214750749
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 22:08 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Waar was de hoop op gebaseerd? 4/5e max haalbare.

Zolang spelers als Brobbey bij de 'beste' spelers horen weet je hoe triest het is.
Nee ja dan zijn inderdaad spelers als Ricky van Wolfswinkel en Sam Lammers wel 3 klassen beter. 8)7

Dat de huidige selectie Europees tekort komt en in beginsel niet om het kampioenschap zal spelen lijkt me duidelijk. Maar al dat gejank steeds hier over de selectie is zo ontzettend overdreven.

Zelfs zo’n matige Brubbie die nog geen penalty kan nemen is in z’n eentje toch al meer waard dan het eerste elftal van pakweg 13 clubs joh.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214750777
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:06 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Nee ja dan zijn inderdaad spelers als Ricky van Wolfswinkel en Sam Lammers wel 3 klassen beter. 8)7

Dat de huidige selectie Europees tekort komt en in beginsel niet om het kampioenschap zal spelen lijkt me duidelijk. Maar al dat gejank steeds hier over de selectie is zo ontzettend overdreven.

Zelfs zo’n matige Brubbie die nog geen penalty kan nemen is in z’n eentje toch al meer waard dan het eerste elftal van pakweg 13 clubs joh.
Ook zo oppervlakkig, omdat hij "zelfs" geen penalty's kan nemen is het ineens een slechte speler. Brobbey is een prima speler maar heeft wel zijn beperkingen. Is een stuk beter dan 15 andere spitsen in de Eredivisie en met die andere twee is het net hoe je hem gebruikt. Luuk de Jong (echt waar) is een beperkte spits als je hem niet goed gebruikt en Giminez is sowieso een hele beperkte spits, maar kan nog wel wat zijn als je hem in zijn kracht gebruikt.
Groot fan van User Wotte
pi_214750807
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:12 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ook zo oppervlakkig, omdat hij "zelfs" geen penalty's kan nemen is het ineens een slechte speler. Brobbey is een prima speler maar heeft wel zijn beperkingen. Is een stuk beter dan 15 andere spitsen in de Eredivisie en met die andere twee is het net hoe je hem gebruikt. Luuk de Jong (echt waar) is een beperkte spits als je hem niet goed gebruikt en Giminez is sowieso een hele beperkte spits, maar kan nog wel wat zijn als je hem in zijn kracht gebruikt.
Ja joh. Niet alles zo serieus nemen en gelijk op je teentjes getrapt zijn.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214750849
Ik hecht hier niet zo heel veel waarde aan eerlijk gezegd. Ik zie het als onderdeel van het proces Op zich is het veldspel tot aan de eindfase niet eens zo slecht. Alleen dat middenveld is gewoon niet je van het zullen we maar zeggen.

De fitheid van die spelers is naar mijn idee wel een teken aan de wand van het immense verval van het topsportklimaat bij Ajax.
  maandag 19 augustus 2024 @ 00:31:22 #123
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214750853
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:12 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Kan geen bal aannemen, bijna nooit fit, kan niet koppen, geen penalty nemen, komt nooit naar de bal toe.

Luuk de Jong heeft gewoon basis gespeeld bij Barcelona
pi_214750857
Van t Schip gaat ze wel weer van plek 18 halen.
pi_214750873
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:20 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ja joh. Niet alles zo serieus nemen en gelijk op je teentjes getrapt zijn.
Ik ben helemaal niet op mijn teentjes getrapt eigenlijk. Wilde gewoon een discussie voeren.
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')