quote:
Gewoon van onderen beginnen? Boscagli kwam ook ooit voor was 2 miljoen? Trauner ook ooit voor 1,5. Hoevaak heeft zo'n overbetaald pseudo vedette iets opgeleverd in de ED? Laat dit lekker aan de Turken. Maar ok ik klaag niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
jij zou het lekker zo laten? Kan je verder de details van de overeenkomst en tevens jouw scoutingsreport anders ff delen?
voor hoeveel komt rugani dan als dat doorgaat? Wat zijn andere opties? Gaan we weer voor jong of is het wel goed dat er iig wat ervarenheid komt?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gewoon van onderen beginnen? Boscagli kwam ook ooit voor was 2 miljoen? Trauner ook ooit voor 1,5. Hoevaak heeft zo'n overbetaald pseudo vedette iets opgeleverd in de ED? Laat dit lekker aan de Turken. Maar ok ik klaag niet.
https://www.ad.nl/nederla(...)elfde-team~a23b1389/quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Italiaanse trainer is geen wonderdokter
Afgelopen 9 seizoenen gemiddeld 18 wedstrijden per seizoen gespeeld. Kenneth Taylor heeft bijna nog meer ervaring.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
voor hoeveel komt rugani dan als dat doorgaat? Wat zijn andere opties? Gaan we weer voor jong of is het wel goed dat er iig wat ervarenheid komt?
Ik snap dat je niet klaagt als niet-Ajacied, zo veel was wel al duidelijk.
Creatief met weinig middelen is Ajax in ieder geval niet. Doorgaans toch wel nodig.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
voor hoeveel komt rugani dan als dat doorgaat? Wat zijn andere opties? Gaan we weer voor jong of is het wel goed dat er iig wat ervarenheid komt?
Ik snap dat je niet klaagt als niet-Ajacied, zo veel was wel al duidelijk.
Hoe kan dit .........quote:Ajax is volgende week vrij in de eredivisie, de thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard is uitgesteld, zodat Ajax zich volledig kan focussen op de wedstrijden tegen de Poolse kampioen Jagiellonia Bialystok.
ervaring is niet perse alles spelen he? Stond bjj juventus achter een aantal topverdedigers, als stand in leer je daar ook van. Daarnaast, uit deze vijver zal je moeten vissen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Afgelopen 9 seizoenen gemiddeld 18 wedstrijden per seizoen gespeeld. Kenneth Taylor heeft bijna nog meer ervaring.
Dat gaat ook een flop worden.. wat een ellende waar we inzittenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:26 schreef CR7 het volgende:
[..]
Afgelopen 9 seizoenen gemiddeld 18 wedstrijden per seizoen gespeeld. Kenneth Taylor heeft bijna nog meer ervaring.
Durf het alvast in te vullen dat wordt weer helemaal niks net zoals Traorequote:Op zondag 18 augustus 2024 20:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Geen idee. Dat weet niemand hier. Dat is meer het punt.
quote:
sutalo speelde zogenaamd de sterren van de hemel en mocht niet weg en krijgt nu concurrentie.....quote:jax heeft veel vertrouwen in het zestienjarige talent Aaron Bouwman. In Amsterdam moet de zevenvoudig international van Italië gaan concurreren met Josip Sutalo.
dat is zeker een mogelijkheid, we gaan het zienquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Durf het alvast in te vullen dat wordt weer helemaal niks net zoals Traore
Heel goed op de trainingen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ervaring is niet perse alles spelen he? Stond bjj juventus achter een aantal topverdedigers, als stand in leer je daar ook van. Daarnaast, uit deze vijver zal je moeten vissen.
Maar dat alles snap je denk ik ook wel
een begroting die nog steeds gebaseerd is op champions ligaquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Even gegluurd. Ga maar uit van 15% - 20% van de begroting. Het is vrij significant.
Nee tuurlijk niet Klaas zo werkt een begroting niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
een begroting die nog steeds gebaseerd is op champions liga
Iets met stront en een trechterquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:36 schreef Wotte het volgende:
Sutalo - Rugani en de eerste die begint over twee rechtsbenige verdedigers is een lul.
Los daarvan dat gaat 'm wel worden.quote:
Bialystok is wel echt een club waar je je even vol op moeten kunnen focussen ja. Dat wordt heftig voor dit Ajax.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe kan dit .........
is toch gewoon competitievervalsing
andere clubs krijgen dit nooit voor elkaar
wel mooi dat die 8 minuten blessure tijd die gewoon belachelijk was en weer door knvb was bedacht in het nadeel van ajax heeft uitgepakt....
Er lijkt me vooral letterlijk niemand met creativiteit rond te lopen. Ja, Berghuis. Maar met die spelers die dan achter hem zouden moeten staan is dat ook wel sportieve zelfmoordquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Los daarvan dat gaat 'm wel worden.
Ik vond overigens Dies Janse ook lang niet slecht. Ik begrijp Rugani wel maar denk dat ze beter daar eens een fatsoenlijke middenvelder of twee kunnen
aanschaffen.
Dat is sinds het vertrek van Gravenberch en daarop Alvarez en Kudus al problematisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |