Na donderdag zal er alleen een rugby club voor Brobbey komenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gifts leidde de 1-0 met knullig balverlies in, Bergwijn en Brobbey zitten met hun hoofd denk ik al bij hun volgende club ofzo.
het verkopen is niet zo bijzonder. Het wanbeleid met oa aankopen wel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:38 schreef CR7 het volgende:
Vanaf 2016 voor bijna een miljard euro verkocht. Ik blijf het bijzonder vinden. .
Al zet je daar de beste trainer van de wereld. Als hij voornamelijk spelers heeft met matige kwaliteit dan kan je geen wonderen verrichten. Een hoekschop nemen is moeilijk, een mannetje dekken bij een een hoekschop blijkbaar ook en die ene counter kan niet worden gestopt. Jammerrrrrrquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Italiaanse trainer is geen wonderdokter
Als je vastigheden nodig hebt is het wel handig dat je niet elke wedstrijd met 8 andere spelers speelt doorgaansquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:49 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Al zet je daar de beste trainer van de wereld. Als hij voornamelijk spelers heeft met matige kwaliteit dan kan je geen wonderen verrichten. Een hoekschop nemen is moeilijk, een mannetje dekken bij een een hoekschop blijkbaar ook en die ene counter kan niet worden gestopt. Jammerrrrrr
Ik denk niet dat je dat los moet zien van het belang van de Europa League voor de begroting van Ajax.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je vastigheden nodig hebt is het wel handig dat je niet elke wedstrijd met 8 andere spelers speelt doorgaans
Vastigheden helpen uiteraard. Het is fijn als je zonder na te denken weet wie er voor en achter je staat en in welk voertje hij graag de bal wil. Maar als je te maken hebt met veel spelers met een blessure geschiedenis dan moet je er wel wat van maken alhowel deze training wel erg veel wissels meteen in één keer doet. Eerste helft sloeg gewoon nergens op. Bergwijn heeft de pech dat hij net zat te gapen en dat dat werd opgepikt maar ik denk dat hij emotioneel uitte hoe de meeste mensen het zagen vanuit Ajax kant.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je vastigheden nodig hebt is het wel handig dat je niet elke wedstrijd met 8 andere spelers speelt doorgaans
Ze gaan op deze manier wel als de underdog naar de toppers. Wellicht vanuit underdog positie stuntenquote:
Zoveel valt daar toch niet in te verdienen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat los moet zien van het belang van de Europa League voor de begroting van Ajax.
Tja snap de focus op Europees daar kijken buitenlandse clubs nog naar. Weinig buitenlandse clubs kijken naar Ajax tegen Nac. Maar als Ajax tegen een Europese sub subtopper speelt dan heb je aandacht.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:55 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat los moet zien van het belang van de Europa League voor de begroting van Ajax.
Dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:43 schreef TAmaru het volgende:
ik ben bang dat het nog heel lang gaat duren voordat ajax er weer bovenop is
Dat loopt al gauw op naar een miljoen of tien wat je misloopt met alle recettes, startgelden, marketingpools en winstpremies.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoveel valt daar toch niet in te verdienen?
Ik denk dat 020 wel iets beter kan dan wat we zienquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:49 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Al zet je daar de beste trainer van de wereld. Als hij voornamelijk spelers heeft met matige kwaliteit dan kan je geen wonderen verrichten. Een hoekschop nemen is moeilijk, een mannetje dekken bij een een hoekschop blijkbaar ook en die ene counter kan niet worden gestopt. Jammerrrrrr
Moet je vooral weer een dikbetaalde Italiaan gaan huren.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat loopt al gauw op naar een miljoen of tien wat je misloopt met alle recettes, startgelden, marketingpools en winstpremies.
Kleingeld dus.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat loopt al gauw op naar een miljoen of tien wat je misloopt met alle recettes, startgelden, marketingpools en winstpremies.
jij zou het lekker zo laten? Kan je verder de details van de overeenkomst en tevens jouw scoutingsreport anders ff delen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:09 schreef CR7 het volgende:
[..]
Moet je vooral weer een dikbetaalde Italiaan gaan huren.
voor de rust / europese wedstrijden denk?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom gooit jullie trainer altijd de hele basisopstelling overhoop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |