100% de fout van het teamquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:47 schreef Faraday01 het volgende:
Ach SD ^ oneindig wat een enorme incompetentie
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Er gaat morgen met minuten gesmeten worden.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Vollering wil worden het er morgen 5.
quote:
Absoluut geen zienersquote:
Laat me raden:quote:
fijn, kunnen we Rox dan ook nooit meer zien tijdens de mannentour?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:48 schreef Ploplap het volgende:
Hahahha Rox![]()
"Waarom zou je naar Pogacar kijken, als je ook vrouwenwielrennen hebt"
Eerlijk is eerlijk, dat was een goeie van Roskane.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:48 schreef -XOR- het volgende:
"Waarom zou je naar Pogacar kijken als je ook naar vrouwenwielrennen kunt kijken"
~Rox
Oei.quote:
Moet je zien wat er gebeurt als je zegt:quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
fijn, kunnen we Rox dan ook nooit meer zien tijdens de mannentour?
"Mijn naam is Xynix... ik ben... ZIENER."quote:
Mijn hemel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:50 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Moet je zien wat er gebeurt als je zegt:
Waarom zou je naar Vollering kijken, als je ook naar de mannen kan kijken
Dan is de wereld te klein.
Dit is niet helemaal een faal van alleen Vollering maar van de ploeg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:43 schreef Remco het volgende:
Als ze echt geen serieuze verwondingen had heeft ze echt 5 seconde te lang om zich heen gekeken na die val. Vond dat er erg raar uitzien.
Ja en dat is ook een faal van de ploegleider ... die hadden haar daar meteen uit moeten praten,quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En Demi zelf die ook al toegaf dat ze in shock te lang bleef staan
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:48 schreef -XOR- het volgende:
"Waarom zou je naar Pogacar kijken als je ook naar vrouwenwielrennen kunt kijken"
~Rox
Met dat parcours lijkt me dat volstrekt logisch.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vollering gaat volledig voor eigen rekening rijden op het WK, ik kijk er nu al naar uit.
~Drs. D. Stamquote:En als je Lorena laat wachten, rijdt Demi in de laatste anderhalve kilometer haar ook weer los.
Dennie Stam had geen idee dat Vollering er stond, had geen idee dat Vas voorop was, wist helemaal niksquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal een faal van alleen Vollering maar van de ploeg.
Je mag de kopvrouw NOOIT alleen laten zwemmen achter een peleton.
En ja die val had ze wat sneller kunnen oplossen maar zelfs als ze dat had gedaan: die inhaalrace die ze zelf moest doen dat had veel meer dan 5 secondes opgelevert.
denk ik; ik zit thuis in bed met een hamstring die pijn doet![]()
en kan mijn voet niet 5cm bewegen
[..]
Ja en dat is ook een faal van de ploegleider ... die hadden haar daar meteen uit moeten praten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |