SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Toch is dit precies wat mij zou overkomen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is het ook. Vroegah vaak zat gedaan.
Eieren zijn niet goed genoeg geklopt. Je moet die helemaal de moeder slaan. Gewoon minstens tien minuten met de mixer.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch is dit precies wat mij zou overkomen.
Nee, nu gewoon 45 minuten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je weer de hele dag naar de sportschool aan het gaan?
Ik weet vrij weinig van bakken, maar ik ben er vrij zeker van dat dit niets te maken heeft met eieren kloppen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eieren zijn niet goed genoeg geklopt. Je moet die helemaal de moeder slaan. Gewoon minstens tien minuten met de mixer.
Ja, tegen zo veel domheid is geen praten. Ga maar naar die sportschool van je.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet vrij weinig van bakken, maar ik ben er vrij zeker van dat dit niets te maken heeft met eieren kloppen.
jeetje nu alquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:11 schreef Ama het volgende:
Pepernoten liefhebbers rennen naar de Kruidvat.
[ link | afbeelding ]
(Niet mijn foto)
al snel 19 nachtjes, zie wel op tegen de vliegreisquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:31 schreef bitterbal het volgende:
@:karzai hoeveel nachtjes slapen nog?
bang dat je je gaat vervelen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
al snel 19 nachtjes, zie wel op tegen de vliegreis
Ik slaap nergens beter.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:35 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het ook niks , kan meestal ook niet slapen
mja snap ik welquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou dat niet, kan gewoon niet zo goed opgesloten zitten
Neuh.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
drink je dan eerst ook een paar drankjes?
Oeh! Ik heb nog een proeverijtje Oeteldonker staanquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer een rondje. Vind het wel weer even mooi nu. 8252 stapjes. Nu balkonnetjetijd.
Een voormalige Nederlandse nederzetting ver van hierquote:
Gewoon rawdoggen die handelquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
al snel 19 nachtjes, zie wel op tegen de vliegreis
Gewoon lekker gaan wijnenquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou dat niet, kan gewoon niet zo goed opgesloten zitten
Surinamequote:Op zondag 18 augustus 2024 15:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een voormalige Nederlandse nederzetting ver van hier
Wat ben je allemaal weer aan het kwaken prinsesje?quote:
Je kunt niet een flight rawdoggen en alcohol drinkenquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal weer aan het kwaken prinsesje?
quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt niet een flight rawdoggen en alcohol drinken
En dat jij mij dan gaat vertellen wat rawdoggen is.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt niet een flight rawdoggen en alcohol drinken
domme hype dat je helemaal niets doet in het vliegtuig qua entertainment en alleen maar voor je uit zit te kijkenquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat jij mij dan gaat vertellen wat rawdoggen is.
Dit is voor mongolen.quote:Rawdogging is a self-imposed challenge where you endure the entire flight without any form of entertainment or distraction. It means no music, no phone, no screen, no books or magazines, no food, no water, and no sleep.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat jij mij dan gaat vertellen wat rawdoggen is.
quote:You basically fly or ride a train with no music, no books, no movies and no food or alcohol whatsoever. Just your own thoughts to entertain yourself with.
jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele vlucht spelletjes spelen
Ik heb de uitleg van dit plaatje gezien, ik speel valsquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, tegen zo veel domheid is geen praten. Ga maar naar die sportschool van je.
Ben je al bij de sportschool?quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de uitleg van dit plaatje gezien, ik speel vals
Niet meerquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je al bij de sportschool?
Ik ben er 45 minuten geweestquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je daar alleen maar naartoe om op je Instagram te posten en dan weer naar huis toe?
quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:11 schreef Karzai het volgende:
Pizza is klaar, pak maar een stukje mensen. Linkerhelft is ansjovis, rechterhelft salami
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga straks frietjes halen. Frituur gaat eind deze maand sluiten helaas
met wat er bij?quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
lekker. ik ben onderwegquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Frikandelspeciaal en een rendangbal.
oeiquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salami voor mij graag!quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:11 schreef Karzai het volgende:
Pizza is klaar, pak maar een stukje mensen. Linkerhelft is ansjovis, rechterhelft salami
[ afbeelding ]
een watquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Frikandelspeciaal en een rendangbal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Niet meer geven danquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:26 schreef bitterbal het volgende:
echt alles wat ik geeft maagzuur issues
quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
Hoe heet de Indonesische kustwacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een blauwe balquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:25 schreef bitterbal het volgende:
een vroegere Bal is natuurlijk met de bezetting in indonesie terecht gekomen
Kun je een zondag ook rawdoggen? In Staphorst of zo? Gewoon de hele dag uit het raam kijken en verder niks?quote:
Je kunt je hele leven rawdoggen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je een zondag ook rawdoggen? In Staphorst of zo? Gewoon de hele dag uit het raam kijken en verder niks?
Ja maar daar is het nu wel een paar Fok!posts te laat voor denk ikquote:
Misschien iets voor de volgende keer als dat reīncarneren een ding is.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar daar is het nu wel een paar Fok!posts te laat voor denk ik
en dan wel nog je PoHi terugvinden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien iets voor de volgende keer als dat reīncarneren een ding is.
Gewoon je vorige account op blokkeren zetten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan wel nog je PoHi terugvinden.
Nog drie weken dan ben je er van afquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:40 schreef bitterbal het volgende:
de palingbeestjes moordenaars zijn er weer. ze waren er vanmorgen al om 8 en ze zitten er nog steeds
quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog drie weken dan ben je er van af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |