Kijk je niet naar het nummer?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik neem normaliter altijd de telefoon op. Waarom niet? Je weet maar nooit wie er belt.
Ik kijk wel naar het nummer. Maar het kan zomaar gebeuren dat ik gebeld word door iemand van wie ik het nummer niet heb, maar die ik wel zou willen spreken.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
Kijk je niet naar het nummer?
Ben echt veel selectiever op gaan nemen nu dit soort rare telefoontjes standaard wordt.
Betere vraag: wie heeft dit nog niet meegemaakt?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik werd zojuist gebeld op mijn mobiele telefoon. Ik nam op en zei "Hallo" (ik noem zelden mijn naam als ik de telefoon beantwoord). Toen hoorde ik een stem die wel enigszins op een vrouwenstem leek maar nog het meest weg had van een computerstem, die zei: "Hallo. Ik wi met je praten. Voeg mij toe op WhatsApp".
Inmiddels heb ik wel geleerd dat ik dit het best kan negeren. Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?
Gewoon niet reageren, blokken en verder met je leven.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:22 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik ga jullie even een beetje vreemde situatie voorleggen.
Sinds ongeveer bijna een jaar word ik op Skype gecontacteerd door mensen die ik niet ken en waar ik nooit eerder contact mee heb gehad. Het is mij tot nu toe vrij onduidelijk hoe ze aan mijn Skype adres komen. In de regel ga ik er op in en begin een conversatie met ze.
In de meeste gevallen gaat het om Françaises. De conversaties verlopen meestal in het Frans. [Chatten in het Frans lukt me over het algemeen nog wel.] De chatgesprekken verlopen meestal een beetje op dezelfde manier. Ze vragen naar mijn leeftijd en of ik getrouwd ben of een relatie heb. En dan vragen ze wat ik eventueel zoek in een relatie.
Ik weet niet zo goed wat ik hier allemaal van moet denken. Ik heb bij deze chatgesprekken soms het gevoel dat ik niet met een vrouw aan het chatten ben, ook niet met een man, maar met een machine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |