abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216227138
Ik kreeg de laatste tijd ook af en toe een bericht van onbekenden op telegram in het Engels en na een paar keer ook in het Nederlands.

Eerste paar keer zo'n griet die vroeg of ik [insert naam] van insert sociale bezigheid] was.

Daarna in 't Nederlands of ik honderd miljoen euro per uur wilde verdienen.

En de laatste was alleen een 'hello' bericht.

Op telegram is altijd wat te doen.
pi_217594935
Ik werd zojuist gebeld op mijn mobiele telefoon. Ik nam op en zei "Hallo" (ik noem zelden mijn naam als ik de telefoon beantwoord). Toen hoorde ik een stem die wel enigszins op een vrouwenstem leek maar nog het meest weg had van een computerstem, die zei: "Hallo. Ik wi met je praten. Voeg mij toe op WhatsApp".

Inmiddels heb ik wel geleerd dat ik dit het best kan negeren. Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?
  zaterdag 10 mei 2025 @ 18:38:02 #78
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_217595077
Waarom neem je op :?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_217595088
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom neem je op :?
Ik neem normaliter altijd de telefoon op. Waarom niet? Je weet maar nooit wie er belt.
  zaterdag 10 mei 2025 @ 18:50:56 #80
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_217595151
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 18:39 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik neem normaliter altijd de telefoon op. Waarom niet? Je weet maar nooit wie er belt.
Kijk je niet naar het nummer?
Ben echt veel selectiever op gaan nemen nu dit soort rare telefoontjes standaard wordt.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_217595164
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
Kijk je niet naar het nummer?
Ben echt veel selectiever op gaan nemen nu dit soort rare telefoontjes standaard wordt.
Ik kijk wel naar het nummer. Maar het kan zomaar gebeuren dat ik gebeld word door iemand van wie ik het nummer niet heb, maar die ik wel zou willen spreken.

En wat kan er mis gaan als je wel opneemt?
pi_217605101
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2025 18:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik werd zojuist gebeld op mijn mobiele telefoon. Ik nam op en zei "Hallo" (ik noem zelden mijn naam als ik de telefoon beantwoord). Toen hoorde ik een stem die wel enigszins op een vrouwenstem leek maar nog het meest weg had van een computerstem, die zei: "Hallo. Ik wi met je praten. Voeg mij toe op WhatsApp".

Inmiddels heb ik wel geleerd dat ik dit het best kan negeren. Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?
Betere vraag: wie heeft dit nog niet meegemaakt?

Ik laat onbekende nummers tegenwoordig op mijn voicemail overgaan. Als ze serieus zijn spreken ze wel wat in en dat doen die scammers nooit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 mei 2025 @ 09:25:53 #83
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217607427
Waarschijnlijk delen in Afrika waar ze Frans spreken. Scams dus.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  dinsdag 20 mei 2025 @ 13:07:01 #84
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217697179
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2024 12:22 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik ga jullie even een beetje vreemde situatie voorleggen.

Sinds ongeveer bijna een jaar word ik op Skype gecontacteerd door mensen die ik niet ken en waar ik nooit eerder contact mee heb gehad. Het is mij tot nu toe vrij onduidelijk hoe ze aan mijn Skype adres komen. In de regel ga ik er op in en begin een conversatie met ze.

In de meeste gevallen gaat het om Françaises. De conversaties verlopen meestal in het Frans. [Chatten in het Frans lukt me over het algemeen nog wel.] De chatgesprekken verlopen meestal een beetje op dezelfde manier. Ze vragen naar mijn leeftijd en of ik getrouwd ben of een relatie heb. En dan vragen ze wat ik eventueel zoek in een relatie.

Ik weet niet zo goed wat ik hier allemaal van moet denken. Ik heb bij deze chatgesprekken soms het gevoel dat ik niet met een vrouw aan het chatten ben, ook niet met een man, maar met een machine.
Gewoon niet reageren, blokken en verder met je leven.
Ik snap eigenlijk niet eens dat je de moeite neemt om er een topic voor open te gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')