SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
ik hoor een hond aanslaanquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah jammer, het is gedaan met de rust in de wijk. Ik hoor een kind geluid maken.
Voor hun is het ook weekend.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoor niets buiten. Af en toe een auto in de verte. Normaal zijn er altijd wel vogels aan het kwetteren, maar ook die zijn nu stil.
https://www.nu.nl/algemee(...)nd-warme-huizen.htmlquote:Hitte in steden is een groeiend probleem door klimaatverandering. Nederland is daar onvoldoende op ingericht, zeggen experts tegen NU.nl. Hoe warmer het wordt, hoe meer de leefbaarheid in de stad en onze gezondheid in gevaar komt.
Het scheelt wel enorm als er meer groen is, dat merk ik hier in de straat al.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/algemee(...)nd-warme-huizen.html
Het is ook 2 dagen warm geweest hoor.
Zijn er echt nog mensen die al die “experts” geloven?
Ja, het gaat dan meer om de gevoelstemp en die kunnen op verschillende plaatsen heel anders zijn. Je kan toch wel indenken dat in een slecht geïsoleerd huis de temp heel anders aanvoelt dan in een goed geïsoleerd huis met airco?quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is niks nieuws, dit is minstens 20 jaar oud.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies, dat weet elke stedenkundige architect, bouw architect, aannemer, adviesbureau enzquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja, het gaat dan meer om de gevoelstemp en die kunnen op verschillende plaatsen heel anders zijn. Je kan toch wel indenken dat in een slecht geïsoleerd huis de temp heel anders aanvoelt dan in een goed geïsoleerd huis met airco?
vervelendquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hoorde ik gisteravond laat nog.
wordt met bouwen er kennelijk niet genoeg rekening mee gehoudenquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies, dat weet elke stedenkundige architect, bouw architect, aannemer, adviesbureau enz
Waarom hebben we dan een “hittestress in steden buro” nodig die niets meer doet dan domme stukjes in een krant pleuren.
Dit soort "nieuws" mag gewoon helemaal weg. Het enige wat je ervan leert is "er is niks te melden maar de krant moet vol".quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is niks nieuws, dit is minstens 20 jaar oud.
Komt gewoon weer even naar boven omdat mensen het warm hebben.
Steden worden ook wel warmte eilanden genoemd. Zie je ook aan de planten en dieren binnen en buiten de stad.
Precies dit ja!quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort "nieuws" mag gewoon helemaal weg. Het enige wat je ervan leert is "er is niks te melden maar de krant moet vol".
"Mensen vinden stress niet fijn"
"Ouderen leven gemiddeld langer dan jongeren."
"Open deur staat open."
Stop ermee.
Moet jij niet in de grote stad naar school toe?quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben een nieuw ramen restaurant op het eiland
[ afbeelding ]
nee op het eiland zijn ook 2 scholenquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet jij niet in de grote stad naar school toe?
Prijzigquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben een nieuw ramen restaurant op het eiland
[ afbeelding ]
Zit je dan met andere expats?quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee op het eiland zijn ook 2 scholen
ja expats wil het niet noemen maar ja, dat is niet voor thai neequote:Op zondag 18 augustus 2024 09:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit je dan met andere expats?
koh phangang is het amsterdam van thailandquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vink duur voor een derde wereldeiland
Best prijzig voor zo'n landquote:
Waarom ga je dan niet gewoon Thais eten danquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:09 schreef bitterbal het volgende:
Als je thai gaat eten ben je stuk goedkoper uit maar 'buitenlands' eten zit daar wel rond deze prijs ja
ja dat ga ik ook maar soms moet je een beetje afwisselen tochquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon Thais eten dan
quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat ga ik ook maar soms moet je een beetje afwisselen toch
Ik denk dat ik wel 2 keer per dag buiten de deur eet daar dan. Kan voor ontbijt denk ik van die yoghurtjes en jam kopen
Elke dag pad thai komt je op een gegeven moment ook je neus uitquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet gewoon Thais eten dan
https://www.deonlinedrogi(...)6&utm_content=Overigquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:11 schreef bitterbal het volgende:
had ik jullie al verteld hoe duur groene thee is
Hopen dat ze daar ook kipkrokant hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:11 schreef bitterbal het volgende:
ja dat ga ik ook maar soms moet je een beetje afwisselen toch
Je hebt toch een jaarvoorraad bij jequote:Op zondag 18 augustus 2024 09:11 schreef bitterbal het volgende:
ja die heb k niet gezienquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat ze daar ook kipkrokant hebben
Ga smokkelen danquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:11 schreef bitterbal het volgende:
noodpakketjes droppen jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga smokkelen dan![]()
Kun je daar wel heegelsleeg kopen of moeten we af en toe een noodpakketje airdroppen?
Dat plukken ze toch in die regio?quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:11 schreef bitterbal het volgende:
ja dat zou je denken maar voor een kan thee in een horeca gelegenheid vragen ze gewoon 3 euroquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat plukken ze toch in die regio?
Ja maar is voor de farang landen in het westenquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat plukken ze toch in die regio?
Hier is het 4 euro per kopje andersquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zou je denken maar voor een kan thee in een horeca gelegenheid vragen ze gewoon 3 euro
ja hier maar das toch niet naar verhouding voor daar. Uit die kan haal je vaak maar 2 kopjes theequote:Op zondag 18 augustus 2024 09:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier is het 4 euro per kopje anders
Oh ja, dat zijn natuurlijk nog die contracten zonder eindtijd uit de 17e eeuw.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar is voor de farang landen in het westen
Hier krijg je er maar 1 klein glaasje voorquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier maar das toch niet naar verhouding voor daar. Uit die kan haal je vaak maar 2 kopjes thee
ja veel fruit smoothies. Thai zelf houden wel van ice koffie en ice tea. Hun ice tea is dan met melk er inquote:
ik kan helemaal niet rentenieren nogquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel heerlijk om op je 40ste al te kunnen rentenieren.
waarom koop je die daar nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
Moet nu denk ik wel boodschappen gaan doen want geloof dat vanaf november regenseizoen begint. En afgelopen jaar hebben ze heel veel regen gehad.
heb net kaplaarzen besteld bij de decathlon ook
Die 'ice tea' is tocht voornamelijk heel veel melk en suiker met een vleugje thee?quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja veel fruit smoothies. Thai zelf houden wel van ice koffie en ice tea. Hun ice tea is dan met melk er in
Account op Twitch maken zodat we je kunnen volgend met gamen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan helemaal niet rentenieren nog
Thai hebben allemaal kleine voetjes.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
waarom koop je die daar niet
Af en toe je voeten in beeld en je kunt zwemmen in het geldquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Account op Twitch maken zodat we je kunnen volgend met gamen.
Ik las het negerseizoen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
Moet nu denk ik wel boodschappen gaan doen want geloof dat vanaf november regenseizoen begint. En afgelopen jaar hebben ze heel veel regen gehad.
heb net kaplaarzen besteld bij de decathlon ook
Moet je wel wel je tieten in een te krap topje met diep decolleté proppenquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Account op Twitch maken zodat we je kunnen volgend met gamen.
ja die heb ik nog niet op dat eiland gezien .quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
waarom koop je die daar niet
ja , vind hem wel lekkerquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die 'ice tea' is tocht voornamelijk heel veel melk en suiker met een vleugje thee?
Denk dat Ballie advies van LTVDK gaat volgen en voetjes in beeld doet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je wel wel je tieten in een te krap topje met diep decolleté proppen
quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En regenpijp omgedraaid is pijpneger AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Kan best lekker zijn, maar is wel een beetje teveel van het goede als je er ook nog een maaltijd naast hebtquote:
Hihibohoho een garpjequote:Op zondag 18 augustus 2024 09:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En regenpijp omgedraaid is pijpneger AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
gelijk een handeltje voor je, ga je daar in het regenseizoen staan met een kraampje regenlaarzen.quote:
Hadden ook 4 pakken hagelslag kunnen zijn inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar die moet je dan weer meeslepen.
Of doe je ze aan in het vliegtuig?
ja is denk ik wel een goed ideequote:Op zondag 18 augustus 2024 09:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar die moet je dan weer meeslepen.
Of doe je ze aan in het vliegtuig?
Je kunt ergens instellen dat foto's/video's die je op whatsapp gestuurd krijgt niet automatisch opgeslagen worden. Dat scheelt al een hoop.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Ik ben dus één van de laatste Nederlanders die nog met een fotocameraatje op zak loopt. En die dingen zijn niet meer in de handel, want iedereen doet dat tegenwoordig met zijn telefoon.
Maar als ik de Galery op mijn telefoon bekijk, zit daar ook allemaal troep bij die mensen me via WhatsApp sturen. En fotootjes van bierlabels voor Untappd. Dat hoef ik er allemaal niet bij te hebben.
Ik wil gewoon de foto's die ik maak op mijn PC bekijken en opslaan. Hoeven ook helemaal niet op mijn telefoon te blijven staan verder want jah, waarom dan. Hoe moet dit? Is daar weer een aparte app voor nodig of zo? Ik wil ook niet elke dag moeten selecteren "die wel die niet" natuurlijk.
Zodra ik mijn telefoon aansluit op mijn laptop, dan opent Windows een programma waarbij ik enkel de foto's die ik zelf gemaakt heb, laat zien en daar selecteer ik dan alle foto's die ik wil overzetten naar de laptop. Dat programma heeft ook de optie om dan gelijk de foto's van mijn telefoon te verwijderen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Ik ben dus één van de laatste Nederlanders die nog met een fotocameraatje op zak loopt. En die dingen zijn niet meer in de handel, want iedereen doet dat tegenwoordig met zijn telefoon.
Maar als ik de Galery op mijn telefoon bekijk, zit daar ook allemaal troep bij die mensen me via WhatsApp sturen. En fotootjes van bierlabels voor Untappd. Dat hoef ik er allemaal niet bij te hebben.
Ik wil gewoon de foto's die ik maak op mijn PC bekijken en opslaan. Hoeven ook helemaal niet op mijn telefoon te blijven staan verder want jah, waarom dan. Hoe moet dit? Is daar weer een aparte app voor nodig of zo? Ik wil ook niet elke dag moeten selecteren "die wel die niet" natuurlijk.
Wist niet dat je zo’n diginoob was.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee dat weten heel veel mensen niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wist niet dat je zo’n diginoob was.
Je bent een supergodquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb ook in 1 zondag een goed lopende website gebouwd incl betaling en dergelijke.
Ik wist daar niks van, hoe dan?
1 | C:\Foto's\2024\202408\20240818 |
Ja ik ook alleen zonder cardreader en 0,0 effortquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zet nu gewoon alles 1:1 over met een cardreader en in mapjes per dag. Precies zoals ik het al 20 jaar doe en dat bevalt uitstekend.
Bijvoorbeeld dit krijg je dan.
[ code verwijderd ]
Moeilijker wordt het gewoon niet. Ik doe niet aan albums en zo.
Ik heb een database waarin keywords staan en die o.a. de datum 18-8-2024 ombouwt naar het pad C:\Foto's\2024\202408\20240818 en er een klikbare link van maaktquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had ik niet van jou verwacht. Hoe kun je iets terugvinden dan?
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:38 schreef datismijnmening het volgende:
De uomo universale uit de Achterhoek
Ik zeg gewoon dat ik een apple heb en dan druipen ze afquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik hou maar angtvallig vol aan mensen dat ik 0 verstand heb van computers
Ja dat zijn de vlog-cameraatjes voor de insta en tiktok video'squote:Op zondag 18 augustus 2024 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht juist dat de jeugd van tegenwoordig weer met die kleine cameraatjes rondloopt omdat die toch beter zijn en zodat ze niet steeds op de telefoon zittenDie dingen waren niet aan te slepen.
Ja daar heb ik precies één artikel over gelezen ja.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht juist dat de jeugd van tegenwoordig weer met die kleine cameraatjes rondloopt omdat die toch beter zijn en zodat ze niet steeds op de telefoon zittenDie dingen waren niet aan te slepen.
Waarom heeft een camera NFC nodig?quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, Canon verkoopt er weer eentje. https://store.canon.nl/canon-ixus-285-hs-zwart/1076C007/
Voor 300![]()
Paar jaar geleden had je zulks voor 89. Ja zonder NFC, wifi en Creative Shot en weet ik wat voor onzin nog meer.
Niet aan mij vragenquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heeft een camera NFC nodig?
Op zondag lezen is wel dubbeltarief.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:57 schreef datismijnmening het volgende:
Nou ik ga maar eens een mailtje naar mijn advocaat de deur uit doen
[ afbeelding ]
ademhalen, lopen, zitten, slapen, eten en drinken, naar het toilet gaan, tv kijken, gamen, kleuren, met mensen praten, op mijn telefoon iets doen, voetbal en wielrennen kijken, muziek luisteren.quote:
Goede planning wel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ademhalen, lopen, zitten, slapen, eten en drinken, naar het toilet gaan, tv kijken, gamen, kleuren, met mensen praten, op mijn telefoon iets doen, voetbal en wielrennen kijken, muziek luisteren.
Nu hoop ik dat ik niks vergeten ben.
er wordt weer gevoetbald en ik ga een pietsaa maken, wellicht nog even in de zon zitten met een pilsjequote:
Oh lekkerquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
er wordt weer gevoetbald en ik ga een pietsaa maken, wellicht nog even in de zon zitten met een pilsje
Niet specifiek in deze volgorde trouwens.quote:
Bankhangen, lunch halen, bankhangen, bankhangen, sportschool, bankhangen.quote:
lekker hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Gewoon 2 weken weg. Maar ja was gisteravond laat thuis.
Ik kan me de laatste keer dat ik een lange broek heb gedragen niet eens meer herinnerenquote:
Wat moet je daar doen dan?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk nog even terug naar Rotterdam.
Had je erin geplast?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:30 schreef Haags het volgende:
De middellandse zee was waar ik zat bijna 32 gradendat is echt niet best meer hoor.
Had je gewoon voor thuis kunnen blijven want dat hadden we hier ook vorige weekquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:30 schreef Haags het volgende:
De middellandse zee was waar ik zat bijna 32 gradendat is echt niet best meer hoor.
Prima schuif de rekening gewoon doorquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op zondag lezen is wel dubbeltarief.
Ik kan je verzekeren dat de Noordzee geen 32 graden was.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je gewoon voor thuis kunnen blijven want dat hadden we hier ook vorige week
mmmmquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
Dragonfruit ananassmoothie. Ingrediënten: 45% appelsap, 25% bananenpuree, 15% ananassap, 12% dragonfruitpuree
MF’ers
dan heb je waarschijnlijk korte beentjesquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer dat ik een lange broek heb gedragen niet eens meer herinneren
Lijkt me niet. Maar er gaat in die contreien nog een hoop gezeik komen dit jaar met storm en zware buien. Dat kan ik je wel verzekeren.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je gewoon voor thuis kunnen blijven want dat hadden we hier ook vorige week
ja die appels pleuren ze overal in de oplichtersquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
Dragonfruit ananassmoothie. Ingrediënten: 45% appelsap, 25% bananenpuree, 15% ananassap, 12% dragonfruitpuree
MF’ers
Ik heb nog zo'n Ixus....quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, Canon verkoopt er weer eentje. https://store.canon.nl/canon-ixus-285-hs-zwart/1076C007/
Voor 300![]()
Paar jaar geleden had je zulks voor 89. Ja zonder NFC, wifi en Creative Shot en weet ik wat voor onzin nog meer.
Niet eens. Het is gewoon lekker weer geweest de afgelopen wekenquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan heb je waarschijnlijk korte beentjes
Ben maar blij dat je geen Olympisch kampioen geworden bent.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
MF’ers
quote:The gold medals are made with 98.8 percent silver and 1.13 percent gold, while the bronze medals are made up with copper, zinc, and tin.
dat is waar, heerlijk hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet eens. Het is gewoon lekker weer geweest de afgelopen weken
I know. Daar train je dan je hele leven voor kan er niet eens honderd gram goud vanafquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben maar blij dat je geen Olympisch kampioen geworden bent.
[..]
Ik maak ze gewoon zelfquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
MF’ers
Meid toch.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ja soms maar dan moet die slow juicer weer in de vaatwas.
Ik gebruik gewoon de staafmixer. Met name omdat ik geen slow juicer hebquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja soms maar dan moet die slow juicer weer in de vaatwas.
Maar dan heb je pulpquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon de staafmixer. Met name omdat ik geen slow juicer heb
Wietplantage gespotquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:43 schreef Karzai het volgende:
De plantjes doen het nu ook goed met die zon
[ afbeelding ]
Mijn vetplantje(?) met bloemetjes was uitgebloeid die ik tijdje terug had gekocht, ik heb alle bloemetjes eraf gehaald (viel er toch af). Komen daar ooit wel weer nieuwe bloemetjes aan?quote:
Soms wel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn vetplantje(?) met bloemetjes was uitgebloeid die ik tijdje terug had gekocht, ik heb alle bloemetjes eraf gehaald (viel er toch af). Komen daar ooit wel weer nieuwe bloemetjes aan?
Gisteren alles al gehaald voor vandaag dus ik heb vandaag een chill pyjama dagje.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:56 schreef Nattekat het volgende:
Straks maar een lekkere smoothie kopen bij de AH, goed idee.
Iemand verkeerde pronounces gebruikt?quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:57 schreef datismijnmening het volgende:
Nou ik ga maar eens een mailtje naar mijn advocaat de deur uit doen
[ afbeelding ]
Wil ik ookquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Gisteren alles al gehaald voor vandaag dus ik heb vandaag een chill pyjama dagje.
Alle huiskamerplanten horen dan ook eigenlijk buiten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:54 schreef Karzai het volgende:
het is eigenlijk een boom en kan heel groot worden
Ben benieuwd, er is ook nog maar 1 groen blad afgevallen. Denk dat dit de eerste gaat zijn die na de zomer nog op tafel staat.quote:
Heb zo’n collega die altijd moet melden dat er erg veel suiker in zit als ik weer zo’n sappie van de super hebquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Kan-en-klare-smoothies vind Anna Gimbrère geen goed idee.
Altijd zelf vers maken beste mensen anders is het een aanslag op je lever.
Check die fruitje,quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Heb zo’n collega die altijd moet melden dat er erg veel suiker in zit als ik weer zo’n sappie van de super heb
Wie?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Kan-en-klare-smoothies vind Anna Gimbrère geen goed idee.
Altijd zelf vers maken beste mensen anders is het een aanslag op je lever.
Boeit niet, altijd het tegengestelde van wat US zegt als waarheid aannemenquote:
Vooral doen als je geestelijk beperkt bent en dit ook wil blijven, als je wat wil maken van je leven dan zuig je ieder woordje op alsof het godverdomme de bijbel is.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeit niet, altijd het tegengestelde van wat US zegt als waarheid aannemen
Gewoon van die mosstokken nemen en een beetje bruut vastbinden met een touwtje.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:04 schreef Ama het volgende:
En uiteindelijk hoort die met 1 grote stok vast te staan volgens mij. Geen idee hoe maar als die ooit zo groot is dan vraag ik wel hulp van iemand die dit het eerder heeft gedaan.
geniet van je chocoladequote:Op zondag 18 augustus 2024 11:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
you are right girl, water cacao in het nederlands
In 2017 was er een opvallend live dramaatje op de Nederlandse televisie, Herman van der Zandt (braaf getrouwd met 2 kindertjes) was samen met Anna Anna Gimbrère in Australië voor de opnames van Oranje boven, Down Under, televisiekijkers zagen hoe Herman iedere dag een beetje meer stapelverliefd werd op Anna en heel Nederland snapte dit volkomen en gaf er zijn zegen aan.quote:
Anna is minimaal acht keer zo slim dan jij dus wat denk je zelf?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Had Anna er zelf ook wat over te zeggen of mocht die gewoon de broedstoof uithangen?
uithuwelijken zal hier niet zo snel voorkomenquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Had Anna er zelf ook wat over te zeggen of mocht die gewoon de broedstoof uithangen?
Is wel stukken beter dan zelf zomaar wat zoeken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
uithuwelijken zal hier niet zo snel voorkomen
Als dat echt zo was zou je me deze vraag niet stellen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anna is minimaal acht keer zo slim dan jij dus wat denk je zelf?
Als je er niet over nadenkt wel ja, maar meestal denken mensen eerst na voordat ze aan een relatie beginnen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel stukken beter dan zelf zomaar wat zoeken.
En dat zou moeten blijken uit wat precies?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
meestal denken mensen eerst na voordat ze aan een relatie beginnen
Alles beter dan de roze bril, verliefdheid (is slechts een ander woordje voor berigheid) is nu eenmaal als een slangenbeet voor het gezonde verstand.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je er iet over nadenkt wel ja, maar meestal denken mensen eerst na voordat ze aan een relatie beginnen.
dat ze kijken of de levensstijlen bij elkaar past, aantrekkelijk genoeg vinden etc.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat zou moeten blijken uit wat precies?
Kom jij weleens buiten eigenlijk?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat ze kijken of de levensstijlen bij elkaar past, aantrekkelijk genoeg vinden etc.
Wellicht verkeer ik in een wat andere bubbel, daar scheidden ze/gaan ze niet uit elkaar tenminste niet om een verkeerde drol van een ander bij wijze van.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom jij weleens buiten eigenlijk?
maak ondertussen een leuke foto van een plant of dierquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Speakin of which. Ik ga maar eens even een eindje lopen
heb je de pc al aan en uit gezetquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
Is er hier iemand met IT verstand die mij kan helpen?
De speakers en mic van mijn laptop doen het niet meer. Er staat een kruisje door het speaker icoontje en geeft aan "No audio device is installed"
Ik heb de drivers al geupdate en met bluetooth doet het geluid het wel.
Ja, stuk, nieuwe kopen, helaas.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
De speakers en mic van mijn laptop doen het niet meer. Er staat een kruisje door het speaker icoontje en geeft aan "No audio device is installed"
Dank je wel Balquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je de pc al aan en uit gezet
quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je de pc al aan en uit gezet
Ja geen idee, ik heb een applequote:Op zondag 18 augustus 2024 12:57 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zie geen error in dit plaatje.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Heb wel een error gevonden denk ik?
Heb dat op de PS3 nog wel gespeeld, maar vond het niet zo leuk. Zal wel komen omdat het een Ubisoft game is, Assassin's Creed, Watch Dogs, Tom Clancy etc. kan ik ook niet inkomen, na een paar uurtjes spelen ben ik er wel weer klaar meequote:Op zondag 18 augustus 2024 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb net far cry geinstalleerd. Speel je dat ook?
Je hebt je laptop opnieuw opgestart?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:16 schreef datismijnmening het volgende:
I FIXED IT!!!!!!!!
I AM LITERALLY GODLIKE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
wat maakt dat uit dan?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat op de PS3 nog wel gespeeld, maar vond het niet zo leuk. Zal wel komen omdat het een Ubisoft game is, Assassin's Creed, Watch Dogs, Tom Clancy etc. kan ik ook niet inkomen, na een paar uurtjes spelen ben ik er wel weer klaar mee
Ik liep laatst ook te kloten met een kabeltje, heb er drie geprobeerd geloof ikquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:18 schreef Karzai het volgende:
ik word echt schijtziek van al die kutkabeltjes die net een ander maat hebben qua aansluiting, net een paar fotoos gemaakt van de buurt met mijn camera, maar het kabeltje past weer niet natuurlijk
dus helaas jonges, maak er zo wel wat met mijn telefoon dan, veel envoudiger allemaal
Nee ik heb de driver opgespoord, gede-installeerd en herinstalleerdquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt je laptop opnieuw opgestart?
Heeft je oven software?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Mijn oven liep van de week toch te kloten, dat hij een of andere foutcode aangaf. Heb ik ook zelf gefikst
Dus wat je net al gedaan had, om vervolgens de laptop niet opnieuw op te starten?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik heb de driver opgespoord, gede-installeerd en herinstalleerd
Maakt verder niks uit, maar ik koop daar gewoon geen spelletjes meer vanquote:
Nee want net had ik de verkeerde.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus wat je net al gedaan had, om vervolgens de laptop niet opnieuw op te starten?
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want net had ik de verkeerde.
Geef me gewoon wat credits ja
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want net had ik de verkeerde.
Geef me gewoon wat credits ja
Ik heb zulke apparaten het liefst zo dom als mogelijkquote:
Nou ja software, als je wilt dat het werkt moet er wel een programma op kunnen draaien. Niet dat er wifi op zit ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zulke apparaten het liefst zo dom als mogelijk
Voor een vaatwasser hoeft dat toch niet meer te zijn dan een paar vaste programma's en een aan/uit knop?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja software, als je wilt dat het werkt moet er wel een programma op kunnen draaien. Niet dat er wifi op zit ofzo.
Het ging toch kapotquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor een vaatwasser hoeft dat toch niet meer te zijn dan een paar vaste programma's en een aan/uit knop?
Maar had die het daarna ook weer met 2 klikken gefikst?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ging toch kapotHij wilde niet meer kalibreren ofzo en toen kwam er een mannetje die er een tablet op aansluit om in de software te kloten. Het zal niet heel uitgebreid zijn, maar ik noem dat gewoon software.
Natuurlijk wel, chips verkopen als een malle en we worden allemaal miljonairquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor een vaatwasser hoeft dat toch niet meer te zijn dan een paar vaste programma's en een aan/uit knop?
ja bedoel meer waar merk je aan dat het van hun is?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maakt verder niks uit, maar ik koop daar gewoon geen spelletjes meer van
Ik werk niet bij ASMLquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, chips verkopen als een malle en we worden allemaal miljonair
Ja een bepaalde soort stijl, sfeer, manier van storytelling, hoe de controls werken. Het is niet zozeer 1 ding dat me tegenstaat, het is gewoon het totaalplaatje. Een Fallout, Horizon, RDR of GTA vind ik heerlijk om te spelen omdat ze wel op veel punten leuk zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bedoel meer waar merk je aan dat het van hun is?
Het ziet er best oke uit al ben ik gelijk al 4 keer vermoord.
hmm okequote:Op zondag 18 augustus 2024 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een bepaalde soort stijl, sfeer, manier van storytelling, hoe de controls werken. Het is niet zozeer 1 ding dat me tegenstaat, het is gewoon het totaalplaatje. Een Fallout, Horizon, RDR of GTA vind ik heerlijk om te spelen omdat ze wel op veel punten leuk zijn.
Gaat een beetje lastig nu he, swiftly doenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:47 schreef datismijnmening het volgende:
Swiftly is toch wel één van mijn favoriete woorden
Nee daar werken alleen maar slimme koppies van buiten, een volkse Qatari ziet daar bijzonder weinig van terugquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet iedere Qatarees werkt bij QatarEnergy.
Ja een gevoel omschrijven is lastigquote:
Zelf de meest domme en luie Qatarees krijgt gratis eten, gezondheidszorg en een abonnement op Netflix, doen de vele rijken dat niet dan ontstaat er onrust natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee daar werken alleen maar slimme koppies van buiten, een volkse Qatari ziet daar bijzonder weinig van terug
Gaat ook wat makkelijker als je een totalitaire staat in de zandbak bent met maar 1 exportproductquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf de meest domme en luie Qatarees krijgt gratis eten, gezondheidszorg en een abonnement op Netflix, doen de vele rijken dat niet dan ontstaat er onrust natuurlijk.
was om je te lokken, liggen 2 pakjes muffins en die zijn natuurlijk al opquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:43 schreef Nattekat het volgende:
AH maakt reclame voor verse muffins die in de bonus zijn.
In de winkel zijn geen muffins, maar nu had ik wel trek in muffins
Dus maar minder verse muffins meegenomen, moet wat.
Is wel heel wat slimmer dan de luie dommies ook een stem te geven.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ook wat makkelijker als je een totalitaire staat in de zandbak bent met maar 1 exportproduct
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
was om je te lokken, liggen 2 pakjes muffins en die zijn natuurlijk al op
Ja mij ook eentje lekkerquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:00 schreef Karzai het volgende:
geef mij maar een halve liter warsteiner
wilders de politicus?quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:00 schreef Karzai het volgende:
geef mij maar een halve liter warsteiner en wilders
Mentally jeweettogquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig nu he, swiftly doen
Je kan ze ook zelf makenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:43 schreef Nattekat het volgende:
AH maakt reclame voor verse muffins die in de bonus zijn.
In de winkel zijn geen muffins, maar nu had ik wel trek in muffins
Dus maar minder verse muffins meegenomen, moet wat.
Er is een online player die je de hele tijd vermoordquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat ook wat makkelijker als je een totalitaire staat in de zandbak bent met maar 1 exportproduct
afmelden?quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Over 12 minuten moet ik weg.
#geenzin
#lui
gewoon niet gaan danquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is sportschool. Ik moet voor helemaal niemand behalve mezelf.
is vrij simpel hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we dat maar vooral niet gaan doen.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
is vrij simpel hoor
https://www.bing.com/imag(...)jaxhist=0&ajaxserp=0
Kowet heeft iedereen die een beetje kon ballen verkocht. Wordt een lang en verdrietig seizoen aan de Vetkampstraat ben ik bang. Vorige week thuis 2-0 van Fortuna verloren en nu ook alweer 2-0 achter tegen Willem II of all placesquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:58 schreef Karzai het volgende:
na de lunch lekker een uurtje op bed gelegen en nu feyenoord kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |