Exact. Even in het midden gelaten of het werkt of niet, of dat er een geesteswereld is: als er een geesteswereld is, zijn de "goeden" al door naar "de andere zijde". De slechten blijven hier hangen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:21 schreef Speedfight het volgende:
Ik zou het wel echt afraden.
Of het nou echt is of niet, het kan je psychisch van slag maken.
Plus je nodigt eigenlijk een vreemde in je huis uit, wat nooit veel goeds kan betekenen.
Laat je nog even weten of je het gedaan hebt en hoe je ervaring was?
@:white_witch
Ik ben heel erg sceptisch vanavond gaan ik en een andere vriendin het proberen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 00:52 schreef Vincent_student het volgende:
Er zijn verschillende meningen over, ook van wetenschappelijke kant (je kunt drie keer raden wat die er van vinden). Hoe het ook zij, ik begin er niet aan. Er zijn genoeg getuigenverklaringen. Of die waar zijn of fake, dat kun je vaak niet beoordelen. En daarom houd ik daar heel ver van. Ik roep maar één iemand aan en dat is God.
Ik heb dit ooit gedaan met een vriendin. Ineens sloegen 2 deuren dicht, maakte ze een raar geluid, zakte door haar knieën en overleed.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:51 schreef white_witch het volgende:
[..]
Ik ben heel erg sceptisch vanavond gaan ik en een andere vriendin het proberen.
OMG, vertel dat het niet waar is. TS is nog niet gesignaleerd.....quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:10 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Ik heb dit ooit gedaan met een vriendin. Ineens sloegen 2 deuren dicht, maakte ze een raar geluid, zakte door haar knieën en overleed.
Kan toeval zijn maar nooit meer.
Dus je gelooft erin ? We gaan aankomende weekend de seance doen met een officieel bordquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:21 schreef Speedfight het volgende:
Ik zou het wel echt afraden.
Of het nou echt is of niet, het kan je psychisch van slag maken.
Plus je nodigt eigenlijk een vreemde in je huis uit, wat nooit veel goeds kan betekenen.
Laat je nog even weten of je het gedaan hebt en hoe je ervaring was?
@:white_witch
Ben je er heilig van overtuigd dat er een geestenwereld is? Kijk ik en mijn beste vriendin gaan dat doen aan de hand van een verhaal van een vriendin van ons die beweerde dat een geest was blijven hangen dat het resulteerde in lampen die aan en uit gingen kroonluchter ging bewegen. Die vriendin durft het niet meer aan dus tjah we zullen wel zienquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:36 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Exact. Even in het midden gelaten of het werkt of niet, of dat er een geesteswereld is: als er een geesteswereld is, zijn de "goeden" al door naar "de andere zijde". De slechten blijven hier hangen.
Het is net zoiets als je de voordeur van je eigen huis open zet met een bord erbij: Treedt binnen, ik wil met je praten. Je gezonde verstand zal je ook wel vertellen wat voor personages er op deze uitnodiging ingaan. Een gezond denkend mens loopt aan zoiets voorbij. Mensen met kwaad in de zin zullen maar al te graag je huis binnen lopen en op zoek gaan naar geld en waardevolle spullen.
Een ziel is energie en energie gaat nooit verloren. Geesten of niet. Wees er voorzichtig mee. Er zijn ook slechte zielen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:22 schreef white_witch het volgende:
[..]
Ben je er heilig van overtuigd dat er een geestenwereld is? Kijk ik en mijn beste vriendin gaan dat doen aan de hand van een verhaal van een vriendin van ons die beweerde dat een geest was blijven hangen dat het resulteerde in lampen die aan en uit gingen kroonluchter ging bewegen. Die vriendin durft het niet meer aan dus tjah we zullen wel zien
Dus wéér uitgesteld? Hmmm..quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:18 schreef white_witch het volgende:
[..]
Dus je gelooft erin ? We gaan aankomende weekend de seance doen met een officieel bord
Oh ik geloof zeker dat er contact gelegd kan worden, ik denk alleen dat glaasjedraaien of een ouijabord (wat 2 verschillende dingen zijn) niet de beste, veiligste of meest betrouwbare manier is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:18 schreef white_witch het volgende:
[..]
Dus je gelooft erin ? We gaan aankomende weekend de seance doen met een officieel bord
Nee. Ik weet net zoveel als jij weet. Het is alleen een vermoeden. Het kan zo zijn dat het er is, het kan ook zijn dat het er helemaal niet is. Maar ik ben niet het type dat dit risico ga nemen. Maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:22 schreef white_witch het volgende:
Ben je er heilig van overtuigd dat er een geestenwereld is?
Hou ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:18 schreef white_witch het volgende:
[..]
Ja we doen het 1 keer goed een glaasje is half werk we willen het echt erv[quote]quote:
we hebben er 1 besteld met letters en oog komt wss vrijdag binnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:41 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Hou ons op de hoogte!
Oh en vraag...wat is een 'officieel' bord?
Weet je al wat je wilt vragen tijdens het spel?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:41 schreef white_witch het volgende:
[..]
Ja we doen het 1 keer goed een glaasje is half werk we willen het echt erv
[..]
we hebben er 1 besteld met letters en oog komt wss vrijdag binnen.
Waar heb je die besteld? benieuwd hoe een officieel bord eruitzietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:41 schreef white_witch het volgende:
[..]
Ja we doen het 1 keer goed een glaasje is half werk we willen het echt erv
[..]
we hebben er 1 besteld met letters en oog komt wss vrijdag binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |