abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214741007
In hoeverre is dit echt waar ? Ik verveel mij en wil het weleens proberen kan ik zelf met papier een bord maken werkt dat ook als een echt bord?
pi_214741298
Het is echt.
pi_214741488
Das echt
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_214742931
nvm

[ Bericht 88% gewijzigd door GoldenAge op 19-08-2024 11:02:47 ]
pi_214744792
ik heb het tovh niet aangedurft alleen wellicht vanavond met een goede vriendin, houd jullie op de hoogte. Ik ga dit filmen :)
pi_214750816
Niet te adviseren....Hoe is het afgelopen, als jullie het hebben aangedurfd?
I want to believe...
pi_214750911
Er zijn verschillende meningen over, ook van wetenschappelijke kant (je kunt drie keer raden wat die er van vinden). Hoe het ook zij, ik begin er niet aan. Er zijn genoeg getuigenverklaringen. Of die waar zijn of fake, dat kun je vaak niet beoordelen. En daarom houd ik daar heel ver van. Ik roep maar één iemand aan en dat is God.
pi_214751355
Ik zou het wel echt afraden.
Of het nou echt is of niet, het kan je psychisch van slag maken.
Plus je nodigt eigenlijk een vreemde in je huis uit, wat nooit veel goeds kan betekenen.

Laat je nog even weten of je het gedaan hebt en hoe je ervaring was?
@white_witch
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_214751424
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2024 08:21 schreef Speedfight het volgende:
Plus je nodigt eigenlijk een vreemde in je huis uit, wat nooit veel goeds kan betekenen.

@:white_witch
Exact. Even in het midden gelaten of het werkt of niet, of dat er een geesteswereld is: als er een geesteswereld is, zijn de "goeden" al door naar "de andere zijde". De slechten blijven hier hangen.
Het is net zoiets als je de voordeur van je eigen huis open zet met een bord erbij: Treedt binnen, ik wil met je praten. Je gezonde verstand zal je ook wel vertellen wat voor personages er op deze uitnodiging ingaan. Een gezond denkend mens loopt aan zoiets voorbij. Mensen met kwaad in de zin zullen maar al te graag je huis binnen lopen en op zoek gaan naar geld en waardevolle spullen.
pi_214752863
Benieuwd naar de ervaringen van @white_witch
I want to believe...
  maandag 19 augustus 2024 @ 12:28:02 #11
27929 piere
doe mij maar bier
pi_214752888
Dit lijkt mij best spooky/creepy... :{w
fok you ja!
pi_214756707
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 00:52 schreef Vincent_student het volgende:
Er zijn verschillende meningen over, ook van wetenschappelijke kant (je kunt drie keer raden wat die er van vinden). Hoe het ook zij, ik begin er niet aan. Er zijn genoeg getuigenverklaringen. Of die waar zijn of fake, dat kun je vaak niet beoordelen. En daarom houd ik daar heel ver van. Ik roep maar één iemand aan en dat is God.
Ik ben heel erg sceptisch vanavond gaan ik en een andere vriendin het proberen. :)
pi_214757321
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:51 schreef white_witch het volgende:

[..]
Ik ben heel erg sceptisch vanavond gaan ik en een andere vriendin het proberen. :)
Ik heb dit ooit gedaan met een vriendin. Ineens sloegen 2 deuren dicht, maakte ze een raar geluid, zakte door haar knieën en overleed.

Kan toeval zijn maar nooit meer.
pi_214763644
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 22:10 schreef fokexpert het volgende:

[..]
Ik heb dit ooit gedaan met een vriendin. Ineens sloegen 2 deuren dicht, maakte ze een raar geluid, zakte door haar knieën en overleed.

Kan toeval zijn maar nooit meer.
OMG, vertel dat het niet waar is. TS is nog niet gesignaleerd.....
pi_214764602
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2024 08:21 schreef Speedfight het volgende:

@:white_witch
Dus je gelooft erin ? We gaan aankomende weekend de seance doen met een officieel bord :)
pi_214764628
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 08:36 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Exact. Even in het midden gelaten of het werkt of niet, of dat er een geesteswereld is: als er een geesteswereld is, zijn de "goeden" al door naar "de andere zijde". De slechten blijven hier hangen.
Het is net zoiets als je de voordeur van je eigen huis open zet met een bord erbij: Treedt binnen, ik wil met je praten. Je gezonde verstand zal je ook wel vertellen wat voor personages er op deze uitnodiging ingaan. Een gezond denkend mens loopt aan zoiets voorbij. Mensen met kwaad in de zin zullen maar al te graag je huis binnen lopen en op zoek gaan naar geld en waardevolle spullen.
Ben je er heilig van overtuigd dat er een geestenwereld is? Kijk ik en mijn beste vriendin gaan dat doen aan de hand van een verhaal van een vriendin van ons die beweerde dat een geest was blijven hangen dat het resulteerde in lampen die aan en uit gingen kroonluchter ging bewegen. Die vriendin durft het niet meer aan dus tjah we zullen wel zien ^O^
pi_214764794
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:22 schreef white_witch het volgende:

[..]
Ben je er heilig van overtuigd dat er een geestenwereld is? Kijk ik en mijn beste vriendin gaan dat doen aan de hand van een verhaal van een vriendin van ons die beweerde dat een geest was blijven hangen dat het resulteerde in lampen die aan en uit gingen kroonluchter ging bewegen. Die vriendin durft het niet meer aan dus tjah we zullen wel zien ^O^
Een ziel is energie en energie gaat nooit verloren. Geesten of niet. Wees er voorzichtig mee. Er zijn ook slechte zielen.

Ik was altijd een ongelovige maar ik heb een aantal mensen zien dood gaan en bij het stervensproces van anderen geweest. Daarbij heel liefdevolle energie gevoeld maar ook hele kwaadaardige.

Noem mij maar een zwever maar het zijn mijn gevoelens of waarnemingen.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:01:31 #18
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214764850
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:18 schreef white_witch het volgende:

[..]
Dus je gelooft erin ? We gaan aankomende weekend de seance doen met een officieel bord :)
Dus wéér uitgesteld? Hmmm..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_214765945
quote:

[..]
Oh ik geloof zeker dat er contact gelegd kan worden, ik denk alleen dat glaasjedraaien of een ouijabord (wat 2 verschillende dingen zijn) niet de beste, veiligste of meest betrouwbare manier is.
pi_214766542
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 22:22 schreef white_witch het volgende:
Ben je er heilig van overtuigd dat er een geestenwereld is?
Nee. Ik weet net zoveel als jij weet. Het is alleen een vermoeden. Het kan zo zijn dat het er is, het kan ook zijn dat het er helemaal niet is. Maar ik ben niet het type dat dit risico ga nemen. Maar dat is mijn mening.
pi_214767055
quote:

[..]
Hou ons op de hoogte!
Oh en vraag...wat is een 'officieel' bord?
I want to believe...
pi_214770840
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ja we doen het 1 keer goed een glaasje is half werk we willen het echt erv[quote]1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
[/quo
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:41 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Hou ons op de hoogte!
Oh en vraag...wat is een 'officieel' bord?
we hebben er 1 besteld met letters en oog komt wss vrijdag binnen.
pi_214774022
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 19:41 schreef white_witch het volgende:

[..]
Ja we doen het 1 keer goed een glaasje is half werk we willen het echt erv
[..]
Weet je al wat je wilt vragen tijdens het spel?
pi_214776452
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 19:41 schreef white_witch het volgende:

[..]
Ja we doen het 1 keer goed een glaasje is half werk we willen het echt erv
[..]
Waar heb je die besteld? benieuwd hoe een officieel bord eruitziet

[ Bericht 0% gewijzigd door NoFoksGiven op 22-08-2024 15:49:20 ]
I want to believe...
pi_214795490
En?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')