klopt hoe weet jij dat ?quote:Op zondag 18 augustus 2024 07:48 schreef kitano het volgende:
Dus je bent een jonge knappe hockey-dame en zoekt op een incel-forum een willekeurige man om te daten met als enige eis dat hij onder de 40 is.
Ik zeg:
[ afbeelding ]
Goede vraag dit.quote:
Ze is erg lekker en overal voor in, aanrader deze TSquote:Op woensdag 2 oktober 2024 23:12 schreef Kalemafklapper het volgende:
En heb je nu al een date gehad?
Oww je kent haar dan?😊quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ze is erg lekker en overal voor in, aanrader deze TS
Ja, maar mwah. Wel een beetje een (loensende) zeester hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ze is erg lekker en overal voor in, aanrader deze TS
Hoi ik heb serieus interessequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:52 schreef white_witch het volgende:
[..]
Daarnaast doe ik niet zo moeilijk heb weinig eisen, in deze zomerdagen mis ik gewoon een man.
Misschien d'r verstandquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:55 schreef Luuntje het volgende:
Ondertussen heeft TS haar date gevonden??
Sluit maar achteraan, ze is al meerdere Fokkers verder vriendquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:05 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Hoi ik heb serieus interesse
Prima geen probleem mee!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:51 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Sluit maar achteraan, ze is al meerdere Fokkers verder vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |