Het valt best mee dat ik het in andere hoeken zoek.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:46 schreef Sally het volgende:
Ah zo.
We lijken wel een beetje op 1 lijn te liggen.
Nu had ik wel wat andere dingen van je gelezen elders op het forum, waarvan ik weet dat je het tegenwoordig in andere hoeken zoekt, dus ik heb geen idee of het wat zou kunnen worden.
Maar ja, zonder date kom je daar ook niet achter, toch?
Ik zie wat moois opbloeienquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah zo.
We lijken wel een beetje op 1 lijn te liggen.
Nu had ik wel wat andere dingen van je gelezen elders op het forum, waarvan ik weet dat je het tegenwoordig in andere hoeken zoekt, dus ik heb geen idee of het wat zou kunnen worden.
Maar ja, zonder date kom je daar ook niet achter, toch?
Speel je hockey op hoog niveau?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef white_witch het volgende:
Ik kijk regelmatig naar het programma lang leven de liefde en dan denk ik dat wil ik ook. Ik heb sinds 2 jaar geen relatie wel een paar one night stands gehad maar het was toch niet helemaal tevreden en het bleef oppervlakkig de mannen die ik trof hadden geen inhoud.
Bij deze heeft er iemand interesse in een date![]()
zoals in first dates?
Ik ben een dame van 28 lentes jong, mijn hobbies zijn hockey ,en terassen.
Nou ben benieuwd 1 ding ik wil eerst een foto zien voordaat ik akkoord ga.
Als ik het zo lees....vrij laag niveauquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Speel je hockey op hoog niveau?
Doe eens lief!quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:43 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Als ik het zo lees....vrij laag niveau
Omdat dat lief is.quote:
Ze zei al dat ze geen foto's deeltquote:
Geen uitdagende foto's en filmpjes alleen toch? Gewoon een nette in hockeypakje moet kunnen toch?quote:
Oh ja, ik las even terug.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:21 schreef piere het volgende:
[..]
Geen uitdagende foto's en filmpjes alleen toch? Gewoon een nette in hockeypakje moet kunnen toch?
Eens kijken of TS dat ook vindt! Wel belangrijk om te weten voor de gegadigden dat er ook een beetje een fysieke klik is lijkt mequote:Op maandag 19 augustus 2024 11:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja, ik las even terug.
Dat moet kunnen, ja!
Dat vraagt TS zelf immers ookquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:26 schreef piere het volgende:
[..]
Eens kijken of TS dat ook vindt! Wel belangrijk om te weten voor de gegadigden dat er ook een beetje een fysieke klik is lijkt me
Alleen voor de zomerdagen dus, in de herfst is het wieberenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:52 schreef white_witch het volgende:
[..]
Daarnaast doe ik niet zo moeilijk heb weinig eisen, in deze zomerdagen mis ik gewoon een man.
Nu maar afwachten of er een foto gaat komen...quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat vraagt TS zelf immers ook
Het wensenlijstje is uitgebreid.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef white_witch het volgende:
de mannen die ik trof hadden geen inhoud.
quote:Ik ben een dame van 28 lentes jong, mijn hobbies zijn hockey ,en terassen.
Ik snap dit topic sowieso niet helemaal , TS kijkt naar dat vreselijke zaaddodende programma 'lang leve de liefde',quote:
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:
interessant ja een man kan wel een x aantal jaar ouder zijn vind ik ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Klopt.
Er is een formule waarmee je kunt berekenen of een bepaald leeftijdsverschil in een relatie aanvaardbaar is. Je deelt de leeftijd van de oudste partner door 2 en telt er 7 jaar bij op en dan krjig je de minimum leeftijd van de jongste partner.
Ja helemaal me eens.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:53 schreef white_witch het volgende:
[..]
interessant ja een man kan wel een x aantal jaar ouder zijn vind ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |