Welke TTquote:
Mods die misbruik maken van hun knopjesquote:
Oke johnquote:
Ga je een wereldreis maken ofzoquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:07 schreef Fok-it het volgende:
Nee huis gaat over +- 2 weken de verkoop in gok ik @:Kaneelstokje. Dus dan hopelijk snel genoeg. Begin september was iets te optimistisch ben ik bang. Misschien maar voor 1 oktober gaan dan
Denk dat mijn suggestie beter was maar goedquote:
Duurt 3.5 uur en is alleen te koop op primequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Denk dat mijn suggestie beter was maar goed
Wel reizen ja, geen wereldreis per sequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ga je een wereldreis maken ofzo
Ohquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Duurt 3.5 uur en is alleen te koop op prime
Extended versie van Return of the King. 5 uurtjes kekquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja ik hou wel van lange films, kijk ze niet veel maar dan gelijk maar mooi avondje van maken
ken alleen return of the mackquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Extended versie van Return of the King. 5 uurtjes kek
Dat wordt wel pittigquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Extended versie van Return of the King. 5 uurtjes kek
Nooit gezien?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat wordt wel pittig![]()
Maar wel vet
Niet de extended versie wel de normale trilogie, en the hobbit delen ookquote:
Vond je The Hobbit tof? Vond dat toch wel heel wat minder dan Lotr. Vond het boek ook niet zo leuk to be fairquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet de extended versie wel de normale trilogie, en the hobbit delen ook
The hobbit zou een prima filmtrilogie zijn als het niet na lotr kwam denk ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond je The Hobbit tof? Vond dat toch wel heel wat minder dan Lotr. Vond het boek ook niet zo leuk to be fair
Dus meetje 2 weken daarvoor ofzo.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:07 schreef Fok-it het volgende:
Nee huis gaat over +- 2 weken de verkoop in gok ik @:Kaneelstokje Dus dan hopelijk snel genoeg. Begin september was iets te optimistisch ben ik bang. Misschien maar voor 1 oktober gaan dan
Of daarna. Ben december alweer terug hequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus meetje 2 weken daarvoor ofzo.
Niemand kan ooit in decemberquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of daarna. Ben december alweer terug he
Jawel joh. We gaan gewoon naar een All you can eat op eerste kerstdag met zijn allenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand kan ooit in december
Dan kunnen ze wel sluiten!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel joh. We gaan gewoon naar een All you can eat op eerste kerstdag met zijn allen
Ik stel Preston Palace voorquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel joh. We gaan gewoon naar een All you can eat op eerste kerstdag met zijn allen
Met wie deel jij de hotelkamer dan?quote:
Met een piranhaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met wie deel jij de hotelkamer dan?
Ik ben tegen zoophiliaquote:
*suitequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met wie deel jij de hotelkamer dan?
Ontwijk de vraag nietquote:
Kan toch meerdere kerenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Dacht dat we met zn 2tjes gingen
Kom ik bedrogen uit zeg!
Nou ja als je het toch voorsteltquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:25 schreef Questular het volgende:
Wie gaat John dan onderpissen op de meet?
Zullen ze het eindelijk doorhebben?quote:
?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat zijn Indiërs toch vies smerig tuig
Groepsverkrachtingen daar continuquote:
Ja, lijkt weinig aan te gebeuren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Groepsverkrachtingen daar continu
Wat een hoerenmongooltje ben je ook hequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:40 schreef Abid-Meher het volgende:
Waar is die bitch zoon john die huilt op zijn werk
Ik een downer?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:04 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wat een hoerenmongooltje ben je ook he
Biertje op zijn tijd is lekker.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:07 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik een downer?
Ik ben ik ben gewoon een alcoholist.
Hoe gaat het met wandelmeisje, de diepgang kunnen vinden?
Bier is zeker lekker maat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Biertje op zijn tijd is lekker.
Ben geen fan van alcoholisme.
We zijn in separatie, ene golf van huilbuien na de ander, aanradertje!
De radartjes draaien, meer hoop heb ik nog nooit gevoeld.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:12 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Bier is zeker lekker maat.
Het verleden is een groot monster.
Dat klinkt turbulent, maar klinkt ook niet hopeloos.
Wat zijn jouw eigen wensen richting de toekomst?
Overleven dus? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
De radartjes draaien, meer hoop heb ik nog nooit gevoeld.
Persoonlijke groei
Rust
Liefde
O je hebt geen flikker aan het verleden joh, leven in het nu.
Beetje jammer dit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:19 schreef Bezsen het volgende:
Fushia is toch wel mijn favoriete user eigenlijk
Recht voor zijn raap en zegt wat hij denkt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:19 schreef Bezsen het volgende:
Zit je in een psychosequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:18 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Overleven dus? Of begrijp ik je verkeerd?
Groei, rust en liefde zijn belangrijk.
Het verleden achtervolgt me, in het nu word ik ook achtervolgd.
Ze willen me kapot hebben, dat is waarom ik ben geboren.
Waarom moet alles worden gerudcueert tot een act?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik geniet van mensen die jaar en dag dezelfde act blijven doorvoeren
Actgodenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik geniet van mensen die jaar en dag dezelfde act blijven doorvoeren
Sterkte in de stortbuien ripquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:22 schreef Bezsen het volgende:
@:Flitsbezorger
Zojuist in je stad aangekomen makker.
Ik ben verdrietig de laatste tijd dus had een moederfiguur nodig.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:22 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Sterkte in de stortbuien rip
Familiebezoek?
Jij bent dan ook een naaktslakquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:19 schreef Bezsen het volgende:
welke dieren zijn de anderen hier?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een naaktslak
ik heb zojuist geld gedoneerd voor spullen voor het Oekrainse legerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ben verdrietig de laatste tijd dus had een moederfiguur nodig.
Dus even paar dagen op visite bij mijn tante in Prenzlauer Berg.
Wat zijn mannen toch heerlijk simpel.
Wat ga je daar doen maat?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:22 schreef Bezsen het volgende:
@:Flitsbezorger
Zojuist in je stad aangekomen makker.
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb zojuist geld gedoneerd voor spullen voor het Oekrainse legervoelt nu als een iets minder nutteloze dag
Schönhauser Alleequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wel mooi dat je zo'n tante hebt, ik zou willen dat ik naar zo'n figuur toekon.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Berlijn is kut vergeleken met Dusseldorf.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:28 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Schönhauser Allee
Hopelijk niets ernstigs!
WTFquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Berlijn is kut vergeleken met Dusseldorf.
Ik vind het wel mooi dat je zo'n tante hebt, waarbij dat kan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Uithuilen bij mijn tante.
En verder gewoon beetje eten/drinken.
Als boerenknul snap ik dat hoor, dan zou ik ook liever dorpjes hebbenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Berlijn is kut vergeleken met Dusseldorf.
Ja omdat je dood wil leg je die macht maar bij anderen ter zelfbeschermingquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:27 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Het is eerder een gevoel van wanhoop.
Dusseldorfquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Als boerenknul snap ik dat hoor, dan zou ik ook liever dorpjes hebben
Ja ik eigenlijk niet maar als je liefde wenst ontkom je er niet aanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik streef ook naar persoonlijke groei
Mijn wijk alleen al is groter dan heel Düsseldorf bij elkaar lolquote:
Het gaat niet om de grote, maar wat je ermee doet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:30 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Mijn wijk alleen al is groter dan heel Düsseldorf bij elkaar lol
Bezsen is eigenlijk een schorpioenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welke dieren zijn de anderen hier?
Als je het beiden niet weet of kan kom je bij dorpjes als Dusseldorf uit iddquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:31 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grote, maar wat je ermee doet.
Japanse supermarktquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:31 schreef Bezsen het volgende:
Ik vind Düsseldorf best leuk hoor.
Leuke restaurants, leuk shoppen.
Leuke Japanse wijk.
Uiteraard maar niet dat anderen mij willen doden ofzoquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
/nee gewoon wanhopig. Heb jij dat nooit?
hou je een lijst bij hiervoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bezsen is eigenlijk een schorpioen
Jij een panther
Aber een pijlgifkikker
Vrijgevochten een octopus
Fokkie een wild zwijn
Kaneel een stokstaartje
Fushia een rolspin
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:31 schreef Bezsen het volgende:
Ik vind Düsseldorf best leuk hoor.
Leuke restaurants, leuk shoppen.
Leuke Japanse wijk.
Duisburgquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Sowieso 10000x beter dan crack city Duisburg
Hou daar toch een heel topic voor bijquote:
Ben in Berlijn geweest maar ook in Dusseldorf.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:31 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Als je het beiden niet weet of kan kom je bij dorpjes als Dusseldorf uit idd
Duisburgse handgranaat heeft familie van me vermoord.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:32 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Sowieso 10000x beter dan crack city Duisburg
Oh niet letterlijk, maar meer dat ze je de zelfmoord in drijven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:32 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Uiteraard maar niet dat anderen mij willen doden ofzo
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:33 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Oh niet letterlijk, maar meer dat ze je de zelfmoord in drijven.
Dat doe je toch echt zelfquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:33 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Oh niet letterlijk, maar meer dat ze je de zelfmoord in drijven.
Ik heb er een keer in een hotel moeten overnachten op kosten van DB (eerste klas genot) omdat mijn ICE niet meer verder reed door een defectquote:
Ja daar heb je wel gleijk inquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:34 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
[..]
Dat doe je toch echt zelf
"Ze zouden eens moeten weten hoe ik mij voel"
Duisburg is wel deprimerend ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb er een keer in een hotel moeten overnachten op kosten van DB (eerste klas genot) omdat mijn ICE niet meer verder reed door een defect
Tijdens een avondwandeling erg vervelende mensen en straten gezien. En veel hoeren ook.
Oh ben jij de nieuwe Erasmus?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
Oh veel plezier met de ontgroening jongens
Is een dagje Dusseldorf te doen om eens gezellig te gaan winkelen lekker te gaan eten?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:32 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ben in Berlijn geweest maar ook in Dusseldorf.
Als het om Duitse rap gaat, vind ik Dusseldorf het beste. Artiesten als Kollegah, Farid bang en nog veel meer.
Leipzig heeft Morlockk Dilemma.
Berlijn heeft BHZ en verder weet ik eigenlijk niet wat ze hebben.
wie is de schoenbekooievaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Chevy renkoekoek
Solo nijlkrokodil
Ama monarch vlinder
Ja. Oprecht een fijne stad voor een dagje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is een dagje Dusseldorf te doen om eens gezellig te gaan winkelen lekker te gaan eten?
Nog niemandquote:
Tief toch op inferieure minkuukelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ben benieuwd wanneer deze mod weer op anoniem gaat
Jawel maat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is een dagje Dusseldorf te doen om eens gezellig te gaan winkelen lekker te gaan eten?
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ben benieuwd wanneer deze mod weer op anoniem gaat
Waar ben je moderatorquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:35 schreef Flitsbezorger het volgende:
Kom jij terug als mod?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
een nws mod en een wegloper, hier gaan we geen aandacht aan schenken
Of gewoon een van de betere Japanse restaurants buiten Japan bezoeken ipv saaie schnitzel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:37 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jawel maat.
Gewoon lekker naar de Altstad. Daar bij Sausalitos lekker cocktails drinken, en dan bij Heimwerk een lekkere schnitzel eten.
Japans restaurants worden gerund door Joden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:38 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Of gewoon een van de betere Japanse restaurants buiten Japan bezoeken ipv saaie schnitzel.
Klopt niet (in Dusseldorf)quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:38 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Japans restaurants worden gerund door Joden.
Tijd om naar bed te gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:37 schreef Mortaxx het volgende:
een nws mod en een wegloper, hier gaan we geen aandacht aan schenken
Ik ben gewoon mezelfquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:39 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je collegiaal bent richting Capuchon Jongen.
Anders hebben we een probleem.
geniet ervanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:41 schreef Bezsen het volgende:
Ik ga nu een sigaret roken.
Maakt mij het allemaal nog uit
Hoe kijk jij dan naar Capuchon? Ben je het eens met wat hij doet? Of ga je hem tegenwerken/eruit werken?quote:
Wou dat ik mee kon doen, en dan samen met jou en je tante nog een borrel kon drinken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:41 schreef Bezsen het volgende:
Späti genotquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:41 schreef Bezsen het volgende:
Je denkt en vraagt te veel, relaxquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Hoe kijk jij dan naar Capuchon? Ben je het eens met wat hij doet? Of ga je hem tegenwerken/eruit werken?
Dan hebben wij een probleem, niemand komt aan mijn bff.
capuchon is jou zatquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Hoe kijk jij dan naar Capuchon? Ben je het eens met wat hij doet? Of ga je hem tegenwerken/eruit werken?
Dan hebben wij een probleem, niemand komt aan mijn bff.
Ik drink geen borrel hoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wou dat ik mee kon doen, en dan samen met jou en je tante nog een borrel kon drinken.
Te veel denken is altijd mijn probleem geweest maat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Je denkt en vraagt te veel, relax
Dan ga ik huilen bij iemand.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:45 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wat doe jij als jij het moeilijk hebt?
oh what the actual fuckquote:
Gaat het een beetje met je? Nu je naar je tante gaat?quote:
hey maatjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:46 schreef Catkiller het volgende:
Van wie is dit nou weer een kut kloon
Wie is de tweede dan?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Raar dat ze 2 van die nobuddies mod hebben gemaakt.
Open er een topic overquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
@GGMM wil mij graag als mod maar snapt en respecteert mijn punt mbt identificatieplicht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat GGMM voor Grote geile mega miet staat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:GGMM wil mij graag als mod maar snapt en respecteert mijn punt mbt identificatieplicht.
Ik vroeg het lief, en dan kom jij met zo'n dominante reactie.quote:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met je? Nu je naar je tante gaat?
Vind je het moeilijk straks dingen los te laten? Of zijn er andere dingen aan de hand?
Ik wensj e sterkte maat, en zal voor je bidden.
is ook zoquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja hoor.
Alleen ik denk dat het leven voor iedereen soms even te veel is.
Gelukkig ben ik inderdaad gezegend met familie/vrienden om te steunen
Fijn maat, doet me goed te horen dat het wel nog gaat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik bepaal dat zelf wel, maar ik vind het lief dat je je zorgen maakt om andere.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:50 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik vroeg het lief, en dan kom jij met zo'n dominante reactie.
Je had op zijn minst kunnen zeggen: 'Ik bepaal dat zelf wel, maar ik vind het lief dat je je zorgen maakt om andere.'
Nu heb ik het gevoel dat je mij niet mag, of tegen mij bent.
Dankjewel flitsbezorgerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:53 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik bepaal dat zelf wel, maar ik vind het lief dat je je zorgen maakt om andere.
Jupquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja hoor.
Dit dus 100% .quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:54 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Jup
Mensen die doen alsof dat niet zo is zijn niet 100 of sociopathen
Wist niet dat GGMM ook goede punten had.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:48 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:GGMM wil mij graag als mod maar snapt en respecteert mijn punt mbt identificatieplicht.
Zijn autisme om precies om 12:00 te lunchen is we laandoenlijk maar ook wel een goed punt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat GGMM ook goede punten had.
waarom vraag je dat iedere keerquote:
Ben je een kloon van Tjacka ?quote:
De Erica Terpstra's en Ruttens van deze wereld. Mensen die altijd lachen moet je wantrouwen. Verder zijn apen bang als ze zgn lachen. Met deze mooie zinnen ga ik pitte. Tot merrege.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:54 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Jup
Mensen die doen alsof dat niet zo is zijn niet 100 of sociopathen
Slaapze goede FOK!makkerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Erica Terpstra's en Ruttens van deze wereld. Mensen die altijd lachen moet je wantrouwen. Verder zijn apen bang als ze zgn lachen. Met deze mooie zinnen ga ik pitte. Tot merrege.
Ik ook van jou.quote:
Niet moeilijk doen Abidquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:50 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik vroeg het lief, en dan kom jij met zo'n dominante reactie.
Je had op zijn minst kunnen zeggen: 'Ik bepaal dat zelf wel, maar ik vind het lief dat je je zorgen maakt om andere.'
Nu heb ik het gevoel dat je mij niet mag, of tegen mij bent.
Het lijkt alsof ik iets heb gedaan waardoor je mij niet meer mag.quote:
Ik mag hier iedereen jongen. Jij respecteert me tenminste, waardeer ik enorm.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:13 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ik iets heb gedaan waardoor je mij niet meer mag.
Ik vind het jammer, zag je altijd wel als een hele goede vriend.
Doet me pijn dit.
Gelukkig, ik zal je ook blijven respecteren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik mag hier iedereen jongen. Jij respecteert me tenminste, waardeer ik enorm.
Neem de vegan die zijn minstens net zo goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:20 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik sta in de supermarkt ben kipnuggets kopen
Laat je niet oplichten maat, is meer % paneer dan kip.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:20 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik sta in de supermarkt ben kipnuggets kopen
Ik heb dinonuggies gehaaldquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Neem de vegan die zijn minstens net zo goed
Moordenaarquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb dinonuggies gehaald
Die heb ik wel eens bij de Kaufland gehaald geloof ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb dinonuggies gehaald
vroeger vond ik die dinokoekjes zo lekkerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:25 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Hoezo dino's bestaan al heel lang niet meer
Niet zo gek met het volume waarmee jij ze in je airfryer flikkertquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:25 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Hoezo dino's bestaan al heel lang niet meer
PokemonGODquote:
Zulke volumes bewaar ik alleen voor Preston Palacequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Niet zo gek met het volume waarmee jij ze in je airfryer flikkert
Heb je iets tegen Homo's? TR gemachtquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:35 schreef FlippingCoin het volgende:
krijgen we deze homofielenshow weer
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 22:42 schreef Abid-Meher het volgende:
Homo's zijn welkom, wij zijn tegen homo geweld.
Fijn dat je weer heel thuis bent gekomenquote:Op zondag 18 augustus 2024 04:58 schreef Solotovski het volgende:
Pohhh we zijn weer thuis stelletje homo's
Dagje lowlands?quote:Op zondag 18 augustus 2024 04:58 schreef Solotovski het volgende:
Pohhh we zijn weer thuis stelletje homo's
De grote witte ridder voor capu en hijzelf kan het natuurlijk ook niet verteren dat het inwerken van capu tot allerlei schrijnende situaties heeft geleidquote:
Zal die nieuwe wel zijnquote:Op zondag 18 augustus 2024 07:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik weet niet welke randdebiel hier topics verplaatst en sluit, maar dit wordt straf.
Hmm. Een maand geen weerbericht dan maar. Ik zit dat niet s'-nachts voor de kat z'n kut te maken. Had op z'n minst even herpost kunnen worden.quote:
Hier 20 graden en volle zon deze middag.quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:02 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Ik hoop kloteweer in België.
Neeequote:Op zondag 18 augustus 2024 08:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hmm. Een maand geen weerbericht dan maar. Ik zit dat niet s'-nachts voor de kat z'n kut te maken. Had op z'n minst even herpost kunnen worden.
Je goed recht!quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hmm. Een maand geen weerbericht dan maar. Ik zit dat niet s'-nachts voor de kat z'n kut te maken. Had op z'n minst even herpost kunnen worden.
Wat gebeurde erquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:07 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik zag geen KLB SC in de topiclijst staan dus een verse aangemaakt met weerbericht. Na nog een paar uurtjes slapen bleek het topic verdwenen en kwam ik erachter dat de SC na een kilometer scrollen bij centrale topics is gezet.quote:
Wat kinderachtig. Zal wel een van die nieuwe zijn die zich wil laten geldenquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:57 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik zag geen KLB SC in de topiclijst staan dus een verse aangemaakt met weerbericht. Na nog een paar uurtjes slapen bleek het topic verdwenen en kwam ik erachter dat de SC na een kilometer scrollen bij centrale topics is gezet.
KLB SC moet gewoon sticky on top.
[poll=7746]
Jij gaat Chevy ontgroenen. Wordt eens tijd voor hemquote:
Eens. Bij deze beslotenquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat Chevy ontgroenen. Wordt eens tijd voor hem
En dan op OF plaatsen dan kan de volgende meet op hawaï plaatsvindenquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan gaan we naar dat hotel van White Lotusquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En dan op OF plaatsen dan kan de volgende meet op hawaï plaatsvinden
Met eieren bekogelen enzo?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik probeer nu dat filmpje te vinden van die guy die bij de eerste kennismaking gelijk als een wilde stier haar gezicht begint af te lebberen maar ik kan hem niet vindenquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met eieren bekogelen enzo?
En de ander zie ik bijna nooit in KLB, pizzakop ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:21 schreef Fok-it het volgende:
Bijzonder om ook met een nieuw account meteen weer mod ambities te hebben.
Dat is wel een verlies in de strijd tegen John
Pizza-kop? Bedoel je niet gewoon @Solotovski?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
En de ander zie ik bijna nooit in KLB, pizzakop ofzo.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pizza-kop? Bedoel je niet gewoon @:Solotovski?
Van wie is dit nou weer een kutkloon dan?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:21 schreef Fok-it het volgende:
Bijzonder om ook met een nieuw account meteen weer mod ambities te hebben.
Dat is wel een verlies in de strijd tegen John
Geen idee maar tot gisteren zat die nooit in KLB dus bijzondere keuze weer.quote:
Kijk mij eens op een fancy terras in Amsterdam zittenquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
Ik bestel: Dragonfruit ananassmoothie. Ingrediënten: 45% appelsap, 25% bananenpuree, 15% ananassap, 12% dragonfruitpuree.
Noem het dan gewoon appel-bananensmoothie stelletje kankernsb’ers![]()
![]()
Mag ik hier even over klagen
Kijk je nooit seriesquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:36 schreef Aberkullie het volgende:
Ik heb een uitgebreide filmlijst voor vandaag
The Wale, dream scenario, Watcher
Altijd hetzelfde!quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:32 schreef datismijnmening het volgende:
Oh Chantal Janzen is hier blijkbaar verantwoordelijk voor
Zit gewoon thuis met mijn gebroken pootje hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk mij eens op een fancy terras in Amsterdam zitten
Gebroken pootje? Watskeburtquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit gewoon thuis met mijn gebroken pootje hoor
Bij het scharen?quote:
Ripquote:
Gelukkig werk je verder toch nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgende week operatie en dan 6 tot 12 maanden
Aangereden worden door een auto is een nieuwe trend in KSC sinds vorig jaar november.quote:
Overlijden ze dan ook?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Aangereden worden door een auto is een nieuwe trend in KSC sinds vorig jaar november.
Koekoekquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh heftigquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Serie als ik daarvoor in de stemming ben.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je nooit series
The Whale is echt top. Sadie Sinkgodin
Welke snacks per film?
Slecht voor je huid vriendinquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Serie als ik daarvoor in de stemming ben.
Chips en ijs
Eerst even zonnebankje pakken
Zoveel is slecht voor jequote:Op zondag 18 augustus 2024 12:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slecht voor je huid vriendin
Ik ben voor minder auto's op de weg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Aangereden worden door een auto is een nieuwe trend in KSC sinds vorig jaar november.
Erg basedquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben voor minder auto's op de weg.
Als ik met de auto was had ik prob alleen blikschade gehad andersquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind elektrische auto's wel eng want je hoort ze niet eens (bijna niet).quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind elektrische auto's wel eng want je hoort ze niet eens (bijna niet).
Alleen op lage snelhedenquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind elektrische auto's wel eng want je hoort ze niet eens (bijna niet).
Oh ik welquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik heb liever geen oude kop later
Dat vindt het grootkapitaal geen goed ideequote:Op zondag 18 augustus 2024 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik de baas zou zijn van Nederland, dan zou ik wel inzetten op minder verkeer op de weg.
Minder benzine, dus beter voor het milieu. Minder file. Minder reistijd, minder kosten voor werkgever. Minder ongelukken. Minder dode dieren.
Iedereen wint hierbij.
Wat zou je veranderen om dit te bereiken ?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik de baas zou zijn van Nederland, dan zou ik wel inzetten op minder verkeer op de weg.
Minder benzine, dus beter voor het milieu. Minder file. Minder reistijd, minder kosten voor werkgever. Minder ongelukken. Minder dode dieren.
Iedereen wint hierbij.
Nou veel slechter dan Wouter Koolmees kan je het ov niet verneuken dus dat komt wel goedquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat zou je veranderen om dit te bereiken ?
quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:37 schreef Bezsen het volgende:
Ik zou het ov afschaffen.
Dan verplaatst het proletariaat zich minder.
Goed idee.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:29 schreef Fok-it het volgende:
Of autovrije zondagen zoals vroegah.
En dan fietsend over de snelweg
Alle ongewensten het land uit zetten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:35 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Wat zou je veranderen om dit te bereiken ?
Ik prioriteer gewoon m'n eigen comfort erg hoog.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:38 schreef Fok-it het volgende:
Elitaire lul ben je ook he. Met je nog geen 2 uur in economy class willen zitten
Daarom ook altijd meerdere rokenquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:42 schreef Bezsen het volgende:
Gister 1 sigaret gerookt, halve nacht moeten hoesten.
Ik ben hier niet voor gemaakt meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |