abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214738334
Hallo, vandaag ga ik mijn spreekbeurt houden over hoelahoepen

Een hoelahoep is een ronde, meestal plastic ring die rond het lichaam wordt gedraaid door heupbewegingen. De hoepel wordt rond de taille gehouden en door het bewegen van de heupen blijft de hoepel in beweging, vaak rond de middel. Het is een leuke vorm van lichaamsbeweging die zowel kinderen als volwassenen kunnen doen. Hoelahoepen kan helpen bij het verbeteren van coördinatie, balans en kernkracht, en het wordt ook gebruikt als een vorm van cardio-oefening.

Dit was mijn spreekbeurt.

graag op anoniem
pi_214738382
Er staat hier tekst, dat heb ik gezien, maar ik kreeg alleen iets over "spreekbeurt" mee toen die 2e dame me afleidde.
pi_214738435
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:19 schreef ToT het volgende:
Er staat hier tekst, dat heb ik gezien, maar ik kreeg alleen iets over "spreekbeurt" mee toen die 2e dame me afleidde.
Ik wist het. Ik had dit onderwerp en deze plaatjes moeten presenteren voor mijn spreekbeurt op school. Dan had ik een 10 gehad ipv die 9 voor voetbal.

graag op anoniem
pi_214738496
10 met een griffel
graag op anoniem
pi_214738522
Ja alstu hier diploma
graag op anoniem
pi_214738958
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_214739341
quote:
Heb je ook een plaatje dat ie dat met z'n doko doet? :+

Zo te zien slingert die ook al aardig op en neer..
pi_214740548
quote:
Onvoldoende!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
pi_214762909
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2024 17:11 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hallo, vandaag ga ik mijn spreekbeurt houden over hoelahoepen

Een hoelahoep is een ronde, meestal plastic ring die rond het lichaam wordt gedraaid door heupbewegingen. De hoepel wordt rond de taille gehouden en door het bewegen van de heupen blijft de hoepel in beweging, vaak rond de middel. Het is een leuke vorm van lichaamsbeweging die zowel kinderen als volwassenen kunnen doen. Hoelahoepen kan helpen bij het verbeteren van coördinatie, balans en kernkracht, en het wordt ook gebruikt als een vorm van cardio-oefening.

Dit was mijn spreekbeurt.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe verliep jouw spreekbeurt op de zaterdagschool?
pi_219849999
Leuk topic!

Een beetje hoelahoep is wel duur man. Al gauw 40 euro plus verzendkosten en dan bof je nog.
(fitness hoelahoeps vind ik onzin en doen pijn auw)

Weet iemand of er verkooppunten zijn van tweedehands hoelahoeps? Ik kom met Marktplaats en Vinted niet ver. En al die hoelahoeps van 10 jaar terug zijn vast nog niet allemaal kapot toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')