Klopt wel helaas.quote:
En de schurken.quote:
Staat in de OP kree.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:38 schreef kree het volgende:
owh zitten we nu hier, kan iemand ff korte samenvatting geven wat er nu weer loos was voor de zoveelste keer?
Ik heb er echt totaal niks van mee gekregen?
Ik was er ook niet. Maar dts is dicht tot september. Zie fb topic.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:38 schreef kree het volgende:
owh zitten we nu hier, kan iemand ff korte samenvatting geven wat er nu weer loos was voor de zoveelste keer?
Ik heb er echt totaal niks van mee gekregen?
link, heb echt geen zin om alle drama terug te zoeken, maar zoek wel het punt waarop mods dachten we sluiten DTS?quote:
waarom?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik was er ook niet. Maar dts is dicht tot september. Zie fb topic.
Je zult toch ff m beetje moeten teruglezen. Zoveel posts zijn t niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
link, heb echt geen zin om alle drama terug te zoeken, maar zoek wel het punt waarop mods dachten we sluiten DTS?
Help me ff het was warme week ik heb geen zin om 100 posts door te zoeken, waar werd ie gesloten? link?
Wyfke toch.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar hoezo.post jij in onz, dat kon toch niet?
geen idee als iemand me de link geeft van topic dicht, vanaf daar wil ik nog wel ff kijkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je zult toch ff m beetje moeten teruglezen. Zoveel posts zijn t niet.
Om het weer een beetje levendig en gezellig te maken heeft hij gratie gekregen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar hoezo.post jij in onz, dat kon toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |