Voor 5 euro perquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op die zelfde festivals waar het wel de norm is om heel veel bier te drinken althans dat wil de organisatie want daar verdienen ze aan.
Meen je? Is best interessant om te zien hoe het product gemaakt wordt wat wij in onze neus laten verdwijnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Gelukkig ken ik de wereld er achter niet.
Verdwijnt er bij jou nog wat wits in je neus?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen je? Is best interessant om te zien hoe het product gemaakt wordt wat wij in onze neus laten verdwijnen.
Nee,al jaren niet meer.Maar het heeft wel mijn interesse nog steeds.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Verdwijnt er bij jou nog wat wits in je neus?
Ook een stel schurkenquote:
Heb je het verhaal over die rechtzaak gemist?quote:
Ik snap niet zo goed wat men bedoelt met de wereld er achter. Bedoelt men dan hoe het geproduceerd wordt of de boefjes die het verhandelen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meen je? Is best interessant om te zien hoe het product gemaakt wordt wat wij in onze neus laten verdwijnen.
Denk het laatste, is geplaatst door de politiequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat men bedoelt met de wereld er achter. Bedoelt men dan hoe het geproduceerd wordt of de boefjes die het verhandelen?
Het hele traject eigenlijk.Maar in fete gebeurt hetzelfde met koffie en chocolade wat wel legaal is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat men bedoelt met de wereld er achter. Bedoelt men dan hoe het geproduceerd wordt of de boefjes die het verhandelen?
quote:
https://www.nu.nl/opmerke(...)-man-disney-had.htmlquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je het verhaal over die rechtzaak gemist?
Jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij is wel een leuke gast trouwens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk het laatste, is geplaatst door de politie
Yesquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je het verhaal over die rechtzaak gemist?
Snats jij ja?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 01:28 schreef KillemWieft het volgende:
Ik laat me geen snuifschaamte aanpraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |