abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8564794
Welkom bij deel V in de serie, waarin wij op intellectuele wijze het leven en de werkzaamheden van mevrouw Buffy Summers en meneer Liam Angel en consorten beschouwen!

Let op! Deze seizoenen worden op dit moment niet uitgezonden op de Nederlandse televisie. Wil je dus praten over de uitzendingen op Net5, dan moet je in dit topic zijn.

Waarschuwing nummer 2: De meeste posters in de vorige topics hebben aangegeven het liever niet te hebben dat er werd gepraat over spoilers. Onder een spoiler verstaan we in dit geval iets dat nog niet is uitgezonden of nog niet te downloaden is.

En dan alweer de voorlaatste dienstmededeling: In Amerika wordt Buffy uitgezonden op dinsdagavond en Angel wordt sinds begin dit jaar uitgezonden op woensdag. Rond die dagen zijn de afleveringen dus ook voor ons 'beschikbaar'. En dat brengt ons ons tot het volgende punt: De moderators hebben het liever niet dat er hier wordt gepraat over plaatsen waar de afleveringen gedownload kunnen worden.

Laatste opmerking: Er is ook een Buffy IRC-kanaal te vinden op de IRC-server van Tweakers/Fok. Het adres daarvan is irc.tweakers.net of irc.fok.nl. Het kanaal heet, hoe kan het ook anders, #buffy. Het kanaal volautomatisch joinen kan door te klikken op deze link; hiervoor moet je al wel een IRC-client hebben. Een voorbeeld van zo'n client is mIRC.

© SuperSiem

Uitzendschema

Buffy: the Vampire Slayer

18-02-2003 7x15 "Get It Done"
25-02-2003 7x16 "Storyteller"
18-03-2003 7x17 "Lies My Parents Told Me" alias "Mothers And Sons"
25-03-2003 7x18 "?"
01-04-2003 7x19 "?"
08-04-2003 7x20 "?"
15-04-2003 7x21 "?"
22-04-2003 7x22 "The Final Hour"

Angel: the Series

12-02-2003 4x12 "Calvary"
05-03-2003 4x13 "Savage"
12-03-2003 4x14 "Release"
19-03-2003 4x15 "Orpheus"
26-03-2003 4x16 "Secrets"
02-04-2003 4x17 "?"
09-04-2003 4x18 "?"
16-04-2003 4x19 "?"
23-04-2003 4x20 "?"
30-04-2003 4x21 "?"
07-04-2003 4x22 "?"

Zo, en hier weer verder.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 18-02-2003 19:49]

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_8565295
en alweer een nieuw draadje.

gaat schnell zo

pi_8565340
Get it done was echt weer genieten, hoop dat spike vanaf nu een wat hardere rol aanhoudt, dan is ie toch op zijn best
pi_8565469
Witchfynder> zou je het topic net zo duidelijk wil maken als SuperSiem deed? dus dt dit de nieuwe seizoenen uit amerika zijn enzo en geen spoilers etc..

wat mij betreft kan je gewoon zn teksten copy/pasten

pi_8566755
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 18:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
Witchfynder> zou je het topic net zo duidelijk wil maken als SuperSiem deed? dus dt dit de nieuwe seizoenen uit amerika zijn enzo en geen spoilers etc..

wat mij betreft kan je gewoon zn teksten copy/pasten

En dat mag wat mij betreft ook nog.

Als je maar netjes de naam van de desbetreffende auteur er even boven zet.

And there was much rejoicing.
pi_8566858
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 19:44 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

En dat mag wat mij betreft ook nog.

Als je maar netjes de naam van de desbetreffende auteur er even boven zet.

Nu: met nóg meer service.

There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_8576127
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 18:51 schreef kotsmongool het volgende:
Get it done was echt weer genieten, hoop dat spike vanaf nu een wat hardere rol aanhoudt, dan is ie toch op zijn best
ja idd..
hij is eigenlijk ook de beste acteur voor in buffy dan van de hele cast..
pi_8588349
Ik vond het een gewéldige aflevering! Lijkt idd een proloog, maar het gaat ergens heen. Wat een geweldig iets. Hoop ook dat Spike zo blijft. De interne spanningen vind ik erg interessant. Vooral ook hoe Kennedy Willow aan het ophitsen was. Ik vroeg me echt af of het was omdat zij om haar geeft of omdat ze gewoon er allees uit wilde persen. Ben er nog niet geheel uit eigenlijk. Ja, was echt goed.

Nou, we zien hoe lang we moeten wachten. Gelukkig deze keer geen 3 weken. Ik heb het lijstje ff neergezet zodat je niet naar epguides hoeft en per ongeluk synopsi en spoilers ziet.

pi_8593089
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:58 schreef Witchfynder het volgende:
Nou, we zien hoe lang we moeten wachten. Gelukkig deze keer geen 3 weken. Ik heb het lijstje ff neergezet zodat je niet naar epguides hoeft en per ongeluk synopsi en spoilers ziet.
Die klopt niet helemaal. De laatste 3/4 afleveringen zijn altijd pas in mei.

En nog bedankt voor het netjes vermelden van de schrijver van de openingstekst. Ik kan je vermelden dat diegene zich erg vereerd voelt.

woensdag 19 februari 2003 @ 21:24:55 #10
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_8593379
het klopt wel zie ik
de hele timing tussen angel en buffy
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_8594854
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:13 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Die klopt niet helemaal. De laatste 3/4 afleveringen zijn altijd pas in mei.

En nog bedankt voor het netjes vermelden van de schrijver van de openingstekst. Ik kan je vermelden dat diegene zich erg vereerd voelt.

Ik zie dat ik een typefoutje gemaakt heb. Angels laatste aflevering is 7 mei, niet 7 april. Maar ik kan er niks meer aan doen.

Verder heb ik deze info van twee sites met episodeguides en beide geven deze data.

pi_8598889
And spike is !back! Kewl dat hij de jas er weer bij gepakt heeft
-"Where did you get it?"
-"New York"
Kwam er best stoer uit En leuk onderbouwt.

Heerlijk Hier heb ik het hele seizoen op gewacht Duurde me wel iets te kort eerlijk gezegt, maar wie weet komt er meer

pi_8599093
Maar aankomende maandag dus alleen buffy, dan de week erop alleen angel, week daarop ook alleen angel, en dan weer buffy en angel.

maar wel elke week IETS en vanaf 4 maart is er in ieder geval elke week angel tot aan het einde van het seizoen, en buffy vanaf 17 maart tot het eind door..

dus vanaf 17 maart is het elke week buffy en angel tot aan het eind van het seizoen

damn tis alweer bijna maart ja.. time flies

pi_8599824
Tsja, Kennedy, die is er wel erg happig op om Willow's macht te benadrukken. Soms kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat ze aan de verkeerde kant staat. Aan de andere kant, ze liet zich wel bijna doodschieten door Willow.
pi_8603100
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 02:24 schreef HiZ het volgende:
Tsja, Kennedy, die is er wel erg happig op om Willow's macht te benadrukken. Soms kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat ze aan de verkeerde kant staat. Aan de andere kant, ze liet zich wel bijna doodschieten door Willow.
Nou ja...liet...liet. Het gebeurde gewoon. Ik heb ook steeds een idee dat er nog een verrader in de groep zit. Ik dacht eerst aan Woods (wat vast ook de bedoeling was), maar hij is het denk ik niet nee. Kennedy? Hm, zou kunnen.
pi_8603645
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 11:21 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Nou ja...liet...liet. Het gebeurde gewoon. Ik heb ook steeds een idee dat er nog een verrader in de groep zit. Ik dacht eerst aan Woods (wat vast ook de bedoeling was), maar hij is het denk ik niet nee. Kennedy? Hm, zou kunnen.

Ik denk stiekem toch Willow.

Gewoon nog steeds semi evil

pi_8609805
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 11:45 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

Ik denk stiekem toch Willow.

Gewoon nog steeds semi evil

Het zou kunnen dat the First tijdens die spreuken Willow heeft 'betoverd'. Maar dat denk ik eigenlijk niet.

En die verrader binnen de groep: misschien wel Anya? Ik denk van niet, maar het zou kunnen. In de laatste aflevering klaagde ze nogal veel en ze staat ook een beetje buiten de groep. Het kan ook nog Woods zijn, er is nog steeds niet verklaard waarom hij Jonathans lijk heeft begraven.

Get it done vond ik een enorm goede aflevering. En het leek inderdaad wel op een inleiding tot de laatste paar afleveringen. Was al de derde keer dat Buffy naar die woestijn ging. Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat tussen Woods en Spike. Gelukkig volgende week alweer een nieuwe aflevering.

pi_8611504
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 15:48 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Het zou kunnen dat the First tijdens die spreuken Willow heeft 'betoverd'. Maar dat denk ik eigenlijk niet.

En die verrader binnen de groep: misschien wel Anya? Ik denk van niet, maar het zou kunnen. In de laatste aflevering klaagde ze nogal veel en ze staat ook een beetje buiten de groep. Het kan ook nog Woods zijn, er is nog steeds niet verklaard waarom hij Jonathans lijk heeft begraven.

Get it done vond ik een enorm goede aflevering. En het leek inderdaad wel op een inleiding tot de laatste paar afleveringen. Was al de derde keer dat Buffy naar die woestijn ging. Ik ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat tussen Woods en Spike. Gelukkig volgende week alweer een nieuwe aflevering.

Zou het totaal geen probleem vinden. Ik weet nog de tijden dat Joss aankondigde dat season7 weer 'back to basic' zou zijn. Big bad -> research -> going in for the kill.

Ik vond het een leuk season, maar begin me nu te ergeren aan verhaallijn. Net als season5 vind ik hem gewoon niet goed meer omdat er een héél seizoen over gaat. Afleveringen zijn leuk hoor, daar niet van, maar toch.....

M'n vriendin is ook gaan kijken omdat ze hier altijd is als ik weer een ep heb, en heeft season3 DVDbox van me geleend. Ze heeft hem nog niet helemaal gezien, maar vind die Buffy ook zo veel leuker dan de 'heden-daagse' Buffy.

pi_8611860
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:51 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Zou het totaal geen probleem vinden. Ik weet nog de tijden dat Joss aankondigde dat season7 weer 'back to basic' zou zijn. Big bad -> research -> going in for the kill.

Dat soort afleveringen waren er eigenlijk alleen maar in het begin van seizoen 7, ong. de eerste 6. Ik vind dat eigenlijk ook de leukste afleveringen, alhoewel ik een seizoenslange verhaallijn ook wel erg leuk vind. Maar ik denk dat 7 seizoenen lang met alleen die afleveringen met monster-research-kill niet erg leuk zou zijn. Het zou een beetje gaan vervelen en de schrijvers moeten ook steeds weer iets origineels gaan bedenken.
quote:
M'n vriendin is ook gaan kijken omdat ze hier altijd is als ik weer een ep heb, en heeft season3 DVDbox van me geleend. Ze heeft hem nog niet helemaal gezien, maar vind die Buffy ook zo veel leuker dan de 'heden-daagse' Buffy.
Seizoen 3 is eigenlijk het voorbeeld van hoe mijn ideale seizoen eruit ziet. In iedere aflevering werd haast wel een demon/vampier verslagen en tussendoor waren er hartstikke coole big bads (Mr Trick, Faith en the Mayor).
pi_8616559
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 17:05 schreef SuperSiem het volgende:
Seizoen 3 is eigenlijk het voorbeeld van hoe mijn ideale seizoen eruit ziet. In iedere aflevering werd haast wel een demon/vampier verslagen en tussendoor waren er hartstikke coole big bads (Mr Trick, Faith en the Mayor).
Het punt is denk ik dat Buffy begonnen is als actieserie. Actieseries zijn volgens een bepaalde formule gemaakt. Buffy heeft sinds seizoen 5 van die enorme Star Trek-achtige verhaalbogen. Hierdoor creëer je wel een enorm complex verhaal, maar kun je wat fans vervreemden. Een groot verschil tussen Buffy en bijvoorbeeld Deep Space 9 is, dat bij DS9 de enorme verhaallijn van een seizoen ook weleens onderbroken werd door een komische aflevering of een klein sub-verhaaltje. Als ze dit bij Buffy zouden doen, zou het niet zo langdradig worden, zoals het nu een beetje is. Doe er een leuke Andrew-aflevering tussen (waar het alledaagse huis door zijn ogen bekeken wordt) ofzo. Nou ja, ik heb niet zo'n idee wat precies, maar ik ben dan ook geen scriptschrijver. Het zou echter wel werken denk ik.
pi_8616829
Niemand geïnteresseerd in Angel?? Ben echt benieuwd hoe het verder gaat na Calvary!!! Zelden zo in spanning gezeten eigenlijk!!
pi_8619612
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:42 schreef RevneD het volgende:
Niemand geïnteresseerd in Angel?? Ben echt benieuwd hoe het verder gaat na Calvary!!! Zelden zo in spanning gezeten eigenlijk!!
Tuurlijk wel geïnteresseerd Kijk meer uit naar een nieuwe Angel ep dan een nieuwe Buffy....

Maar goed, dat duurt nog ff

pi_8619683
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:30 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Het punt is denk ik dat Buffy begonnen is als actieserie. Actieseries zijn volgens een bepaalde formule gemaakt. Buffy heeft sinds seizoen 5 van die enorme Star Trek-achtige verhaalbogen. Hierdoor creëer je wel een enorm complex verhaal, maar kun je wat fans vervreemden. Een groot verschil tussen Buffy en bijvoorbeeld Deep Space 9 is, dat bij DS9 de enorme verhaallijn van een seizoen ook weleens onderbroken werd door een komische aflevering of een klein sub-verhaaltje. Als ze dit bij Buffy zouden doen, zou het niet zo langdradig worden, zoals het nu een beetje is. Doe er een leuke Andrew-aflevering tussen (waar het alledaagse huis door zijn ogen bekeken wordt) ofzo. Nou ja, ik heb niet zo'n idee wat precies, maar ik ben dan ook geen scriptschrijver. Het zou echter wel werken denk ik.

*kuch* *KUCH* Jij? Niet??
pi_8620697
Heb net aflevering 5x12 van Charmed gekeken en daar zit op het eind een nummer van Michelle Branch in.

Gegevens:

Album: Spirit Room
------------------
Nummer: 10. Goodbye To You

Nu heb ik dit nummer ook gehoord in een aflevering van Buffy of Angel..
Maar FilmFanaat weet niet meer welke serie of episode het was..
Heb namelijk in de afgelopen paar weken wat ingehaald met kijken kwa nieuwe seizoenen (lang leve breedband )

Was in een aflevering waarin relaties weer de nodige deuken opliepen en er zo'n mooie overview komt aan het einde van de ep. Met het nummer van Michelle Branch dus... Vond het nummer heel mooi passen in die aflevering.

Iemand?

Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_8620717
* Hertog_Martin wel scriptschrijver is.

Wood is met een demon aan het vechten. Na een flinke klap ligt Wood ineens op de grond. Dan, juist wanneer de demon een eind aan Wood wil maken zie je ineens 2 handen het hoofd van de demon omdraaien. Wood kijkt op en ziet Spike, die Wood een hand geeft.

Wood zegt chagerijnig en naar de grond starend; "I'm fine" Spike zegt 'what? no thank you spike? ' Wood: 'I dont thank murderers' Spike:'it was only a demon!, who attacked you by the way and you were gonna loose you know' < die moet je echt met spikes stem in je gedachten lezen, als je spike beetje kent is dit goede zin 'oh no wait, you mean murdering people, well i'm good now'

Wood: 'oh I see, and you have already paid for your actions in the past then?'

Spike: 'I AM paying'
Wood: 'thats good to know'
Spike 'Wait.. did i kill someone you knew or something? you sound awfully bitter'
Wood: 'yes you did..'
Spike: 'oh.. who then?'
Wood: 'My mother'

geschrokken blik van Spike..

the end

slecht he

pi_8620810
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 00:18 schreef FilmFanaat het volgende:
Heb net aflevering 5x12 van Charmed gekeken en daar zit op het eind een nummer van Michelle Branch in.

Gegevens:

------------------

Heb namelijk in de afgelopen paar weken wat ingehaald met kijken kwa nieuwe seizoenen (lang leve breedband )

Was in een aflevering waarin relaties weer de nodige deuken opliepen en er zo'n mooie overview komt aan het einde van de ep. Met het nummer van Michelle Branch dus... Vond het nummer heel mooi passen in die aflevering.

Iemand?

och dat weet ik meteen uit mn hoofd

Buffy 6x08 Tabula Rasa
Zie je Giles met het vliegtuig vertrekken, tara die vertrekt geloof ik en volgens mij ook spike en buffy aan het eind aan het kussen.

vrijdag 21 februari 2003 @ 11:31:49 #27
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8625880
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 23:35 schreef Neejoh het volgende:

[..]

*kuch* *KUCH* Jij? Niet??

vrijdag 21 februari 2003 @ 11:32:37 #28
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8625904
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 00:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
* Hertog_Martin wel scriptschrijver is.

Wood is met een demon aan het vechten. Na een flinke klap ligt Wood ineens op de grond. Dan, juist wanneer de demon een eind aan Wood wil maken zie je ineens 2 handen het hoofd van de demon omdraaien. Wood kijkt op en ziet Spike, die Wood een hand geeft.

Wood zegt chagerijnig en naar de grond starend; "I'm fine" Spike zegt 'what? no thank you spike? ' Wood: 'I dont thank murderers' Spike:'it was only a demon!, who attacked you by the way and you were gonna loose you know' < die moet je echt met spikes stem in je gedachten lezen, als je spike beetje kent is dit goede zin 'oh no wait, you mean murdering people, well i'm good now'

Wood: 'oh I see, and you have already paid for your actions in the past then?'

Spike: 'I AM paying'
Wood: 'thats good to know'
Spike 'Wait.. did i kill someone you knew or something? you sound awfully bitter'
Wood: 'yes you did..'
Spike: 'oh.. who then?'
Wood: 'My mother'

geschrokken blik van Spike..

the end

slecht he

Buffy goes Pokémon

pi_8629614
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:31 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

pi_8634529
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 00:18 schreef FilmFanaat het volgende:

Gegevens:

------------------

Iemand?

Da's echt ZO'N mooi nummer! Ik heb toen ik dat nummer hoorde maar gelijk ff heel het Spirit Room album gekocht
Versie op de cd is ook nog es veel mooier dan die live versie die je in Buffy hoort.

Inderdaad uit Tabula Rasa by the way...

pi_8634768
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 17:52 schreef RickN het volgende:

[..]

Da's echt ZO'N mooi nummer! Ik heb toen ik dat nummer hoorde maar gelijk ff heel het Spirit Room album gekocht
Versie op de cd is ook nog es veel mooier dan die live versie die je in Buffy hoort.

Zeker een mooi nummer!
Ik wist eerst geeneens dat zij het was, wat ik best jammer vond, want ik wilde het nummer hebbuh
Dankzij deze ep van Charmed weet ik het alsnog
  vrijdag 21 februari 2003 @ 19:03:27 #32
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8635545
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 14:05 schreef Neejoh het volgende:

[..]

zaterdag 22 februari 2003 @ 01:20:39 #33
32686 G1Ace
pi_8642725
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:42 schreef RevneD het volgende:
tuurlijk wel
maar er moet worden gewacht
August 1998- March 2018
pi_8642734
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 01:20 schreef G1Ace het volgende:

[..]

tuurlijk wel
maar er moet worden gewacht

nog 10 dagen.....
pi_8643351
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 17:52 schreef RickN het volgende:

[..]

Ik had het nummer ook 3min na de ep En ik vind de live versie (voor zover die live was natuurlijk) uit de Buffy ep mooier

En sinds wanneer is er season6 op BBC om 02:25

pi_8644560
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 02:26 schreef Neejoh het volgende:
En sinds wanneer is er season6 op BBC om 02:25
Al een hele tijd zitten ze zo nu en dan stiekem Buffy uit te zenden 's nachts.
pi_8648087
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 09:51 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Al een hele tijd zitten ze zo nu en dan stiekem Buffy uit te zenden 's nachts.

Wel lekker net voor het slapen gaan

Het was btw de ep waar Dawn een wens doet bij Halfrek (schrijf je dat zo?) omdat ze zich eenzaam voelde. Hierdoor konden ze Buffy's verjaardag niet verlaten Echt grappige ep Vooral als Dawn begint te kwaken "Get out, GET OUT OUT OUT OTUOUOUTTTTTTT!!!!"
Older and Far Away ofzo?

__edit______
Typen blijft moeilijk....

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 22-02-2003 15:03]

pi_8648561
Ik vond een berichtje op de bbc-website over de extra's op de Buffy seizoen 6 dvd's:
quote:
Details of the DVD release of season six have been announced.

All 22 episodes are in widescreen with a bumper pack of added extras.

There are a couple of featurettes including an overview of the whole of season six called Life Is The Big Bad, a special Karaoke Sing-Along from the musical episode and a couple of out takes reels showing the cast in full clanger mode.

Director audio commentaries are available for the episodes, Bargaining, Grave, Hell's Bells, Normal Again, Smashed and for the musical episode Once More, With Feeling.

Buffy also gets the serious academic treatment with a one hour special panel discussion from the Academy Of Television Arts And Sciences included as an additional feature.

Ziet er wel goed uit, maar liefst 6 commentaartracks, of misschien zelfs 7 als beide delen van Bargaining commentaar hebben. Ben wel benieuwd naar die karoake feature, ik heb namelijk twee microfooningangen op mijn dvd-speler.

[edit]Dit hoort natuurlijk eigenlijk in het seizoen 6 topic, waarom moet Neejoh het nou weer over de BBC gaan hebben in dit topic.

pi_8655719
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 15:33 schreef SuperSiem het volgende:
[edit]Dit hoort natuurlijk eigenlijk in het seizoen 6 topic, waarom moet Neejoh het nou weer over de BBC gaan hebben in dit topic.
1. Dat andere topic gaat over Net5
2. Le-zen

pi_8655899
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 21:57 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

1. Dat andere topic gaat over Net5

Het gaat over de afleveringen van seizoen 6 op Net5
quote:
2. Le-zen

Ik las de post van Neejoh en die zette me op het verkeerde been, en bovendien verontschuldigde ik me netjes. Ik was alleen te lui om het ff in het andere topic te posten.

Dus wat kunnen wij hier uit opmaken:
1. Mij valt niks te verwijten.
2. Het is allemaal de schuld van Neejoh.

pi_8658325
quote:
Op zaterdag 22 februari 2003 22:05 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Het gaat over de afleveringen van seizoen 6 op Net5
[..]

Ik las de post van Neejoh en die zette me op het verkeerde been, en bovendien verontschuldigde ik me netjes. Ik was alleen te lui om het ff in het andere topic te posten.

Dus wat kunnen wij hier uit opmaken:
1. Mij valt niks te verwijten.
2. Het is allemaal de schuld van Neejoh.

En check het dik/schuin gedrukte: En het werd een van de mooiste goals ooit

En check het dik gedrukte: * Neejoh ook! *
Ik was hier toch al aan het posten, en was te lui die andere er bij te pakken om het daar in te verstoppen

En check het scheef gedrukte: Kom maar, komma komma kommaarrrrr....

En nu beslist het vrouwtje nog ff dat we uitgaan... Cya

[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 22-02-2003 23:52]

maandag 24 februari 2003 @ 01:43:17 #42
42426 Vizual
Full Time Buffy-freak
pi_8678193
* Vizual wacht op volgende angel ep

en buffy

Into Every Generation A Slayer Is Born
pi_8683563
Ja ik ben ook erg nieuwsgierig naar de nieuwe Buffy!
pi_8683965
quote:
Op maandag 24 februari 2003 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ben ook erg nieuwsgierig naar de nieuwe Buffy!
Lucky you

Dalijk zul je een bizarre episode zien van Buffy. Een paar erg vreemde uitstapjes, erg grappig.
Beetje het Buffy meets Blairwitch idee

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
  maandag 24 februari 2003 @ 13:44:44 #45
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8684210
quote:
Op maandag 24 februari 2003 13:33 schreef Melluh het volgende:

[..]

Lucky you

Dalijk zul je een bizarre episode zien van Buffy. Een paar erg vreemde uitstapjes, erg grappig.

Oei. Snel maar dingen van mijn HD af gooien. Een kijken... deze Friends kan weg.
Ik download veel te veel. Lijk wel een tv-station met deze programmering.
pi_8685136
quote:

[..]

Lucky you

Das snel trouwens! Toppie..........ik word weer op mijn wenken bediend.

Ben ik blij dat ik elke maandag vrij ben!

pi_8685320
quote:

[..]

Lucky you

Damn ik kan me echt gewoon bijna niet bedwingen En ik moet nog tot woensdag
pi_8685340
quote:
Op maandag 24 februari 2003 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ben ik blij dat ik elke maandag vrij ben!
Hey, ik ook. toeval

Maarre, have fun.
Als ik niet zo'n hekel aan de LPF had gehad had ik 'At your service' geroepen.

"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_8687220
quote:
Op maandag 24 februari 2003 14:28 schreef Melluh het volgende:

[..]

Hey, ik ook. toeval

Maarre, have fun.
Als ik niet zo'n hekel aan de LPF had gehad had ik 'At your service' geroepen.

zo jij bent vroeg, zat nog spelletje te spelen thnx
pi_8688572
Storyteller......nee niet zo leuke aflevering.....Ik vond hem eigenlijk een beetje saai.
  maandag 24 februari 2003 @ 17:36:58 #51
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8689912
Wat een geweldige aflevering! Deze had echt stijl. Ook zoals op subtiele wijze de in dit seizoen gerezen vragen beantwoord werden. En die kleine kneusheden...zoals met dat kozijn bijvoorbeeld. Andrews opmerking over speeches: precies zoals ik erover denk!
Jullie weten hoe lang ik al op een Andrew-ep wacht. Yep, ik ben meer dan content.
pi_8690805
hoe komen jullie aan die nieuwe afleveringen. Loop zo altijd een week achter
pi_8690932
Ben benieuwd of Buffy leuk wordt ik wil trouwens angel zien maarja charmed is er ook nog Ik haal trouwens mijn eps van kazaa maar dan heb ik ze altijd een dag later
hun halen ze volgens mij van irc (maar dat lukte mij niet helemaal, duurde erg lang)
pi_8691124
Haal ze ook van kazaa, maar duurt meestal wel een week tot ik de nieuwe heb, die dan btw weer oud is!!!
pi_8691171
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:51 schreef RevneD het volgende:
Haal ze ook van kazaa, maar duurt meestal wel een week tot ik de nieuwe heb, die dan btw weer oud is!!!
welke versie van kazaa heb je dan met versie 2.1 gaat dat goed
pi_8691184
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:53 schreef -eline- het volgende:

[..]

welke versie van kazaa heb je dan met versie 2.1 gaat dat goed

kazaalite 2.0.2. En zelfs met autosearch vind ie nix
pi_8691583
Leuke aflevering hoor..
Andrew is gewoon erg cool en hij verdiende gewoon een complete aflevering.

"Buffy, slayer of the vam--res"

En dat stukje met kozijn, willow en kennedy was ook geweldig!

Anya blijf ik toch ook wel leuk vinden, ze voegt niet meer echt iets toe aan de strijd, maar wie zou anders dingen moeten zeggen als:

Anya: "You've been in the bathroom for over 30 minutes! what are you doing?"
Andrew: "Entertaining and educating..."
Anya: "Why can't you just masturbate, like the rest of us?"

maandag 24 februari 2003 @ 23:20:15 #58
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8698806
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:35 schreef RevneD het volgende:
hoe komen jullie aan die nieuwe afleveringen. Loop zo altijd een week achter
Ik zal je wel ff melen waar je Angel, Buffy en nog meer kunt vinden.
  maandag 24 februari 2003 @ 23:22:33 #59
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8698871
quote:
Op maandag 24 februari 2003 19:14 schreef RickN het volgende:
"Buffy, slayer of the vam--res"
Andrew zou het vast ook als "vampyres" spellen

En hij heeft gelijk; Xander doet verdomd goed werk met die kozijnen enzo!

pi_8699189
Ik sluit me aan bij de voorgaande sprekers; geweldige aflevering, misschien wel de beste van het hele seizoen.
pi_8699780
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:42 schreef -eline- het volgende:
Ik haal trouwens mijn eps van kazaa maar dan heb ik ze altijd een dag later hun halen ze volgens mij van irc (maar dat lukte mij niet helemaal, duurde erg lang)
Als je nou een mailadres of een icq-nummer in je profiel had staan hadden we fijn kunnen gaan chatten over buffy of over andere dingen als je dat wilt *hint hint*

Over de aflevering, er is geen twijfel meer over de geaardheid van Andrew, als dat nog zo zou zijn. Wel grappig dat hij de geschiedenis een beetje rooskleuriger maakt omtrent hemzelf als die eigenlijk was (lees: totaal verdraait).

Wat me ook opvalt is dat Dawn steeds minder airtime krijgt terwijl het in het begin van dit seizoen het er zo op leek dat ze een grotere rol zou krijgen. Heeft Michelle tentamens ofzo?

pi_8699912
quote:
Op maandag 24 februari 2003 23:59 schreef Melluh het volgende:

[..]

Als je nou een mailadres of een icq-nummer in je profiel had staan hadden we fijn kunnen gaan chatten over buffy of over andere dingen als je dat wilt *hint hint*

Over de aflevering, er is geen twijfel meer over de geaardheid van Andrew, als dat nog zo zou zijn. Wel grappig dat hij de geschiedenis een beetje rooskleuriger maakt omtrent hemzelf als die eigenlijk was (lees: totaal verdraait).

Wat me ook opvalt is dat Dawn steeds minder airtime krijgt terwijl het in het begin van dit seizoen het er zo op leek dat ze een grotere rol zou krijgen. Heeft Michelle tentamens ofzo?

Inderdaad Andrew is niet meer zo ambiguous, ik zal niet te ver ingaan op de aflevering nog, is wat lullig voor mensen die hem de komende dagen gaan bekijken.

Zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat Dawn gewoon in reserve zit voor het geval ze door willen gaan met Buffy zonder Buffy? Volgens mij krijgen we daar een big motherfucker of a cliffhanger over... en als ze door willen gaan met de serie dan krijgen we een antwoord en anders niet?

pi_8700707
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 00:03 schreef HiZ het volgende:
Zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat Dawn gewoon in reserve zit voor het geval ze door willen gaan met Buffy zonder Buffy? Volgens mij krijgen we daar een big motherfucker of a cliffhanger over... en als ze door willen gaan met de serie dan krijgen we een antwoord en anders niet?
Die cliffhanger klopt zeker, was het ff vergeten maar die 'als het er op aankomt keert Buffy zich tegen je' kan een gedaante van The First zijn, maar aan de andere kant te vaag en nog niet echt uitgewerkt met een reactie van Dawn. Ik denk idd dat ze ff wachten totdat het met SMG echt 100% duidelijk is dat ze niet meer wilt.
pi_8704375
Ook wel grappig dat andrew vroeg 'why do vampires show up on video?'

alleen geen antwoord helaas.

Trouwens over dawn.. aan het eind van s6 zei buffy dat ze dawn de wereld wou laten zien blablabla.. en begin s7 gingen ze ook wat trainen.. en daarna was het weer gewoon zo dat dawn niks mocht.. klopt niet echt, maarja er klopt zoveel niet dit seizoen.

Ik hoop maar dat er zo weinig gebeurd in de huidige eps omdat ze alle tijd in de laatste paar eps aan het steken zijn zodat dat geweldig wordt..

pi_8704389
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 00:32 schreef Melluh het volgende:

[..]

Die cliffhanger klopt zeker, was het ff vergeten maar die 'als het er op aankomt keert Buffy zich tegen je' kan een gedaante van The First zijn, maar aan de andere kant te vaag en nog niet echt uitgewerkt met een reactie van Dawn. Ik denk idd dat ze ff wachten totdat het met SMG echt 100% duidelijk is dat ze niet meer wilt.

stond pas op tiscali dat het definitief is dat ze stopt, alleen dat ze nog niet weten wanneer.
pi_8706898
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 10:42 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

stond pas op tiscali dat het definitief is dat ze stopt, alleen dat ze nog niet weten wanneer.

Op de BBC-site stond een week of twee geleden dat er zeker weten een seizoen 8 zou komen en dat het alleen nog onbekend was welke rol SMG daarin zou spelen. Ik denk dat we gewoon nog een paar weken moeten wachten en dat het dan wel officieel bekend zal worden gemaakt.

Storyteller vond ik een geweldige aflevering. Andrew Zoals hij daar in het begin zat te vertellen over vampíres met een pijp in zijn mond: geweldig. Vooral toen bleek dat hij het eigenlijk op de wc zat te vertellen. En ook het kozijnenstukje was natuurlijk grappig, net als alle andere grappige quotes die ik alweer vergeten ben.

En nu pas over twee weken een nieuwe aflevering, toch?

dinsdag 25 februari 2003 @ 14:40:19 #67
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8709091
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 13:05 schreef SuperSiem het volgende:
En nu pas over twee weken een nieuwe aflevering, toch?
Kijk in de openingspost.

Ik had ook problemen om alle leuke stukjes te onthouden. Kan hem niet nog een keer zien, want moest plaats maken voor Friends en A.U.S.A.

Ik vond het leuk om te zien dat Andrew toch eigenlijk de Wesley van het stel is. Willow is nu "the brains", maar Andrew weet veeeel meer. Helaas mag hij niks doen. Toch heb ik het gevoel dat er iets gaat komen.

pi_8709799
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 14:40 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Kijk in de openingspost.

Ah, de beruchte openingspost. Maar idd pas over twee weken een nieuwe. En ook nog maar eens 6 afleveringen te gaan.
quote:
Ik had ook problemen om alle leuke stukjes te onthouden. Kan hem niet nog een keer zien, want moest plaats maken voor Friends en A.U.S.A.
Ik ga hem denk ik van de week nog maar een keertje kijken, met een notitieblokje in de hand.
quote:
Ik vond het leuk om te zien dat Andrew toch eigenlijk de Wesley van het stel is. Willow is nu "the brains", maar Andrew weet veeeel meer. Helaas mag hij niks doen. Toch heb ik het gevoel dat er iets gaat komen.
Inderdaad, maar dan wel de Wesley zoals hij bij Buffy was, niet zoals hij nu te zien is in Angel. En Andrew mag best wel een wat doen, belangrijkste voorbeeld was toch wel deze aflevering. Maar hij mag vast nog wel wat meer doen (hoop ik).

En misschien komt er wel een Andrew spin-off: Nerd Andrew the Vampíre Destroyer. Ik zie de eerste minuten van de pilotaflevering al voor me: "A long time ago, in a galaxy far, far, away, there was a nerd named Andrew."

pi_8710761
quote:
Op maandag 24 februari 2003 23:59 schreef Melluh het volgende:

[..]

Mijn e-mailadres staat er wel and I'd love to chat about that, als ik de hint goed begrepen heb!!
pi_8716806
quote:
Op maandag 24 februari 2003 23:20 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik zal je wel ff melen waar je Angel, Buffy en nog meer kunt vinden.

Ik hou van meel !!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 21:29:53 #71
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8716933
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:23 schreef FilmFanaat het volgende:

[..]

Ik hou van meel !!

Misschien wil RevneD hem forwarden. Kettingwarez.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 21:34:44 #72
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8717040
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 15:16 schreef SuperSiem het volgende:
Inderdaad, maar dan wel de Wesley zoals hij bij Buffy was, niet zoals hij nu te zien is in Angel. En Andrew mag best wel een wat doen, belangrijkste voorbeeld was toch wel deze aflevering. Maar hij mag vast nog wel wat meer doen (hoop ik).
Ja, dat wilde ik er eigenlijk nog bij zetten. Idd de Nerd-Wesley in het begin. Ik denk dat Andrew ook wel potentie heeft zich te ontwikkelen. Wie weet, misschien wordt hij de eerste van de nieuwe generatie Watchers.
pi_8727594
"In my plan....we are beltless!"

Heb echt zitten lachen om deze ep

pi_8728928
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:29 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Misschien wil RevneD hem forwarden. Kettingwarez.

zit nu op mijn werk. zal hem zsm forwarden!! Btw zeer goede ep. heb echt dubbel gelegen!!
pi_8734457
SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Einde spoiler

ZO GOED?????????

[Dit bericht is gewijzigd door charmed_angel op 26-02-2003 20:21]

pi_8735802
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:09 schreef charmed_angel het volgende:

een plaatje van een spoiler is nog steeds een spoiler....
pi_8735803
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Welk gedeelte uit " De meeste posters in de vorige topics hebben aangegeven het liever niet te hebben dat er werd gepraat over spoilers. Onder een spoiler verstaan we in dit geval iets dat nog niet is uitgezonden of nog niet te downloaden is." snap je niet?
pi_8736156
SPOILER !!! NIET DAT ER VEEL MEER INSTAAT DAN BIJ DAT PLAATJE maar toch even ter verduidelijking

faith spinoff unlikely
February 25, 2003
Variety reports that Eliza Dushku has signed on for a pilot for Fox, about a young woman with paranoramal abilities she uses to change events and save lives. This probably means a Faith-centric spinoff is unlikely, but there's been no official word either way.

smg leaving btvs
February 25, 2003
Zap2it reports that Sarah Michelle Gellar is leaving Buffy at the end of the season. In an interview in next week's Entertainment Weekly, Sarah will likely officially announce her decision to not return for another season.

SPOILER !!!

pi_8736696
sorry....dat wist ik niet

Ik dacht dat je met spoiler bedoelde, wat er in een aflevering gaat gebeuren

Dit plaatje gaat toch over het verdere verloop van de serie......of er een seizoen 8 komt???

pi_8736905
Het is een fikse spoiler, maar niks dat ik nog niet wist of al verwacht had. Nou ja, gevreesd. Ik had gehoopt op het einde hierna. Anyway, mijn kijkplezier is niet aangetast iig.
pi_8747032
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 20:29 schreef Witchfynder het volgende:
Het is een fikse spoiler, maar niks dat ik nog niet wist of al verwacht had. Nou ja, gevreesd. Ik had gehoopt op het einde hierna. Anyway, mijn kijkplezier is niet aangetast iig.
Om dat soort spoilers te vermijden moet je eigenlijk alleen het internet opgaan om nieuwe afleveringen te ..uhm.. zoeken en voor de rest overal wegblijven. Ik ben dat nieuws op minstens 10 sites tegengekomen en dat waren niet alleen Buffyfansites.
  donderdag 27 februari 2003 @ 11:45:38 #82
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_8747853
Que pasa?
Love will be my strongest weapon
pi_8757693
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:02 schreef SuperSiem het volgende:
Ik ben dat nieuws op minstens 10 sites tegengekomen
En, heb jij er nu minder lol in?
pi_8758574
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 19:16 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

En, heb jij er nu minder lol in?

Nee. Wat ik dus ook bedoelde met mijn post was dat ik dat soort spoilers niet erg vond, aangezien je er toch niet om heen kan. Zo gauw kleinere dingen worden verraden, krijg ik er wel minder lol in. In het begin van seizoen 7 las ik alle spoilers, dat doe ik nu al een tijdje niet meer en ik merk dat ik het toch leuker vond als ik een keer flink word verrast, zoals de plotseling veranderde rol van Cordelia in Angel.
pi_8761621
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 19:59 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Nee. Wat ik dus ook bedoelde met mijn post was dat ik dat soort spoilers niet erg vond, aangezien je er toch niet om heen kan. Zo gauw kleinere dingen worden verraden, krijg ik er wel minder lol in. In het begin van seizoen 7 las ik alle spoilers, dat doe ik nu al een tijdje niet meer en ik merk dat ik het toch leuker vond als ik een keer flink word verrast, zoals de plotseling veranderde rol van Cordelia in Angel.

Good sir, we are in agreement.
pi_8762340
Ik vond het onwijs gaaf gedaan hoe Andrew zijn verhalen verdraaide Net als het gedeelte in de Magic Box met Evil Willow, hoe hij daar zo genaamt de 'sterkste' was ;D
pi_8763463
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 23:08 schreef Neejoh het volgende:
Ik vond het onwijs gaaf gedaan hoe Andrew zijn verhalen verdraaide Net als het gedeelte in de Magic Box met Evil Willow, hoe hij daar zo genaamt de 'sterkste' was ;D
ja vraag me af hoe ze dat hebben opgenomen.. willow was precies hetzelfde maar andrew deed dus nog wat andere dingen maar omgeving, zn positie enzo was volgens mij hetzelfde..
pi_8765048
en jeez wat doen die spoilers hier, staat toch duidelijk in beginpost dat je voor spoilers hier niet moet zijn, ga je maar naar een spoilersite en daar op het forum er over praten..

en dan staat het wel schattig tussen spoiler tags, maar waar is het in godsnaam voor nodig om het hier neer te zetten? spoiler tags of niet? willen jullie het zo graag delen ofzo? ik zie het nut niet. kan alleen maar schade aanrichten en niks goeds..

want met scrollen pik je altijd woorden op en als jullie je spoilers ook nog eens met een kop erboven doen zoals 'dawn wordt moeder' ofzo dan lees je al erg snel perongeluk de spoiler

oftewel het doet veel meer slecht dan goed, mensen die die spoilers willen lezen gaan wel naar spoilersites... het heeft geen enkel nut of zin of whatever om het hier te plaatsen..

mijn ogen hebben alweer paar woorden opgepikt waar ik niet blij mee ben

en ook elke keer als 1 iemand een spoiler plaatst plaatst meteen iedereen een spoiler (god mag weten waarom, ja nu staat het op het forum, en dan?!) waardoor die hele pagina een gevarenzone is en je niet meer lekker kan forummen..

opsouten dus met die kutspoilers

vrijdag 28 februari 2003 @ 09:36:29 #89
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8767134
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 23:53 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

ja vraag me af hoe ze dat hebben opgenomen.. willow was precies hetzelfde maar andrew deed dus nog wat andere dingen maar omgeving, zn positie enzo was volgens mij hetzelfde..

Ze hebben de sets gewoon nog. Geen grote kunst ofzo. Truukje is groot geworden door Back To The Future denk ik zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 28-02-2003 09:40]

vrijdag 28 februari 2003 @ 09:39:31 #90
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8767179
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 01:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
en jeez wat doen die spoilers hier, staat toch duidelijk in beginpost dat je voor spoilers hier niet moet zijn, ga je maar naar een spoilersite en daar op het forum er over praten..

en dan staat het wel schattig tussen spoiler tags, maar waar is het in godsnaam voor nodig om het hier neer te zetten? spoiler tags of niet? willen jullie het zo graag delen ofzo? ik zie het nut niet. kan alleen maar schade aanrichten en niks goeds..

want met scrollen pik je altijd woorden op en als jullie je spoilers ook nog eens met een kop erboven doen zoals 'dawn wordt moeder' ofzo dan lees je al erg snel perongeluk de spoiler

oftewel het doet veel meer slecht dan goed, mensen die die spoilers willen lezen gaan wel naar spoilersites... het heeft geen enkel nut of zin of whatever om het hier te plaatsen..

mijn ogen hebben alweer paar woorden opgepikt waar ik niet blij mee ben

en ook elke keer als 1 iemand een spoiler plaatst plaatst meteen iedereen een spoiler (god mag weten waarom, ja nu staat het op het forum, en dan?!) waardoor die hele pagina een gevarenzone is en je niet meer lekker kan forummen..

opsouten dus met die kutspoilers

Plaatje is "ach", spoiler 1 is "goh" en spoiler 2 weten we toch al een jaar? Wat mij betreft, en vast meer mensen met mij, vinden dat Buffy stopt bij seizoen 7. Wát staat hier nou wat zo gevaarlijk is dan?!
En heb je gemerkt dat jij de enige bent die er zo overstuur van raakt? Is jouw kijkplezier zo fragiel dan?
pi_8773114
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 23:53 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Gewoon de oude beelden van Willow erbij pakken, en nieuw filmpje schieten van Andrew die ze afkaatst? Lijkt mij toch net zo heel moielijk... Sets blijven ze altijd houden *check DVD*
pi_8773621
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 09:39 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Plaatje is "ach", spoiler 1 is "goh" en spoiler 2 weten we toch al een jaar? Wat mij betreft, en vast meer mensen met mij, vinden dat Buffy stopt bij seizoen 7. Wát staat hier nou wat zo gevaarlijk is dan?!
En heb je gemerkt dat jij de enige bent die er zo overstuur van raakt? Is jouw kijkplezier zo fragiel dan?

Punt blijft, dat het meer kwaad kan doen dan goed.. dus waarom posten? dat snappen jullie blijkbaar niet echt.
Degene die spoilers willen lezen kennen ze al dus daar hoef je het al niet voor te doen. Dus enige wat het dan ng kan veroorzaken is dat mensen die er niet van gediend zijn het lezen.

Het vormt alleen maar een risico meer niet.
Als mensen spoilers willen dan gaan ze wel naar een spoilersite.. hoeft hier niet ook nog eens te staan.

In het s3 en s6 topic wordt er wel netjes aan gedacht.. daar zie ik niks over seizoen 7 staan. Waarom zou iemand die s7 kijkt wel dingen willen weten over s8 als degenen die s6 kijken ook niks willen weten over s7?

en ookal ben ik de enige die er last van heeft, dat is er al 1 teveel.

vrijdag 28 februari 2003 @ 19:34:45 #93
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8780304
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 14:43 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Punt blijft, dat het meer kwaad kan doen dan goed.. dus waarom posten? dat snappen jullie blijkbaar niet echt.
Degene die spoilers willen lezen kennen ze al dus daar hoef je het al niet voor te doen. Dus enige wat het dan ng kan veroorzaken is dat mensen die er niet van gediend zijn het lezen.

Het vormt alleen maar een risico meer niet.
Als mensen spoilers willen dan gaan ze wel naar een spoilersite.. hoeft hier niet ook nog eens te staan.

In het s3 en s6 topic wordt er wel netjes aan gedacht.. daar zie ik niks over seizoen 7 staan. Waarom zou iemand die s7 kijkt wel dingen willen weten over s8 als degenen die s6 kijken ook niks willen weten over s7?

en ookal ben ik de enige die er last van heeft, dat is er al 1 teveel.

En wát precies weet je nu van seizoen 8? Ik dus nog geen reet en ik lees hier ook. Sarah wil niet meer. Big deal, weten we al een jaar. Maar wat weten we nu van Dawn en de rest? Niks. Wat weten we concreet over Faith? Niks. Weet iemand hier überhaupt hoe dit seizoen eindigt? Ik iig niet. Jij zit steeds abstracte verhalen op te hangen over risico's en gevaar en kwaad enzovoort, maar over welk kwaad heb je het dan? Wat voor oh zo grote ramp is nu geschied dan?
Heb je er weleens aan gedacht dat het aan jou ligt? Je zit hier elke keer te schelden dat wij weet ik het wat allemaal zitten te posten. Niemand heeft er last van, alleen jij. En waarom? Er zijn hier toch geen scripten ofzo neer gezet? We weten helemaal niks!
  vrijdag 28 februari 2003 @ 20:30:56 #94
32686 G1Ace
pi_8781706
het staat allemaal lang en breed uitgemeten in elk zichzelf respecterende krant in Nederland
een spoiler gaat over iets specifieks van een aflevering of afleveringen of mogelijke plotten
Tja, dit is laatste seizoen Buffy
weet je dan hoe het gaat eindigen?
Weet je dan hoe de plot gaat lopen?
We hebben echt geen enkel idee
we weten bijv. dat Angel spin off ging komen
Misschien zelf dat het in LA zou komen
maar dat het allemaal zo zou lopen?
wie had dat verwacht toen de spinoff begon?
Ik zeker niet
August 1998- March 2018
pi_8782600
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 19:34 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

En wát precies weet je nu van seizoen 8? Ik dus nog geen reet en ik lees hier ook. Sarah wil niet meer. Big deal, weten we al een jaar. Maar wat weten we nu van Dawn en de rest? Niks. Wat weten we concreet over Faith? Niks. Weet iemand hier überhaupt hoe dit seizoen eindigt? Ik iig niet. Jij zit steeds abstracte verhalen op te hangen over risico's en gevaar en kwaad enzovoort, maar over welk kwaad heb je het dan? Wat voor oh zo grote ramp is nu geschied dan?
Heb je er weleens aan gedacht dat het aan jou ligt? Je zit hier elke keer te schelden dat wij weet ik het wat allemaal zitten te posten. Niemand heeft er last van, alleen jij. En waarom? Er zijn hier toch geen scripten ofzo neer gezet? We weten helemaal niks!

Ik zal ff duidelijk maken dat ik alleen de spoiler tags al genoeg vondt.. ik heb ze nu maar gelezen en het stelt dit keer idd niks voor. Tot nu toe nog geen kwaad gedaan nee.

Maar ik herinnerde me een vorig topic waar wel ineens nadat 1 iemand met een lichte spoiler kwam ineens mensen kwamen met grote plot-spoilers.. en ik dacht dus dat nu weer precies hetzelfde gebeurde. (want vorige keer stond er echt een megagrote plot-spoiler.. zeg maar HET plot van het hele seizoen)

Maarja als iets tussen spoiler tags staat ga ik niet checken of het een erge is of niet.. behalve nu dan omdat je dus zei dat ze niks voor stelden..

Hoewel er in dat plaatje toch wel een aardig grote spoiler staat maar die wist ik al dankzij IMDB

pi_8787005
Blablablablabla, genoeg over spoilers<punt>.
pi_8790560
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 00:29 schreef Neejoh het volgende:
Blablablablabla, genoeg over spoilers<punt>.
Inderdaad. Vanaf nu gaan we ons verheugen op de nieuwe aflevering van Angel van aanstaande woensdag waarin .............. Ah wacht, dat is een spoiler

zaterdag 1 maart 2003 @ 12:14:32 #98
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8790987
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 11:28 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Inderdaad. Vanaf nu gaan we ons verheugen op de nieuwe aflevering van Angel van aanstaande woensdag waarin .............. Ah wacht, dat is een spoiler

Verdomme, ik wist nog niet dat hij woensdag kwam! Ik wilde me laten verrassen. Je wordt bedankt!

pi_8792279
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 12:14 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Verdomme, ik wist nog niet dat hij woensdag kwam! Ik wilde me laten verrassen. Je wordt bedankt!

Verrasing!!!!!: Als je de juiste vriendjes hebt, kan je hem ook al dinsdag kijken!
pi_8793241
nog 3 daagjes

jammer dat het maar 40 min duurt

zaterdag 1 maart 2003 @ 15:29:05 #101
32686 G1Ace
pi_8793805
drie dagen???
Drie dagen wachten alleen al is onmensenlijk
drie weken is erger
August 1998- March 2018
pi_8793860
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 14:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat ik jammer vind is dat het 'previously'-stukje vaak 1 tot 2 minuten duurt, de intro bijna een minuut duurt en de end-credits ook nog eens 1 minuut. Als je erover na gaat denken, blijft er wel erg weinig over.

Maar gelukkig zijn de minuten die overblijven vaak errug sterk, dus ik heb niks om over te zeuren.

pi_8798132
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 14:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
nog 3 daagjes

Joh, wat maakt het uit, tot die tijd kun je mooi carnavallen

zaterdag 1 maart 2003 @ 23:25:28 #104
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8803014
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 19:50 schreef RickN het volgende:

[..]

Joh, wat maakt het uit, tot die tijd kun je mooi carnavallen

Ik ben een Hollander, wat de neuk moet ik met carnaval? Bleeech.
pi_8807329
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:25 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik ben een Hollander, wat de neuk moet ik met carnaval? Bleeech.

Kewl Jij ook al? Front-anti-carnaval oprichten? You can be co-founder Voor het drinken en het ****** hoef ik niet stom verkleed te zijn

Maar als, ik zei áls ik zou gaan, zou ik als vampier gaan Maar dan wel gelijk goed, met bumby-face enzo

pi_8809224
quote:
Op zondag 2 maart 2003 02:22 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Kewl Jij ook al? Front-anti-carnaval oprichten? You can be co-founder Voor het drinken en het ****** hoef ik niet stom verkleed te zijn

Maar als, ik zei áls ik zou gaan, zou ik als vampier gaan Maar dan wel gelijk goed, met bumby-face enzo [afbeelding]

carnaval sucks indeed..

maarre zou wel een keer opgemaakt willen worden als vampier ja door de makeup gasten van angel of buffy..

zondag 2 maart 2003 @ 11:34:08 #107
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8809367
quote:
Op zondag 2 maart 2003 02:22 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Maar als, ik zei áls ik zou gaan, zou ik als vampier gaan Maar dan wel gelijk goed, met bumby-face enzo [afbeelding]

Ik als Lancer uit Andromeda. Die hebben pas wapens die het leven in Sunnydale een stuk makkelijker zouden maken

En ik kan afleveringen van Andromeda tussen 2x12 en 3x01 nergens meer vinden.

pi_8810077
quote:
Op zondag 2 maart 2003 11:34 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik als Lancer uit Andromeda. Die hebben pas wapens die het leven in Sunnydale een stuk makkelijker zouden maken

En ik kan afleveringen van Andromeda tussen 2x12 en 3x01 nergens meer vinden.

Eerst spoilers, dan carnaval en nu weer Andromeda. Waar gaat het heen met dit topic?

Ik geloof dat het tijd wordt voor nieuwe afleveringen.

zondag 2 maart 2003 @ 13:12:00 #109
32686 G1Ace
pi_8810903
andromeda rulez
net zoals carnaval
en angel
August 1998- March 2018
pi_8811054
Ik reageer wel wat laat, maar ik wil toch Hertog_Martin steunen in zijn strijd tegen de spoilers en laten merken dat hij niet de enige is die er last van/bezwaar tegen heeft.
.
.
.
.
---- WAARSCHUWING : gezeur tegen spoilers (geen spoilers zelf)
.
.
.
Ik lees dit topic altijd pas als ik de meest recente Angel en Buffy heb gezien, en aangezien ik meestal wat langer op mijn favoriete SVCD encodes moet wachten is dat vaak pas in het weekend erna.
Ik wacht juist om te voorkomen dat ik spoilers van die afleveringen zelf lees omdat ik weet dat die afleveringen besproken worden en dat vind ik dus niet erg want daar is dit topic juist voor.

Wat ik wel erg vind is dat ik in dit topic nu elke post heel voorzichtig en met half dichtgeknepen ogen moet lezen om te voorkomen dat ik spoilers lees over de nog te komen afleveringen en ook seizoen 8 en dat wil ik allemaal absoluut niet weten.
Sommigen zetten er wel netjes een spoiler waarschuwing in maar dan nog is het meestal niet duidelijk of het om de zojuist uitgezonden aflevering gaat (wat ik wel wil lezen) of om nieuwe afleveringen, en in reply's erop wordt meestal de spoilerwarning vergeten en de hoofdmoot gequote en daarop gereageerd.

En wat is dat voor kul reden om onder het mom van dit topic gaat over S7 dus dan mag ik hier wel allerlei info en spoilers van seizoen 8 in zetten En dan nog in de vorm van een plaatje ook waar je sowieso al erg je best voor moet doen om er niet naar te kijken, het is mij dus wel gelukt omdat ik gelijk een heel eind verder kon scrollen maar het scheelde niet veel.
Ik weet niet wie er op die foto staat, ik wil dat ook niet weten, ik weet alleen wel dat SMG stopt met Buffy want daar is inderdaad niet omheen te komen tenzij je geen internet, tv en radio hebt. Er is zelfs een apart topic voor, zet dat plaatje daar dan in en verwijs daarnaar.
Half seizoen 5 was voor mij verpest doordat ik mij met mijn stomme kop in seizoen vergiste en de omschrijving van 6x01 i.p.v. 5x01 las en de eerste regel begon met "Sinds de dood van Buffy ..."

Wat ik ook erg vind is dat je niet eens meer kan filosoferen over wat er verder gaat gebeuren in de trant van "ik denk dat Buffy ..." omdat je het gevaar loopt dat er iemand daarop antwoordt die al waarschijnlijk voordat het seizoen uitgezonden werd alle verhaallijnen wist en zich niet langer kan inhouden, dit heeft zich al een keer in het 24 topic voorgedaan en ik beproef dat hier ook al een beetje. En daarmee vern**k je wel het seizoen voor de rest

Nu mogen jullie vreselijk flamen en lees ik dit topic pas waarschijnlijk weer als S7 en S4 compleet af zijn

---- EINDE WAARSCHUWING
.
.
.
.

pi_8811985
quote:
Op zondag 2 maart 2003 13:20 schreef Lister het volgende:
Wat ik wel erg vind is dat ik in dit topic nu elke post heel voorzichtig en met half dichtgeknepen ogen moet lezen om te voorkomen dat ik spoilers lees over de nog te komen afleveringen en ook seizoen 8 en dat wil ik allemaal absoluut niet weten.
Sommigen zetten er wel netjes een spoiler waarschuwing in maar dan nog is het meestal niet duidelijk of het om de zojuist uitgezonden aflevering gaat (wat ik wel wil lezen) of om nieuwe afleveringen,
erg goed punt.. sommigen zetten namelijk idd gewoon hun mening over de nieuwe eps tussen spoiler tags.. dus dan zie je de volgende keer weer -spoiler- staan en dan denk je 'oh dat is gewoon weer iemand die het over de nieuwe ep heeft' en dan is het misschien wel een echte spoiler..

mensen, jullie mening over de nieuwe ep hoeft niet tussen spoiler tags.

mensen moeten weten dat dit juist over die nieuwe eps gaat, daar is dit topic zelfs voor dus mensen die de nieuwste nog niet gezien hebben zijn zelf wel zo slim denk ik om dit topic ff 1 of 2 daagjes te mijden totdat ze hem ook gezien hebben.

zondag 2 maart 2003 @ 14:17:15 #112
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_8812251
ugh ik ga morgen gewoon buffy missen.

stomme stink caranval

nog erger dat ik met me zatte kop ja gezegd heb..urgh.

gelukkig heb ik me halloween outfit nog wel ergens.

pi_8812266
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:17 schreef Ultrawuft het volgende:
ugh ik ga morgen gewoon buffy missen.

stomme stink caranval

nog erger dat ik met me zatte kop ja gezegd heb..urgh.

gelukkig heb ik me halloween outfit nog wel ergens.

Morgen geen nieuwe Buffy. Jij bent er blij mee, anderen niet.
pi_8812597
als je dinsdag maar weer nuchter genoeg bent om angel te volgen
  zondag 2 maart 2003 @ 16:03:57 #115
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8814130
Is iemand dit al opgevallen trouwens? Stond in een beschrijving van "Calvary" (een al uitgezonden ep dus ja):

The funny eyed glow that Cordelia takes on is the same as Principle Wood has near the end of Buffy 7x16 when he is controlled by the seal - are they both being controlled by the first?

Ik ben toch niet de enige die het dacht

Oh, en als je zo'n moeite hebt met het lezen van dit topic dan kom je toch niet? Het hoeft niet ofzo. Ga dan ergens anders zeuren en laat ons hier lekker over Buffy en Angel kletsen, zeg. Sheesh.

pi_8814250
quote:
Op zondag 2 maart 2003 16:03 schreef Witchfynder het volgende:
Is iemand dit al opgevallen trouwens? Stond in een beschrijving van "Calvary" (een al uitgezonden ep dus ja):

The funny eyed glow that Cordelia takes on is the same as Principle Wood has near the end of Buffy 7x16 when he is controlled by the seal - are they both being controlled by the first?

Ik ben toch niet de enige die het dacht

Oh, en als je zo'n moeite hebt met het lezen van dit topic dan kom je toch niet? Het hoeft niet ofzo. Ga dan ergens anders zeuren en laat ons hier lekker over Buffy en Angel kletsen, zeg. Sheesh.

Kijk, dit zijn leuke dingen om te weten En het is al op tv geweest, dus geen gezeur om spoilers!! Yeehaaaw!

En om er even verder op in te gaan, van Wood was het inderdaad de seal van the Hellmouth die hem bezat, maar bij Cordy is het volgens mij gewoon stukje van "PTB", dat glowy stuff gedoe. Ik weet het niet, maar zou kunnen?

zondag 2 maart 2003 @ 16:15:58 #117
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8814357
quote:
Op zondag 2 maart 2003 16:10 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Kijk, dit zijn leuke dingen om te weten En het is al op tv geweest, dus geen gezeur om spoilers!! Yeehaaaw!

En om er even verder op in te gaan, van Wood was het inderdaad de seal van the Hellmouth die hem bezat, maar bij Cordy is het volgens mij gewoon stukje van "PTB", dat glowy stuff gedoe. Ik weet het niet, maar zou kunnen?

Het lijkt er idd wel op dat ze de series weer aan elkaar aan het naaien zijn, misschien als overgang naar het feit dat Angel volgend seizoen alleen is?
pi_8815320
quote:
Op zondag 2 maart 2003 16:15 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Het lijkt er idd wel op dat ze de series weer aan elkaar aan het naaien zijn, misschien als overgang naar het feit dat Angel volgend seizoen alleen is?

Daar lijkt het wel op ja. The Beast heeft dus een opdrachtgever, dat zou heel goed The First kunnen zijn. En ik had ook gelezen dat ze een paar afleveringen geleden in bij Buffy op tv iets wilden laten zien wat in Los Angeles gebeurde. Dat zou niet door zijn gegaan omdat de uitzendschema's niet helemaal gelijk liepen.

En het zou inderdaad wel eens iets te maken kunnen hebben met een overstap van personages uit Buffy naar Angel. Daar was ook ooit sprake van, maar aangezien ik zoveel mogelijk Buffy/Angelnieuws ontwijk, ben ik niet echt meer op de hoogte.

pi_8819069
quote:
Op zondag 2 maart 2003 16:03 schreef Witchfynder het volgende:

Tja in een vorig topic stond zonder spoilertags dat Angelus terug zou komen.. zou niet leuk zijn als dat weer gebeurd. En omdat zoals lister zegt mensen hun mening over de wel uitgezonden eps ook tussen spoiler tags zetten terwijl dat onnodig is is het nog meer risico wanneer mensen hier spoilers neer gaan zetten.. De seizoenen zijn maar 1 keer nieuw.. en daar wil ik van genieten.

Het is gewoon zo simpel: gewoon geen spoilers plaatsen.. KLAAR

en wie DAAR niet mee kan leven.. DIE dondert maar lekker op.

pi_8819835
Trouwens.. ff iets grappigs:

Herinneren jullie het kaasmannetje uit 4x22 restless met die dromen?

Die zit ook weer in de dromen van jonathan en andrew echt heeeeel snel.. is een flash van minder dan halve sec maar als je goedkijkt zie je vaag een mannetje... dus als je ff frame bij frame kijkt zie je het goed.. hmz ik upload wel ff een screenshotje straks

sorry voor slechte kwalitiet maar vanwege gebrek aan ruimte op hd download ik geen svcds meer

pi_8820794
Wat ik trouwens heel raar vond aan de vorige angel ep (calvary) is dat Angelus zei "this time: YOU stay down'

beetje rare zin omdat ie daarvoor ookal 'stay down' zei toen die cordelia knockout knalde in die kooi.

vooral door de woorden 'this time' en de nadruk op 'you' maakt het raar.

owja cordelia had niet hetzelfde als Wood.. want ten eerste ging het bij Wood over zodra die weg was van de seal.. ten tweede was ie alleen anders zolang zn ogen ook anders waren en cordelias ogen waren normaal toen ze lilah stak

maandag 3 maart 2003 @ 08:51:32 #122
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8828201
quote:
Op zondag 2 maart 2003 21:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat ik trouwens heel raar vond aan de vorige angel ep (calvary) is dat Angelus zei "this time: YOU stay down'

beetje rare zin omdat ie daarvoor ookal 'stay down' zei toen die cordelia knockout knalde in die kooi.

vooral door de woorden 'this time' en de nadruk op 'you' maakt het raar.

owja cordelia had niet hetzelfde als Wood.. want ten eerste ging het bij Wood over zodra die weg was van de seal.. ten tweede was ie alleen anders zolang zn ogen ook anders waren en cordelias ogen waren normaal toen ze lilah stak

Het kan ook betekenen dat hij wil zeggen dat ze deze keer moet blijven liggen itt de vorige keer, toen ze dat niet deed. Dat, of Angelus heeft iets door, maar dat betwijfel ik. Zo ondubbelzinnig is die zin niet.

Cordelia's ogen waren niet de hele tijd normaal, toch? Ik kan me een Cordy herinneren met aparte ogen. Wist nog dat ik daar nog van schrok ff (zoals in: niet verwacht ). Ik ben toch niet helemaal maf? En deze mensen zullen het ook vast niet uit hun duim hebben gezogen.

pi_8828426
quote:
Op maandag 3 maart 2003 08:51 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Het kan ook betekenen dat hij wil zeggen dat ze deze keer moet blijven liggen itt de vorige keer, toen ze dat niet deed. Dat, of Angelus heeft iets door, maar dat betwijfel ik. Zo ondubbelzinnig is die zin niet.

Cordelia's ogen waren niet de hele tijd normaal, toch? Ik kan me een Cordy herinneren met aparte ogen. Wist nog dat ik daar nog van schrok ff (zoals in: niet verwacht ). Ik ben toch niet helemaal maf? En deze mensen zullen het ook vast niet uit hun duim hebben gezogen.

cordelia krijgt alleen ff witte ogen als ze die visioen krijgt met hoe ze angels ziel kan terugkrijgen
  maandag 3 maart 2003 @ 10:39:22 #124
16715 Mylene
*schatje*
pi_8829347
quote:
Buffy stopt
Aan de populaire reeks Buffy the Vampire Slayer komt na zeven jaar abrupt een einde.Afegelopen zaterdag kregen de acteurs na weken onduidelijkheid eindelijk te horen dat de serie definitief stopt.Het was al enige tijd onrustig op de set van Buffy sinds hoofdrolspeelster Sarah Michelle Gellar te kennen ga dat ze geen zin meer had in nog een nieuw seizoen.De actrice is toe aan een nieuwe uitdaging.Zowel schrijvers als de producent hebben nog getracht een oplossing te vinden maar kwamen er uiteindelijk niet uit.Voor de Nederlandse fan zal de klap minder hard aan komen: NET5 heeft nog een compleet seizoen Buffy op de rol staan.
(bron: Telegraaf)
  maandag 3 maart 2003 @ 17:02:08 #125
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8837696
quote:
Op maandag 3 maart 2003 09:25 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

cordelia krijgt alleen ff witte ogen als ze die visioen krijgt met hoe ze angels ziel kan terugkrijgen

En dat heeft ze nog nooit eerder gehad, dus we weet wat het betekent. Kwam TF toen in haar? Is haar kracht nu Deluxe sinds ze terug op Aarde is? Het kan zoveel zijn! De link tussen dat en de ogen in Buffy is echt niet vergezocht lijkt me. Bekijk het uit TV-technische hoek.
  maandag 3 maart 2003 @ 17:03:30 #126
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8837730
quote:
Op maandag 3 maart 2003 10:39 schreef schatje het volgende:

[..]

(bron: Telegraaf)

Ja nu weten we het &@$%)^#@#&$ wel!!!! *gromt* *schuimbekt*

hehe

maandag 3 maart 2003 @ 19:52:30 #127
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8840720
Weet iemand trouwens een slimme, snelle manier om XviDs af te spelen? Al die 10 pagina's tellende handleidingen over compileren enzo....
pi_8844583
quote:
Op maandag 3 maart 2003 19:52 schreef Witchfynder het volgende:
Weet iemand trouwens een slimme, snelle manier om XviDs af te spelen? Al die 10 pagina's tellende handleidingen over compileren enzo....
Wat ik meestal doe als ik ze wil afspelen, is dubbelklikken op de bestandsnaam. Dat scheelt een boel compileren enzo.

Kijk eens op www.xvid.org of google even naar ffdshow, die geeft ook video's met xvid-codec weer

pi_8846339
Ik heb nog een schema van de kijkcijfers van Buffy de afgelopen seasons, en ik kreeg er bijna een hard verzakking van Yep, ik vind zelf ook dat de laatste seasons het 3e season niet halen, maar dit is wel wat overdreven imo

Heb hem uit de Entertainment Weekly geript...

dinsdag 4 maart 2003 @ 00:47:40 #130
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_8848029
quote:
Op maandag 3 maart 2003 23:39 schreef Neejoh het volgende:
Ik heb nog een schema van de kijkcijfers van Buffy de afgelopen seasons, en ik kreeg er bijna een hard verzakking van Yep, ik vind zelf ook dat de laatste seasons het 3e season niet halen, maar dit is wel wat overdreven imo
Beetje vertekend beeld hoor, het lijkt dat de helft af is gehaakt, maar in feite is het niet nog geen 21% die is afgehaakt.
pi_8853008
quote:
Op maandag 3 maart 2003 19:52 schreef Witchfynder het volgende:
gewoon ff xvid codec zoeken op google

hier dus

Aah, ik snap nu wat je probleem is. Xvid.org levert hun codec alleen in source code formaat, en die moet je dus nog compileren. Gelukkig zijn er dus ook sites die er vast een binary van maken.

pi_8855857
quote:
Op maandag 3 maart 2003 23:39 schreef Neejoh het volgende:

[afbeelding]
Heb hem uit de Entertainment Weekly geript...

en toevallig heb ik juist van s3 het allerminst gezien op tv.. die heb ik later allemaal ingehaald..

maar dat kwam door dat kuttijdstip van net5

welk jaar was dat eigenlijk dat net5 begon met savonds rond half 7 met s1 begon?

BTW.. op shops enzo wordt veel met buffy en angel gepromote.. en op prijsvergelijksite wordt meestal het meest gezocht op buffy en angel

dus ik denk dat de dvds echt heeeel goed verkopen en omdat ze nogal duur zijn krijgen ze denk ik toch wel genoeg geld in het laadje ondanks minder kijkers.

heb je trouwens ook toevallig kijkcijfers van angel??

dinsdag 4 maart 2003 @ 13:03:39 #133
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8855999
quote:
Op maandag 3 maart 2003 22:30 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Wat ik meestal doe als ik ze wil afspelen, is dubbelklikken op de bestandsnaam. Dat scheelt een boel compileren enzo.

Kijk eens op www.xvid.org of google even naar ffdshow, die geeft ook video's met xvid-codec weer

Grapjurk Ik had al eens een XviD-codec geïnstalleerd voor een Buffy-ep, maar nu heb ik een Andromeda-ep en die werkt niet. Toen heb ik ffshow gedownload, maar nog steeds niks. Schijnt dat het niet zou werken als je het Nimo pack hebt.

XviD is wel er nutteloos met deze werkwijze.

pi_8860560
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 00:47 schreef Melluh het volgende:

[..]

Beetje vertekend beeld hoor, het lijkt dat de helft af is gehaakt, maar in feite is het niet nog geen 21% die is afgehaakt.

Precies. En bovendien zijn de kijkcijfers redelijk stabiel. En wat Melluh zegt, het is maar iets afgenomen, het scheelt net een miljoen mensen.

Hertog_Martin: die herhalingen van Net5 vroeg in de avond waren van januari tot mei vorig jaar.

pi_8863677
Goddamn @ nieuwe angel

Beneden op tv gekeken en gleuid via setje en het was verder godse stil in huis dus heb heeel lekker in spanning zitten kijken

zweet stond beetje op mn benen

Erg goede aflevering weer met lekker geknok ook.

Angel is stukken beter dan Buffy

dinsdag 4 maart 2003 @ 17:31:35 #136
14664 Capetown
strapping
pi_8863848
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:24 schreef Hertog_Martin het volgende:

Angel is stukken beter dan Buffy

Never was and never will be. Spijt me voor je
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_8864274
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:31 schreef Capetown het volgende:

[..]

Never was and never will be. Spijt me voor je

jouw mening.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 19:54:38 #138
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8866853
Ik ben het voorlopig iig met Hertog_Martin eens. Snel die Angel maar halen
pi_8866964
Als ik geheel objectief zou zijn, vind ik Angel denk ik beter dan Buffy. Maar ja, Buffy was er toch eerder, is net iets grappiger en ik vind Buffy zelf net iets aangenamer om naar te kijken dan Angel (net als de meeste heteromannen denk ik ).

Maar ik kijk beide series met bijzonder veel plezier en gelukkig ben ik niet verplicht om een keuze te maken tussen beide series.

dinsdag 4 maart 2003 @ 19:59:47 #140
2281 Squatt
*slaapt waarschijnlijk*
pi_8866989
Nieuwe Angel is inderdaad weer cool.

Leuk om Faith weer te zien, stapt binnen bij Angel Investigations en begint meteen orders uit te delen! 'Just like riding a biker' was ook grappig.

Trouwens. het mes wat die gevangene gebruikte toen ze Faith probeerde te vermoorden leek verdacht veel op zo'n mes dat de oog-loze ventjes gebruiken om slayers af te maken. Misschien dat Buffy en Angel toch weer wat verwoven verhaallijnen krijgen?

Alcohol and calculus don't mix - PLEASE don't drink and derive.
pi_8867717
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 19:59 schreef Squatt het volgende:
Misschien dat Buffy en Angel toch weer wat verwoven verhaallijnen krijgen?
eh geen misschien, dat is gewoon zo.

Wat denk je van Lilah bij Wesley? dat is natuurlijk The First.

Cordelia is niet The First want ze sloeg The Beast

eigenlijk wel grappig om te bedenken dat we faith, cordelia, angel, wesley etc ook allemaal TEGELIJKTIJDIG in buffy hebben gezien.. toen was het dus eigenlijk btvs + ats in 1

daarom was seizoen 3 misschien ook wel zo goed

Maar angel heeft nu gewoon beter verhaal, alles klopt meer, meer aktie en spanning, betere opbouw etc..

dinsdag 4 maart 2003 @ 21:14:55 #142
2281 Squatt
*slaapt waarschijnlijk*
pi_8869077
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 20:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat denk je van Lilah bij Wesley? dat is natuurlijk The First.
Dacht dat eigenlijk meer in zijn eigen hoofd zat, en (aan de kijker) duidelijk moest maken waarom hij Angel terug wil brengen ipv Angelus tot stof doen vergaan.
quote:
Maar angel heeft nu gewoon beter verhaal, alles klopt meer, meer aktie en spanning, betere opbouw etc..
Toch mis ik bij Angel af en toe de wat lichtere afleveringen, zoals bijvoorbeeld 'the first date' bij Buffy.

Ben benieuwd hoe dat met die baby van Cordelia af gaat lopen. Toen ik dat zag had ik wel iets van "kom op! niet weer een baby!". Lijkt wel zo'n standaard amerikaanse serie, waar als de verhaallijnen op zijn er gewoon een baby komt!

Maar goed, misschien is Cordelia alleen maar bezig om Connor gek te maken. Ik weet ook niet meer wie je nog kan vertrouwen

Alcohol and calculus don't mix - PLEASE don't drink and derive.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 23:06:58 #143
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_8872392
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
als je dinsdag maar weer nuchter genoeg bent om angel te volgen
tijd voor angel!!!!
  dinsdag 4 maart 2003 @ 23:52:31 #144
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
  woensdag 5 maart 2003 @ 10:30:51 #145
32686 G1Ace
pi_8878705
Charisma Carpenter is in het echt ook zwanger, dus ze moesten haar zwanger maken in haar rol als cordy
August 1998- March 2018
  woensdag 5 maart 2003 @ 14:45:18 #146
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8886083
Vanochtend had ik hem al, maar moest al weg. Heel misschien vanavond. Of anders morgen bij het ontbijt. *kijkt al uit*
pi_8886350
ga hem onmiddelijk downen. kan niet wachten tot ik hem heb. Angel is idd beter dan Buffy op dit moment!! Vind btvs een beetje een soap worden de laatste tijd!
pi_8894283
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:45 schreef Witchfynder het volgende:
Vanochtend had ik hem al, maar moest al weg. Heel misschien vanavond. Of anders morgen bij het ontbijt. *kijkt al uit*
en dan betreed je dit topic?

trouwens lijkt er dus op dat de meesten Angel beter vinden dan Buffy. is maar goed ook eigenlijk, want Angel gaat wel door

quote:
Op woensdag 5 maart 2003 10:30 schreef G1Ace het volgende:
Charisma Carpenter is in het echt ook zwanger, dus ze moesten haar zwanger maken in haar rol als cordy
+1 inzichtvol was ik ff vergeten.
  woensdag 5 maart 2003 @ 22:12:05 #149
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8897282
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 20:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
en dan betreed je dit topic?
Ja. Denk je dat ik mijn plezier door jullie laat vergallen? Kom zeg
  donderdag 6 maart 2003 @ 09:36:10 #150
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8904024
Conner's in loooohooove, Conner's in loooohooove!

Conner and Faithy killing in a spree, s-l-a-y-i-n-g!

Die Lilah-stukjes waren een beetje irri. Na die ene Buffy-ep hoef ik zoiets noooooit meer te zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchfynder op 06-03-2003 09:41]

pi_8909931
Mooie aflevering zeg leuk om Faith weer terug te zien en dat einde Ik denk dat ik nu Angel toch echt een stuk beter begin te vinden dan Buffy
pi_8912599
je bent al de 5de die dat vindt

mooi toch want angel gaat als het goed is nog wel ff door

donderdag 6 maart 2003 @ 20:36:42 #153
32686 G1Ace
pi_8919150
vd, it just keeps getting better and better
August 1998- March 2018
  vrijdag 7 maart 2003 @ 01:05:53 #154
14664 Capetown
strapping
pi_8925354
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 21:14 schreef Squatt het volgende:

[..]

Dacht dat eigenlijk meer in zijn eigen hoofd zat, en (aan de kijker) duidelijk moest maken waarom hij Angel terug wil brengen ipv Angelus tot stof doen vergaan.
[..]

Ja en zijn manier om afscheid te nemen van iemand die hij zowel haatte als toch stiekem wel liefhad. En om zich te verenigen met het slechte in zichzelf. Niks met 'the first' te maken. Duidelijk.
quote:
Toch mis ik bij Angel af en toe de wat lichtere afleveringen, zoals bijvoorbeeld 'the first date' bij Buffy.
Het is allebei veel te leuk. Vind dat Buffy alleen een VEEL leukere supportive cast heeft. Ik noem bijvoorbeeld Spike... Hoop dat er volgend seizoen een paar naar LA komen. Moet Angel natuurlijk niet gecancelled worden, he.
quote:
Ben benieuwd hoe dat met die baby van Cordelia af gaat lopen. Toen ik dat zag had ik wel iets van "kom op! niet weer een baby!". Lijkt wel zo'n standaard amerikaanse serie, waar als de verhaallijnen op zijn er gewoon een baby komt!

Maar goed, misschien is Cordelia alleen maar bezig om Connor gek te maken. Ik weet ook niet meer wie je nog kan vertrouwen

Charisma Carpenter is gewoon zwanger, je moet toch wat als je Tim Minear bent.

Deze aflevering had een heleboel stoere dingen. Angelus had weer de beste teksten en het "five by five" van wesley op de vraag van Faith of het goed met hem ging na de sprong uit het raam van de gevangenis was weergaloos.

Maar mensen, Buffy is toch echt het kindje van Joss Whedon hoor. Dat is de show waar hij het meeste van houdt, waar hij mee speelt en experimenteert (zie laatst weer Storyteller). Het is de show die gewoon met kop en schouder boven alle andere (op een paar uitzonderingen na) TV-programma's op dit moment uitsteekt. Het is X-files in zijn hoogtijdagen, het is...geniaal. Angel is echt heel gaaf, spannend en grappig, maar haalt het niet bij Buffy. Jammer jongens.

vrijdag 7 maart 2003 @ 08:40:32 #155
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8926684
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 01:05 schreef Capetown het volgende:
het "five by five" van wesley op de vraag van Faith of het goed met hem ging na de sprong uit het raam van de gevangenis was weergaloos.
Uhm, kun je die ff uitleggen? Ik heb vast iets gemist ergens.

Ik ben het trouwens met je eens dat Buffy een leukere supportive cast heeft. Fred is de laatste tijd niet zo comisch meer als eerst en Gunn is in weze gewoon saai. Er zijn teveel stoere mannen daar en te weinig "comic relief".

Het zou best kunnen btw dat er een paar naar LA komen, hoewel tijdelijk. Het is een truukje dat ze in Star Trek ook altijd gedaan hebben. Dus dat het grote verhaal in Buffy afgerond wordt en de proloog, dus wat er met Xander, Willow enz gebeurd, in het volgende seizoen van Angel afgehandeld wordt. Klinkt erg logisch en zeker interessant.

pi_8927295
Wow, in salvage zit echt 1 van de verrassendste plottwists ooit, laat goed zien hoe duivels angelus wel nie is, vond het echt een goeie ep .
  vrijdag 7 maart 2003 @ 10:57:14 #157
14664 Capetown
strapping
pi_8928934
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 08:40 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Uhm, kun je die ff uitleggen? Ik heb vast iets gemist ergens.

= typische Faith-uitspraak

Vond deze quote, is wel leuk

quote:
Willow: "Don't worry, we're sure to spot Faith first. She's like this cleavagy slutbomb walking around going" (mocking tone) "Ooh, check me out, I'm wicked cool, I'm five by five."
Tara: "Five by five? Five what by five what?"
Willow: "See, that's the thing. No one knows."
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:29:15 #158
32686 G1Ace
pi_8932763
toen nadat buffy en faith waren omgewisseld, vroeg riley hoe het met buffy ging
Good, just five by five
echt nostalgisch van wes
August 1998- March 2018
pi_8935647
Goeie plottwist met Angelus en The Beast. Maar het moest ook wel gebeuren, als EvilCordy echt nog zoveel sterker is dan The Beast konden ze hier niet te lang mee wachten.

Faith is terug, da's wel leuk. Ik vind elisa dushku niet zo'n hele goeie actrice, maar het character brengt tenminste wat meer leven in de brouwerij dan, zeg, Gunn.
Ik krijg het idee dat EvilCordy grote plannen heeft met Connor. Connor verzette zich wel tegen Faith, maar tegelijkertijd zag je een aantal keer een glimlach van respect en bewondering in z'n ogen als ze het heft in handen nam. Je zag aan Cordy dat ze hier niet zo blij mee was en ik denk dat haar onthulling dat ze zwanger van em is en de daaropvolgende kus een poging is om hem aan zich te binden, of in ieder geval te voorkomen dat Faith echt grip op em krijgt. Voor EvilCordy's plannen zal ze Connor terzijnertijd wel moeten kunnen beinvloeden en dat gaat beter als ie verliefd op haar is dan op op Faith.

Ik snap het wel, maar ben er verder niet zo kapot van, die pedofiele praktijken van die twee daar zit ik niet echt op te wachten...

Quote die ik gaaf vond:
Faith: "I hear you are a good fighter"
Gunn: "I hold my own"
Faith: "That's a shame..."

pi_8936873
quote:
Maar mensen, Buffy is toch echt het kindje van Joss Whedon hoor. Dat is de show waar hij het meeste van houdt, waar hij mee speelt en experimenteert (zie laatst weer Storyteller). Het is de show die gewoon met kop en schouder boven alle andere (op een paar uitzonderingen na) TV-programma's op dit moment uitsteekt. Het is X-files in zijn hoogtijdagen, het is...geniaal. Angel is echt heel gaaf, spannend en grappig, maar haalt het niet bij Buffy. Jammer jongens.
Daar noem je inderdaad wel een paar goede punten. Buffy is inderdaar origineler. Maar ik kijk toch meer uit naar nieuwe afleveringen van Angel, alhoewel dat ook deels ligt aan het feit dat de story arc nog belangrijker is dan in Buffy. In Angel gaan alle afleveringen over die arc, in Buffy zitten er nog afleveringen als Him en Storyteller tussen.

Nieuwe aflevering van Angel was trouwens weer spannend. Dat Cordelia die baas was had ik even niet zien aankomen, maar was natuurlijk wel te verwachten eigenlijk. Ik heb me alleen lichtelijk zitten ergeren tijdens het gesprekje tussen The Beast en Cordelia. Mijn god, wat was dat slecht geacteerd. Ik geloof dat Charisma Carpenter niet de persoon is om dat soort 'evil' rollen neer te zetten.
Terugkomst van Faith was ook langverwacht. Dat wordt nog wat met Connor, die geloof ik Faith wel leuk vindt. En hierboven dacht iemand dat de crossovers snel wel weer zouden beginnen, maar er zat in deze aflevering ook al een kleine. Angel(us) belde met Dawn om te vragen of Buffy thuis was. Nou was Dawn wel niet te horen, maar goed, ik vind het een crossover.

En ook wel leuk is het feit dat er de komende 10 weken alleen maar nieuwe afleveringen zijn.

pi_8937198
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:05 schreef SuperSiem het volgende:
En ook wel leuk is het feit dat er de komende 10 weken alleen maar nieuwe afleveringen zijn.
er zijn nog maar 22-13=9 afleveringen

pi_8937301
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:17 schreef RickN het volgende:

[..]

er zijn nog maar 22-13=9 afleveringen

So? Nieuwe aflevering is pas volgende week.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 17:13:07 #163
32686 G1Ace
pi_8938541
Wat me brengt op het volgende punt
Angel kent dawn niet
Angelus bestond er niet toen dawn was gevormt, en hij zou niet kunnen weten ( op zelfde manier dat angel niet wist van the beast) dat dawn bestond

O ja, even wat rare gedachtes (geen idee of het spoilers zijn, of waarheid, of wat dan ook)
Cordy die the beast zoent
Is het mogelijk dat door haar onthulling als the master, en dat ze zwanger is, dat ze doet alsof het de kind is van connor, terwijl het van the beast is?
Zulk misbruik van minions zag je bij spike en harmony, waar harmony de minion van spike was toen

August 1998- March 2018
pi_8938654
Angel was bij buffy langs geweest toen joyce overleed, dat ie dawn kent is dus logisch en angelus weet wat angel weet en kent dawn dus ook. Van the beast is alle kennis gewist in de dimensie van angel, dat dawn bestaat mag iedereen gewoon weten
pi_8942221
quote:

[..]

Ja en zijn manier om afscheid te nemen van iemand die hij zowel haatte als toch stiekem wel liefhad. En om zich te verenigen met het slechte in zichzelf. Niks met 'the first' te maken. Duidelijk.
[..]

Het is allebei veel te leuk. Vind dat Buffy alleen een VEEL leukere supportive cast heeft. Ik noem bijvoorbeeld Spike... Hoop dat er volgend seizoen een paar naar LA komen. Moet Angel natuurlijk niet gecancelled worden, he.
[..]

Charisma Carpenter is gewoon zwanger, je moet toch wat als je Tim Minear bent.

Deze aflevering had een heleboel stoere dingen. Angelus had weer de beste teksten en het "five by five" van wesley op de vraag van Faith of het goed met hem ging na de sprong uit het raam van de gevangenis was weergaloos.

met dat 'jammer voor je' en 'jammer jongens' doe je echt net alsof jij alles beter weet en dat wat jij denkt feit is.

als je dat 'jammer jongens' vervangt met 'dat is mijn mening erover' oid dan wil ik er nog wel serieus op ingaan.

pi_8942341
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 16:05 schreef SuperSiem het volgende:

Angel(us) belde met Dawn om te vragen of Buffy thuis was. Nou was Dawn wel niet te horen, maar goed, ik vind het een crossover.

maja zon crossover zat ook in angel 1x22 waarin cordelia zogenaamd met willow zit te bellen over hoe ze iets moet decoderen ofzo
pi_8947073
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 20:11 schreef Hertog_Martin het volgende:

met dat 'jammer voor je' en 'jammer jongens' doe je echt net alsof jij alles beter weet en dat wat jij denkt feit is.

Tja, ik dacht ik volg jouw trend in verband met de morele superioriteit die je jezelf in dit topic vrijwel constant toeeigent. Maar goed, ga er dan maar niet serieus op in. ik slaap er niet minder om.
pi_8947476
ik ook niet dus das mooi dan toch?
pi_8948848
Geen zin om nu alles door te gaan lezen, maar ik heb nunet s04e15 gekeken van Angel

Ik heb hem helaas nu pas kunnen zien door persoonlijke omstandigheden (oom heeft kanker, heeft nog 4week te leven...), en daarnaast heb ik de ep 3x moeten downloaden door HDD crash
Lekkere ***week dit

Maar deze aflevering van Angel maakt het al een stukje beter. Wat een onwijs gave aflevering! Faith, I love ya

zaterdag 8 maart 2003 @ 08:10:38 #170
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8949973
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 01:58 schreef Neejoh het volgende:
Ik heb hem helaas nu pas kunnen zien door persoonlijke omstandigheden (oom heeft kanker, heeft nog 4week te leven...), en daarnaast heb ik de ep 3x moeten downloaden door HDD crash
Lekkere ***week dit
Oei, zit niet mee knul. Veel sterkte!
Gelukkig helpen Angel en Buffy je een beetje.
  zaterdag 8 maart 2003 @ 08:11:24 #171
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8949974
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 00:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
ik ook niet dus das mooi dan toch?
Hey, Martin, weleens van interpunctie gehoord trouwens?
pi_8951220
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 08:11 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

bemoeial
pi_8951245
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 08:11 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

niet zeuren er staat een vraagteken aan het eind van de zin dus dan is het allemaal wel begrijpelijk vind ik

zaterdag 8 maart 2003 @ 12:27:38 #174
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8951761
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 11:52 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

niet zeuren er staat een vraagteken aan het eind van de zin dus dan is het allemaal wel begrijpelijk vind ik

En, wie is de beste interior designer, Buffy of Angel?

pi_8953476
Witchfynder: Thnx man. Hopen op het beste hè.

Wat ik zooo'n mooi stuk vond uit Angel, was de opmerken van Wesley toen ze uit het raam van de gevangenis sprongen: "Five by five..."

En ik vind Faith zo onwijs gaaf he Voor mij is ze weer een echte slayer. Plan maken, niet zeuren maar aanvallen! That's the spirit!
En van mij mag Angelus blijven Hij is in zoveel vlakken beter dan Angel. Heerlijk hoe hij "the beast" uitdaagde "The rumors are true, Angel left, and I'm back " Stoer

En dat verhaal over "the first"... Toen ik dat van Lyla zag, dacht ik dat Buffy en Angel naar elkaar toe gingen schrijven, of dit met opzet was of niet, goed gedaan!

En dat van Cordy, tjaa.... Vond Cordy dit seizoen al een stuk minder dan in seizoen 3, en weet niet of ik deze wending in het verhaal wel leuk vind.

En, en .. en... Nee, genoeg ennetjes in het verhaal

pi_8953812
Cordy erger ik me ook aan.. maja
pi_8953897
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 14:12 schreef Neejoh het volgende:
Wat ik zooo'n mooi stuk vond uit Angel, was de opmerken van Wesley toen ze uit het raam van de gevangenis sprongen: "Five by five..."

En ik vind Faith zo onwijs gaaf he Voor mij is ze weer een echte slayer. Plan maken, niet zeuren maar aanvallen! That's the spirit!

Inderdaad ongeveer de Buffy zoals uit de eerste drie seizoenen, alleen dan nog drie graadjes erger. Huppa, gewoon de beuk erin! Leuk om naar te kijken, of het verstandig is, is wat anders.

En over dat "Five by five" van Wesley: Heeft Wesley haar dat wel eens horen zeggen dan?

pi_8955572
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 14:31 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Inderdaad ongeveer de Buffy zoals uit de eerste drie seizoenen, alleen dan nog drie graadjes erger. Huppa, gewoon de beuk erin! Leuk om naar te kijken, of het verstandig is, is wat anders.

En over dat "Five by five" van Wesley: Heeft Wesley haar dat wel eens horen zeggen dan?

Wesley was de Watcher van Faith in Buffy, en daar was dat ongeveer het enigste zinnetje van uit Faith kwam. En later heeft ze hem in season1 van Angel gemarteld waar 't ook voorbij kwam.
pi_8956527
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 15:48 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Wesley was de Watcher van Faith in Buffy, en daar was dat ongeveer het enigste zinnetje van uit Faith kwam. En later heeft ze hem in season1 van Angel gemarteld waar 't ook voorbij kwam.

Ik heb een maand geleden heel seizoen 3 zitten kijken, maar ik kon me niet herinneren dat Faith 'five by five' had gezegd in het bijzijn van Wesley. Die afleveringen uit Angel seizoen 1 heb ik bijna een jaar geleden gezien, dus daar kan ik het me al helemaal niet meer van herinneren.

En eigenlijk zit ik gewoon te zeuren, want Wesley kan natuurlijk ook gewoon van iemand anders hebben gehoord dat Faith vrij vaak 'five by five' zegt.

zaterdag 8 maart 2003 @ 17:03:46 #180
32686 G1Ace
pi_8956856
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 16:47 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Ik heb een maand geleden heel seizoen 3 zitten kijken, maar ik kon me niet herinneren dat Faith 'five by five' had gezegd in het bijzijn van Wesley. Die afleveringen uit Angel seizoen 1 heb ik bijna een jaar geleden gezien, dus daar kan ik het me al helemaal niet meer van herinneren.

En eigenlijk zit ik gewoon te zeuren, want Wesley kan natuurlijk ook gewoon van iemand anders hebben gehoord dat Faith vrij vaak 'five by five' zegt.

het blijft natuurlijk een leuke touch
August 1998- March 2018
pi_8957329
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 17:03 schreef G1Ace het volgende:

[..]

het blijft natuurlijk een leuke touch

Indeed Die kleine verwijzingen naar het verleden vind ik altijd onwijs leuk

btw heb ik dit plaatje ook ff uit de Entertainment Weekly (het beruchte SMG interview waar ze zegt te kappen), waar ook het kijkcijfer grafiekje kwam.
Vind het nu wel erg toepasselijk En gewoon mooi foto.

zaterdag 8 maart 2003 @ 18:35:45 #182
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8959085
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 17:23 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Indeed Die kleine verwijzingen naar het verleden vind ik altijd onwijs leuk

btw heb ik dit plaatje ook ff uit de Entertainment Weekly (het beruchte SMG interview waar ze zegt te kappen), waar ook het kijkcijfer grafiekje kwam.
Vind het nu wel erg toepasselijk En gewoon mooi foto.
[afbeelding]

Yaay
pi_8959450
trouwens als je van die afleveringen in hele goede kwlaiteit kijkt kan je zien dat david boreanaz vroeger idd veel puisten heeft gehad.. allemaal van die putjes

en eliza dushku is lekker en geil maar kijkt wel altijd beetje moeilijk

pi_8960538
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 18:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
trouwens als je van die afleveringen in hele goede kwlaiteit kijkt kan je zien dat david boreanaz vroeger idd veel puisten heeft gehad.. allemaal van die putjes

en eliza dushku is lekker en geil maar kijkt wel altijd beetje moeilijk

Tss Ik durf er 100¤ op te wedden dat jij er best uit zou willen zien als Boreanez, en een vriending zou willen hebben als Dushku
pi_8961421
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 19:31 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Tss Ik durf er 100¤ op te wedden dat jij er best uit zou willen zien als Boreanez, en een vriending zou willen hebben als Dushku

eh.. zeg ik wat negatiefs dan?
hij zei dat zelf een keer in een interview.. en bedoelde alleen maar dat je dat nu goed kon zien.

tuurlijk zou ik er wle uit willen zien als BoreanAz en al helemaal een vriendin hebben als Dushku

zaterdag 8 maart 2003 @ 21:33:34 #186
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8963720
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 19:31 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Als ik zijn figuur had en zijn garderobe was ik al blij.
  zondag 9 maart 2003 @ 00:25:13 #187
32686 G1Ace
pi_8969051
ik wil alleen zijn leren jas
August 1998- March 2018
pi_8982250
Iemand al eens een kijkje genomen bij www.spoofpark.com ?
Echt leuke cartoons daaro

pi_8984255
quote:
Op zondag 9 maart 2003 16:33 schreef FilmFanaat het volgende:
Iemand al eens een kijkje genomen bij www.spoofpark.com ?
Echt leuke cartoons daaro

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dat laatste plaatje heb ik een hele tijd als wallpaper gehad.
pi_9049060
Oeh spannend hoor die nieuwe Angel, maar voor ik verder ga misschien eerst even een
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SPOILER waarschuwing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Leuke aflevering, op het Connor/Cordelia en Fred/Gunn gedeelte na. Zonder dat was het een topaflevering geweest. Interactie tussen Angelus/Faith en Wes is echt schitterend en ik zou het jammer vinden als Angelus van Faith echt een vampiertje maakt. Maar dat zal wel niet. Connor een demon? Duh, zoontje van 2 vampiers. En dat 'made in China', hehe Angelus is hilarisch!
-
-
-
-
-
-
-
pi_9052222
De volgende Buffy is toch pas over twee weken he?
  woensdag 12 maart 2003 @ 08:17:58 #192
9981 Melluh
Eggcellent!
pi_9054595
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 00:09 schreef HiZ het volgende:
De volgende Buffy is toch pas over twee weken he?
1 week. 18 maart.
Staat ook in de openingspost "18-03-2003 7x17 "Lies My Parents Told Me" alias "Mothers And Sons""
  woensdag 12 maart 2003 @ 10:48:26 #193
32686 G1Ace
pi_9057142
kan niet wachten
August 1998- March 2018
  woensdag 12 maart 2003 @ 10:57:03 #194
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9057395
t zal oud nieuws zijn enzovoorts, maar ik las net dat season 7 hier in nederland vanaf 9 april te zien is.... kijkzuh
put
your
clothes
on!
  woensdag 12 maart 2003 @ 11:34:03 #195
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_9058383
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 22:12 schreef Capetown het volgende:
Oeh spannend hoor die nieuwe Angel, maar voor ik verder ga misschien eerst even een

-
Leuke aflevering, op het Connor/Cordelia en Fred/Gunn gedeelte.

spoilers ff uit de quote gehaald.

-

je slaat idd de spijker op z'n kop. Was een erg leuk aflevering, maar ik vind dat cordelia/conner shit 2x niets.
pi_9059853
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 08:17 schreef Melluh het volgende:

[..]

1 week. 18 maart.
Staat ook in de openingspost "18-03-2003 7x17 "Lies My Parents Told Me" alias "Mothers And Sons""

Nee, pas echt over twee weken, 25 maart. En daarna pas weer een nieuwe aflevering op 22 april (!). Gelukkig is er nog Angel.
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:57 schreef Jerruh het volgende:
t zal oud nieuws zijn enzovoorts, maar ik las net dat season 7 hier in nederland vanaf 9 april te zien is.... kijkzuh
Bron?
pi_9068940
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:57 schreef Jerruh het volgende:
doet net5 best goed om eerlijk te zijn.
vroeger liepen series 3 jaar achter, nu word een seizoen dat in amerika nog moet eindigen al uitgezonden.
pi_9068978
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 11:34 schreef Ultrawuft het volgende:

[..]

je slaat idd de spijker op z'n kop. Was een erg leuk aflevering, maar ik vind dat cordelia/conner shit 2x niets.

idd, Cordelia hadden ze wat mij betreft beter de serie kunnen uitschrijven of iig voor de rest van dit seizoen

want dat cordelia gedoe verpest het een beetje imo, vooral omdat het dus al niet meer orgineel is want toen was het darla die ineens zwanger was van iets onbekends, is nu eigenlijk precies hetzelfde.. hopen maar dat de schrijvers er toch nog een onverwachte draai aan kunnen geven.

donderdag 13 maart 2003 @ 12:00:15 #199
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_9085881
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 18:01 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

idd, Cordelia hadden ze wat mij betreft beter de serie kunnen uitschrijven of iig voor de rest van dit seizoen

want dat cordelia gedoe verpest het een beetje imo, vooral omdat het dus al niet meer orgineel is want toen was het darla die ineens zwanger was van iets onbekends, is nu eigenlijk precies hetzelfde.. hopen maar dat de schrijvers er toch nog een onverwachte draai aan kunnen geven.

Ik denk dat ze er ook niet gelukkig mee waren. Vorig jaar wisten ze waarschijnlijk nog niet dat Charisma zwanger zou raken, zij misschien ook niet, dus ineens hebben ze een probleem. Dus wat te doen? Haar tijdelijk de serie uit schrijven of het in het verhaal doen? Haar laten verdwijnen hebben ze ook al gedaan, dus is het in weze een lose-lose scenario. Daarnaast hadden ze dat Angel-Cordelia-ding nog af te werken, dus is het vrij logisch dat ze voor de laatste optie gingen. Echter, je merkt wel dat het Cordy-Conner-ding nu wel erg uitgerekt wordt en daarom vervelend wordt. Ik denk dat de manier waarop ze deze zooi uit laten komen wel het talent van de schrijvers zal laten zien.
pi_9087708
Vanaf nu zetten ze het in het contract dat ze niet zwanger mogen raken

en dat is eigenlijk nog geeneens zo heel krom en waarschijnlijk staat dat al in heel veel contracten.

donderdag 13 maart 2003 @ 14:08:52 #201
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_9089535
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 13:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vanaf nu zetten ze het in het contract dat ze niet zwanger mogen raken

en dat is eigenlijk nog geeneens zo heel krom en waarschijnlijk staat dat al in heel veel contracten.

Zeker weten. Vraag me af of het ook in het contract staat van de "Buffy"-dames. Het is niet zo heel gek dat Allyson Hannigen (spelling?) over een tijdje een kindje wil.

Heb net de Angel-ep gezien. Was best een goede aflevering, met weer een flinke cliffhanger op het eind. Conner voor de spiegel, dat was best humor.

pi_9099455
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 14:08 schreef Witchfynder het volgende:
Allyson Hannigen (spelling?)
Kerel, haar naam staat elke aflevering in beeld: Alyson Hannigan.

Ik heb ook vanmiddag Angel zitten kijken. Aardige aflevering weer, met een boel leuke knokpartijen. Mooi stukje vond ik dat Cordy zoiets zei als "It's the baby saying...." en dat er dan een overgang was naar Angel die keihard "HELLOO?" schreeuwde. Ja ok, dat vind ik dan weer grappig. En die cliffhanger op het eind . Ik neem maar even aan dat ze van Faith geen vampier maken, maar toch...

vrijdag 14 maart 2003 @ 00:29:51 #203
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_9107532
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 19:46 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Kerel, haar naam staat elke aflevering in beeld: Alyson Hannigan.

Dan ga ik altijd iets anders doen. Kan geen intro meer zien.
pi_9113380
Gisternacht de ep gezien, en hij was gedeeltelijk top!

Als Cordy er uit was, vond ik het echt een topserie, maar dat gejank met conner ben ik echt zoooo zat zeg. En áls de serie geen 5e season gaat maken, stel ik dat aan als reden. Dit brengt het verhaal gewoon niet ten goede.

Maar de rest! Angelus is gewoon onwijs gaaf, en Faith niets minder. Echt top dat ze er weer even bij is.

Iemand de promo van volgende week al gezien?? OMFG!!!!! Net op het moment dat je denkt dat het niet mooier kan worden, zie je de promo (iets wat ik normaal nooit kijk, maar was te lui om DVDplayer uit te zetten )

pi_9116560
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 11:56 schreef Neejoh het volgende:
Als Cordy er uit was, vond ik het echt een topserie, maar dat gejank met conner ben ik echt zoooo zat zeg. En áls de serie geen 5e season gaat maken, stel ik dat aan als reden. Dit brengt het verhaal gewoon niet ten goede.
Ik begin de laatste tijd me ook lichtelijk te irriteren aan Cordelia (en Connor). Ik hoop echt dat dat snel is afgelopen.
quote:
Iemand de promo van volgende week al gezien?? OMFG!!!!! Net op het moment dat je denkt dat het niet mooier kan worden, zie je de promo (iets wat ik normaal nooit kijk, maar was te lui om DVDplayer uit te zetten )
Bij mij was het dus precies andersom. Normaal kijk ik het altijd, maar nu kon ik mezelf ertoe dwingen om hem uit te zetten. Ik word nu wel benieuwd.
  vrijdag 14 maart 2003 @ 14:56:05 #206
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9118062
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 12:29 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Nee, pas echt over twee weken, 25 maart. En daarna pas weer een nieuwe aflevering op 22 april (!). Gelukkig is er nog Angel.
[..]

Bron?

de veronicagids, waar een stukje stond over het feit dat na season 7 niks meer komt, en daar stond de datum bij van het begin van season 7 in nederland... ik neem momentele dit als betrouwbaar aan
put
your
clothes
on!
pi_9118299
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 14:56 schreef Jerruh het volgende:

[..]

de veronicagids, waar een stukje stond over het feit dat na season 7 niks meer komt, en daar stond de datum bij van het begin van season 7 in nederland... ik neem momentele dit als betrouwbaar aan

Is op zich wel betrouwbaar ja. Ik ben benieuwd.
pi_9119544
OMG ik kan echt niet wachten op de volgende ep Super, hoop dat ik het op kan houden tot de XSVCD dude
pi_9121066
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 15:54 schreef Neejoh het volgende:
OMG ik kan echt niet wachten op de volgende ep Super, hoop dat ik het op kan houden tot de XSVCD dude
Okee, ik heb de promo ook gezien. Ziet er wel goed uit. Nog maar minder dan een weekje. *zucht*
  zaterdag 15 maart 2003 @ 22:55:00 #210
32686 G1Ace
pi_9147039
heb angel gezien
best wel grappig, dat angelus op gegeven moment met zo'n bril zit te lezen alsof die geleerde is
en faith die de hele tijd die demon zijn hoofd slaat op de tafel
lijkt verdacht veel op een andere serie die we kennen
August 1998- March 2018
  maandag 17 maart 2003 @ 12:44:37 #211
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_9176857
Vandaag moet het weer zo ver zijn.

eindelijk tijd vooooooooooooooor buffy!!

iig volgens de openingspost.

pi_9179075
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:44 schreef Ultrawuft het volgende:
Vandaag moet het weer zo ver zijn.

eindelijk tijd vooooooooooooooor buffy!!

iig volgens de openingspost.

En een paar posts verder blijkt dat dus niet te kloppen. Dat wordt dus nog een weekje geduldig wachten.
  maandag 17 maart 2003 @ 14:22:41 #213
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_9179356
argh argh argh
loop ik dus al voor niets 2 uur lang ls in te rammen om te kijken of ie er al staat
  maandag 17 maart 2003 @ 17:43:03 #214
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_9184767
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:12 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

En een paar posts verder blijkt dat dus niet te kloppen. Dat wordt dus nog een weekje geduldig wachten.

Idd. Dit is wat er nu staat:
quote:
7-17 - 25 Mar 03 - Lies My Parents Told Me
7-18 - 22 Apr 03 - Dirty Girls
7-19 - 29 Apr 03 - Empty Spaces
7-20 - 6 May 03 - Unlock The Power
7-21 - 13 May 03 - Chosen (1)
7-22 - 20 May 03 - Chosen (2)
"Dirty Girls" sounds promising.
pi_9186746
quote:
Op maandag 17 maart 2003 17:43 schreef Witchfynder het volgende:
"Dirty Girls" sounds promising.
code:
139. 7-17 7ABB17 25-Mar-2003   Lies My Parents Told Me 
140. 7-18 7ABB18               Dirty Girls 
141. 7-19 7ABB19               Empty Places 
142. 7-20 7ABB20               Vanishing Point 
143. 7-21 7ABB21               End Of Days 
144. 7-22 7ABB22 20-May-2003   Chosen 

Ik heb net iets andere titels gevonden, alleen zonder uitzenddata, maar ik gok erop dat die van Witchfynder wel kloppen.

Gelukkig heet Dirty Girls nog hetzelfde, dat klinkt wel veelbelovend.

pi_9187481
March 18th Conversations With Dead People (R)
March 25th Lies My Parents Told Me
April 1st Sleeper (R)
April 8th Never Leave Me (R) verdorrie een herhaling op mijn verjaardag
April 15th Dirty Girls

Ik had ergens gelezen dat ep19 Empty Spaces en ep21 End of days zouden heten maar dat weet ik ook niet heel zeker
en helaas nog steeds niet naar die laatste ep van Angel kunnen kijken omdat ik het te druk heb

[Dit bericht is gewijzigd door -eline- op 17-03-2003 20:03]

pi_9195138
hmz seizoeneinde wordt niet in een 2uur marathon of whatever uitgezonden?
  Moderator dinsdag 18 maart 2003 @ 08:33:23 #218
42184 crew  DaMart
pi_9197336
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 14:56 schreef Jerruh het volgende:

[..]

9 April toch ?
  dinsdag 18 maart 2003 @ 16:25:30 #219
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_9208509
quote:
Op maandag 17 maart 2003 19:17 schreef SuperSiem het volgende:
Ik heb net iets andere titels gevonden, alleen zonder uitzenddata, maar ik gok erop dat die van Witchfynder wel kloppen.
Mijn bron is TVtome, dus ik denk dat ze wel kloppen. De titels veranderen constant. "Lies My Mother Told Me" heette eerst ook anders. Gewoon steeds kijken.

Die van Angel:

quote:
4-15 - 19 Mar 03 - Orpheus
4-16 - 26 Mar 03 - Players
4-17 - 2 Apr 03 - Inside Out
4-18 - 9 Apr 03 - Shiny Happy People
4-19 - 16 Apr 03 - Magic Bullet
4-20 - 23 Apr 03 - tbc
4-21 - 30 Apr 03 - tbc
4-22 - 7 May 03 - tbc
Zoals je ziet weten we daar nog minder van.
pi_9209118
Hmm, morgen waarschijnlijk geen Angel op WB, doordat de 48h voor Saddam er dan op zit, en ook WB het oh zo gezellige 'breaking news' wil uitzenden...

En er is ook nog geen wildfeed gekomen van Fox naar WB, dus ook een FTV release van de ep hoef je nog niet te verwachten. Mischien duid dit aan dat óf woensdag geen ep komt, óf dat de wildfeed niet op schema is en hij nog komt. *hoopt*

Thnx dudez at #buffy

pi_9211655
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 16:49 schreef Neejoh het volgende:
Hmm, morgen waarschijnlijk geen Angel op WB, doordat de 48h voor Saddam er dan op zit, en ook WB het oh zo gezellige 'breaking news' wil uitzenden...

En er is ook nog geen wildfeed gekomen van Fox naar WB, dus ook een FTV release van de ep hoef je nog niet te verwachten. Mischien duid dit aan dat óf woensdag geen ep komt, óf dat de wildfeed niet op schema is en hij nog komt. *hoopt*

Thnx dudez at #buffy

Ik heb even geprobeerd een positief punt te vinden om het een week zonder Angel te stellen en het is me zowaar gelukt (deels dan).

Als alle afleveringen één week opschuiven, valt de seizoensfinale niet in mijn eindexamenweek. Nadeel is dan weer dat ik dus in de week daarna als die finale wel komt op vakantie ben. Ik hoop dus dat er ergens een twee uur durende aflevering komt.

dinsdag 18 maart 2003 @ 18:41:47 #222
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9211758
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 18:37 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Ik heb even geprobeerd een positief punt te vinden om het een week zonder Angel te stellen en het is me zowaar gelukt (deels dan).

Als alle afleveringen één week opschuiven, valt de seizoensfinale niet in mijn eindexamenweek. Nadeel is dan weer dat ik dus in de week daarna als die finale wel komt op vakantie ben. Ik hoop dus dat er ergens een twee uur durende aflevering komt.

anders neem je het toch gewoon op?
en anders, als je lief vraagt, neem ik m op en stuur ik m door
put
your
clothes
on!
pi_9211805
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 18:41 schreef Jerruh het volgende:

[..]

anders neem je het toch gewoon op?
en anders, als je lief vraagt, neem ik m op en stuur ik m door

Mja, opnemen gaat ook zo lastig; we hebben het hier over de Amerikaanse uitzendingen.

Maar bedankt voor het aanbod.

dinsdag 18 maart 2003 @ 18:46:09 #224
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_9211869
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 18:43 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Mja, opnemen gaat ook zo lastig; we hebben het hier over de Amerikaanse uitzendingen.

Maar bedankt voor het aanbod.

mjwa it sucks...en anders wahcten tot ie hier in nederland verschijnt, zal nie lang duren
put
your
clothes
on!
pi_9212151
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 18:46 schreef Jerruh het volgende:

[..]

mjwa it sucks...en anders wahcten tot ie hier in nederland verschijnt, zal nie lang duren

Oh, ik kom er wel aan, da's geen probeem. Het enige wat ik te zeuren heb, is dat ik een week langer moet wachten, aangezien ik hem pas kan zien als ik terugben van vakantie.

Voor de duidelijkheid: het gaat hier dus om een luxe-probleem eerste klas van een extreem verwend kereltje

pi_9214506
Goed nieuws @ IRC!!
quote:
| 20:19 | <MasterOni> angel wildfeed begint over 12 minuten
Duss.. Toch een FTV (=illegaal ) release van Angel
pi_9214872
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 20:21 schreef Neejoh het volgende:
Goed nieuws @ IRC!!
[..]

Duss.. Toch een FTV (=illegaal ) release van Angel

Heel mooi! Ik hou usenet ff in de gaten.
  woensdag 19 maart 2003 @ 00:00:56 #228
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_9220812
Yay

Morgen downloaden.

pi_9223317
Angel was wel weer vet, alleen dat gedoe met cordelia verpest het nogsteeds. Voor het eerst gekeken met tv-out en kwaliteit was beter dan wanneer ik het als vcd zou branden

Als je m nog niet gezien hebt en toch zo eigenwijs bent om dit topic te gaan lezen.. ik ga ff wat verder op de ep in :

Willow was erg goed, was alleen ff bang dat zij doordat ze zoveel magie moest gaan gebruiken ook ineens weer evil zou worden, maar dat viel gelukkig mee.

En de makers hebben het Angelus/Angel verhaal weer verduidelijkt: nu weten we dus waarom die in 1996 ratten zat te eten. Vorig topic of nog een daarvoor had ik het hier al over. Dat het raar is dat Angel in die aflevering in Las Vegas liep te vertellen over alle beroemde mensen die die wel niet had ontmoet enzo.. terwijl die buffy aflevering waarin we angel zien ratten eten ons de indruk geeft dat ie al 100 jaar zo verloren is.. maar nu is dus verduidelijkt dat het iets was van de afgelopen 20 jaar.

Damn zeg nu klopt gewoon zon beetje alles bij Angel, bij buffy zitten er elke aflevering wel 10 fouten

Schrijvers zijn nu dus nogsteeds bezig met het verhaal van angelus/angel. begin en einde was er al een hele tijd maar nu wordt ertussenin steeds meer duidelijk.

Faith was wel leuk deze aflevering, ze keek niet zo moeilijk

pi_9229915
Over 10uurtjes ga ik hem kijken Heb er zin in!
pi_9233076
Ah goeie timing gistere avond naar de vorige aflevering van Angel gekeken en met een beetje geluk vandaag nog de nieuwe aflevering kijken
  woensdag 19 maart 2003 @ 16:24:09 #232
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_9234706
De nieuwe Angel was echt erg geweldig.

Leuk plot en ik kan gewoon niet meer wachten

woensdag 19 maart 2003 @ 20:24:10 #233
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_9241153
Morgenochtend weer iets lekkers bij het ontbijt.

En ik heb nog de nieuwe ep van Miracles liggen.

pi_9243873
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 05:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Damn zeg nu klopt gewoon zon beetje alles bij Angel, bij buffy zitten er elke aflevering wel 10 fouten
Jaja haal je stokpaardje maar weer van stal.
-
-
-
-
-
-
-
-
SPOILERS
-
-
-
-
-
-
-
Leuke aflevering, beetje rommelig. Het gaat er bij mij niet echt in dat Connor uit zichzelf Angelus ging vermoorden voor dikke Cordy en dat ie helemaal geen vraagteken zette bij wat ze allemaal zei. En waarom betoverde Cordelia hem dan niet gewoon? We zagen dat ze zwarte magie beheerste, dus waarom niet een simpele spreuk? En nu komt ze als een soort Cruella de Ville met vulling de trap aflopen, ben bang wat er gaat gebeuren, soort nieuwe Willow maar dan 10 x minder overtuigend? -Bibber-

En dat Angelus vs Angel gevecht in de koortsdroom van onze held? Mja, wel vaker gezien en een beetje te voor de hand liggend.

Dat 'gevecht' tussen Faith en Connor was wel erg lachen. Zat gewoon te juichen achter m'n PC-tje hehe. Was leuk toen Gunn opmerkte dat ie het jammer vond dat ie dat gevecht gemist had en faith iets zei als: Yeah, it was funny. Haha met Connor in de kamer. Zal hem leren.

En Willow was ook erg grappig, met die schitterende Willow-talk van haar. En dat ze op het einde zegt tegen Fred: "sorry, I'm seeing someone." En dat je dan Fred ziet denken: "waar heeft ze het over?"

Naja, ben benieuwd waar dit heen gaat.

pi_9246471
zo na de reclame op ned3 (geloof ik) manchild met anthony head (giles)

weet niet wat het is maja

donderdag 20 maart 2003 @ 10:42:21 #236
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_9253845
Jaaa, coole ep!

Hey, Martin, ik heb nu echt het idee dat dat Cordy-gezever bijna voorbij is, misschien volgende ep al.

pi_9258249
Beetje jammer dat ik vorige week al de Promo van deze week gezien had, en ik dus al wist dan Willow zou komen. Ik zeg het bijna elke week, maar nu meen ik het serieus Does it get any better than this??

Ook wel grappig hoe Willow en Wesley (in het echt een koppel) dat gesprekje voerden over 'the dark in me'

2 prachtige stukjes:
Faith: "Dude! You just rescued a puppy "
Faith: "We are reliving Angels good deeds, you are in hell, WICKED!"

quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:42 schreef Witchfynder het volgende:
Jaaa, coole ep!

Hey, Martin, ik heb nu echt het idee dat dat Cordy-gezever bijna voorbij is, misschien volgende ep al.

Mag ik wel hopen ja

Heeeeeeeeerlijk hoe Willow Cordy afmatte

pi_9259943
Nog wat leuks, thnx to MasterOni Outtakes van Angel Erg grappig

Ik ben nu nog aan het uploaden, maar hij staat er over 10min. Denk niet dat ik hem lang laat staan, dus als je morgen kijkt ben je mischien te laat

Angel Outtakes

donderdag 20 maart 2003 @ 15:14:46 #239
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_9259968
Die arme Conner, helemaal neergesabeld.

Wat zijn Fred en Willow een eng goed team, zeg.
Hopelijk zien we Fred nog eens in Buffy rondlopen.

Btw, Neejoh: ik had het mis, Miracles heeft wel een story arch, alleen nemen ze daar soms een paar eps vakantie van. Lijkt wel een typisch iets van een David Greenwalt productie te zijn.

pi_9261038
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 15:14 schreef Witchfynder het volgende:
Die arme Conner, helemaal neergesabeld.

Wat zijn Fred en Willow een eng goed team, zeg.
Hopelijk zien we Fred nog eens in Buffy rondlopen.

Btw, Neejoh: ik had het mis, Miracles heeft wel een story arch, alleen nemen ze daar soms een paar eps vakantie van. Lijkt wel een typisch iets van een David Greenwalt productie te zijn.

Hmmz... Ik heb 5 bijna binne, en 6 ook. Maar ik ga wel eerst even op zoek naar ep1 enzo

Btw, heb je die outtakes al gezien?

pi_9262478
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 15:13 schreef Neejoh het volgende:
Nog wat leuks, thnx to MasterOni Outtakes van Angel Erg grappig

Ik ben nu nog aan het uploaden, maar hij staat er over 10min. Denk niet dat ik hem lang laat staan, dus als je morgen kijkt ben je mischien te laat

Angel Outtakes

leuk, maar zie ik nu aan het eind van het filmpje een vies ventje de presentatrice nemen of wat?
pi_9264921
Hmz best relax om buffy dvdrips te kijken via tv-out (en afstandbediening) en Dolby Digital Surround via 5.1 setje
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:09:25 #243
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_9266814
Uhm, hoewel ik het leuk vind om te kijken hoe ik met 688 kb/sec download, is het toch vervelend dat ik steeds maar 7,38 mb van die outtake binnen krijg. Daarna zegt hij "Download Complete".
pi_9266857
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
leuk, maar zie ik nu aan het eind van het filmpje een vies ventje de presentatrice nemen of wat?
Ik weet niet wat jij onder een hand op iemands schouder leggen verstaat?
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 18:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hmz best relax om buffy dvdrips te kijken via tv-out (en afstandbediening) en Dolby Digital Surround via 5.1 setje
Moet je nagaan hoe mooi het is om daadwerkelijk een DVD te kijken, via DVDspeler op breedbeeld en een 5.1 set
pi_9290203
Haha ik heb me net leuke fotos gezien van ep 17 Lies My Parents Told Me ik kan niet wachten om die aflevering te zien
pi_9290921
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 19:32 schreef -eline- het volgende:
Haha ik heb me net leuke fotos gezien van ep 17 Lies My Parents Told Me ik kan niet wachten om die aflevering te zien
Ik ben blij dat je ze nog niet post

En ik kan ook niet wachten inderdaad!

pi_9295699
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 20:11 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij onder een hand op iemands schouder leggen verstaat?
[..]

Moet je nagaan hoe mooi het is om daadwerkelijk een DVD te kijken, via DVDspeler op breedbeeld en een 5.1 set

ja moet je nagaan hoever je in het rood staat als je al die dvds koopt daarnaast is het ook zo dat als je een dvd koopt dat je het veeel minder kijkt dan wanneer het op je hd staat.. snel ff bestand openen van je hd doe je veel sneller dan wanneer je seizoen moet kiezen, doos moet pakken, dvd erin en dan een ep kijken.. dvds liggen veel sneller te verstoffen

ik wil van alle seizoenen een beetje kijken, heb vandaag een aflevering van seizoen 4 gekeken en van seizoen 2.. als ik allebei die dvds had moeten kopen was ik al 180 euro kwijt geweest.

ik heb van elk seizoen van angel en buffy wel wat dvdrips en van sommige seizoenen allemaal.. als ik die allemaal moet kopen kost dat 1000 euro.

en ja beeld is wel iets minder maar dat merk je niet, geluid is gewoon hetzelfde en voor mij nog beter want geluidskaart geeft mooier geluid door dan mn ps2.

en: voor de nieuwe seizoenen: als ik het als vcdtje brand en kijk op dvdspeler heb ik veeeeel meer blokjes/lelijker beeld dan via tv-out.

p.s. ik koop heus nog wel een keer een DVD van Buffy en Angel om ze te bedanken voor de paar jaar kijkplezier. Doe ik met spellen ook, download ze eerst.. en als ik echt er lang van genoten heb koop ik het.

[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 22-03-2003 00:12]

zaterdag 22 maart 2003 @ 00:11:11 #248
32686 G1Ace
pi_9295726
net orpheus gezien
leuke aflevering, vooral met willow die eventjes met cordy gaat aanmeten in kracht (vooral grappig, dat cordy zegt, dat als het maar weekjes daarna zou zijn)
August 1998- March 2018
pi_9296640
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 00:09 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

ja moet je nagaan hoever je in het rood staat als je al die dvds koopt daarnaast is het ook zo dat als je een dvd koopt dat je het veeel minder kijkt dan wanneer het op je hd staat.. snel ff bestand openen van je hd doe je veel sneller dan wanneer je seizoen moet kiezen, doos moet pakken, dvd erin en dan een ep kijken.. dvds liggen veel sneller te verstoffen

DVD kijk je niet, DVD leef je Het uitkiezen, aanzetten hoord hier allemaal bij, om in 'het gevoel' te komen zeg maar En mijn DVDs liggen echt niet te verstoffen hoor!
quote:
ik wil van alle seizoenen een beetje kijken, heb vandaag een aflevering van seizoen 4 gekeken en van seizoen 2.. als ik allebei die dvds had moeten kopen was ik al 180 euro kwijt geweest.
En dat noemt zich fan
quote:
ik heb van elk seizoen van angel en buffy wel wat dvdrips en van sommige seizoenen allemaal.. als ik die allemaal moet kopen kost dat 1000 euro.
Yeah right
quote:
en ja beeld is wel iets minder maar dat merk je niet, geluid is gewoon hetzelfde en voor mij nog beter want geluidskaart geeft mooier geluid door dan mn ps2.
DVD's draai je ook niet op een console... Stand Alone is gewoon the way to go..
quote:
en: voor de nieuwe seizoenen: als ik het als vcdtje brand en kijk op dvdspeler heb ik veeeeel meer blokjes/lelijker beeld dan via tv-out.
Dat ligt aan je DVDspeler, want heb ik totaal geen last van.
quote:
p.s. ik koop heus nog wel een keer een DVD van Buffy en Angel om ze te bedanken voor de paar jaar kijkplezier. Doe ik met spellen ook, download ze eerst.. en als ik echt er lang van genoten heb koop ik het.
*whuteva*
pi_9297297
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 01:26 schreef Neejoh het volgende:

[..]

DVD kijk je niet, DVD leef je Het uitkiezen, aanzetten hoord hier allemaal bij, om in 'het gevoel' te komen zeg maar En mijn DVDs liggen echt niet te verstoffen hoor!

Ik merk gewoon dat ik sneller films enzo van mn hd kies dan dat ik er een dvdtje bij pak. Ik zie mijzelf niet eerst de S4 box erbij pakken en dan een aflevering kiezen, en dan de s2 box erbij apkken en dan een s2 ep kijken.
quote:
[..]

En dat noemt zich fan

Ja
quote:
[..]

Yeah right

Eh; Angel S1 (90 euro) + Angel S2 (90 euro) + Angel S3 (90 euro) + Buffy S1 (50 euro) Buffy S2 (90 euro) + Buffy S3 (90 euro) + Buffy S4 (90 euro) + Buffy S5 (90 euro) + Buffy S6 (90 euro) = 780 euro. Ok iets minder dan..
quote:
[..]

DVD's draai je ook niet op een console... Stand Alone is gewoon the way to go..

Ja en ik ga ook echt 200 euro uitgeven aan een nieuwe dvdspeler als ik er al 1 heb. Beneden staan een standalone.
quote:
[..]

Dat ligt aan je DVDspeler, want heb ik totaal geen last van.

Kan ook gewoon toevallig zijn dat Die Another Day gewoon schitterend geluid heeft.. meer vergelijkingsmateriaal heb ik nog niet echt geluisterd.
quote:
[..]

*whuteva*

ja wat moet je nou, zit je er eerst op aan te sturen dat het lame is om dvdrips te draaien en dan zeg ik dat ik heus wel van beide series een dvd koop en dan boeit het je niet..

En trouwens, DVDs worden slecht.. bestanden kunnen alleen crashen misschien

Me ma vorig jaar cadeautje gegeven.. phil collins dvd. die heeft ze vaak gedraait en nu loopt 1 nummer vast, is er in veel nummers gekraak en valt geluid soms weg.. nou als dat gebeurt met een dvd van 90 euro (!) is dat lekker erg zonde.

Ik ga maar weer.. ff angel.3x03.that_old_gang_of_mine.ac3.ws_dvdrip_xvid-fov.avi kijken gevolgd door 2x05 - Dear Boy [AC3]

(en natuurlijk is het beter, netter en fanachtiger om de dvds te hebben. Maar ik vindt de meeste seizoenen wel goed en ik kan niet 1 seizoen uitpikken ofzo. Om er later weer spijt van te krijgen dat ik niet een ander seizoen had gedaan. Als ik nou geld zat had.. tja, maar ik heb juist alleen maar geld nodig)

pi_9297376
BTW:

Once More With Feeling word op een aparte DVD met extras uitgebracht:

http://www.playserver2.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=114362

weet niet of het oud nieuws is maar zag het net.. ik blijf maar bij Buffy 6x07 - Once More, with Feeling [ac3][ws][dvdrip].avi kvindt 20 euro te duur

zaterdag 22 maart 2003 @ 08:39:32 #252
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_9298115
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 02:28 schreef Hertog_Martin het volgende:

En trouwens, DVDs worden slecht.. bestanden kunnen alleen crashen misschien

Me ma vorig jaar cadeautje gegeven.. phil collins dvd. die heeft ze vaak gedraait en nu loopt 1 nummer vast, is er in veel nummers gekraak en valt geluid soms weg.. nou als dat gebeurt met een dvd van 90 euro (!) is dat lekker erg zonde.

Hm, DVD's horen niet zo snel zo slecht te zijn. Ik heb een DVD die in het midden van de film ineens ff bleef staan en je een flinke squeek hoorde. Toen ik de scene opnieuw speelde was het weg, dus ach. Maar je hebt soms DVD's waar een schoonheidsfoutje inzit, maar toch zeker niet een van 90 euro. Is dat ding wel ok uit de fabriek gekomen? Of is hij inmiddels beschadigd ofzo?
pi_9298305
Ook zojuist Orpheus gezien. Goede aflevering, alleen het acteerwerk van sommigen viel me tegen, vooral van Cordelia. Voor de rest was de aflevering erg goed: goed verhaal, goede actie, leuke grapjes en een leuke gastrol voor Willow. Ook leuk dat Faith nu naar Buffy gaat. Ook al wist ik dat al sinds het begin van het seizoen

En ik hoop nu echt dat het Willow/Conner gedoe snel over is, want het begint me behoorlijk de keel uit te hangen.

En Neejoh, bedankt voor de outtakes! Zijn wel grappig om een keer te zien.

pi_9300135
OEI !! VAUTJE !!
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 09:44 schreef SuperSiem het volgende:

En ik hoop nu echt dat het Willow/Conner gedoe snel over is, want het begint me behoorlijk de keel uit te hangen.

pi_9300693
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:57 schreef FilmFanaat het volgende:
OEI !! VAUTJE !!
[..]
Inderdaad, het is Connor.
pi_9301035
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 08:39 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Hm, DVD's horen niet zo snel zo slecht te zijn. Ik heb een DVD die in het midden van de film ineens ff bleef staan en je een flinke squeek hoorde. Toen ik de scene opnieuw speelde was het weg, dus ach. Maar je hebt soms DVD's waar een schoonheidsfoutje inzit, maar toch zeker niet een van 90 euro. Is dat ding wel ok uit de fabriek gekomen? Of is hij inmiddels beschadigd ofzo?

Kan geen krassen zien ofzo, ja kleine dunne maar dat hoort niet uit te maken. Hij deed het eerst prima maar laatste tijd wordt ie steeds slechter
pi_9301158
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:57 schreef FilmFanaat het volgende:
OEI !! VAUTJE !!
[..]
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 13:37 schreef Capetown het volgende:

[..]

Inderdaad, het is Connor.

Sorry mensen, ik schreef het 's ochtends vroeg en ik moest nog ontbijten en meer van dat soort slappe exuces.

Om het weer goed te maken, hier twee stukjes uit de MTV Movie Awards van vorig jaar met Sarah Michelle Gellar. Iedereen heeft ze vast al gezien, maar ik moest ze toch uploaden voor iemand anders.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')