Boscagli is echt geen middelmaat. Als je dat nog steeds denkt, dan snap je echt helemaal niets van voetbal. In z’n beginfase bij PSV kan ik je nog volgen, maar de laatste jaren en met name vorig seizoen was het een geweldige speler.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:26 schreef Caland het volgende:
Blijft toch altijd jammer dat pure middelmaat als Teze en Boscagli geen idee hebben hoe goed ze het hebben bij een club als PSV
Hij heeft inderdaad een goed seizoen gehad en wil dat nu uitcashen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Boscagli is echt geen middelmaat. Als je dat nog steeds denkt, dan snap je echt helemaal niets van voetbal. In z’n beginfase bij PSV kan ik je nog volgen, maar de laatste jaren en met name vorig seizoen was het een geweldige speler.
Ik begrijp z’n keuze volledig hoor. Premier League en een club die wel bekend staat om goed beleid. Prima stap en kan het daar ook goed gaan doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een goed seizoen gehad en wil dat nu uitcashen.
Maar zijn grootste wapen is het voetballende vermogen en daarvoor is de eredivisie wel echt een speeltuin. Verdedigend vind ik het maar een jufje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik begrijp z’n keuze volledig hoor. Premier League en een club die wel bekend staat om goed beleid. Prima stap en kan het daar ook goed gaan doen.
Meeste intercepties in de Eredivisie afgelopen seizoen, nog meer dan Wieffer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar zijn grootste wapen is het voetballende vermogen en daarvoor is de eredivisie wel echt een speeltuin. Verdedigend vind ik het maar een jufje.
Veel plezier in de PL
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Boscagli is echt geen middelmaat.
Dat is een beetje een nietszeggende statistiek in zo’n dwingend team en de eredivisiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Meeste intercepties in de Eredivisie afgelopen seizoen, nog meer dan Wieffer.
Gewoon een hele nuttige bankzitter voor Brighton. Vorig jaar een geweldig seizoen gehad waarbij die flink boven zichzelf uitsteeg. Ik had het wel geweten als ik PSV (en Boscagli) was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik hoef niet eens veel PSV te kijken om te weten dat al het voetbal van PSV begon bij Boscagli onder Schmidt en Bosz. Vergelijkbaar met Blind qua impact op het voetbal van een balbezitteam. Bij Brighton zitten er ook geen domme mensen aan de knoppen te draaien.
Maar 1 jaar contract zal wel meespelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:45 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gewoon een hele nuttige bankzitter voor Brighton. Vorig jaar een geweldig seizoen gehad waarbij die flink boven zichzelf uitsteeg. Ik had het wel geweten als ik PSV (en Boscagli) was.
Geeft wel te denken dat als je ziet wat voor bedragen ze allemaal uitgeven (Wieffer, Minteh, Rutter en Kadioglu allemaal boven de 30) en ze voor Boscagli maar 8-10 bieden.
Is die Flamingo nou gehaald voor het middenveld of verdediging? Ik dacht altijd dat het een middenvelder was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar 1 jaar contract zal wel meespelen.
Geldt sowieso voor vrijwel de hele verdediging, dat is wel echt een probleem. Alleen Flamingo en Dest niet.
Verdediging, hij kan wel beide. Was gehaald als vervanging van Ramalho.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is die Flamingo nou gehaald voor het middenveld of verdediging? Ik dacht altijd dat het een middenvelder was.
Jij weet helemaal niet wat er achter de schermen gebeurt. En zeker met Boscagli is het maar zeer de vraag of hij gaat, want er zit een gapend gat tussen het bod en de vraagprijs.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Mooi man, 2 weken voor het sluiten van de transfermarkt gaan er heel verrassend toch 2 man met een aflopend contract weg, dat zag echt werkelijk iedereen aan komen behalve Earnie en Marcel blijkbaar.
Er zal eens voorgesorteerd worden op een vertrek van iemand.
Nouja als je een jaar later de showroom kan binnenstappen en voor niks met de Ferrari mag wegrijden zal de verkopende partij toch moeten bewegen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wat er achter de schermen gebeurt. En zeker met Boscagli is het maar zeer de vraag of hij gaat, want er zit een gapend gat tussen het bod en de vraagprijs.
Ik kan morgen ook wel de plaatselijke Ferrari showroom instappen en een tonnetje of 2 bieden voor een van de SF90’s die er staan, maar uiteindelijk mag ik dan blij zijn als ik een kop koffie en een koekje daaraan overhoud.
Echt heel raar dan ja, in het geval dat het al middelmaat is, ze de Monaco's en Brighton's van deze wereld niet willen weigeren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:26 schreef Caland het volgende:
Blijft toch altijd jammer dat pure middelmaat als Teze en Boscagli geen idee hebben hoe goed ze het hebben bij een club als PSV
Rini, dankjewel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja als je een jaar later de showroom kan binnenstappen en voor niks met de Ferrari mag wegrijden zal de verkopende partij toch moeten bewegen.
Afhankelijk van het bedrag ja. Als ze verwachten dat er nog een andere koper komt dan sowieso niet. En als ze zelf nog een jaartje met die Ferrari rond mogen rijden, dan is het ook weer anders.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja als je een jaar later de showroom kan binnenstappen en voor niks met de Ferrari mag wegrijden zal de verkopende partij toch moeten bewegen.
Helaas verkopen ze daar als warme broodjes.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Makkelijk tweede.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:15 schreef Buitendam het volgende:
In plaats van verdedigers erbij vertrekken ze allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |