Iedereen is helemaal klaar met het doodsaaie Eindhoven, behalve Joey natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
De kikkertjes springen nu allemaal wel heel snel uit de kruiwagen.
Als Joey geen vis meer ruikt binnen een paar uur rijden is Joey geen man meer.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen is helemaal klaar met het doodsaaie Eindhoven, behalve Joey natuurlijk
Die wil niet weg en bij hem geloof ik dat nou wél. Heeft ook nooit contact met zaakwaarnemer want wil toch niet weg. Stond heel stuk in de krant van de week. Maar niets zo veranderlijk als in het voetbal natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:26 schreef Buitendam het volgende:
Kunnen we dan eindelijk die Duitser van Twente terughalen voor in de goal?
Omdat iemand (nog) geen contractverlenging aangeboden heeft gekregen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:28 schreef GGMM het volgende:
De leiding van PSV speelt wel heel vaak vieze spelletjes
Jammer. Die zou ik graag als eerste keepert hebben gehad. Na Benitez, want ik hoop dat ie uiteindelijk gewoon blijft .quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wil niet weg en bij hem geloof ik dat nou wél. Heeft ook nooit contact met zaakwaarnemer want wil toch niet weg. Stond heel stuk in de krant van de week. Maar niets zo veranderlijk als in het voetbal natuurlijk.
Je kan toch prima een jaar verlengen ja, zou je zeggen. Voor een paar centen extra. Als je er dan toch vanaf wilde om weetikwelkereden dan had je hem volgend jaar voor een paar miljoen naar Spanje kunnen duwen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
Waarom werd dat contract niet verlengd dan? Was helemaal vorig seizoen toch wel een echte puntenpakker, en dan niet op de Maikel Aerts manier.
Snap het vanuit hem ook wel nu, jullie willen niet verlengen maar ik mag nu niet naar de Spaanse (sub)top in een prachtige stadquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kan toch prima een jaar verlengen ja, zou je zeggen. Voor een paar centen extra. Als je er dan toch vanaf wilde om weetikwelkereden dan had je hem volgend jaar voor een paar miljoen naar Spanje kunnen duwen.
Dat snap ik ook niet. Tenzij, ‘Hij had best bij willen tekenen’, neer komt op geef me een 5 jarig contract voor 3 miljoen netto per jaar en ik teken zo bij!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
Waarom werd dat contract niet verlengd dan? Was helemaal vorig seizoen toch wel een echte puntenpakker, en dan niet op de Maikel Aerts manier.
Het is vooral vrij raar gespeeld.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het vanuit hem ook wel nu, jullie willen niet verlengen maar ik mag nu niet naar de Spaanse (sub)top in een prachtige stad
Dat is ongetwijfeld ook wel een deel van het verhaal.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Tenzij, ‘Hij had best bij willen tekenen’, neer komt op geef me een 5 jarig contract voor 3 miljoen netto per jaar en ik teken zo bij!
Er zullen wel gesprekken zijn geweest en daaruit is vast gebleken dat de wensen te ver uit elkaar liggenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld ook wel een deel van het verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |