Zou kunnen idd, is ook wel verstandig. Dan maar meer tijd nemen ipv gehaast veel geld neerleggen voor b of g keuzes (zie baumgartl bijv).Scheelt ook dat je geen voorrondes Europees voetbal hoeft te spelen en een makkelijke start hebt in de Eredivisie waardoor je niet hoeft te haasten zoals afgelopen jaren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV wordt wel kampioen, maar het zegt toch wel veel dat versterkingen zo lang uitblijven en spelers ook redelijk makkelijk vertrekken ondanks dit vooruitzicht en CL, dat heeft dan toch met het salarisplafond/budget te maken.
Ajax heeft laten zien dat je je daar aardig mee in je voet kan schieten, zeg maar beide voeten eraf kan schieten, dus ik denk dat PSV mede daarom ook wat terughoudend is.
Earnie is een mooie maaltijd aan het voorbereiden. Kan niet andersquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat vertrouwen in Earnie, maar hij heeft de onderhandelingspositie van PSV wel stevig verzwakt nu, helaas. Had echt al twee jongens gehaald moeten hebben.
Ik geloof best dat Ernie goeie verdedigers kan halen. Maar 3 á 4 nieuwe verdedigers inpassen is toch ook niet ideaal?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ten aanzien van Ramalho zal niemand rouwig zijn. Teze is vervangbaar. Boscagli moet ik nog zien of die weggaat.
Het is niet ideaal, maar de verdediging was de achilleshiel van PSV afgelopen jaar, dus wie weet hebben we het er over een paar maanden niet meer over.
Ik twijfel er eigenlijk wel aan of er iemand die daadwerkelijk kwaliteit heeft gehaald gaat worden eerlijk gezegd. Als je 1,5 maand fixeert op Sepp en er dan achter komt dat 22 miljoen toch wel veel is en dat niet naar 12 te halen is, dan vraag ik me af in wat voor vijver ze aan het vissen zijn. We hebben 3 kwaliteitsimpulsen nodig achterin, waarvan er 2 echt al meer dan een jaar duidelijk zijn, en het lijkt er tot nu toe niet op dat dit aangepakt is gedurende dat jaar.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Komt dichterbij maar er gaat natuurlijk nog wel wat gehaald worden. Of twijfel jij daaraan?
Misschien is Michael Ball nog beschikbaarquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik twijfel er eigenlijk wel aan of er iemand die daadwerkelijk kwaliteit heeft gehaald gaat worden eerlijk gezegd. Als je 1,5 maand fixeert op Sepp en er dan achter komt dat 22 miljoen toch wel veel is en dat niet naar 12 te halen is, dan vraag ik me af in wat voor vijver ze aan het vissen zijn. We hebben 3 kwaliteitsimpulsen nodig achterin, waarvan er 2 echt al meer dan een jaar duidelijk zijn, en het lijkt er tot nu toe niet op dat dit aangepakt is gedurende dat jaar.
Weinig zin in wederom een paniek aankoop of huur voor de achterhoede op de laatste dag. Wanneer heeft zo'n aankoop/huur voor het laatst iets toegevoegd?
Michael Reiziger een optie?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien is Michael Ball nog beschikbaar
Zanka, Baumgartl en Bello Ketchup terug. 🤤🤤🤤quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien is Michael Ball nog beschikbaar
Nu is het opeens een net niet speler.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:57 schreef PSVCL het volgende:
Net niet speler Boscagli gaat dingen eisen![]()
Snel verkopen die man
Dat is wel hilarisch, inderdaad. Een heel seizoen stond hij aan de basis van duizenden PSV-aanvallen met spelintelligentie en nu is het een net-niet-voetballer. Genotquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nu is het opeens een net niet speler.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nu is het opeens een net niet speler.
Opbouwend is het vaak toplevel..verdedigend middelmaat. Daar gaan ze snel achter komen bij Brighton.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is wel hilarisch, inderdaad. Een heel seizoen stond hij aan de basis van duizenden PSV-aanvallen met spelintelligentie en nu is het een net-niet-voetballer. Genot.
Flikker op idioot.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:57 schreef PSVCL het volgende:
Net niet speler Boscagli gaat dingen eisen![]()
Snel verkopen die man
Welk deel van ‘Het is niet ideaal’ begreep je niet?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik geloof best dat Ernie goeie verdedigers kan halen. Maar 3 á 4 nieuwe verdedigers inpassen is toch ook niet ideaal?
Boscagli heeft niets te eisen. Hij kost bedrag X. Als niemand dat voor hem over heeft, soit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij PSV leek alles maandag rustig, maar schijn bedriegt. Dat Jordan Teze vertrekt en zijn transfer in Monaco nog volledig moet afronden, is al ‘oud nieuws’. De vis zit verpakt in de kranten waar dat staat. Het bericht dat Olivier Boscagli PSV wil verlaten, ligt ook al bij veel huishoudens in de kattenbak. Nieuw is dat er voor hem geen weg meer terug lijkt: Boscagli heeft de clubleiding inmiddels meerdere malen laten weten dat hij per se naar Brighton wil. Er is geen vertrekwens, maar een vertrekeis. Hoe gaat dit verder?
@:Caland PSV heeft een groot probleem
"In de interne memo stond 2 verdedigers, is niet mijn schuld dat ze kopen bedoelden ipv verkopen."quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 06:48 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe ga je in 13 dagen in godsnaam 4 basiswaardige verdedigers halen? Gewoon de gehele verdediging is vertrokken ten opzichte van vorig seizoen. Wat een bizar scenario. PSV slaagt er al jaren amper in een fatsoenlijke verdediger aan te trekken.
Dat zal op huurbasis zijn met een vage constructie?quote:
Huur met optie tot koop blijkt uit een artikel uit Spanje. Geruchten lijken serieuzer te worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat zal op huurbasis zijn met een vage constructie?
want?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja die moet je niet willen hebben.
Tenzij ik een vrijspraak heb gemist is die gast nog altijd verwikkelt in een groepsverkrachting rechtzaak van enkele jaren geleden. Dat soort gasten mogen wat mij betreft lekker weg blijven bij PSV.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |