Voor een habbekrats laten ze hem niet gaan natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Boscagli gewoon een nee te horen heeft gekregen. We verkopen je niet en je pakt volgend jaar maar gewoon een paar miljoen tekengeld bij je nieuwe club.
Nee, en terecht. Brands gaf aan dat je niet per se hoeft te verkopen, dus dan zou ik dat in dit geval ook zeker niet doen. Speel je dit seizoen nog voor het kampioenschap en zeker CL, en volgend jaar pak in je de zomer een enorme tekengeldbonus. Kan slechter.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor een habbekrats laten ze hem niet gaan natuurlijk.
Oppegard is het gewoon niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, pupillen maken pupillenfouten. Die jongens zijn er nog lang niet klaar voor maar moeten nu uit nood maar wat laten zien. Het is nu gewoon overleven achterin.
Denk ik ook niet. In ieder geval komt ie op dit moment nog een niveau of 3 te kort.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oppegard is het gewoon niet.
Zit heel veel potentie in. Of hij het gaat redden weet ik niet, maar hij heeft wel alles in zich om de absolute top te halen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oppegard is het gewoon niet.
Behalve rust, overzicht, een goede pass, resoluut kunnen verdedigen, weten wanneer je in moet stappen, spelinzicht, een goede voorzet, goed positie kunnen kiezen en coachend vermogen. Maar verder heeft hij echt alles!quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zit heel veel potentie in. Of hij het gaat redden weet ik niet, maar hij heeft wel alles in zich om de absolute top te halen.
Top Oss misschien ja.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zit heel veel potentie in. Of hij het gaat redden weet ik niet, maar hij heeft wel alles in zich om de absolute top te halen.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Boscagli moet niet maar Brighton, want ze spelen niet voor de prijzen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:02 schreef Buitendam het volgende:
Mokerdom interview met Veerman, trouwens. Wat was die allemaal aan het bazelen over de transfer van Boscagli en dat het uiteindelijk wel goed komt. Dat staat echt haaks op wat Bosz van zijn team wil zien en horen.
Wat hij zegt klopt wel. Nu speel je voor het kampioenschap + CL en je kunt in de zomer een grote tekengeldsom in je zak steken. Het enige antwoord wat hij had moeten geven was dat ze dat maar aan Boscagli moeten vragen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Boscagli moet niet maar Brighton, want ze spelen niet voor de prijzen.
Voor het kampioenschap in een B-competitie. Meeste (buitenlandse) spelers preferen het dan om in een topcompetitie te spelen tegen een flinke hoger salaris. Zeker als ze al kampioen zijn geworden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat hij zegt klopt wel. Nu speel je voor het kampioenschap + CL en je kunt in de zomer een grote tekengeldsom in je zak steken.
Dat kan ie na dit jaar toch ook gewoon doen? Vangt ie nog een stuk meer dan nu.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Voor het kampioenschap in een B-competitie. Meeste (buitenlandse) spelers preferen het dan om in een topcompetitie te spelen tegen een flinke hoger salaris. Zeker als ze al kampioen zijn geworden.
Kunnen zoveel redenen zijn. Is over een paar maand ook 'al' 27. Heeft blessures gehad in het verleden. Zat onder RvN nog op de bank. Snap wel dat die nu zijn kans wil pakken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kan ie na dit jaar toch ook gewoon doen? Vangt ie nog een stuk meer dan nu.
Wel voor heerlijke bankrekeningquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Boscagli moet niet maar Brighton, want ze spelen niet voor de prijzen.
En elke week een wedstrijd op CL niveau.quote:
Die gaat al kapot aan heimwee denk ik daar. Geen een Volendammers kan wennen aan buitenland voor lange tijd. Brighton is best leuk om te wonen/werken voor paar jaar. Snap boscagli wel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
En elke week een wedstrijd op CL niveau.
Maar ik snap wel dat Veerman dat zegt hoor, dat is de eerste die verzuipt als het een tempo omhoog gaat
Ik ook, maar de redenen om te blijven en het vooruitzicht op de voordelen van een transfervrije overstap snap ik ook wel weer.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Kunnen zoveel redenen zijn. Is over een paar maand ook 'al' 27. Heeft blessures gehad in het verleden. Zat onder RvN nog op de bank. Snap wel dat die nu zijn kans wil pakken.
Heb geen idee hoe het zit met tekengelden. Maar geloof niet dat je tenzij je echt een topper bent dat de tekengelden zo extreem zijn. Heb het dan over 10+ miljoen ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ook, maar de redenen om te blijven en het vooruitzicht op de voordelen van een transfervrije overstap snap ik ook wel weer.
10 miljoenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe het zit met tekengelden. Maar geloof niet dat je tenzij je echt een topper bent dat de tekengelden zo extreem zijn. Heb het dan over 10+ miljoen ofzo.
Aan de ene kant contracteer je Tillman, aan de andere kant is een enigszins respectabele back een te grote opgave, zo lijkt het.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:33 schreef GotenSSJ het volgende:
3 jonge spelers waar 'de koek op' is na 70 minuten tegen Heracles. Echt wat je allemaal mee maakt bij PSV.
De geblesseerde Dest is wel vastgelegd. Maar het is echt ongelofelijk dat we al zoveel jaar over de achterhoede aan het schuimbekken zijn, en dat dit nog altijd niet opgelost is. En ja, ik weet dat het vorig seizoen erg goed ging, ook verdedigend, maar het kan echt niet dat je nu al 2 wedstrijden op rij met Oppegard/Ledezma als je backs aan komt zetten, en dan ook nog WEER een middenvelder naar achteren haalt omdat je geen fatsoenlijke RCV hebt. Gewoon 3 posities van de 4 die niet goed bezet zijn, en de enige die wel goed bezet is wil weg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Aan de ene kant contracteer je Tillman, aan de andere kant is een enigszins respectabele back een te grote opgave, zo lijkt het.
Ik denk dat @onlogisch opgelucht gaat zijn als er een einde komt aan deze ENORME SOAP.quote:Op zondag 18 augustus 2024 22:55 schreef Buitendam het volgende:
Volgens TwitterRik morgen weer een TOPOVERLEG voor Boscagli. Dikke soap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |