Dat was het ja, excuusquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Flamengo is een voetbalclub, deze speler heet Flamingo.
Hi Ha Ho. Gewoon lekker wachten op het klassieke 'We gaan het met deze selectie doen, mooie mix tussen ervaring en talent'.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:13 schreef tompsv18 het volgende:
Deze wedstrijd leek toch wel erg veel op Vitesse-uit, ook de 2e wedstrijd van vorig seizoen, waar ze een achterstand ombogen en enorm veel kansen tegen hebben gekregen. Al was voor mijn gevoel deze wedstrijd nog wel slechter.
Nu tijd voor nieuwe verdedigers..
Zal het iets uitmaken?quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:19 schreef tja77 het volgende:
Oppegard en Ledezma geblesseerd, ik ben benieuwd naar de volgende fantasieverdediging. Zeker als Teze straks pleite is.
Verdedigend wel ja, maar PSV heeft vandaag zat gecreëerd 75% balbezit, 32 schoten waarvan 13 geblokkeerd en 8 op goal. Het was niet best maar ook weer niet miserabel slecht.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:27 schreef Buitendam het volgende:
En weer een weekje ademruimte. Wat een verschil met vorig jaar, zeg.
Neuh, maar dat zeg ik ook niet. Ik vind het alleen vreselijke wedstrijden, waarbij je met een vervelende klutsbal zomaar op 2-0 achter kunt komen. Chaotische periode op verschillende vlakken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verdedigend wel ja, maar PSV heeft vandaag zat gecreëerd 75% balbezit, 32 schoten waarvan 13 geblokkeerd en 8 op goal. Het was niet best maar ook weer niet miserabel slecht.
Eens hoor, er zit zoveel onrust in de ploeg. Billenknijpen en frustratie alom.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Neuh, maar dat zeg ik ook niet. Ik vind het alleen vreselijke wedstrijden, waarbij je met een vervelende klutsbal zomaar op 2-0 achter kunt komen. Chaotische periode op verschillende vlakken.
Ik denk eigenlijk dat Boscagli gewoon een nee te horen heeft gekregen. We verkopen je niet en je pakt volgend jaar maar gewoon een paar miljoen tekengeld bij je nieuwe club.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens hoor, er zit zoveel onrust in de ploeg. Billenknijpen en frustratie alom.
Transfer Teze is rond, dus die onzekerheid is alvast weg. Maar er moeten dus minimaal 2 backs en 1 CV komen en dan is het hopen dat Boscagli blijft.
Geen blessures voor Oppegard, Bakayoko en Ledezma. De koek was op meldt Twitterrik.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:50 schreef Pablo84 het volgende:
Blessure oppegaard....gelukkig. Al 2 penalty's veroorzaakt in 3 wedstrijden. Die man bakt er werkelijk niks van
Ledezma was ook ontzettend slecht vandaagquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen blessures voor Oppegard, Bakayoko en Ledezma. De koek was op meldt Twitterrik.
Ja, pupillen maken pupillenfouten. Die jongens zijn er nog lang niet klaar voor maar moeten nu uit nood maar wat laten zien. Het is nu gewoon overleven achterin.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:50 schreef Pablo84 het volgende:
Blessure oppegaard....gelukkig. Al 2 penalty's veroorzaakt in 3 wedstrijden. Die man bakt er werkelijk niks van
Het was dom. Maar als dat eruit gaat kan hij echt goed worden. Veel snelheid. De meesten zouden wel achter die Limbombe aan kunnen rennen, maar vervolgens alleen maar toe kunnen kijken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:50 schreef Pablo84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |